Γιώργος Μούζος, 5/9/2019 - 13:19 facebook twitter linkedin Πώς «πολεμάει» η Nissan τους θανάτους από θερμοπληξία; Γιώργος Μούζος, 5/9/2019 facebook twitter linkedin H τεχνολογία ειδοποίησης πίσω πόρτας, έρχεται για να υπενθυμίσει στους οδηγούς ότι πρέπει να ελέγχουν πάντοτε τα πίσω καθίσματα. Τα πιθανά ζητήματα που προκύπτουν από τις υψηλές θερμοκρασίες στην καμπίνα του αυτοκινήτου εξακολουθούν να ενέχουν κινδύνους, ακόμα και το φθινόπωρο. Γι’ αυτό και η Nissan ελπίζει ότι η απλή, αλλά έξυπνη τεχνολογία ειδοποίησης πίσω πόρτας (RDA), μπορεί να συμβάλει στην εξάλειψη αυτών των κινδύνων. Ακόμα και με τις εξωτερικές θερμοκρασίες στα επίπεδα των 30°C, το εσωτερικό ενός αυτοκινήτου μπορεί να θερμανθεί γρήγορα και σε επικίνδυνα επίπεδα. Πώς δουλεύει το RDA; Το σύστημα παρακολουθεί όταν μια πίσω πόρτα ανοίγει και κλείνει πριν και μετά από κίνηση του οχήματος. Εάν μια από τις πίσω πόρτες ανοίξει πριν από ένα ταξίδι, αλλά στη συνέχεια (και κατά τη στάθμευση του αυτοκινήτου) μείνει κλειστή, το σύστημα παρέχει σχετική υπενθύμιση στον οδηγό. Μόλις το όχημα σταθμεύσει, το σύστημα θα εμφανίσει πρώτα μια ειδοποίηση στον πίνακα οργάνων. Εάν ο οδηγός εξέλθει από το όχημα και δεν ανοίξει μια από τις πίσω πόρτες, τότε το σύστημα ενεργοποιεί την κόρνα με ξεχωριστούς συριγμούς. Το σύστημα RDA είναι εύκολο στη διαμόρφωση και μπορεί προσωρινά ή μόνιμα να ενεργοποιηθεί μέσω ενός μενού στο κεντρικό πίνακα οργάνων του οχήματος, ή μέσω ενός ξεχωριστού διακόπτη RDA, ανάλογα με το μοντέλο. Οχήματα της Nissan με το σύστημα RDA Το RDA είναι στάνταρ στα Nissan Altima, Armada, LEAF, Murano, Maxima, Pathfinder, Rogue, Rogue Sport (2019.5) και TITAN (King Cab και Crew Cab). Επιπλέον, είναι διαθέσιμο στο ολοκαίνουργιο Versa (ως στάνταρ στις εκδόσεις SV και SR). Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 22/09/2025 - 11:03 Πώς μια «αθώα» βόλτα μπορεί να τινάξει στον αέρα αποζημιώσεις και πελατειακές σχέσεις!
Γιώργος Μούζος, 19/09/2025 - 08:55 Ψώνια στο κάθισμα των πελατών σας; Βαριές αποζημιώσεις & πρόστιμο ΚΟΚ
Γιώργος Μούζος, 15/09/2025 - 08:55 Κρύβει τις πινακίδες του ο πελάτης σας; Ο νέος Κ.Ο.Κ. δεν αστειεύεται
Γυρισμένα χιλιόμετρα στα μεταχειρισμένα: Ακόμα ένας πονοκέφαλος της ασφαλιστικής αγοράς Η παραποίηση των χιλιομέτρων που έχουν διανύσει τα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα αποτελεί σοβαρό πρόβλημα για την ασφαλιστική αγορά στην Ελλάδα, επηρεάζοντας... Γιώργος Μούζος, 11/09/2025 - 08:55
Νοθευμένα καύσιμα και ασφαλιστικές επιπτώσεις! Πώς μια παραβατική πρακτική δημιουργεί νέους κινδύνους στην αυτοκινητική ασφάλιση Η νοθεία καυσίμων είναι ένα αέναο πρόβλημα που ταλανίζει χρόνια την... Γιώργος Μούζος, 08/09/2025 - 08:52
Ελαστικά: Οι λεπτομέρειες που πληρώνει ακριβά η ασφαλιστική αγορά Η αμέλεια στον έλεγχο τους αυξάνει τα ατυχήματα, τις αποζημιώσεις και πιέζει ολόκληρη την ασφαλιστική αγορά. Οι περισσότεροι οδηγοί ξοδεύουν ώρες... Γιώργος Μούζος, 05/09/2025 - 08:58
Ο «κανόνας των 3 δευτερολέπτων»: Το μυστικό όπλο των ασφαλιστών για την μείωση των τροχαίων Ο κανόνας που κάθε ασφαλιστής πρέπει να γνωρίζει και να μεταφέρει στους πελάτες του αν θέλει να μειώσει τις αποζημιώσεις... Γιώργος Μούζος, 03/09/2025 - 08:50
Η κλιματική αλλαγή ανεβάζει τα ασφάλιστρα αυτοκινήτου: Πώς επηρεάζονται οι ασφαλιστές; Μετά την αγορά κατοικίας, η επόμενη μεγάλη πίεση για την ασφαλιστική βιομηχανία έρχεται από την ασφάλιση αυτοκινήτου. Η κλιματική αλλαγή δεν... Γιώργος Μούζος, 01/09/2025 - 09:02
Μπορεί ένας αλγόριθμος να αποφασίζει ποιος είναι υπεύθυνος για ένα ατύχημα; Τεχνητή νοημοσύνη, τηλεματική & big data: Η νέα πραγματικότητα στην απόδοση ευθύνων; Για δεκαετίες, η απόδοση ευθύνης σε ένα τροχαίο βασιζόταν... Γιώργος Μούζος, 29/08/2025 - 08:51