close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Πωλήσεις

ΠΩΛΗΣΕΙΣ

Πώς να αποφύγετε την παγίδα της σύγκρουσης στην πρώτη φάση της πώλησης
Δημήτρης Μπάτρης
Δημήτρης Μπάτρης,
16/5/2022 - 07:12
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Πώς να αποφύγετε την παγίδα της σύγκρουσης στην πρώτη φάση της πώλησης

Δημήτρης Μπάτρης, 16/5/2022
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Ένας μεγάλος αριθμός ανθρώπων των πωλήσεων, κυρίως στο πρώτο στάδιο του επαγγέλματος, προβληματίζεται από το αρχικό πλησίασμα του υποψήφιου πελάτη.

Θυμάμαι περιπτώσεις Ασφαλιστικών Συμβούλων, που πήγαιναν στους υποψήφιους πελάτες με τον αέρα του τίτλου «Χρηματοοικονομικός Σύμβουλος», για να τους δείξουν πώς να επενδύσουν ή να αποταμιεύσουν τα χρήματα τους. Κάποιες αντιδράσεις υποψηφίων ήταν, "εγώ επενδύω στην επιχείρηση μου", ή "ξέρω εγώ πώς και πού να τα επενδύσω, δεν περίμενα εσάς" και "το χρηματιστήριο γιατί το έχουμε, τα ομόλογα; Οι μέχρι τώρα επιλογές μου έχουν καλά αποτελέσματα".

Ουσιαστικά σαν να άκουγαν με άλλα όμως λόγια «εσύ θα μου τα μάθεις τώρα;»
Φανταστείτε πώς θα ήταν η συμπεριφορά του υποψηφίου, εάν άκουγε «βοηθώ τους ανθρώπους να δημιουργήσουν και να διαχειριστούν πλούτο».

Όπως αντιλαμβάνεστε, είχαν πέσει στην «Παγίδα», της σύγκρουσης μεταξύ του ΕΓΩ του υποψηφίου και του δικό τους ΕΓΩ! Αυτός ήταν ο λόγος που επέστρεφαν απογοητευμένοι από την συνάντηση, διότι δεν έβλεπαν το περιστατικό της συνάντησης σαν «αντικείμενο μελέτης», αλλά σαν μια ήττα σύγκρουσης μεταξύ των δυο. Σε μια σύγκρουση αυτού του είδους, είναι σίγουρο ότι χαμένος θα είναι ο Σύμβουλος Πωλήσεων. Διότι, «ο άνθρωπος κάνει αυτό που του προτείνεις, μόνο όταν τον κάνεις να θέλει και όχι όταν προσπαθείς να του το επιβάλλεις».

Ας δούμε έναν τρόπο για να μην «πέσετε σε αυτή παγίδα». Προτείνω τη μέθοδο της αναφοράς σε τρίτο πρόσωπο, δηλαδή να περιγράψετε πώς εσείς και η εταιρία σας, βοήθησε κάποιους άλλους, να κερδίσουν ή να αποφύγουν να χάσουν.

Στη συνέχεια προτείνετε να εξετάσετε από κοινού τη δυνατότητα μήπως οι συνθήκες της δίκης του περίπτωσης ταιριάζουν με εκείνες του συγκεκριμένου ατόμου ή Εταιρίας που φέρατε ως παράδειγμα.

Η μέθοδος της Συμβουλευτικής Εντολής είναι επικίνδυνη και καλύτερα να την αποφεύγετε. Εάν την χρησιμοποιείτε, βεβαιωθείτε προηγουμένως ότι έχετε κερδίσει την εκτίμηση και το σεβασμό του άλλου, σε σημείο που να σας θεωρεί «απόλυτα εξειδικευμένο στον τομέα που θα τον συμβουλέψετε».

Συγκρούσεις των δυο ΕΓΩ δεν πρέπει να γίνονται σε καμία περίπτωση!

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

Μια άλλη μέθοδος είναι να ζητήσετε τη γνώμη του, «Κύριε, εσείς ως άτομο της αγοράς, ποιον θεωρείτε καλύτερο τρόπο αποταμίευσης ή επένδυσης σήμερα, με την εικόνα που παρουσιάζουν οι αγορές στον ελλαδικό αλλά και παγκόσμιο χώρο;»

Με την ερώτηση αυτή, τον προτρέπετε να πει την γνώμη του,να συμπεριφερθεί ως «ενήλικας»,  συνεπώς αποφεύγετε τη σύγκρουση και θα σας αναπτύξει τις γνώσεις και πεποιθήσεις του.

Τώρα εσείς, μπορείτε να ανεβείτε τη σκάλα που σας έχει ανοίξει αυτός και με τις γνώσεις των προϊόντων που έχετε, μπορείτε να προχωρήσετε για την κάλυψη των επιθυμιών του.

Η  τεχνική αποφυγής της σύγκρουσης, ισχύει σε όλα τα προϊόντα και υπηρεσίες που έχετε και όχι μόνο στα χρηματοοικονομικά.

Μια σημαντική χρήσιμη τακτική είναι όταν κλείνετε την πώληση, να ρωτάτε τον πελάτη γιατί απέκτησε το προϊόν ή την υπηρεσία, σε τι θα του φανεί χρήσιμη και γιατί έχει επιλέξει εσάς. Όταν σας προτείνει κάποιον φίλο του για υποψήφιο πελάτη, εκτός από όλα τα στοιχεία του, να του προτείνετε να τον πάρει τηλέφωνο προσωπικά και να του πει αυτά που είπε για σας και το προϊόν. Μετά θα επικοινωνήσετε και εσείς.

Τέλος, θα ήθελα  να αναφερθώ στην σχέση Συμβούλου Πωλητή και Πελάτη (Αγοραστή).

Όταν ο πελάτης σέβεται και εκτιμά τον πωλητή, τότε μπορεί να λειτουργήσει αυτό που ονομάζουμε «Συμβουλευτική Εντολή». Για παράδειγμα πείτε του, "σου προτείνω αυτή την λύση στο πρόβλημά σου, γιατί πιστεύω ότι εξυπηρετεί  τα συμφέροντα σου". Όταν όμως ο υποψήφιος, βλέπει τον πωλητή ως ίσο ή κατώτερο του, η συμβουλευτική εντολή θα δημιουργήσει ανταγωνισμό (σύγκρουση). Οι περισσότεροι παραβλέπουν το γεγονός ότι όπου υπάρχει προσφορά υπηρεσίας, υπονοείται η ανωτερότητα του πωλητή έναντι του υποψηφίου πελάτη.

Σας εύχομαι με την στάση και την συμπεριφορά σας να νιώθει ο πελάτης ότι εσείς είστε ανώτερος ως σύμβουλός του, όπως ενδεχομένως νοιώθει και για συμβούλους του σε άλλους τομείς!


Ποιός είναι ο Δημήτρης Μπάτρης

Απόφοιτος Σχολής Ικάρων Ιπτάμενος, Πιλότος μαχητικών αεροσκαφών 
Σχολή εκπαιδευτών και επικοινωνίας, Σχολή Πολέμου, Διεύθυνση Σπουδών Σχολής Ικαρων.
Αποστρατεύτηκε με το βαθμό του Σμήναρχου(Ι)
Ισόβιο Μέλος της Αεροπορικής Ακαδημίας Ελλάδος &
Μέλος του Βετεράνων Πιλότων ΠΑ.ΣΥ.ΒΕΤ.Α
Ξεκίνησε την καριέρα στον ασφαλιστικό χώρο από την Interamerican Το 1988 Δντης Υποκ/ματος στην AGF KOSMOS 
1990-1995 Δντης Πωλησεων και το 1995-99
Εμπορικός Δντης της ίδιας εταιρίας 
Το 1999-2014 Εμπορικός Δντης στη ALLIANZ Ελλάδος 
2015-2018 Δντης της BATRIS INSURANCE Από το 2011 Δντης εκπαίδευσης στο ΙΧΟΣ 
Σεμινάρια Marketing και πωλήσεων στην Ελλάδα και Εξωτερικό 
Συστήματα Εκπαίδευσης και Ανάπτυξης πωλήσεων Ασφαλειών Ζωής στην Metropolitan & New York Life USA Μέλος της Ε.Ε.Δ.Ε
και Ε.Ι. Μ Ελληνικό Ινστιτούτο Marketing
Συμμετοχή ως ομιλητής σε συνέδρια στην Ελλάδα και Κύπρο 
Σύμβουλος Ανάπτυξης Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών και Πρακτόρων 
Αρθρογράφος στο Nextdeal.

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • πώληση
  • πωλήσεις
  • πωλητές
  • σύγκρουση
  • πελάτες
  • υποψήφιοι πελάτες
  • συμβουλευτική εντολή

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Στελέχωση νέων ασφαλιστικών διαμεσολαβητών
    Δημήτρης Μπάτρης, 18/11/2025 - 15:30

    Στελέχωση νέων ασφαλιστικών διαμεσολαβητών

  • Πώς μπορεί να διαφέρει ο πωλητής σύμβουλος από τους άλλους!
    Δημήτρης Μπάτρης, 18/11/2025 - 09:25

    Πώς μπορεί να διαφέρει ο πωλητής σύμβουλος από τους άλλους!

  • Το Χάρισμα και οι Δεξιότητες του Πωλητή
    Δημήτρης Μπάτρης, 11/11/2025 - 10:00

    Το Χάρισμα και οι Δεξιότητες του Πωλητή

  • Πόσο δυνατό είναι το «ΘΕΛΩ» του πωλητή προς τον πελάτη
    Δημήτρης Μπάτρης, 04/11/2025 - 09:40

    Πόσο δυνατό είναι το «ΘΕΛΩ» του πωλητή προς τον πελάτη

  • Ποιο είναι το σπουδαιότερο προσόν για την ανάπτυξη του Πωλητή;

    Ποιο είναι το σπουδαιότερο προσόν για την ανάπτυξη του Πωλητή;

    Ένας πωλητής, για να παραμένει στο επάγγελμα πρέπει να αναπτύσσεται συνεχώς διότι, «η Πώληση είναι ένα ταξίδι και όχι προορισμός». Το σπουδαιότερο...
    Δημήτρης Μπάτρης, 15/10/2025 - 09:44
  • Πώς η απογοήτευση του πωλητή μετατρέπεται σε δράση επιτυχίας του στόχου

    Πώς η απογοήτευση του πωλητή μετατρέπεται σε δράση επιτυχίας του στόχου

    Συνήθως μετά από διακοπές, πλησιάζοντας το τελευταίο τρίμηνο της χρονιάς, και παράλληλα της επιτυχίας του στόχου, τόσο του εταιρικού όσο...
    Δημήτρης Μπάτρης, 06/10/2025 - 11:24
  • Τι αγοράζει πρώτα ο υποψήφιος πελάτης από τον Πωλητή;

    Τι αγοράζει πρώτα ο υποψήφιος πελάτης από τον Πωλητή;

    Πόσες φορές, έχουμε ακούσει πωλητές να λένε "εγώ πουλάω τον εαυτό μου", άλλος "εγώ την εταιρία μου", άλλος "το προϊόν...
    Δημήτρης Μπάτρης, 24/09/2025 - 10:55
  • Δημήτρης Μπάτρης: Η φιλοσοφία των Πωλήσεων!

    Δημήτρης Μπάτρης: Η φιλοσοφία των Πωλήσεων!

    Σήμερα η φιλοσοφία των πωλήσεων βασίζεται σε μερικές βασικές αρχές: 1) Η Βαθειά κατανόηση των αναγκών: Ο πωλητής δεν «προωθεί προϊόντα...
    Δημήτρης Μπάτρης, 15/09/2025 - 14:27
  • Ποιο είναι το μεγαλύτερο κίνητρο για την αύξηση των πωλήσεων υπηρεσιών;

    Ποιο είναι το μεγαλύτερο κίνητρο για την αύξηση των πωλήσεων υπηρεσιών;

    Όπως γνωρίζετε δεν υπάρχει εταιρία ή ομάδα πωλήσεων υπηρεσιών που να μην θέλει να αυξήσει τις πωλήσεις. Τι συμβαίνει που...
    Δημήτρης Μπάτρης, 10/09/2025 - 14:50
  • Ένα σχόλιο του Δημήτρη Μπάτρη για το ΝΑΙ

    Ένα σχόλιο του Δημήτρη Μπάτρη για το ΝΑΙ

    Ο Δημήτρης Μπάτρης μας έστειλε ένα σχόλιο για το περιοδικό «Ασφαλιστικό ΝΑΙ». Διαβάστε παρακάτω το σχόλιο που ακολουθεί: "Αγαπητέ Βαγγέλη, διαβάζοντας...
    Δημήτρης Μπάτρης, 10/09/2025 - 09:55

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ - Νέο γνωστό στέλεχος ενισχύει την διοικητική πυραμίδα της "Δυναμις Ασφαλιστική"
15:49 ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ - Νέο γνωστό στέλεχος ενισχύει την διοικητική πυραμίδα της "Δυναμις Ασφαλιστική"
  • 13:30 Το Ελληνο-Αμερικανικό Εμπορικό Επιμελητήριο, ανακοινώνει τη διοργάνωση του 36ου Ετήσιου Greek Economic Summit (GES2025) Reset. Reform. Rise.
  • 13:08 Νίκος Δένδιας: Σήμερα, η πατρίδα τιμά τις Ένοπλες Δυνάμεις της
  • 13:00 Έρευνα ΕΑΕΕ για τις ασφαλίσεις Γενικής Αστικής Ευθύνης και Επαγγελματικών Ευθυνών το 2024
  • 12:45 Τα Χανιά γιορτάζουν τα Εισόδια της Θεοτόκου, η ιστορία της Τριμάρτυρης
  • 12:40 Από τη διάγνωση στη θεραπεία - ολοκληρωμένη φροντίδα καρδιάς στην Κεντρική Ελλάδα: Επιτυχημένη Επιστημονική Εκδήλωση για την Καρδιά από το ΙΑΣΩ Θεσσαλίας
  • 12:10 Στόχοι πρωταγωνιστών και στόχοι επιβίωσης στην Ελλάδα το 2025!
  • 12:00 Το Stanford Club of Greece ανοίγει τον δημόσιο διάλογο για τον Διαβήτη Τύπου 1 με την εκδήλωση “Who’s That Type 1?”
  • 11:32 Ιατρικό Κέντρο Αθηνών: Νέες εξελίξεις στην καρδιοχειρουργική στο 1ο Εθνικό Συνέδριο Ενδοσκοπικής & Ρομποτικής Καρδιοχειρουργικής
  • 11:20 ΕΟΠΥΥ: Επικαιροποιημένος κατάλογος φαρμάκων που απαιτούν έγκριση από το Σύστημα Ηλεκτρονικής Προέγκρισης
  • 11:05 Εσύ ξέρεις πώς αποζημιώνεσαι όταν υπάρχει συνυπαιτιότητα σε τροχαίο ατύχημα;
  • 10:56 Επίτιμη πρόεδρος του Propeller Club Πειραιά η Κίμπερλι Γκιλφόιλ
  • 10:52 Πλαγίως: Ξέρεις ποιος είμαι εγώ;
  • 10:33 Αυξημένο δανεισμό και πρόωρη αποπληρωμή χρέους προβλέπει η δανειακή στρατηγική του Δημοσίου για το 2026
  • 10:16 Έγκριση προκήρυξης 276 θέσεων ιατρών κλάδου Ε.Σ.Υ.
  • 09:35 Πιθανές εξαιρέσεις στην Αστική Ευθύνη Αυτοκινήτων, που συνήθως μπορούν να καλυφθούν με το ανάλογο επασφάλιστρο!
  • 09:26 Έκδοση ομολόγου υψηλής εξοφλητικής προτεραιότητας ύψους €500εκατ. με επιτόκιο 3,375% από την Εθνική Τράπεζα
  • 09:21 Καταιγίδες, πλημμύρες και παθητική ανάληψη κινδύνου - Ενημερώστε τους!
  • 09:15 Hoolie Pet Insurance: Αλλάζει τους κανόνες στην ασφάλιση κατοικιδίων στην Ελλάδα!
  • 09:09 Προεκλογικός…κουμπαράς, «σβήνουν» το 2040 και 2041, το στοίχημα των επενδύσεων, στήριγμα Καραμανλή στους Κινέζους, ρεκόρ επιδόσεων από την Crediabank
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 20/11 Σε ποιους νομούς γίνονται οι περισσότερες ζημιές στον κλάδο αυτοκινήτου
  2. 21/11 ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ - Νέο γνωστό στέλεχος ενισχύει την διοικητική πυραμίδα της "Δυναμις Ασφαλιστική"
  3. 18/11 ΕΥΡΩΠΗ Ασφαλιστική: Head of Marketing & Product Development αναλαμβάνει ο κ. Αλέξανδρος Βουρδόλης
  4. 17/11 Η νέα εποχή της Εθνικής Ασφαλιστικής
  5. 17/11 Ναυπακτία: Έφυγε από τη ζωή ο διακεκριμένος γυναικολόγος Νίκος Παπανικολάου
  6. 18/11 Πώς μπορεί να διαφέρει ο πωλητής σύμβουλος από τους άλλους!
  7. 19/11 ADAS: Θα ρίξουν τα τροχαία ή θα «τινάξουν» στον αέρα τα ασφαλιστήρια;

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube