Γιώργος Μούζος, 4/4/2019 - 16:19 facebook twitter linkedin Test Drive Skoda Karoq 1,6 TDI Γιώργος Μούζος, 4/4/2019 facebook twitter linkedin Όταν βρεθείς για πρώτη φορά στη θέση του οδηγού του Skoda Karoq, ξαφνιάζεσαι ευχάριστα με το πόσο πολύ έχουν αλλάξει τα αυτοκίνητα της τσέχικης μάρκας. Σε όλους τους τομείς! Εμφάνιση, ποιότητα, ασφάλεια! Δοκιμάσαμε το Karoq στην diesel έκδοση του και έχουμε να πούμε τα καλύτερα! Το Skoda Karoq -αντικατέστησε το Yeti, με το όνομά του να προέρχεται από το συνδυασμό των λέξεων Karak (όχημα) και Roq (βέλος) στη γλώσσα των Εσκιμώων της Αλάσκα! Ο 1,6 turbodiesel κινητήρας αποδίδει 116 άλογα και 250 Nm ροπής, όντας ικανός να κινήσει με άνεση το Karoq σε κάθε είδους διαδρομή, όπου στη βασική του εξοπλιστική έκδοση ξεκινάει από τα 21.280 ευρώ! Διακριτικό κι όμορφο! Το Karoq έχει μήκος 4.382 χιλιοστά, ενστερνίζεται την νέα σχεδιαστική ταυτότητα της μάρκας, όπου εντυπωσιάζει με τη μεγάλη γρίλια, αλλά και με τα αιχμηρά φωτιστικά σώματα! Γενικότερα, το Karoq διαθέτει ένα αρμονικό αμάξωμα με καθαρές γραμμές, που χωρίς αμφιβολία σε κερδίζει από την πρώτη επαφή. Μεγάλο ατού, η απόσταση από το έδαφος η οποία αγγίζει τα 172 χλστ. και σας επιτρέπει να κινηθείτε με άνεση σε βατούς χωματόδρομους! Άφθονη ροπή κι οικονομία! Ο 1,6 TDI κινητήρας είναι εγνωσμένης αξίας, με την ισχύ του να φτάνει τους 116 ίππους και η ροπή τα 250 Nm από τις 1.500 – 3.250 σ.α.λ., νούμερο το οποίο θα εκτιμήσετε δεόντως όταν θα αποφασίσετε να κινηθείτε με πλήρη φορτίο σε κάποια ορεινή διαδρομή κι όχι μόνο. Τραβάει ικανοποιητικά και στις επιταχύνσεις από στάση, (σύμφωνα με τη Skoda το 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 10,9 δλ.) αλλά εκεί που θα το χαρείτε ακόμα περισσότερο είναι στον τομέα της κατανάλωσης. Πολύ απλά θα ξεχάσετε πως είναι ο βενζινάς σας, μιας και σε κανονικές συνθήκες κίνησης δεν θα δείτε πάνω από 5,5 λτ./100 χλμ. στο trip computer. Ποιότητα που σε κερδίζει NEWSLETTER Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα. Από την πρώτη επαφή αντιλαμβάνεσαι πως η αύξηση της ποιότητας του Karoq έχει κάνει τεράστια άλματα, όντας παράλληλα και τεχνικά προηγμένη. Η ποιότητα κατασκευής είναι εξαιρετική, η καμπίνα είναι στιβαρά δομημένη και απλή, με την εργονομία και την πρακτικότητα να βρίσκονται σε υψηλό επίπεδο. Εγκωμιαστικά σχόλια παίρνει και η έγχρωμη οθόνη αφής των 8 ιντσών, η οποία παρέχει κάθε χρήσιμη πληροφόρηση στον οδηγό για ότι χρειαστεί. Ο πίνακας οργάνων είναι ο κλασικός αναλογικός, με μια ψηφιακή οθόνη πληροφορικών ανάμεσα στα δύο μεγάλα αναλογικά όργανα, ωστόσο το Karoq είναι το πρώτο Skoda που μπορεί να εφοδιαστεί και με το πλήρως ψηφιακό και διαμορφώσιμο πάνελ ελέγχου. Σε ότι αφορά τους χώρους επιβατών, αυτοί είναι άπλετοι και 5 ενήλικοι θα ταξιδέψουν άνετα μαζί με τις αποσκευές τους. Ειδικά αν το επιλέξετε με το προαιρετικό σύστημα VarioFlex που επιτρέπει στα 3 ανεξάρτητα και με ρυθμιζόμενη πλάτη πίσω καθίσματα να σύρονται, διαμορφώνοντας το πορτμπαγκάζ από τα 479 ως τα 588 λτ. Xωρίς το σύστημα καθισμάτων ο χώρος αποσκευών είναι στα 521 λτ. Δώστε του δρόμο! Το Skoda Karoq είναι άνετο και ευθύβολο με αποτέλεσμα τα ταξίδια στον αυτοκινητόδρομο να είναι απόλαυση. Σε συνδυασμό με την προσεγμένη ηχομόνωση, η οποία αφήνει εκτός καμπίνας τους ανεπιθύμητους θορύβους, η ποιότητα κύλισης είναι υψηλού επιπέδου χωρίς μάλιστα θυσίες στην εν γένει οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου, το οποίο εμφανίζει ξεκάθαρη ουδετερότητα με υψηλά περιθώρια πρόσφυσης και συγκρατημένη κλίση στις στροφές. Αν τώρα το παρακάνετε η υποστροφή θα εμφανιστεί αρχικά, ωστόσο οι αντιδράσεις είναι όσο προοδευτικές χρειάζεται για να ενημερώνουν τον οδηγό πριν καν επέμβει το μερικώς απενεργοποιούμενο ESP. Ακόμη ένα σημείο που θα εκτιμήσει ο οδηγός είναι η θέση οδήγησης, που εκτός από άνεση, προσφέρει και πολύ καλή περιφερειακή ορατότητα. Value for Money επιλογή! Το Skoda Karoq με τον 1,6 TDI κινητήρα των 116 ίππων είναι μια από τις πιο ολοκληρωμένες προτάσεις στην κατηγορία, έχοντας έναν εξαιρετικό Value for money χαρακτήρα, μιας και προσφέρει πολλά, με λογική τιμή απόκτησης. Αν θέλετε ένα Crossover που θα σας ταξιδεύει παντού και οικονομικά, μόλις το βρήκατε! Πίνακας κόστους ασφάλισης Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 05/11/2025 - 08:43 Το «δίπλα θα πάω» σκοτώνει: Τα περισσότερα ατυχήματα συμβαίνουν κοντά στο σπίτι μας
Γιώργος Μούζος, 03/11/2025 - 08:40 Ο διακόπτης που κανείς δεν προσέχει, αλλά κάθε ασφαλιστής πρέπει να ξέρει
Γιώργος Μούζος, 31/10/2025 - 08:50 Το ρίσκο που αγνοούν οι πελάτες σας: Πώς ένα ραγισμένο παρμπρίζ μπορεί να ακυρώσει την κάλυψή τους
Γιώργος Μούζος, 29/10/2025 - 12:04 Τα frit στο παρμπρίζ: Γιατί πρέπει να τα γνωρίζετε καλύτερα από τους πελάτες σας;
Η τεχνητή νοημοσύνη επιβάλλει πρόστιμα στάθμευσης και οι ασφαλιστές πρέπει να ετοιμαστούν! Τα έξυπνα οχήματα ελέγχου αλλάζουν το παιχνίδι: Περισσότερα πρόστιμα σημαίνουν νέα δεδομένα για την αξιολόγηση κινδύνου! Φανταστείτε ένα όχημα που «σαρώνει»... Γιώργος Μούζος, 27/10/2025 - 11:31
Καλώδια φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων: Η νέα μάστιγα που απειλεί την ασφαλιστική αγορά Η κλοπή καλωδίων φόρτισης δεν είναι απλά μία ενοχλητική τάση της εποχής. Είναι μια οργανωμένη επιδημία που κλονίζει τα θεμέλια... Γιώργος Μούζος, 22/10/2025 - 12:12
Όταν το αυτοκίνητο «σκέφτεται», ποιος φταίει στην στραβή; Ποιος αναλαμβάνει την ευθύνη όταν το λογισμικό παίρνει το τιμόνι και τα συστήματα υποβοήθησης αλλάζουν δυναμικά τον κίνδυνο; Ας το πούμε... Γιώργος Μούζος, 20/10/2025 - 08:35
Οχήματα χωρίς οδηγό: Ρίσκα, τιμολόγηση και νέες καλύψεις που έρχονται Η αυτόνομη οδήγηση ωριμάζει και πλησιάζει η ώρα που θα γίνει καθημερινότητα. Για τους ασφαλιστές αυτό σημαίνει νέα μοντέλα ευθύνης,... Γιώργος Μούζος, 16/10/2025 - 08:45
Πώς ένα λεπτό μπορεί να μειώσει τη χρήση της οδικής βοήθειας από τους πελάτες σας; (Ο κανόνας του ενός λεπτού) Το φθηνότερο εργαλείο διαχείρισης κινδύνου κρύβεται στο ρελαντί, μειώνει τη συχνότητα ζημιών χωρίς να κοστίζει ούτε ευρώ. Η αγορά ζητά... Γιώργος Μούζος, 14/10/2025 - 09:10
Προστασία δεδομένων & «συνδεδεμένα» αυτοκίνητα - Τι χρειάζεται πραγματικά ένας ασφαλιστής για να δουλέψει με ασφάλεια και χωρίς «γκρίζες ζώνες»; Η σύγχρονη τεχνολογία μετατρέπει κάθε αυτοκίνητο σε «αισθητήρες σε ρόδες» . Από το infotainment και το e-Call μέχρι τα ενσωματωμένα... Γιώργος Μούζος, 10/10/2025 - 11:00