close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Αυτοκίνητο

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Οι προτάσεις της Ε.Ε. για την κινητικότητα στο μέλλον. Πώς αντιδρούν οι ασφαλιστές;
Γιώργος Μούζος
Γιώργος Μούζος,
18/5/2018 - 14:46
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Οι προτάσεις της Ε.Ε. για την κινητικότητα στο μέλλον. Πώς αντιδρούν οι ασφαλιστές;

Γιώργος Μούζος, 18/5/2018
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Η Επιτροπή Γιούνκερ αναλαμβάνει την τρίτη και τελευταία σειρά δράσεων για τον εκσυγχρονισμό του συστήματος μεταφορών της Ευρώπης.

Στην ομιλία του για την κατάσταση της Ένωσης τον Σεπτέμβριο του 2017, ο πρόεδρος κ. Γιούνκερ έθεσε ως στόχο η ΕΕ και οι βιομηχανίες της να αναλάβουν ηγετική θέση παγκοσμίως στους τομείς της καινοτομίας, της ψηφιοποίησης και της απαλλαγής από τις ανθρακούχες εκπομπές. Με βάση τις προηγούμενες δέσμες «Η Ευρώπη σε κίνηση» του Μαΐου και του Νοεμβρίου 2017, η Επιτροπή Γιούνκερ προτείνει σήμερα την τρίτη και τελευταία σειρά μέτρων για να γίνει αυτός ο στόχος πραγματικότητα στον τομέα της κινητικότητας. Σκοπός είναι να δοθεί η δυνατότητα σε όλους τους Ευρωπαίους να κυκλοφορούν ασφαλέστερα και να χρησιμοποιούν λιγότερο ρυπογόνα οχήματα και πιο προηγμένες τεχνολογικές λύσεις, υποστηρίζοντας ταυτόχρονα την ανταγωνιστικότητα της βιομηχανίας της ΕΕ. Για τον σκοπό αυτό, οι σημερινές πρωτοβουλίες περιλαμβάνουν: μια ολοκληρωμένη πολιτική για το μέλλον της οδικής ασφάλειας που καθορίζει μέτρα για την ασφάλεια των οχημάτων και των υποδομών, τα πρώτα πρότυπα εκπομπών CO2 για οχήματα βαρέος τύπου στην ιστορία, ένα στρατηγικό σχέδιο δράσης για την ανάπτυξη και κατασκευή συσσωρευτών στην Ευρώπη και μια μελλοντοστραφή στρατηγική για τη συνδεδεμένη και αυτοματοποιημένη κινητικότητα. Με αυτή την τρίτη δέσμη «Η Ευρώπη σε κίνηση», η Επιτροπή ολοκληρώνει το φιλόδοξο θεματολόγιό της για τον εκσυγχρονισμό της κινητικότητας.

Ο αντιπρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και επίτροπος Ενεργειακής Ένωσης, κ. Μάρος Σέφτσοβιτς, δήλωσε τα εξής: «Η κινητικότητα έχει φτάσει σε ένα νέο τεχνολογικό ορόσημο. Με αυτή την τελευταία δέσμη προτάσεων στο πλαίσιο της Ενεργειακής Ένωσης, βοηθάμε τη βιομηχανία μας να διατηρήσει το προβάδισμα. Μέσω της παραγωγής καίριων τεχνολογικών λύσεων μεγάλης κλίμακας, συμπεριλαμβανομένων των βιώσιμων συσσωρευτών, και της ανάπτυξης καίριων υποδομών, θα προσεγγίσουμε τα τρία μηδενικά: μηδενικές εκπομπές, μηδενική συμφόρηση και μηδέν ατυχήματα.»

Η επίτροπος Μεταφορών κα Βιολέτα Μπουλτς δήλωσε: «Κατά τη διάρκεια του προηγούμενου έτους, η Επιτροπή πρότεινε πρωτοβουλίες για να αντιμετωπιστούν οι προκλήσεις του σήμερα και να ανοίξει ο δρόμος για την κινητικότητα του αύριο. Τα σημερινά μέτρα δίνουν μια τελευταία και σημαντική ώθηση που θα διασφαλίσει την πρόσβαση των Ευρωπαίων σε ασφαλείς, καθαρές και έξυπνες μεταφορές. Καλώ τα κράτη μέλη και το Κοινοβούλιο να ανταποκριθούν στο επίπεδο των φιλοδοξιών μας.»

Επί του θέματος τοποθετήθηκε όμως κι η επίτροπος Εσωτερικής Αγοράς, Βιομηχανίας, Επιχειρηματικότητας και ΜΜΕ κα Ελζμπιέτα Μπιενκόφσκα: «Το 90 % των τροχαίων ατυχημάτων οφείλονται σε ανθρώπινο σφάλμα. Με τα νέα υποχρεωτικά χαρακτηριστικά ασφάλειας που προτείνουμε σήμερα θα μειωθεί ο αριθμός των ατυχημάτων και θα προετοιμαστεί το έδαφος για τη συνδεδεμένη και αυτοματοποιημένη οδήγηση του μέλλοντος, χωρίς οδηγούς.» 

Ασφαλής κινητικότητα

Μολονότι ο αριθμός των θανάτων από τροχαία δυστυχήματα έχει μειωθεί κατά περισσότερο από το ήμισυ από το 2001, το 2017 έχασαν τη ζωή τους στους δρόμους της ΕΕ 25.300 άνθρωποι, ενώ 135.000 τραυματίστηκαν σοβαρά. Για αυτούς τους λόγους, η Επιτροπή λαμβάνει συγκεκριμένα μέτρα. Έτσι σύμφωνα με τις προτάσεις της Επιτροπής, τα νέα μοντέλα οχημάτων θα πρέπει να είναι εξοπλισμένα με προηγμένα χαρακτηριστικά ασφαλείας, όπως προηγμένα συστήματα πέδησης έκτακτης ανάγκης και συστήματα υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας για τα αυτοκίνητα ή συστήματα ανίχνευσης πεζών και ποδηλατών για τα φορτηγά (βλ. τον πλήρη κατάλογο εδώ). Επιπλέον, η Επιτροπή βοηθά τα κράτη μέλη να εντοπίζουν συστηματικά επικίνδυνα τμήματα του οδικού δικτύου και να πραγματοποιούν πιο στοχευμένες επενδύσεις. Με τα δύο αυτά μέτρα θα μπορούσαν να σωθούν έως και 10.500 ζωές και να αποφευχθούν σχεδόν 60.000 σοβαροί τραυματισμοί κατά την περίοδο 2020-2030, μια σημαντική συμβολή στον μακροπρόθεσμο στόχο της ΕΕ να προσεγγίσει τους μηδέν θανάτους και σοβαρούς τραυματισμούς έως το 2050 («Όραμα για μηδενικές απώλειες»).

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

Καθαρή κινητικότητα

Η Επιτροπή ολοκληρώνει το θεματολόγιό της για ένα σύστημα κινητικότητας χαμηλών εκπομπών προτείνοντας τα πρώτα πρότυπα εκπομπών CO2 για οχήματα βαρέος τύπου στην ιστορία. Το 2025, οι μέσες εκπομπές CO2 από νέα φορτηγά θα πρέπει να είναι κατά 15 % χαμηλότερες σε σύγκριση με το 2019. Για το 2030 προτείνεται ένας ενδεικτικός στόχος μείωσης κατά τουλάχιστον 30 % σε σύγκριση με το 2019. Οι στόχοι αυτοί συνάδουν με τις δεσμεύσεις της ΕΕ στο πλαίσιο της συμφωνίας του Παρισιού και θα δώσουν τη δυνατότητα σε εταιρείες μεταφορών —κυρίως ΜΜΕ— να εξοικονομήσουν σημαντικούς πόρους χάρη στη μείωση της κατανάλωσης καυσίμων (25 000 ευρώ σε διάστημα πέντε ετών). Για να διασφαλίσει την περαιτέρω μείωση των εκπομπών CO2, η Επιτροπή διευκολύνει τον σχεδιασμό πιο αεροδυναμικών φορτηγών και βελτιώνει την επισήμανση των ελαστικών. Επιπλέον, η Επιτροπή προτείνει ένα ολοκληρωμένο σχέδιο δράσης για τους συσσωρευτές, το οποίο θα συμβάλει στη δημιουργία ανταγωνιστικού και βιώσιμου «οικοσυστήματος» συσσωρευτών στην Ευρώπη.

Συνδεδεμένη και αυτοματοποιημένη κινητικότητα

Τα αυτοκίνητα και άλλα οχήματα εξοπλίζονται ολοένα και περισσότερο με συστήματα υποβοήθησης του οδηγού, ενώ σύντομα θα τελειοποιηθούν τα πλήρως αυτόνομα οχήματα. Σήμερα, η Επιτροπή προτείνει μια στρατηγική που αποσκοπεί στο να αναδείξει την Ευρώπη σε ηγετική δύναμη παγκοσμίως στον τομέα των πλήρως αυτοματοποιημένων και συνδεδεμένων συστημάτων κινητικότητας. Η στρατηγική αυτή αποβλέπει σε ένα νέο επίπεδο συνεργασίας μεταξύ των χρηστών του οδικού δικτύου, το οποίο θα μπορούσε να αποφέρει τεράστια οφέλη για το σύστημα κινητικότητας συνολικά. Οι μεταφορές θα καταστούν ασφαλέστερες, καθαρότερες, οικονομικότερες και περισσότερο προσβάσιμες για τους ηλικιωμένους και τα άτομα με μειωμένη κινητικότητα. Επιπλέον, η Επιτροπή προτείνει την καθιέρωση ενός πλήρως ψηφιακού περιβάλλοντος για την ανταλλαγή πληροφοριών στις εμπορευματικές μεταφορές. Το περιβάλλον αυτό αναμένεται να περιορίσει τη γραφειοκρατία και να διευκολύνει τις ροές ψηφιακών πληροφοριών για τις δραστηριότητες εφοδιαστικής.

Οι ευρωπαίοι ασφαλιστές ζητούν συγκεκριμένες ενέργειες όσον αφορά την πρόσβαση στα δεδομένα των οχημάτων

Η Insurance Europe χαιρετίζει την ανακοίνωση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής σχετικά με την στρατηγική της ΕΕ για την κινητικότητα στο μέλλον, ζητά όμως από την Επιτροπή να ασχοληθεί περαιτέρω και πιο άμεσα με το θέμα της πρόσβασης στα δεδομένα των οχημάτων.

Ο κ. Nicolas Jeanmart, επικεφαλής Προσωπικής Ασφάλισης, Γενικής Ασφάλισης και Μακροοικονομίας της Insurance Europe, σχολίασε: «Η Insurance Europe χαιρετίζει την άποψη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής ότι πρέπει να ληφθούν μέτρα ώστε οι οδηγοί να μπορούν να απολαύσουν πλήρως τα οφέλη που προσφέρουν τα δεδομένα τους. Ωστόσο, είναι απογοητευτικό το γεγονός ότι η Επιτροπή δεν μπορεί να προτείνει σαφή επόμενα βήματα όσο αφορά τη διασφάλιση ισότιμων όρων ανταγωνισμού για τους παρόχους υπηρεσιών και την εξασφάλιση ότι οι καταναλωτές θα μπορούν να αποφασίζουν πραγματικά ποιος θα έχει πρόσβαση στα δεδομένα τους και για ποιο σκοπό.

"Όσον αφορά την ευθύνη και την αυτοματοποιημένη κινητικότητα, η Insurance Europe χαιρετίζει την απόφαση της Επιτροπής που επιβεβαιώνει ότι η οδηγία για την ασφάλιση αυτοκινήτων (MID) είναι κατάλληλη για τα αυτόνομα οχήματα".

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • Ευρωπαϊκή Επιτροπή
  • κινητικότητα
  • Insurance Europe
  • αυτοκίνητα

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Νέο Audi Q3: Η τεχνολογία ασφαλείας συναντά την premium καθημερινότητα - Τι βοηθά τον ασφαλιστή;
    Γιώργος Μούζος, 23/06/2025 - 09:04

    Νέο Audi Q3: Η τεχνολογία ασφαλείας συναντά την premium καθημερινότητα - Τι βοηθά τον ασφαλιστή;

  • Η Τεχνητή Νοημοσύνη αναδιατυπώνει τους κανόνες της ασφάλισης οχημάτων
    Γιώργος Μούζος, 20/06/2025 - 09:05

    Η Τεχνητή Νοημοσύνη αναδιατυπώνει τους κανόνες της ασφάλισης οχημάτων

  • Ανάλυση τηλεματικών δεδομένων: Το «κλειδί» για μείωση ζημιών στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα;
    Γιώργος Μούζος, 16/06/2025 - 09:00

    Ανάλυση τηλεματικών δεδομένων: Το «κλειδί» για μείωση ζημιών στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα;

  • BMW M2 CS: Τι σημαίνει για τους ασφαλιστές η κορυφαία σπορ έκδοση της BMW;
    Γιώργος Μούζος, 12/06/2025 - 09:08

    BMW M2 CS: Τι σημαίνει για τους ασφαλιστές η κορυφαία σπορ έκδοση της BMW;

  • Ηλεκτρικά οχήματα χωρίς εκπλήξεις: Πώς η τηλεμετρία αλλάζει το παιχνίδι της ασφάλισης

    Ηλεκτρικά οχήματα χωρίς εκπλήξεις: Πώς η τηλεμετρία αλλάζει το παιχνίδι της ασφάλισης

    Οι άμεσες μετρήσεις από τη μπαταρία, τη θερμοκρασία και τη συμπεριφορά του οδηγού καθιστούν την πρόληψη ζημιών πρακτικό εργαλείο για...
    Γιώργος Μούζος, 10/06/2025 - 09:09
  • Μπορεί το blockchain να σώσει την αγορά από τις ψευδείς ασφαλιστικές αξιώσεις;

    Μπορεί το blockchain να σώσει την αγορά από τις ψευδείς ασφαλιστικές αξιώσεις;

    Η τεχνολογία blockchain υπόσχεται επανάσταση στη διαχείριση απαιτήσεων, μειώνοντας δραστικά την απάτη και το κόστος για τις ασφαλιστικές εταιρείες. Οι ψευδείς...
    Γιώργος Μούζος, 04/06/2025 - 09:00
  • Υβριδικά οχήματα & ασφαλιστικός κίνδυνος: Οι προκλήσεις που δεν μπορεί να αγνοήσει κανείς

    Υβριδικά οχήματα & ασφαλιστικός κίνδυνος: Οι προκλήσεις που δεν μπορεί να αγνοήσει κανείς

    Η ραγδαία άνοδος των υβριδικών αλλάζει τους όρους εκτίμησης κινδύνου και απαιτεί από τους ασφαλιστές νέες στρατηγικές, τεχνογνωσία και εργαλεία. Μέχρι...
    Γιώργος Μούζος, 02/06/2025 - 09:00
  • Cyber Risk στα έξυπνα αυτοκίνητα: Πώς τα ασφαλιστικά προϊόντα αντιμετωπίζουν τις IoT απειλές;

    Cyber Risk στα έξυπνα αυτοκίνητα: Πώς τα ασφαλιστικά προϊόντα αντιμετωπίζουν τις IoT απειλές;

    Οι ασφαλιστές καλούνται να αντιμετωπίσουν νέους κινδύνους και να σχεδιάσουν έξυπνες καλύψεις για την εποχή του Internet of Things (IoT). Η...
    Γιώργος Μούζος, 28/05/2025 - 09:19
  • AI-powered risk assessment: Μπορεί η τεχνητή νοημοσύνη να προλάβει τον επικίνδυνο οδηγό πριν το ατύχημα;

    AI-powered risk assessment: Μπορεί η τεχνητή νοημοσύνη να προλάβει τον επικίνδυνο οδηγό πριν το ατύχημα;

    Από τα προγράμματα telematics μέχρι το EU AI Act, η ασφάλιση αυτοκινήτου περνά στην εποχή της προγνωστικής τιμολόγησης και αλλάζει...
    Γιώργος Μούζος, 26/05/2025 - 09:11
  • Μειώνει όντως το eCall το κόστος των αποζημιώσεων;

    Μειώνει όντως το eCall το κόστος των αποζημιώσεων;

    Η υποχρεωτική εγκατάσταση του eCall στα νέα οχήματα υπόσχεται άμεση ειδοποίηση σε περίπτωση ατυχήματος – αλλά μειώνει πραγματικά το κόστος...
    Γιώργος Μούζος, 22/05/2025 - 08:55

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »
Τιμές Καυσίμων σε όλη την Ελλάδα

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

«Πάνος Δημητρίου: Η Generali θα μεγαλώσει ακόμη περισσότερο, με στρατηγική και οδηγό την Αριστεία»
17:19 «Πάνος Δημητρίου: Η Generali θα μεγαλώσει ακόμη περισσότερο, με στρατηγική και οδηγό την Αριστεία»
  • 16:23 Συναυλία - αφιέρωμα για τα 100 χρόνια από τη γέννηση του Μίκη Θεοδωράκη
  • 16:06 Νέος Όμιλος στον χώρο της Υγείας: Ολοκληρώθηκε η εξαγορά των κλινικών της Euromedica από την ΗΜΙΘΕΑ Μ.Α.Ε. (Ερρίκος Ντυνάν)
  • 15:59 2ο ΣΦΕΕ Summit: Ξεκινά φέτος το Ταμείο Καινοτομίας για φάρμακα - Νέος μηχανισμός αποζημίωσης
  • 14:49 CNP Ασφαλιστική: Αγώνας Aqualthon Αγία Νάπα - Μαζί με τους Πρωταθλητές!
  • 14:30 Ασφάλεια Μεταφορών: Μόλις 2% η μείωση θανατηφόρων τροχαίων στην Ευρώπη - Η χώρα με το ασφαλέστερο οδικό δίκτυο
  • 14:16 Σπύρος Καπράλος: Η Δύση οφείλει άμεσα ομπρέλα προστασίας στους Χριστιανούς της Συρίας
  • 14:00 Allianz: Δασικές πυρκαγιές - μια αυξανόμενη παγκόσμια απειλή
  • 13:00 Κυριάκος Πιερρακάκης: «Η επένδυση της UniCredit αποτελεί ηχηρή απόδειξη της εμπιστοσύνης στην ελληνική οικονομία»
  • 12:56 Μια μαγική βραδιά στη μνήμη της Ακακίας Κορδόση
  • 12:50 Ηλίας Προβόπουλος: Το 4ο Φεστιβάλ Βιβλίου Χανίων
  • 12:20 HDI Global SE, Hellas: 30 Χρόνια Ηγετικής Παρουσίας στην Ασφάλιση Επιχειρηματικών Κινδύνων
  • 12:05 ΕΑΕΕ: Σε €7,2 εκατ. εκτιμώνται οι αποζημιώσεις των ασφαλιστικών επιχειρήσεων για τα ακραία καιρικά φαινόμενα που έπληξαν την Ελλάδα 29.3-2.4.2025
  • 11:55 2ο ΣΦΕΕ Summit: Η υγεία ως μοχλός ανάπτυξης - Η καινοτομία ανεβάζει το ΑΕΠ
  • 10:54 Συνάντηση Andrea Orcel και Βασίλη Ψάλτη με τον Πρωθυπουργό (βίντεο)
  • 10:45 Forscope: Γιατί η έμμεση διανομή λογισμικού αποτελεί στρατηγική επιλογή για σύγχρονες επιχειρήσεις
  • 09:48 Οχήματα: «Ρολά» από 1ης Ιουλίου σε συνεργεία, φανοποιεία, πλυντήρια λόγω ψηφιακού πελατολογίου - Ενδιαφέρει και ασφαλιστές
  • 09:40 ΕΑΕΕ: Δημοσίευση νέου Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας (Κ.Ο.Κ.) - Νόμος 5209/13.6.2025, ΦΕΚ Α΄ 100
  • 09:22 To βραβείο «ACI EUROPE Best Airport Award» στην κατηγορία 25-40 εκατ. επιβατών στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών!
  • 09:16 Συνεχίζεται η μάχη με τις φλόγες στη Χίο - Τρία μηνύματα 112 για απομάκρυνση από οικισμούς
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 18/6 Αποκλειστικό: Δημήτρης Σπυράκος - Ο Δείκτης ΙΟΒΕ δεν ίσχυσε ποτέ - Άκυρες οι αυξήσεις των ασφαλίστρων νοσοκομειακής περίθαλψης με βάση το Δείκτη ΙΟΒΕ
  2. 23/6 Η Allianz πραγματοποίησε ταξίδι επιβράβευσης Συνεργατών στο Montreal και το Toronto
  3. 20/6 Netcompany: Τα έργα που υλοποιεί στον ασφαλιστικό κλάδο με ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ και ERGO - Με ποιες εταιρίες είναι σε συζητήσεις για νέες συμφωνίες
  4. 23/6 Γιατί φοβάται ο πωλητής τον υποψήφιο πελάτη και αντιστρόφως, στο ραντεβού!
  5. 18/6 NN Hellas: Ο πελάτης δίνει το ρυθμό! (βίντεο)
  6. 18/6 HDI Global SE: 30 χρόνια προσφοράς στις βιομηχανικές και επαγγελματικές ασφαλίσεις στην Ελλάδα (βίντεο)
  7. 20/6 Το νέο διοικητικό συμβούλιο του ΕΙΑΣ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube