Nextdeal newsroom, 29/3/2017 - 11:11 facebook twitter linkedin Μήπως οι κανονισμοί πωλήσεων δεν ανταποκρίνονται στις επιταγές διαχείρισης κινδύνων βάσει Solvency II; Nextdeal newsroom, 29/3/2017 facebook twitter linkedin Προς τα Δ.Σ. και τα ανώτατα στελέχη Πωλήσεων της Ελληνικής Ασφαλιστικής Αγοράς. Επειδή ο ν. 4364/2016 (και κατ’ επέκταση το Solvency II) άρχισε ήδη και εφαρμόζεται και επειδή τα αποτελέσματα της λειτουργίας του και της εποπτείας που ασκείται λόγω αυτής, δεν θα αργήσουν να φανούν στην Ελληνική αγορά, μήπως ειδικά τα ανώτατα στελέχη πωλήσεων θα πρέπει να αναπροσαρμόσουν πλήρως τον τρόπο που διοικούν τα δίκτυά τους (εξαρτώμενα ή ανεξάρτητα) και να εκσυγχρονίσουν την ενημέρωση και πληροφόρηση προς αυτά; Μήπως οι ισχύοντες αναπροσαρμοσμένοι κανονισμοί πωλήσεων, δεν ανταποκρίνονται στις επιταγές της διαχείρισης κινδύνων κατά Solvency II; Φταίνε γι’ αυτό τα δίκτυα πωλήσεων με την αποσπασματική και μη πλήρη ενημέρωσή τους σχετικά με την ανάληψη και τη διαχείριση κινδύνων; Τα μέσα και ανώτερα διοικητικά στελέχη των ασφαλιστικών εταιριών που δεν θεωρούνται ως άμεσα εμπλεκόμενα (underwriting, αποζημιώσεις, αλλαγές κ.λπ.), κακώς κατά τη γνώμη μου, έχουν ενημερωθεί σχετικά με τις αλλαγές που έχουν επέλθει στη διαχείριση κινδύνων, λόγω της νέας νομοθεσίας; Έχουμε όλοι στ’ αλήθεια αντιληφθεί πόσο πολύ έχει αλλάξει η δουλειά μας λόγω της ενιαίας πλέον διαχείρισης και αντιμετώπισης των ασφαλιστικών κινδύνων, των κινδύνων αγοράς, των κινδύνων αντισυμβαλλομένων, των λειτουργικών κινδύνων και των υπολοίπων κινδύνων, όπως ορίζονται ρητά από το νόμο και τέλος τις επιπτώσεις της επέλευσης κάποιων από αυτούς τους κινδύνους στα κεφάλαια φερεγγυότητας (SCR & MCR) και στα αποθεματικά των επιχειρήσεων; Μήπως οι περισσότεροι διευθυντές πωλήσεων συνεχίζουν απλώς να διαχειρίζονται μόνο τους ασφαλιστικούς κινδύνους και τον κίνδυνο χαμηλής παραγωγής και παραγωγικότητας; Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Δημήτρης Μπάτρης, 28/11/2025 Εάν δεν έχετε καλύψει το Στόχο σας, τι μπορείτε να κάνετε έως το τέλος της χρονιάς για να πετύχετε!
Ο Πωλητής φίλος ή φιλικός με τον πελάτη; Είναι σύνηθες να ακούγεται, από πολλούς ανθρώπους των πωλήσεων με μεγάλη χαρά και ικανοποίηση ότι με τους πελάτες τους γίνονται... Δημήτρης Μπάτρης, 25/11/2025 - 09:55 25/11/2025
Στόχοι πρωταγωνιστών και στόχοι επιβίωσης στην Ελλάδα το 2025! Αναδημοσίευση από το περιοδικό «Ασφαλιστικό ΝΑΙ» (Τεύχος 216) που κυκλοφορεί - Στήλη "Πωλήσεις" Εδώ στο «ΝΑΙ», παρατηρήσαμε ότι ένας μικρός αριθμός... Nextdeal newsroom, 21/11/2025 - 12:10 21/11/2025