Γιώργος Μούζος, 13/5/2020 - 14:28 facebook twitter linkedin Τι προσφέρει το Renault Captur και το προτιμούν οι ασφαλιστές; Γιώργος Μούζος, 13/5/2020 facebook twitter linkedin Μα φυσικά κορυφαία ασφάλεια επιβατών, μιας και το πρώτο σε πωλήσεις compact SUV στην Ευρώπη, έχει αξιολογηθεί με την ανώτατη διάκριση των 5 αστέρων, από τον ανεξάρτητο οργανισμό EuroNCAP, ενώ εξοπλίζεται με την πιο ολοκληρωμένη παλέτα συστημάτων υποβοήθησης οδήγησης, Renault EASY DRIVE. Το All-new Renault CAPTUR επανέρχεται εντελώς καινούριο, ενισχύοντας ταυτόχρονα το κορυφαίο DNA του, στο οποίο οφείλει την επιτυχία του. Το νέο μοντέλο βασίζεται στη νέα, αρθρωτή πλατφόρμα CMF-B του Groupe Renault, που του επιτρέπει να είναι εξηλεκτρισμένο, πάντα δικτυωμένο και εξοπλισμένο με τεχνολογίες αυτόνομης οδήγησης. Έτσι ανταποκρίνεται στους τρεις πυλώνες της κινητικότητας του αύριο, όπως αυτοί παρουσιάζονται στο στρατηγικό πλάνο «Drive the Future» (2017-2022) του Groupe Renault. Αξιοποιώντας τις δυνατότητες της νέας πλατφόρμας, εξοπλίζεται με την πιο ολοκληρωμένη παλέτα συστημάτων υποβοήθησης οδήγησης, Renault EASY DRIVE, με τις περισσότερες τεχνολογίες ασφαλείας να αποτελούν μέρους του βασικού εξοπλισμού όλων των εκδόσεών του. Η πληρότητα και η αποτελεσματική λειτουργία των σύγχρονων τεχνολογιών ασφαλείας, που πλαισιώνουν την ενισχυμένη δομή και την κατασκευή του συνόλου που είναι προσεγμένη στη λεπτομέρεια, του εξασφάλισαν την ανώτατη διάκριση των 5 αστέρων στις δοκιμές ασφαλείας του ανεξάρτητου οργανισμού αξιολόγησης νέων ευρωπαϊκών μοντέλων, Euro NCAP. Renault EASY DRIVE: Η πιο ολοκληρωμένη παλέτα συστημάτων υποβοήθησης οδήγησης ΥΠΟΒΟΗΘΗΣΗ ΣΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟ ΚΑΙ ΜΠΟΤΙΛΙΑΡΙΣΜΑ Δείτε πώς λειτουργεί το Highway & Traffic Jam Companion Πρόκειται για ένα σύστημα αυτόνομης οδήγησης 2ου επιπέδου που βελτιώνει αισθητά το επίπεδο άνεσης στην οδήγηση. Σε συνδυασμό με το αυτόματο κιβώτιο EDC, το σύστημα ελέγχει την ταχύτητα του αυτοκινήτου και διατηρεί τις αποστάσεις ασφαλείας από τα προπορευόμενα οχήματα φροντίζοντας ταυτόχρονα να διατηρεί το αυτοκίνητο στο μέσον της επιλεγμένης λωρίδας κυκλοφορίας. ΕΝΕΡΓΟ CRUISE CONTROL (με λειτουργία Stop & Go) (Adaptive Cruise Control) Σε συνδυασμό με το αυτόματο κιβώτιο EDC, το σύστημα διατηρεί αυτόματα μία ελάχιστη απόσταση ασφαλείας από το προπορευόμενο αυτοκίνητο. Αυτή η απόσταση – ή καλύτερα ο χρόνος που μεσολαβεί για την κάλυψή της – μπορεί να ρυθμιστεί από τον οδηγό. ΑΥΤΟΜΑΤΗ ΕΝΑΛΛΑΓΗ ΦΩΤΩΝ ΥΨΗΛΗΣ ΣΚΑΛΑΣ (High Beam Assist) Το σύστημα αλλάζει αυτόματα μεταξύ φώτων πορείας και προβολέων, ανάλογα με τις συνθήκες κυκλοφορίας και φωτεινότητας του περιβάλλοντος. ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΕΝΕΡΓΟ ΦΡΕΝΑΡΙΣΜΑ ΕΚΤΑΚΤΗΣ ΑΝΑΓΚΗΣ (Active Emergency Brake) Δείτε πώς λειτουργεί το Active Emergency Brake NEWSLETTER Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα. Βασικός εξοπλισμός σε όλες τις εκδόσεις του All-new Renault CAPTUR, το σύστημα ενεργού φρεναρίσματος έκτακτης ανάγκης με λειτουργία αναγνώρισης ποδηλατών και πεζών ακόμα και το βράδυ, μεγιστοποιεί το επίπεδο ασφαλείας προειδοποιώντας τον οδηγό για επικίνδυνες καταστάσεις και έχει τη δυνατότητα να ενεργοποιήσει και τα φρένα σε περίπτωση που δεν υπάρξει η αντίδραση από εκείνον. ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΠΙΝΑΚΙΔΩΝ ΟΔΙΚΗΣ ΣΗΜΑΝΣΗΣ ΚΑΙ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΗΡΗΣΗΣ ΟΡΙΩΝ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ (Traffic Sign Recognition with Speed Alert) Δείτε πώς λειτουργεί το Traffic Sign Recognition with Speed Alert Βασικός εξοπλισμός σε όλες τις εκδόσεις του All-new Renault CAPTUR, το σύστημα ενημερώνει τον οδηγό για τα όρια ταχύτητας και προτρέπει για την τήρησή τους. Επίσης, συνδυάζει τη λειτουργία ανάγνωσης των πινακίδων οδικής σήμανσης με τα δεδομένα του GPS για ακόμα μεγαλύτερη ακρίβεια. ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗΣ ΕΚΤΡΟΠΗΣ ΑΠΟ ΤΗ ΛΩΡΙΔΑ ΚΑΙ ΥΠΟΒΟΗΘΗΣΗΣ ΔΙΑΤΗΡΗΣΗΣ ΠΟΡΕΙΑΣ (Lane Departure Warning System and Lane Keeping Assist) Βασικός εξοπλισμός σε όλες τις εκδόσεις του All-new Renault CAPTUR, το σύστημα προειδοποιεί τον οδηγό και διορθώνει την πορεία του αυτοκινήτου σε περίπτωση που αυτό διασχίσει τη διαγράμμιση των ορίων μίας λωρίδας, χωρίς προηγουμένως να έχει ενεργοποιηθεί το αντίστοιχο φλας. ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ ΤΥΦΛΟΥ ΣΗΜΕΙΟΥ (Blind Spot Warning) Με τη χρήση ραντάρ, καταγράφει την ταχύτητα και τη θέση των αυτοκινήτων που βρίσκονται στις τυφλές γωνίες του οδηγού. ΕΝΕΡΓΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΕΝΤΟΠΙΣΜΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΟΠΙΣΘΕΝ (Rear Cross Traffic Alert) Δείτε πώς λειτουργεί το Rear Cross Traffic Alert Ακόμα μία καινοτομία στη γκάμα της Renault, αυτό το βοήθημα οδήγησης χρησιμοποιεί ραντάρ για να προειδοποιήσει τον οδηγό του All-new Renault CAPTUR ότι πιθανόν να έρχεται όχημα από πίσω του, όταν αυτός βγαίνει με όπισθεν από ένα παρκινγκ. Κορυφαία ασφάλεια 5 αστέρων από τον Euro NCAP Στα πιο πρόσφατα και πιο σκληρά τεστ αξιολόγησης ασφαλείας νέων μοντέλων, από τον ανεξάρτητο οργανισμό Euro NCAP, το All-new Renault CAPTUR κατάφερε να αποσπάσει την κορυφαία διάκριση 5 αστέρων. Έτσι απέδειξε περίτρανα την κορυφαία ασφάλεια που μπορεί να προσφέρει σε ενήλικες επιβάτες, παιδιά αλλά και στους πεζούς, καθώς και την πλήρη και αποτελεσματική γκάμα τεχνολογιών υποβοήθησης οδήγησης που διαθέτει ως βασικό εξοπλισμό σε όλες του τις εκδόσεις, όπως αναλύσαμε παραπάνω. H βαθμολογία του All-new Renault CAPTUR αναλυτικά: Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 11/12/2025 - 08:40 Telematics και εξατομικευμένη τιμολόγηση: Η νέα “χρυσή εποχή” για τον ασφαλιστή που ξέρει να διαβάζει δεδομένα
Γιώργος Μούζος, 09/12/2025 - 08:55 Over-the-air ενημερώσεις: Η νέα πρόκληση για ασφαλιστικές και συνεργεία
Γιώργος Μούζος, 01/12/2025 - 09:38 Cyber attacks σε στόλους οχημάτων: Ο αόρατος κίνδυνος που μπορεί να “ρίξει” μια εταιρεία μέσα σε μία ημέρα
Κόλλησε το γκάζι: Ατύχημα ή κάτι άλλο; Ο εφιάλτης κάθε οδηγού και ασφαλιστικών εταιρειών Το να κολλήσει το γκάζι είναι ο χειρότερος εφιάλτης κάθε οδηγού. Και ναι, μπορεί να συμβεί τόσο σε εσάς, όσο... Γιώργος Μούζος, 28/11/2025 - 12:27
Η νέα πραγματικότητα της ζημιάς για τον ασφαλιστικό κλάδο - Το συνεργείο του '25 ένας ψηφιακός κόμβος Το συνεργείο του 2025 δεν είναι πλέον μόνο μια αίθουσα με εργαλεία. Είναι ένας ψηφιακός κόμβος δεδομένων και αυτό αλλάζει... Γιώργος Μούζος, 26/11/2025 - 08:54
Ηλεκτρικά οχήματα και ασφάλεια μπαταριών: Οι νέοι τεχνικοί κίνδυνοι των ασφαλιστών! Η ηλεκτροκίνηση ανοίγει μια τεράστια αγορά. Ταυτόχρονα, όμως, δημιουργεί σύνθετους κινδύνους που ο ασφαλιστικός κλάδος δεν μπορεί πλέον να αγνοεί. Η... Γιώργος Μούζος, 24/11/2025 - 10:41
Οι πελάτες σας ξέρουν τι να κάνουν αν τρακάρουν με ανασφάλιστο όχημα; Ένας πρακτικός, επίκαιρος και καθόλου θεωρητικός οδηγός για το τι οφείλετε να έχετε ήδη εξηγήσει στους ασφαλισμένους σας, ώστε να... Γιώργος Μούζος, 21/11/2025 - 08:40
ADAS: Θα ρίξουν τα τροχαία ή θα «τινάξουν» στον αέρα τα ασφαλιστήρια; Τα συστήματα υποβοήθησης οδηγού μειώνουν τα ατυχήματα, αλλά φέρνουν ακριβότερες ζημιές, γκρίζες ζώνες ευθύνης και νέο πονοκέφαλο για κάθε ασφαλιστή... Γιώργος Μούζος, 19/11/2025 - 14:47
Όταν «ρίχνει καρέκλες», βρέχει ζημιές! Γιατί κάθε καταιγίδα είναι stress test για τα συμβόλαιά σου και πώς μπορείς να μειώσεις τις ζημιές πριν σηκώσει ο... Γιώργος Μούζος, 17/11/2025 - 09:09