Γιώργος Μούζος, 28/2/2019 - 13:20 facebook twitter linkedin Κορυφαία διάκριση για τη Nissan - Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε.! Γιώργος Μούζος, 28/2/2019 facebook twitter linkedin H Nissan - Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε., κατέκτησε την πρώτη θέση στην Ευρώπη, στην έρευνα του “μυστικού” επισκέπτη. Με την κατάκτηση της πρώτης θέσης για το 2018, σε πανευρωπαϊκό επίπεδο, στην έρευνα του “μυστικού” επισκέπτη, η Nissan - Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε., επιβεβαιώνει με τον καλύτερο τρόπο τη συνεχή δέσμευσή της για την παροχή κορυφαίου επιπέδου υπηρεσιών στους πελάτες της. Αξίζει να σημειωθεί πως η συγκεκριμένη επίδοση, ξεπερνά κατά πολύ τους στόχους της Nissan Europe, σε σημείο που τα στελέχη της Ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας στην Ευρώπη, να αναρωτιούνται για το “μυστικό” αυτής της επιτυχίας ! Για τη Nissan – Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε., αυτή η διάκριση είναι το φυσικό αποτέλεσμα μιας συστηματικής και ομαδικής δουλειάς των τελευταίων ετών, με κύριο γνώμονα το “χτίσιμο” μιας σχέσης εμπιστοσύνης με τον πελάτη. Αξίζει να σημειωθεί ότι η έρευνα του “μυστικού” επισκέπτη (γνωστή και ως Mystery Shopping), θεωρείται παγκοσμίως από τα πιο αποτελεσματικά εργαλεία για την αξιολόγηση της ποιότητας των υπηρεσιών μιας επιχείρησης. O όμιλος Θεοχαράκη κουβαλά μια πολύ βαριά ιστορία. Ιδρύθηκε το 1924 και μετράει σχεδόν 95 χρόνια ζωής. Η Nissan ήταν και είναι η “ναυαρχίδα” του ομίλου από το 1961, ενώ η Ελλάδα ήταν και η πρώτη χώρα στην Ευρώπη όπου ξεκίνησαν να διατίθενται τα μοντέλα της Nissan. Από τότε, η Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε έχει συνδέσει το όνομά της τόσο με τη Nissan, όσο και με την παροχή ποιοτικών υπηρεσιών στον πελάτη, “χτίζοντας” διαρκώς την σχέση και την εμπιστοσύνη μαζί του. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 23/06/2025 - 09:04 Νέο Audi Q3: Η τεχνολογία ασφαλείας συναντά την premium καθημερινότητα - Τι βοηθά τον ασφαλιστή;
Γιώργος Μούζος, 20/06/2025 - 09:05 Η Τεχνητή Νοημοσύνη αναδιατυπώνει τους κανόνες της ασφάλισης οχημάτων
Γιώργος Μούζος, 16/06/2025 - 09:00 Ανάλυση τηλεματικών δεδομένων: Το «κλειδί» για μείωση ζημιών στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα;
Γιώργος Μούζος, 12/06/2025 - 09:08 BMW M2 CS: Τι σημαίνει για τους ασφαλιστές η κορυφαία σπορ έκδοση της BMW;
Ηλεκτρικά οχήματα χωρίς εκπλήξεις: Πώς η τηλεμετρία αλλάζει το παιχνίδι της ασφάλισης Οι άμεσες μετρήσεις από τη μπαταρία, τη θερμοκρασία και τη συμπεριφορά του οδηγού καθιστούν την πρόληψη ζημιών πρακτικό εργαλείο για... Γιώργος Μούζος, 10/06/2025 - 09:09
Μπορεί το blockchain να σώσει την αγορά από τις ψευδείς ασφαλιστικές αξιώσεις; Η τεχνολογία blockchain υπόσχεται επανάσταση στη διαχείριση απαιτήσεων, μειώνοντας δραστικά την απάτη και το κόστος για τις ασφαλιστικές εταιρείες. Οι ψευδείς... Γιώργος Μούζος, 04/06/2025 - 09:00
Υβριδικά οχήματα & ασφαλιστικός κίνδυνος: Οι προκλήσεις που δεν μπορεί να αγνοήσει κανείς Η ραγδαία άνοδος των υβριδικών αλλάζει τους όρους εκτίμησης κινδύνου και απαιτεί από τους ασφαλιστές νέες στρατηγικές, τεχνογνωσία και εργαλεία. Μέχρι... Γιώργος Μούζος, 02/06/2025 - 09:00
Cyber Risk στα έξυπνα αυτοκίνητα: Πώς τα ασφαλιστικά προϊόντα αντιμετωπίζουν τις IoT απειλές; Οι ασφαλιστές καλούνται να αντιμετωπίσουν νέους κινδύνους και να σχεδιάσουν έξυπνες καλύψεις για την εποχή του Internet of Things (IoT). Η... Γιώργος Μούζος, 28/05/2025 - 09:19
AI-powered risk assessment: Μπορεί η τεχνητή νοημοσύνη να προλάβει τον επικίνδυνο οδηγό πριν το ατύχημα; Από τα προγράμματα telematics μέχρι το EU AI Act, η ασφάλιση αυτοκινήτου περνά στην εποχή της προγνωστικής τιμολόγησης και αλλάζει... Γιώργος Μούζος, 26/05/2025 - 09:11
Μειώνει όντως το eCall το κόστος των αποζημιώσεων; Η υποχρεωτική εγκατάσταση του eCall στα νέα οχήματα υπόσχεται άμεση ειδοποίηση σε περίπτωση ατυχήματος – αλλά μειώνει πραγματικά το κόστος... Γιώργος Μούζος, 22/05/2025 - 08:55