Γιώργος Μούζος, 18/2/2019 - 14:28 facebook twitter linkedin Το νέο λογισμικό της Toyota απεικονίζει πως αντιδρά το σώμα σε μια σύγκρουση! Γιώργος Μούζος, 18/2/2019 facebook twitter linkedin Η Toyota έδωσε στη δημοσιότητα τις λεπτομέρειες για την 6η γενιά του λογισμικού που υπολογίζει κι αποτυπώνει την συμπεριφορά των οργάνων του ανθρώπινου σώματος κατά τη διάρκεια μιας σύγκρουσης. Το THUMS (Total Human Model for Safety), όπως ονομάζεται το νέο λειτουργικό, είναι η καλύτερη αποτύπωση το πώς η τεχνολογία βοηθάει στη βελτιστοποίηση της παθητικής ασφάλειας των οχημάτων. Το νέο λογισμικό απεικονίζει τα όργανα και το μυϊκό σύστημα, έχοντας παράλληλα τη δυνατότητα να προσομοιώνει διαφορετικές στάσεις του σώματος, συμπεριλαμβανομένης της στήριξης και της χαλάρωσης, προβλέποντας τους διαφορετικούς τρόπους με τους οποίους οι άνθρωποι θα κάθονται στα αυτοκίνητα. Η Toyota μαζί με το κέντρο έρευνας κι εξέλιξης, μελετούν κι αναπτύσσουν το THUMS εδώ και περισσότερα από 20 χρόνια, παρέχοντας ακριβείς προσομοιώσεις στον υπολογιστή των τραυματισμών του ανθρώπινου σώματος που προκαλούνται από μια σειρά διαφορετικών συγκρούσεων. Το λογισμικό είναι διαθέσιμο για αγορά και έχει χρησιμοποιηθεί από την Toyota, αλλά κι άλλους κατασκευαστές αυτοκινήτων, καθώς κι από πανεπιστήμια αλλά και μεγάλους ερευνητικούς οργανισμούς για να βοηθήσει στην ανάπτυξη νέων και πιο αποτελεσματικών τεχνολογιών ασφάλειας των αυτοκινήτων. Το THUMS Version 5, είχε τη δυνατότητα να προσομοιώνει τις αλλαγές στην στάση του σώματος ενός επιβάτη, λαμβάνοντας υπόψη τις αλλαγές στην κατάσταση των μυών πριν από μια σύγκρουση, ενώ η 4η έκδοση του προγράμμματος ανέλυε με ακρίβεια τους τραυματισμούς στα οστά και τα εσωτερικά όργανα κατά τη σύγκρουση. Έτσι οι ερευνητές που επιθυμούσαν να προσομοιώσουν και τα δύο σενάρια έπρεπε να χρησιμοποιήσουν και τις δύο αυτές εκδόσεις λογισμικού. Πλέον όμως η πλήρως εξελιγμένη 6η έκδοση του THUMS συνδυάζει τις δυο παραπάνω εργασίες, έτσι ώστε η ανάλυση να μπορεί να πραγματοποιηθεί αποτελεσματικά και με υψηλό βαθμό ακρίβειας. Πλέον τα συστήματα ασφάλειας που ενσωματώνονται στα αυτοκίνητα αυξάνονται και είναι διαθέσιμα από τον βασικό εξοπλισμό στα περισσότερα μοντέλα της αγοράς, ενώ με την ανάπτυξη της αυτόνομης οδήγησης αναμένεται ότι οι επιβάτες οχημάτων θα έχουν διαφορετικές στάσεις σώματος από ότι μέχρι τώρα, κάτι το οποίο πρέπει να μελετηθεί, μιας και όταν τον έλεγχο θα τον έχει το αυτοκίνητο, οι οδηγοί αναμένεται να είναι πιο χαλαροί κάτι που πρέπει να αναλυθεί αν προκύψει μια σύγκρουση και τι επιπτώσεις θα έχει στον οργανισμό, ανάλογα με την στάση του σώματος. Η Toyota σκοπεύει να χρησιμοποιήσει το THUMS για να βοηθήσει στην έρευνα και να αναπτύξει νέες μεθόδους προστασίας τόσο των οδηγών όσο και των επιβατών. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 05/11/2025 - 08:43 Το «δίπλα θα πάω» σκοτώνει: Τα περισσότερα ατυχήματα συμβαίνουν κοντά στο σπίτι μας
Γιώργος Μούζος, 03/11/2025 - 08:40 Ο διακόπτης που κανείς δεν προσέχει, αλλά κάθε ασφαλιστής πρέπει να ξέρει
Γιώργος Μούζος, 31/10/2025 - 08:50 Το ρίσκο που αγνοούν οι πελάτες σας: Πώς ένα ραγισμένο παρμπρίζ μπορεί να ακυρώσει την κάλυψή τους
Γιώργος Μούζος, 29/10/2025 - 12:04 Τα frit στο παρμπρίζ: Γιατί πρέπει να τα γνωρίζετε καλύτερα από τους πελάτες σας;
Η τεχνητή νοημοσύνη επιβάλλει πρόστιμα στάθμευσης και οι ασφαλιστές πρέπει να ετοιμαστούν! Τα έξυπνα οχήματα ελέγχου αλλάζουν το παιχνίδι: Περισσότερα πρόστιμα σημαίνουν νέα δεδομένα για την αξιολόγηση κινδύνου! Φανταστείτε ένα όχημα που «σαρώνει»... Γιώργος Μούζος, 27/10/2025 - 11:31
Καλώδια φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων: Η νέα μάστιγα που απειλεί την ασφαλιστική αγορά Η κλοπή καλωδίων φόρτισης δεν είναι απλά μία ενοχλητική τάση της εποχής. Είναι μια οργανωμένη επιδημία που κλονίζει τα θεμέλια... Γιώργος Μούζος, 22/10/2025 - 12:12
Όταν το αυτοκίνητο «σκέφτεται», ποιος φταίει στην στραβή; Ποιος αναλαμβάνει την ευθύνη όταν το λογισμικό παίρνει το τιμόνι και τα συστήματα υποβοήθησης αλλάζουν δυναμικά τον κίνδυνο; Ας το πούμε... Γιώργος Μούζος, 20/10/2025 - 08:35
Οχήματα χωρίς οδηγό: Ρίσκα, τιμολόγηση και νέες καλύψεις που έρχονται Η αυτόνομη οδήγηση ωριμάζει και πλησιάζει η ώρα που θα γίνει καθημερινότητα. Για τους ασφαλιστές αυτό σημαίνει νέα μοντέλα ευθύνης,... Γιώργος Μούζος, 16/10/2025 - 08:45
Πώς ένα λεπτό μπορεί να μειώσει τη χρήση της οδικής βοήθειας από τους πελάτες σας; (Ο κανόνας του ενός λεπτού) Το φθηνότερο εργαλείο διαχείρισης κινδύνου κρύβεται στο ρελαντί, μειώνει τη συχνότητα ζημιών χωρίς να κοστίζει ούτε ευρώ. Η αγορά ζητά... Γιώργος Μούζος, 14/10/2025 - 09:10
Προστασία δεδομένων & «συνδεδεμένα» αυτοκίνητα - Τι χρειάζεται πραγματικά ένας ασφαλιστής για να δουλέψει με ασφάλεια και χωρίς «γκρίζες ζώνες»; Η σύγχρονη τεχνολογία μετατρέπει κάθε αυτοκίνητο σε «αισθητήρες σε ρόδες» . Από το infotainment και το e-Call μέχρι τα ενσωματωμένα... Γιώργος Μούζος, 10/10/2025 - 11:00