Γιώργος Μούζος, 2/4/2020 - 12:42 facebook twitter linkedin Τι θα ισχύει για την μεταφορά επιβατών, αλλά και για την κατάθεση πινακίδων από Τουριστικά Λεωφορεία; Γιώργος Μούζος, 2/4/2020 facebook twitter linkedin Μια νέα συμπληρωματική εγκύκλιο δημοσίευσε το Υπουργείο Μεταφορών, με γνώμονα την εξαιρετικά επείγουσα ανάγκη για τον περιορισμό της διασποράς και της διάδοσής του κορονοϊού. Για την ακρίβεια θα εφαρμοστούν συμπληρωματικά μέτρα που αφορούν τη μεταφορά επιβατών με τα κάθε είδους μεταφορικά μέσα, δημόσιας ή ιδιωτικής χρήσης, με εγκύκλιο που υπέγραψε ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών κ. Γιάννης Κεφαλογιάννης. Ειδικότερα προβλέπονται τα εξής: Για επιβατικά οχήματα μέχρι 5 θέσεις, δημόσιας χρήσης (Ε.Δ.Χ. ΤΑΞΙ) ή ιδιωτικής χρήσης (Ε.Ι.Χ.), επιτρέπεται η μεταφορά ενός επιβάτη, εκτός από τον οδηγό. Κατ’ εξαίρεση επιτρέπεται και η μεταφορά δεύτερου επιβάτη, εφόσον η μεταφορά εκτελείται για ιατρικούς λόγους (μεταφορά σε νοσοκομείο, ιατρικό κέντρο ή άλλο νοσηλευτικό ίδρυμα). Για επιβατικά οχήματα 6 ή 7 θέσεων, δημόσιας ή ιδιωτικής χρήσης, επιτρέπεται η μεταφορά δύο επιβατών, εκτός από τον οδηγό. Για επιβατικά οχήματα 8 ή 9 θέσεων, δημόσιας ή ιδιωτικής χρήσης, επιτρέπεται η μεταφορά τριών επιβατών, εκτός από τον οδηγό. Στις ανωτέρω περιπτώσεις επιτρέπεται κατ’ εξαίρεση η υπέρβαση των ορίων επιβατών, μόνο εφόσον στο όχημα επιβαίνουν γονέας με τα ανήλικα τέκνα του. Επίσης, για όλα τα λεωφορεία δημόσιας χρήσης (λεωφορεία και τρόλεϊ Ο.ΣΥ., λεωφορεία Ο.Α.Σ.Θ., λεωφορεία αστικών και υπεραστικών ΚΤΕΛ, λεωφορεία μεμονωμένων αυτοκινητιστών άγονων γραμμών και τουριστικά λεωφορεία) ή λεωφορεία ιδιωτικής χρήσης, συμπεριλαμβανομένης και της δημοτικής συγκοινωνίας, επιτρέπεται η μεταφορά επιβατών μέχρι πλήρωσης ποσοστού 50% των προβλεπόμενων θέσεων του οχήματος. Οι ανωτέρω περιορισμοί για τη μεταφορά επιβατών ισχύουν έως 31.5.2020 και δύνανται να παραταθούν, εφόσον οι έκτακτες συνθήκες το επιβάλουν. Ταυτόχρονα, με άλλη εγκύκλιο που υπέγραψε ο κ. Κεφαλογιάννης, δίνεται η δυνατότητα στις επιχειρήσεις που διαθέτουν ειδικά Τουριστικά Λεωφορεία Δημόσιας Χρήσης ή Ειδικά Τουριστικά Λεωφορεία Δημόσιας Χρήσης Ανοικτού Τύπου Αστικής Περιήγησης Πόλεων, να καταθέσουν προσωρινά την άδεια κυκλοφορίας και τις κρατικές πινακίδες των οχημάτων ιδιοκτησίας τους. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 22/10/2025 - 12:12 Καλώδια φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων: Η νέα μάστιγα που απειλεί την ασφαλιστική αγορά
Γιώργος Μούζος, 16/10/2025 - 08:45 Οχήματα χωρίς οδηγό: Ρίσκα, τιμολόγηση και νέες καλύψεις που έρχονται
Γιώργος Μούζος, 14/10/2025 - 09:10 Πώς ένα λεπτό μπορεί να μειώσει τη χρήση της οδικής βοήθειας από τους πελάτες σας; (Ο κανόνας του ενός λεπτού)
Προστασία δεδομένων & «συνδεδεμένα» αυτοκίνητα - Τι χρειάζεται πραγματικά ένας ασφαλιστής για να δουλέψει με ασφάλεια και χωρίς «γκρίζες ζώνες»; Η σύγχρονη τεχνολογία μετατρέπει κάθε αυτοκίνητο σε «αισθητήρες σε ρόδες» . Από το infotainment και το e-Call μέχρι τα ενσωματωμένα... Γιώργος Μούζος, 10/10/2025 - 11:00
Τα ADAS «κοιμίζουν» τους οδηγούς: Πώς οι τεχνολογίες ασφάλειας φουσκώνουν τα μικροατυχήματα; Η άβολη αλήθεια: η ασφάλεια γίνεται άλλοθι απροσεξίας και το κόστος γυρίζει στην ασφαλιστική αγορά Η νέα γενιά βοηθημάτων οδήγησης υπόσχεται... Γιώργος Μούζος, 08/10/2025 - 08:25
Φθινοπωρινός έλεγχος: Θα πληρώσετε ζημιές ή θα τις προλάβετε; Ο φθινοπωρινός έλεγχος αυτοκινήτου είναι και υπόθεση ασφαλιστική, αλλά και του πελάτη σας. Πώς πρέπει να τον συμβουλέψετε για να... Γιώργος Μούζος, 06/10/2025 - 08:50
Oδήγηση με παιδιά: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζουν οι πελάτες σας! Ένας σημαντικός οδηγός για ασφαλιστές, που συνδέει οδική ασφάλεια, προστασία παιδιών και ασφαλιστικές πρακτικές. Η οδήγηση με τα παιδιά στο πίσω... Γιώργος Μούζος, 01/10/2025 - 08:45
Αυτόνομα & συνδεδεμένα οχήματα: Νέα ρίσκα κυβερνοασφάλειας για τις ασφαλιστικές εταιρείες Η τεχνολογική επανάσταση στον τομέα της αυτοκίνησης αλλάζει συθέμελα το τοπίο της ασφάλισης. Η είσοδος αυτόνομων και συνδεδεμένων οχημάτων επιφέρει... Γιώργος Μούζος, 29/09/2025 - 08:44
Το κουμπί που κοστίζει σε ατυχήματα Η μόνιμη ενεργοποίηση της ανακύκλωσης του αέρα μπορεί να ρίχνει την κατανάλωση, αλλά ανεβάζει το ρίσκο στον δρόμο. Όλο και περισσότεροι... Γιώργος Μούζος, 26/09/2025 - 08:47