Nextdeal newsroom, 10/3/2014 - 15:34 facebook twitter linkedin Αυτοκίνητο χωρίς οδηγό: Πώς θα ασφαλίζεται στο μέλλον; Nextdeal newsroom, 10/3/2014 facebook twitter linkedin Στο θέμα των αυτοκινήτων χωρίς οδηγό εστιάζει το άρθρο με τίτλο «Τεχνολογίες αυτοκινήτου από το μέλλον ή από το σινεμά;» που δημοσιεύτηκε στην εφημερίδα το «ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ», τεύχος 1044, Ιανουάριος 2014. “Το «αυτόνομο αυτοκίνητο», όπως είναι η νέα ονομασία του αυτοκινήτου χωρίς οδηγό, φαίνεται να έχει δρομολογηθεί”, ενώ “οι νέες πλατφόρμες για την ένταξη εφαρμογών (mobile apps) στα αυτοκίνητα αποτελούν επίσης μια συναρπαστική νέα τάση”, αναφέρει το δημοσίευμα. Άραγε πώς θα ασφαλίζονται τα «αυτόνομα αυτοκίνητα» στο μέλλον; Διαβάστε το ενδιαφέρον άρθρο και προβληματιστείτε… Στην περσινή CES (Consumer Electronics Show), το θέμα των αυτοκινήτων χωρίς οδηγό το άνοιξαν οι Audi και Lexus, αλλά πολλοί πίστεψαν ότι ήταν απλά μεγάλα λόγια. Όμως στην φετινή CES 2014... Όμως μόλις ένα χρόνο αργότερα παρουσίασαν στην ίδια έκθεση υλοποιημένες εφαρμογές αυτής της τεχνολογίας, το «αυτόνομο αυτοκίνητο» όπως είναι η νέα ονομασία του αυτοκινήτου χωρίς οδηγό φαίνεται να έχει δρομολογηθεί. Οι νέες πλατφόρμες για την ένταξη εφαρμογών (mobile apps) στα αυτοκίνητα ήταν επίσης σε πρώτο πλάνο, καθώς αποτελούν μια συναρπαστική νέα τάση, αφήνοντας τους οδηγούς να πάρουν πληροφορίες και να ελέγξουν ορισμένες λειτουργίες του αυτοκινήτου με ένα SmartWatch. Η Audi και η BMW, μαζί με τους προμηθευτές της αυτοκινητοβιομηχανίας Bosch και Valeo, παρουσίασαν νέες τεχνολογίες για το “αυτόνομο αυτοκίνητο”, αυτοκίνητο χωρίς οδηγό. Στην φετινή έκθεση οι επιδείξεις που έγιναν είχαν ως επίκεντρο τα χαρακτηριστικά και τις τεχνολογίες της επόμενης γενιάς ενός πλήρως ενεργοποιημένου “αυτόνομου οχήματος” που μπορεί να οδηγηθεί σε όλη την πόλη από μόνο του, όπου εξελιγμένα συστήματα θα μπορούν να αναλάβουν τις εργασίες οδήγησης. Από την BMW την Valeo και την Bosch, παρουσιάστηκε το “αυτοματοποιημένο parking”. Στην επίδειξη της Valeo, ένα αυτοκίνητο μπορούσε να κινηθεί “διαβάζοντας” τις λωρίδες κυκλοφορίας, να βρει ελεύθερη θέση στάθμευσης και να παρκάρει. Αυτό το χαρακτηριστικό θα μπορούσε να εφαρμοστεί στα αυτοκίνητα σύντομα. H Audi επίσης παρουσίασε ένα αυτοματοποιημένο σύστημα παρκαρίσματος, αλλά πήγε τα πράγματα ένα βήμα παραπέρα, παρουσιάζοντας ένα βοηθητικό σύστημα όπου το αυτοκίνητο μπορεί να “αναλάβει” την οδήγηση σε αυτοκινητόδρομο με πολύ κίνηση, σε ταχύτητες κάτω από 64 χλμ/ώρα. Οι τεχνολογίες αυτές δείχνουν πως οι αυτοκινητοβιομηχανίες, στο εγγύς μέλλον αρχικά, θα εφαρμόσουν βοηθητικά συστήματα οδήγησης στα αυτοκίνητα αντί για πλήρη αυτοματοποιημένα συστήματα οδήγησης. Τα μέρη που θα απαρτίζουν τα βοηθητικά αυτά συστήματα οδήγησης περιλαμβάνουν ραντάρ, λέιζερ και κάμερες και έναν πανίσχυρο επεξεργαστή που θα μπορεί να ερμηνεύει τις πληροφορίες των αισθητήρων και να κατασκευάζει ένα τρισδιάστατο περιβάλλον μέσα στο οποίο θα κινείται το όχημα. Το λογισμικό θα διαχειρίζεται τις αντιδράσεις του αυτοκίνητου σε σχέση με τα αντικείμενα και τις «απειλές» που θα υπάρχουν μέσα σε αυτό το περιβάλλον. Η γνωστή Nvidia παρουσίασε στην CES 2014 για αυτή την δουλειά τον επεξεργαστή της «Tegra K1», με 192 πυρήνες. Ο επεξεργαστής αυτός σαν στοιχείο θα μπορούσε να επιτρέψει τη μελλοντική εμφάνιση ενός αυτόνομου αυτοκινήτου. Στην πραγματικότητα, η Audi ανακοίνωσε ότι θα χρησιμοποιήσει τον επεξεργαστή K1 σε αυτοκίνητα παραγωγής στο εγγύς μέλλον. Πραγματικά φορητές εφαρμογές NEWSLETTER Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα. Η σύνδεση του αυτοκινήτου με το smartphone του χρήστη (οδηγού) είναι μια τάση που κερδίζει συνεχώς έδαφος. Η General Motors ανακοίνωσε ότι θα εξοπλίσει με τεχνολογία 4G/LTE 10 (τεχνολογία επικοινωνίας) τα μοντέλα της. Η Audi ανακοίνωσε κάτι παρόμοιο για το επερχόμενο μοντέλο του Α3. Σε αυτόν τον τομέα, η AT&T (εταιρία μέσων επικοινωνίας) ήταν ο μεγάλος νικητής, καθώς θα είναι ο αποκλειστικός πάροχος δεδομένων για αυτές τις συνδέσεις υψηλού εύρους ζώνης. Φαίνεται ότι και άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες θα ακολουθήσουν με το δικό τους ενσωματωμένο 4G/LTE σύστημα. Κάνοντας χρήση αυτών των τεχνολογιών (4G/LTE), οι αυτοκινητοβιομηχανίες και οι προμηθευτές παρουσίασαν ένα μεγάλο πλήθος σεναρίων ένταξης εφαρμογών στην κεντρική κονσόλα του αυτοκινήτου. Η GM παρουσίασε ένα διαδικτυακό κατάστημα αγοράς εφαρμογών για το σύστημα της “MyLink”. Το εν λόγω κατάστημα θα επιτρέπει τους ιδιοκτήτες Chevrolet να κατεβάζουν και να εγκαθιστούν εφαρμογές στην κεντρική κονσόλα των αυτοκινήτων τους. Η GM θα ελέγχει φυσικά ποιες εφαρμογές θα επιτρέπονται να εγκατασταθούν στο αυτοκίνητο από τον χρήστη. Η Mazda παρουσίασε μια καινούρια πλατφόρμα φιλοξενίας εφαρμογών για αυτοκίνητα “Open Car” στο περίπτερο της, ενώ οι προμηθευτές της αυτοκινητοβιομηχανίας Delphi, Harman, QNX, και Garmin παρουσίασαν ένα σύνολο εφαρμογών για ενδείξεις πληροφοριών του αυτοκινήτου και όχι μόνο. Η HTML5 φαίνεται να είναι η γλώσσα προγραμματισμού στην οποία θα βασιστούν οι προγραμματιστές να παρουσιάσουν τις δικές τους εφαρμογές ώστε να είναι προσιτές και από τρίτους. Η τεχνολογία που μπορείς να φορέσεις Η νεότερη τάση που δεν είχαμε ξαναδεί, εμπλέκει την ενσωμάτωση των “smartwatches” με τα αυτοκίνητα. Τόσο η BMW και η Mercedes - Benz παρουσίασαν το πώς ο ιδιοκτήτης θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει ένα SmartWatch για να ξεκλειδώσει τις πόρτες από απόσταση, να ελέγξει τη στάθμη του καυσίμου, να κορνάρει, ακόμα και να στείλει προορισμό στον πλοηγό (gps) του αυτοκινήτου του. Νέες λοιπόν τεχνολογίες για “αυτόνομα οχήματα”, εφαρμογές δεδομένων και πληροφοριών και τα «Smartwatches» για το αυτοκίνητο θα είναι σίγουρα η επερχόμενη τάση για το προσεχές μέλλον. Πατήστε εδώ και δείτε τα σχετικά video. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Ευάγγελος Γ. Σπύρου, 8/5/2025 Γράμματα σε ασφαλιστές και εταιρίες: «Όταν είσαι Νο 2 και κάτω προσπαθείς περισσότερο. Διαφορετικά»
Nextdeal newsroom, 8/5/2025 ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: Πιστοποίηση κατά το πρότυπο ISO 14001:2015 για το Σύστημα Διαχείρισης Περιβάλλοντος
Ασφαλιστικό Underwriting: Ασφαλιστικές ιστορίες από το 1860 και 1908 Αναδημοσίευση από το περιοδικό Ασφαλιστικό ΝΑΙ που κυκλοφορεί (Τεύχος 213) - Στήλη "Ασφαλιστικό Underwriting" Διαβάστε παρακάτω το "Ασφαλιστικό Underwriting" από το περιοδικό Ασφαλιστικό... Ασφαλιστικό underwriting από το 1990, 08/05/2025 - 13:37 8/5/2025
Οι Θεόδωρος Κοκκάλας και Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου είναι δύο άνθρωποι που ξεχώρισαν στην ελληνική και τη διεθνή ασφαλιστική αγορά Αναδημοσίευση από το περιοδικό Ασφαλιστικό ΝΑΙ που κυκλοφορεί (Τεύχος 213) - Ασφαλιστικό Undewriting Από το «ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΝΑΙ» συγχαίρουμε τα δύο επιτυχημένα... Ασφαλιστικό underwriting από το 1990, 08/05/2025 - 13:00 8/5/2025