Γιώργος Μούζος, 22/11/2018 - 09:07 facebook twitter linkedin Η Volvo επαναπροσδιορίζει την έννοια του αυτοκινήτου Γιώργος Μούζος, 22/11/2018 facebook twitter linkedin Η Volvo θα εμφανιστεί στην Automobility LA 2018 με μια παγκόσμια πρωτοτυπία: ούτε ένα αυτοκίνητο στο περίπτερό της! Φέτος, η σουηδική εταιρεία παρουσιάζει το ανατρεπτικό της όραμα, δίνοντας νέο νόημα στην έννοια του αυτοκινήτου. Από τις απαρχές του, το αυτοκίνητο ήταν και θα παραμείνει σημείο αναφοράς στις μετακινήσεις. Όμως οι προσδοκίες των ανθρώπων από αυτό αλλάζουν, όπως αλλάζει και η αυτοκινητοβιομηχανία. Το πώς οι καταναλωτές αντιλαμβάνονται μια μάρκα αυτοκινήτου σήμερα δεν περιορίζεται στα στοιχεία που διαβάζουν στους πίνακες εξοπλισμού και τεχνικών χαρακτηριστικών. Στο περίπτερο της Volvo στην Automobility LA οι επισκέπτες θα δοκιμάσουν μια πρωτόγνωρη έκπληξη: εκεί που θα περίμεναν να βρουν ένα νέο μοντέλο θα αντικρίσουν μια απλή, όσο και απροσδόκητη δήλωση: “Αυτό Δεν Είναι Ένα Αυτοκίνητο”. «Ονομάζοντας την έκθεση Automobility LA, οι οργανωτές της αναγνωρίζουν εξαρχής τις συνταρακτικές αλλαγές που επηρεάζουν τον κλάδο μας», δήλωσε ο Μόρτεν Λέβενσταμ (Mårten Levenstam), υπεύθυνος προϊοντικής στρατηγικής της Volvo Cars. «Θέλουμε να δείξουμε ότι λάβαμε το μήνυμα και αρχίζουμε μια συζήτηση για το μέλλον της αυτοκίνησης. Έτσι, αντί να εμφανίσουμε μια ιδέα για ένα αυτοκίνητο, επιλέξαμε να μιλήσουμε για την ιδέα του αυτοκινήτου. Μπορεί φέτος να μην κερδίσουμε το βραβείο του “αυτοκινήτου της έκθεσης”, αλλά αισθανόμαστε άνετα με αυτό. Γιατί, πολύ απλά, εδώ δεν πρόκειται για μια έκθεση αυτοκινήτου». Παράλληλα με το δυνατό της μήνυμα, η Volvo θα παρουσιάσει μια σειρά διαδραστικών επιδείξεων από υπηρεσίες συνδεσιμότητας, όπως το in-car delivery, το car sharing, το όραμά της για την αυτόνομη οδήγηση όπως προσδιορίστηκε στο πρωτότυπο Volvo 360c, αλλά και τη συνδρομητική υπηρεσία Care by Volvo. «Ο κλάδος μας αλλάζει. Αντί απλώς να κατασκευάζουμε και να πωλούμε αυτοκίνητα, θα παρέχουμε στους πελάτες μας την ελευθερία να μετακινούνται με έναν προσωπικό, βιώσιμο και ασφαλή τρόπο», δήλωσε ο Χόκαν Σάμιουελσον (Håkan Samuelsson), Πρόεδρος και CEO της Volvo. «Προσφέρουμε στους πελάτες μας πρόσβαση σε ένα αυτοκίνητο, συμπεριλαμβάνοντας νέες ελκυστικές υπηρεσίες όπου και όποτε τις επιθυμούν». Η Volvo πιστεύει στη δύναμη των στρατηγικών συνεργασιών και το δείχνει. Από κοινού με μεγάλες εταιρίες τεχνολογίας όπως η Amazon, η Google και η Nvidia, αλλά και με τεχνολογικά startup όπως η Luminar και η Zenuity, η Volvo βρίσκει καινοτόμες φόρμες αλληλεπίδρασης με νέους τύπους συνεργατών. Με τη νέα της διακήρυξη Freedom to Move – ελευθερία μετακίνησης με έναν προσωπικό, βιώσιμο και ασφαλή τρόπο – η Volvo δείχνει το δρόμο προς το μέλλον. Έως τα μέσα της επόμενης δεκαετίας, το μισό της ετήσιας παραγωγής αυτοκινήτων της θα αφορά αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα, το ένα τρίτο αυτόνομα οχήματα, ενώ η σουηδική εταιρεία θα δημιουργήσει και πάνω από 5 εκατομμύρια απευθείας σχέσεις με τους πελάτες της. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 16/06/2025 - 09:00 Ανάλυση τηλεματικών δεδομένων: Το «κλειδί» για μείωση ζημιών στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα;
Γιώργος Μούζος, 12/06/2025 - 09:08 BMW M2 CS: Τι σημαίνει για τους ασφαλιστές η κορυφαία σπορ έκδοση της BMW;
Γιώργος Μούζος, 10/06/2025 - 09:09 Ηλεκτρικά οχήματα χωρίς εκπλήξεις: Πώς η τηλεμετρία αλλάζει το παιχνίδι της ασφάλισης
Γιώργος Μούζος, 04/06/2025 - 09:00 Μπορεί το blockchain να σώσει την αγορά από τις ψευδείς ασφαλιστικές αξιώσεις;
Υβριδικά οχήματα & ασφαλιστικός κίνδυνος: Οι προκλήσεις που δεν μπορεί να αγνοήσει κανείς Η ραγδαία άνοδος των υβριδικών αλλάζει τους όρους εκτίμησης κινδύνου και απαιτεί από τους ασφαλιστές νέες στρατηγικές, τεχνογνωσία και εργαλεία. Μέχρι... Γιώργος Μούζος, 02/06/2025 - 09:00
Cyber Risk στα έξυπνα αυτοκίνητα: Πώς τα ασφαλιστικά προϊόντα αντιμετωπίζουν τις IoT απειλές; Οι ασφαλιστές καλούνται να αντιμετωπίσουν νέους κινδύνους και να σχεδιάσουν έξυπνες καλύψεις για την εποχή του Internet of Things (IoT). Η... Γιώργος Μούζος, 28/05/2025 - 09:19
AI-powered risk assessment: Μπορεί η τεχνητή νοημοσύνη να προλάβει τον επικίνδυνο οδηγό πριν το ατύχημα; Από τα προγράμματα telematics μέχρι το EU AI Act, η ασφάλιση αυτοκινήτου περνά στην εποχή της προγνωστικής τιμολόγησης και αλλάζει... Γιώργος Μούζος, 26/05/2025 - 09:11
Μειώνει όντως το eCall το κόστος των αποζημιώσεων; Η υποχρεωτική εγκατάσταση του eCall στα νέα οχήματα υπόσχεται άμεση ειδοποίηση σε περίπτωση ατυχήματος – αλλά μειώνει πραγματικά το κόστος... Γιώργος Μούζος, 22/05/2025 - 08:55
Πώς η γήρανση των μπαταριών EV αλλάζει τα δεδομένα στην ασφαλιστική κάλυψη και αποζημίωση Τι πρέπει να γνωρίζουν οι ασφαλιστές για τις μειωμένες επιδόσεις των ηλεκτρικών οχημάτων και την επίδρασή τους στις αποζημιώσεις; Η ταχεία... Γιώργος Μούζος, 19/05/2025 - 08:55
Ο ρόλος των over-the-air updates στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και οι προκλήσεις για τις ασφαλιστικές Πώς οι «over-the-air» αναβαθμίσεις αλλάζουν το τοπίο στην ασφάλιση αυτοκινήτου και τι πρέπει να γνωρίζουν οι ασφαλιστές σήμερα; Η εποχή όπου... Γιώργος Μούζος, 16/05/2025 - 09:07