close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Αυτοκίνητο

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Covid-19: Η επόμενη μέρα στην αγορά αυτοκινήτου και στις μετακινήσεις!
Γιώργος Μούζος
Γιώργος Μούζος,
4/5/2020 - 15:01
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Covid-19: Η επόμενη μέρα στην αγορά αυτοκινήτου και στις μετακινήσεις!

Γιώργος Μούζος, 4/5/2020
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Όταν πριν μερικούς μήνες, ακούγαμε για τον κορονοϊό που πλήττει την μακρινή Κίνα, ουδείς πίστευε ότι 5 μήνες μετά ολόκληρος ο πλανήτης θα ήταν σε καθεστώς lockdown, με σκοπό να μειωθεί η διασπορά του. Ένα lockdown που δεν επηρέασε μόνο την καθημερινότητα των πολιτών, αλλά αναμένεται να ανατρέψει ότι ξέραμε μέχρι στιγμής. Είτε σε εργασιακό επίπεδο, είτε ακόμα και σε επίπεδο μετακινήσεων!

Η αγορά του αυτοκινήτου είναι ένας βαριά πληττόμενος κλάδος, όπου χιλιάδες θέσεις εργασίας βρίσκονται στον αέρα! Όμως ραγδαίες αλλαγές αναμένονται και στο μοντέλο των μετακινήσεων των ανθρώπων παγκοσμίως. Ειδικά αν η απειλή του κορονοϊού δεν εξαλειφθεί και συνδυαστικά με τη συνεχιζόμενη αλματώδη πρόοδο της τεχνολογίας, εν μέσω της 4ης βιομηχανικής επανάστασης. Ας τα πάρουμε όμως με τη σειρά.

Μεγάλες απώλειες για τον κλάδο αυτοκινήτου

Από την πρώτη στιγμή οι μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες του πλανήτη προειδοποίησαν για τα προβλήματα, που θα πυροδοτούσε η εξάπλωση του νέου κοροναϊού στην εφοδιαστική αλυσίδα και κατά συνέπεια στην παραγωγή τους. Ότι είχαν προβλέψει, δυστυχώς έγινε πράξη, με το οικονομικό τίμημα να είναι μεγάλο. Κάτι που επιβεβαίωσε κι ο οίκος Moody's, ο οποίος με σημείωμά του προβλέπει πτώση 2,5% στις παγκόσμιες πωλήσεις αυτοκινήτων έναντι των αρχικών υπολογισμών για πτώση 0,9%, με την μέτρια ανάκαμψη να έρχεται εντός του 2021, με τις πωλήσεις να αυξάνονται κατά περίπου 1,5%. Κι αυτό στο ευτυχές σενάριο που δεν θα υπάρχει ένα νέο ξέσπασμα του ιού.

Στην Ελλάδα, η αγορά όπως ήταν αναμενόμενο πάγωσε! Τον Μάρτιο οι ταξινομήσεις σύμφωνα με τα νούμερα του ΣΕΑΑ, άγγιξαν τις 3.743 έναντι 9.518 τον αντίστοιχο μήνα το 2019, με την πτώση να ανέρχεται στο 60,7%.

Μειωμένες πωλήσεις, μειωμένη παραγωγή και οι εργαζόμενοι να μένουν σε αδράνεια. Σύμφωνα με τα στοιχεία της ACEA, η Ένωση Ευρωπαίων Κατασκευαστών Αυτοκινήτων, 1.138.536 εργαζόμενοι παραμένουν παροπλισμένοι, καθώς τα εργοστάσια είναι κλειστά. Οι απώλειες παραγωγής ανέρχονται σε τουλάχιστον 1.900.093 αυτοκίνητα μέχρι στιγμής, νούμερο που περιέχει επιβατικά, φορτηγά, λεωφορεία και πούλμαν. Απώλειες που αν συνεχιστεί η απαγόρευση λειτουργίας θα αυξηθούν, βάζοντας σε κίνδυνο χιλιάδες θέσεις εργασίας. Οι επιπτώσεις είναι πολύ μεγαλύτερες, αν συμπεριληφθεί και η ευρύτερη αλυσίδα τροφοδοσίας της αυτοκινητοβιομηχανίας. Ο ευρύτερος τομέας προσφέρει εργασία σε 13,8 εκατομμύρια ανθρώπους σε όλες τις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, σύμφωνα με τα στοιχεία της ACEA.

Η ζήτηση των επαγγελματικών οχημάτων σημειώνει άνοδο!

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

Με τον κόσμο να είναι περιορισμένος στα σπίτια του, οι περισσότερες αγορές γίνονται ηλεκτρονικά, με τα όποια αγαθά ψωνίζονται να φτάνουν στους καταναλωτές μέσω των μεταφορικών εταιρειών. Η τόσο ραγδαία αύξηση του ηλεκτρονικού εμπορίου, ανέβασε κατά πολύ τη ζήτηση των επαγγελματικών αυτοκινήτων από τις εταιρείες διανομής αγαθών, καθώς και αυξημένο

ενδιαφέρον για αγορά αυτοκινήτου με την διαδικασία leasing. Σαφώς περισσότερο ευνοημένες είναι οι εταιρείες εκείνες που είχαν «στοκάρει» αυτοκίνητα κι ανταλλακτικά, έχοντας έτσι τη δυνατότητα να ανταπεξέλθουν στην αυξημένη ζήτηση.

Η νέα τάξη πραγμάτων στην αγορά του αυτοκινήτου

Ομολογουμένως και σε αυτό που συμφωνούν οι περισσότεροι, είναι πως ο κορονοϊός επίσπευσε τον ψηφιακό μετασχηματισμό σε πολλούς επιχειρηματικούς κλάδους. Σαφώς η αγορά του αυτοκινήτου δεν θα μπορούσε να ξεφύγει από αυτό, μιας και υποψήφιους αγοραστές οι εκθέσεις αυτοκινήτου δεν μπορούσαν να συγκεντρώσουν. Η λύση δόθηκε ξανά από την τεχνολογία, όπου πολλές εταιρείες πλέον δίνουν την δυνατότητα, σε έναν υποψήφιο αγοραστή να δει και να μάθει ότι χρειάζεται για το αυτοκίνητο που σκέφτεται να αγοράσει. Ένα πρόσφατο κι επιτυχημένο παράδειγμα είναι αυτό της Fiat, όπου με την πρωτοποριακή υπηρεσία Car@home, διευκολύνει μέσω της ψηφιακής πρόσβασης τον υποψήφιο αγοραστή να ολοκληρώσει ακόμα και την αγορά ενός νέου αυτοκινήτου χωρίς να μετακινηθεί από το σπίτι του.

Στο πλαίσιο του Car@home, αρχικά ο ενδιαφερόμενος έρχεται σε επαφή είτε μέσω της FCA ή απευθείας με τον Εξουσιοδοτημένο Διανομέα που επιθυμεί μέσω της φόρμας επικοινωνίας που είναι διαθέσιμη στις ιστοσελίδες των εταιρειών του Ομίλου ή και μέσω τηλεφώνου. Στη συνέχεια εκπρόσωπος του Εξουσιοδοτημένου Διανομέα προγραμματίζει μια video-κλήση με τον πελάτη μέσω της εφαρμογής Google Hangouts Meet. Εκεί ο σύμβουλος πωλήσεων μπορεί να συνομιλήσει, να παρουσιάσει το αυτοκίνητο, τις επιλογές χρηματοδότησης, ακόμα και να πραγματοποιήσει μια διερευνητική αξιολόγηση αυτοκινήτου ανταλλαγής που πιθανόν έχει ο ενδιαφερόμενος, απαντώντας στις ερωτήσεις του. Επιπρόσθετα ο ενδιαφερόμενος έχει τη δυνατότητα να λάβει την τελική προσφορά, δοκιμές του Ειδικού Τύπου σε σχετικά άρθρα και video, να παραγγείλει το αυτοκίνητο που επιθυμεί, αλλά και να ολοκληρώσει τη διαδικασία εξόφλησης ή χρηματοδότησης χωρίς να μετακινηθεί από τη θέση του. Μέσω αυτού του παραδείγματος, αποτυπώνεται με τον καλύτερο δυνατό την νέα τάξη πραγμάτων, η οποία θα έχει και μεγάλο αντίκτυπο στην αγορά εργασίας για το κλάδο του αυτοκινήτου.

Ραγδαίες αλλαγές στο μοντέλο των μετακινήσεων

Πέρα όμως από τον κλάδο του αυτοκινήτου ριζικές αλλαγές θα έρθουν και στον κλάδο των μετακινήσεων γενικότερα. Αν παρόμοια γεγονότα παγκόσμιας κλίμακας εγκατασταθούν ως απειλή και χρειαστούν επαναλαμβανόμενα μέτρα περιορισμού ή ελέγχου της κυκλοφορίας, δεν αποκλείεται να αλλάξουν -με τη βοήθεια της τεχνολογίας- ακόμα και τα ίδια τα μέσα, που χρησιμοποιούμε για τις μετακινήσεις μας, με την ιδιοκτησία και χρήση ΙΧ σε αστικό περιβάλλον πιθανώς να καταργείται, δίνοντας τη θέση της σε κοινόχρηστα αυτόνομα οχήματα (AV), και τις δημόσιες συγκοινωνίες να αποκτούν διαφορετικό χαρακτήρα στις επόμενες δεκαετίες. Οι δημόσιες συγκοινωνίες είναι επιβεβλημένες να υπάρχουν, τόσο για λόγους περιβαλλοντικούς, όσο και κοινωνικό – οικονομικούς. Όμως η τόσο μεγάλη συγκέντρωση ανθρώπων δυνητικά ελλοχεύει κινδύνους. Κι εδώ είναι που ίσως μπουν στο παιχνίδι, ακόμα πιο γρήγορα από το αναμενόμενο, τα αυτόνομα κι αυτοαπολυμανόμενα οχήματα, χάρη στην χρήση ειδικών επιστρώσεων.

Λιγότεροι ταξιδιώτες και μεγάλες απώλειες για τις αεροπορικές

Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις του Διεθνούς Οργανισμού Πολιτικής Αεροπορίας, η πανδημία του κορονοϊού ενδέχεται να οδηγήσει σε μείωση κατά 1,2 δισ. του αριθμού των ταξιδιωτών που θα μετακινηθούν με αεροπορικές πτήσεις ως τον Σεπτέμβριο σε σύγκριση με την κίνηση μιας φυσιολογικής χρονιάς. η μεγαλύτερη μείωση του αριθμού των επιβατών αναμένεται να σημειωθεί στην Ευρώπη, κυρίως κατά τη θερινή περίοδο, όταν καταγράφεται η μεγάλη κίνηση, ακολουθούμενη από αυτή στην περιοχή Ασίας-Ειρηνικού. Εξίσου μειωμένη όμως θα είναι κι η δυναμικότητα των αερομεταφορέων, με τα έσοδα να συρρικνώνονται κατά 160-253 δισ. δολάρια τους πρώτους εννέα μήνες της χρονιάς, μιας κι η μείωση των επιβατών που προβλέπεται ισούται με τα δύο τρίτα της κίνησης.

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • αγορά αυτοκινήτου
  • μετακινήσεις
  • κορονοϊός
  • Covid-19

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Οι πελάτες σας οδηγούν με μαγιό και σαγιονάρες; Εσείς τι κάνατε ως ασφαλιστές;
    Γιώργος Μούζος, 07/08/2025 - 08:53

    Οι πελάτες σας οδηγούν με μαγιό και σαγιονάρες; Εσείς τι κάνατε ως ασφαλιστές;

  • Ο «ασφαλιστικός» κίνδυνος της ανακύκλωσης αέρα στα οχήματα! Τι πρέπει να γνωρίζουν οι ασφαλιστές;
    Γιώργος Μούζος, 04/08/2025 - 08:55

    Ο «ασφαλιστικός» κίνδυνος της ανακύκλωσης αέρα στα οχήματα! Τι πρέπει να γνωρίζουν οι ασφαλιστές;

  • Μπαταρίες ηλεκτρικών οχημάτων: Η “καρδιά” των EV είναι ο νέος πονοκέφαλος των ασφαλιστικών
    Γιώργος Μούζος, 30/07/2025 - 09:26

    Μπαταρίες ηλεκτρικών οχημάτων: Η “καρδιά” των EV είναι ο νέος πονοκέφαλος των ασφαλιστικών

  • Καύσωνας και αυτοκίνητο: Ο κίνδυνος στην καμπίνα και τι πρέπει να γνωρίζουν οι ασφαλιστές!
    Γιώργος Μούζος, 28/07/2025 - 08:55

    Καύσωνας και αυτοκίνητο: Ο κίνδυνος στην καμπίνα και τι πρέπει να γνωρίζουν οι ασφαλιστές!

  • Geely EX5: Το EV με διπλή πεντάστερη πιστοποίηση που επανακαθορίζει το ασφαλιστικό ρίσκο

    Geely EX5: Το EV με διπλή πεντάστερη πιστοποίηση που επανακαθορίζει το ασφαλιστικό ρίσκο

    Με διπλή πεντάστερη αξιολόγηση, 16 ενεργητικά συστήματα ασφαλείας και ανθεκτική μπαταρία, το νέο SUV της Geely αποτελεί σημείο αναφοράς για...
    Γιώργος Μούζος, 25/07/2025 - 08:56
  • Πώς τα πρότυπα Euro NCAP αλλάζουν το τοπίο στα ασφαλιστικά τιμολόγια;

    Πώς τα πρότυπα Euro NCAP αλλάζουν το τοπίο στα ασφαλιστικά τιμολόγια;

    Η αξιολόγηση ασφάλειας των αυτοκινήτων επαναπροσδιορίζει το ρίσκο και το κόστος ασφάλισης Τα τελευταία χρόνια, τα πρότυπα ασφαλείας Euro NCAP αποκτούν...
    Γιώργος Μούζος, 23/07/2025 - 09:00
  • Ηλεκτρικά αυτοκίνητα στις διακοπές: Τι πρέπει να γνωρίζει ο ασφαλιστής για τη σωστή κάλυψη του πελάτη του;

    Ηλεκτρικά αυτοκίνητα στις διακοπές: Τι πρέπει να γνωρίζει ο ασφαλιστής για τη σωστή κάλυψη του πελάτη του;

    Αυξημένη ζήτηση ηλεκτρικών οχημάτων σημαίνει νέες ανάγκες ασφάλισης και ενημέρωσης των πελατών σας. Η στροφή των καταναλωτών στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα διαμορφώνει...
    Γιώργος Μούζος, 21/07/2025 - 08:50
  • AI-driven Predictive Modeling: Πώς αλλάζει την πρόβλεψη αναγκών συντήρησης οχημάτων και τι σημαίνει για τις ασφαλιστικές εταιρείες;

    AI-driven Predictive Modeling: Πώς αλλάζει την πρόβλεψη αναγκών συντήρησης οχημάτων και τι σημαίνει για τις ασφαλιστικές εταιρείες;

    Η τεχνητή νοημοσύνη μετασχηματίζει τις ασφαλίσεις αυτοκινήτου, προβλέποντας τις ανάγκες συντήρησης πριν γίνουν ζημιές. Πώς επηρεάζεται η αγορά και τι...
    Γιώργος Μούζος, 17/07/2025 - 09:00
  • Blockchain: Η επανάσταση στην καταπολέμηση της ασφαλιστικής απάτης στον κλάδο αυτοκινήτου

    Blockchain: Η επανάσταση στην καταπολέμηση της ασφαλιστικής απάτης στον κλάδο αυτοκινήτου

    Πώς η τεχνολογία blockchain μετασχηματίζει τον τρόπο με τον οποίο οι ασφαλιστικές εταιρείες αντιμετωπίζουν τις απάτες. Η ασφαλιστική απάτη στον κλάδο...
    Γιώργος Μούζος, 14/07/2025 - 08:57
  • Adaptive Cruise Control: Άνεση με κόστος την ασφάλεια; Τι σημαίνει αυτό για τους ασφαλιστές;

    Adaptive Cruise Control: Άνεση με κόστος την ασφάλεια; Τι σημαίνει αυτό για τους ασφαλιστές;

    Νέα έρευνα αποκαλύπτει ότι το Adaptive Cruise Control ενδέχεται να αυξάνει την πιθανότητα ατυχημάτων. Τι σημαίνει αυτό για τους ασφαλιστές...
    Γιώργος Μούζος, 11/07/2025 - 09:37

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »
Τιμές Καυσίμων σε όλη την Ελλάδα

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Allianz: Λειτουργικά κέρδη €4,4 δισ. για το Β’ τρίμηνο 2025 με ισχυρή επίδοση στον κλάδο Περιουσίας & Ατυχημάτων (P&C)
12:05 Allianz: Λειτουργικά κέρδη €4,4 δισ. για το Β’ τρίμηνο 2025 με ισχυρή επίδοση στον κλάδο Περιουσίας & Ατυχημάτων (P&C)
  • 10:38 Από τη Δευτέρα 11 Αυγούστου δωρεάν αναλήψεις από τα ΑΤΜ των ελληνικών τραπεζών - Θέσπιση εθνικού πλαφόν για τρίτους παρόχους
  • 10:26 Η ασφάλιση υποχρέωση απέναντι στους ίδιους, όχι την Πολιτεία
  • 10:15 Η νέα εποχή του «ΥΓΕΙΑ»-«ΜΗΤΕΡΑ» - Μετεξέλιξη σε ενιαίο, υπερσύγχρονο υγειονομικό συγκρότημα!
  • 09:43 Αδιαφάνεια και διακριτική τιμολόγηση πελατών στις υπηρεσίες Υγείας επισημαίνει η Επιτροπή Ανταγωνισμού
  • 09:30 Ασφαλίσεις τον Αύγουστο - Ποιοι είναι οι ιδανικοί πελάτες;
  • 09:26 Ξηρασία ρεκόρ για τα μέσα Ιουλίου στην Ευρώπη και στην περιφέρεια της Μεσογείου
  • 09:24 Η JP Morgan «ποντάρει» στην Ελλάδα, τα «παράξενα» της Coca Cola HBC, οι υψηλές επιδόσεις της ΔΕΗ και η «απειλή» για τον ΟΤΕ
  • 09:20 Οι σιωπηλοί μάρτυρες της σοβιετικής πυρηνικής εποχής
  • 09:05 Generali: Έναρξη προγράμματος επαναγοράς ιδίων μετοχών έως συνολικού ποσού 500 εκ. ευρώ
  • 09:00 Οι άνθρωποι της Τήνου και τα έργα τους
  • 08:53 Οι πελάτες σας οδηγούν με μαγιό και σαγιονάρες; Εσείς τι κάνατε ως ασφαλιστές;
  • 08:50 Μια βόλτα στη λίμνη του Πηνειού στην Ηλεία!
  • 19:03 ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Στην Acrisure εντάσσεται με στρατηγική συνεργασία η πρακτορειακή εταιρεία Mega του Τάσου Χατζηθεοδοσίου
  • 14:20 Η Howden Re εξασφαλίζει πλήρη άδεια αντασφάλισης για δραστηριοποίηση από το Διεθνές Χρηματοοικονομικό Κέντρο του Ντουμπάι (DIFC)
  • 13:20 Εσύ ξέρεις πώς αποζημιώνονται οι συγγενείς που επέβαιναν στο ίδιο αυτοκίνητο όταν ο σύζυγος -ο οδηγός- ευθύνεται για το τροχαίο;
  • 13:00 EIOPA: Δημοσίευσε τεχνικές προβλέψεις για τη Solvency II σχετικές με τα επιτόκια άνευ κινδύνου
  • 12:35 Χρηματοδότηση μέσω ΕΣΠΑ για 39 μικρά νησιά στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας GRecoIslands
  • 12:05 Ανακοίνωση της ΟΑΣΕ για τη NOS Insurance Services
  • 11:52 Swiss Re: Οι ασφαλισμένες ζημίες το 2025 ενδέχεται να ξεπεράσουν τα 150 δισ. δολάρια λόγω του δαπανηρού πρώτου εξαμήνου
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 6/8 ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Στην Acrisure εντάσσεται με στρατηγική συνεργασία η πρακτορειακή εταιρεία Mega του Τάσου Χατζηθεοδοσίου
  2. 6/8 Τι σημαίνει η εξαγορά της Ευρωκλινικής από την Generali
  3. 6/8 Ανακοίνωση της ΟΑΣΕ για τη NOS Insurance Services
  4. 5/8 Στρατηγική συνεργασία της Απόλλων ΑΕ, μέλους του Ομίλου Επιχειρήσεων Σαρακάκη, και της Φαραντούρης Insurance Agents
  5. 5/8 Πως μπορεί ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής να αυξήσει κατά πολύ τις αμοιβές του;
  6. 4/8 Τα αδιέξοδα στις πωλήσεις των ασφαλιστικών εταιριών και των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών στους πελάτες τους!
  7. 4/8 ΤτΕ: Ανακοίνωση για την ασφαλιστική εταιρία «Insurance JSC Dallbogg: Life and Health»

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube