Nextdeal newsroom, 1/9/2014 - 09:40 facebook twitter linkedin Νεκταρία Μπέσσα: Ο καταναλωτής ευνοείται από το Solvency II Nextdeal newsroom, 1/9/2014 facebook twitter linkedin Γράφει η Νεκταρία Μπέσσα, Διευθύντρια Διοικητικού & Ανάπτυξης της Συνεταιριστικής Ασφαλιστικής Η οικονομική κρίση επέφερε αντικειμενικά πολλές δυσκολίες στην ασφαλιστική αγορά που κλήθηκε να τις αντιμετωπίσει άμεσα και αποτελεσματικά, ωστόσο στην παρούσα στιγμή δεν θα μπορούσαμε παρά να αναγνωρίσουμε ότι υπάρχουν και οι θετικές της προεκτάσεις. Μία από αυτές, είναι ότι οι ασφαλιστικές εταιρίες ερεύνησαν ποιοτικότερα και βαθύτερα το περιβάλλον που δραστηριοποιούνται λόγω του Solvency II, με αποτέλεσμα οι κατηγορίες κινδύνων να είναι πιο σαφείς από ότι στο παρελθόν, γεγονός που τους επιτρέπει να μπορούν να τους διαχειριστούν καλύτερα ή να απομονώσουν μέρος αυτών. Αυτό, από μόνο του σαν γεγονός, είναι ένα μεγάλο όφελος προς τον καταναλωτή, μιας και η τιμολόγηση των προϊόντων είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με την εκτίμηση κινδύνων. Από την πλευρά τους οι ασφαλιστικές εταιρίες επομένως, καλούνται να τιμολογούν δίκαια και σωστά ό,τι συμπεριλαμβάνεται στις παροχές των συμβολαίων τους και παράλληλα θα πρέπει να αποτυπώνουν την οικονομική πραγματικότητα στη θέση ενεργητικού - παθητικού τους. Συνοπτικά, το Solvency II δεν είναι τίποτα άλλο από εφαρμογή κοινών κανόνων που καλείται να ακολουθήσει κάθε ασφαλιστική εταιρία προκειμένου να παραδώσει στον πελάτη της μία υπηρεσία ανώτερης αξίας, μέσα από μία δίκαιη και διάφανη συναλλαγή. Αυτό μπορεί να ακούγεται απλό, αλλά στη βάση του έχει σκληρή δουλειά και αδιάκοπη προετοιμασία, προκειμένου να γίνει η μετάβαση στο νέο αυτό καθεστώς. Σε κάθε περίπτωση, ο καταναλωτής ευνοείται από το Solvency II, δεδομένου ότι οι ασφαλιστικές εταιρίες δεσμεύονται απέναντι στις αρχές που τις εποπτεύουν για την σωστή διαχείριση και παράλληλα ελέγχονται για κάθε ενέργεια που αφορούν την επιχείρηση από την Τράπεζα της Ελλάδας. Η δεδομένη περίοδος για τις ασφαλιστικές εταιρίες είναι εξαιρετικά δύσκολη, αφού από την μία καλούνται να διατηρήσουν την ανταγωνιστικότητά τους σε αυτές τις νέες οικονομικές συνθήκες της χώρας μας, ενώ παράλληλα υποχρεούνται να εφαρμόσουν το νέο ρυθμιστικό πλαίσιο που απαιτείται από το Solvency II και δημιουργούνται συνεχή διλλήματα στην εφαρμογή της επικρατέστερης στρατηγικής για κερδοφορία. Παράλληλα οι managers θα πρέπει να ενημερώνονται συνεχώς για τις νέες απαιτήσεις του Solvency II και να έχουν ήδη συμπεριλάβει στην καθημερινότητά τους μέρος των εργασιών για την ομαλή μετάβαση της εταιρίας σε αυτό το νέο καθεστώς. Πρέπει να γίνει σαφές σε όλο το προσωπικό και κυρίως στους managers που αποτελούν τους ανθρώπους κλειδιά, ότι η εφαρμογή του Solvency II βρίσκεται πλέον προ των πυλών και δεν υπάρχουν περιθώρια αναβολής ή μετάθεσης για αύριο, κάποιων εργασιών. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Nextdeal newsroom, 20/9/2024 Όμιλος ERGO: Ο Θεόδωρος Κοκκάλας και ο Oliver Willmes με νέες αρμοδιότητες
Nextdeal newsroom, 20/9/2024 Mega Brokers Awards 2024: Γιορτάζοντας την επιτυχία και διαμορφώνοντας το μέλλον
Αποκλειστικό: Αναβάθμιση Θοδωρή Κοκκάλα στον Όμιλο Ergo! Αναβαθμίζεται στον όμιλο Ergo ο κ. Θοδωρής Κοκκάλας καθώς όπως αναφέρουν πληροφορίες του nextdeal.gr αναλαμβάνει επικεφαλής των διεθνών δραστηριοτήτων του... Nextdeal newsroom, 20/09/2024 - 11:45 20/9/2024
Η HDI Global SE Hellas στην 88η ΔΕΘ με παρουσία στο Γερμανικό Περίπτερο και Θεματική Ημερίδα για τα Συστήματα Αποθήκευσης Ενέργειας (BESS) Η HDI Global SE, Hellas συμμετείχε δυναμικά στην 88η Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης (ΔΕΘ), η οποία πραγματοποιήθηκε από τις 7 έως... Nextdeal newsroom, 20/09/2024 - 10:51 20/9/2024