close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Πωλήσεις

ΠΩΛΗΣΕΙΣ

Ο σύμβουλος πωλητής εκπαιδεύεται - επιμορφώνεται;
Δημήτρης Μπάτρης
Δημήτρης Μπάτρης,
17/5/2021 - 09:12
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Ο σύμβουλος πωλητής εκπαιδεύεται - επιμορφώνεται;

Δημήτρης Μπάτρης, 17/5/2021
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Όπως γνωρίζετε οι πωλήσεις είναι, όντως, η πλέον σημαντική δραστηριότητα μιας επιχείρησης και ο σύγχρονος επαγγελματίας πωλητής δεν γεννιέται αλλά εκπαιδεύεται για να είναι αποτελεσματικός. 

Είναι σε θέση να δημιουργεί μακροπρόθεσμες σχέσεις με τον πελάτη και να γνωρίζει ότι με «τα πολλά λόγια» μόνο, δεν κερδίζουν καινούργιους πελάτες. 

Γνωρίζει επίσης ότι οι μέχρι πρότινος ισχύουσες τεχνικές για το πως «κλείνονται» οι πωλήσεις έχουν μπει για τα καλά στο χρονοντούλαπο της ιστορίας. 

Γνωρίζει ακόμα ότι σήμερα αποκλείεται να πουλήσεις ένα προϊόν ή μια υπηρεσία σε κάποιον που δεν την χρειάζεται αλλά, κυρίως, δεν την επιθυμεί. Σήμερα, δεν αρκεί ο πωλητής να πάρει την απαραίτητη γνώση για το προϊόν και να βγει έξω σε μια αγορά που είναι πολύ «εξεζητημένη», ανταγωνιστική και απαιτητική όπως είναι η δική μας και να περιμένει ότι θα γυρίσει πίσω με πωλήσεις.

Αυτό που επιβάλλεται να κάνουν πρώτα, οι εταιρίες και τα αρμόδια στελέχη είναι να επενδύσουν στους πωλητές τους με την δέουσα προτεραιότητα. Το βρίσκω εντελώς απογοητευτικό όταν βλέπω τις εταιρείες να έχουν μειώσει υπερβολικά τον προϋπολογισμό τους για την εκπαίδευση - επιμόρφωση των στελεχών και του δικτύου πωλήσεων, και να ελπίζουν ότι έτσι  το δίκτυο βρίσκεται στην σωστή κατεύθυνση. 

Αυτό που καταφέρνουν είναι, να «γλιτώσουν» κάτι που είναι το λιγότερο δαπανηρό, δηλαδή την εκπαίδευση που χρειάζονται για να μάθουν πραγματικά, «πως να πουλάνε σήμερα», που σημαίνει, να μάθουν την ψυχολογία των πωλήσεων, πώς να διαχειρίζονται τον χρόνο τους αποτελεσματικά, πώς να κερδίζουν μια πώληση όταν δεν συμβαίνει να είναι φθηνότεροι, αλλά και γνώσεις στην επίλυση προβλήματος, συμφωνίες, διαπραγματεύσεις, όπως και άλλα θέματα που μπορεί να ανοίξουν θεαματικές προοπτικές, τόσο για τις επιχειρήσεις τους όσο και για τους πελάτες τους.

Η προσαρμογή στους τρόπους επικοινωνίας με τα νέα μέσα  των social media  και να χτίσουν την επαγγελματική τους ταυτότητα σωστά, γιατί  είναι ο ζωντανός τους καθρέπτης!

Τα τελευταία χρόνια, έχω διαπιστώσει ότι οι εταιρείες έχουν μειώσει πάρα πολύ το δυναμικό της εκπαίδευσης. Το φαινόμενο αυτό ίσως είναι διότι η εκπαίδευση δεν έχει άμεσα αποτελέσματα αλλά μεσοπρόθεσμα η και βραχυπρόθεσμα. Η πίεση για την επιτυχία του παραγωγικού στόχου τους αναγκάζει να επενδύουν στα κίνητρα πωλήσεων παρά για επένδυση στην εκπαίδευση.  Έχουν ξεχάσει το ιστορικό παράδειγμα των Σπαρτιατών του Λεωνίδα.

Όπως έχει αποδειχθεί τις μάχες δεν τις κερδίζουν οι Στρατηγοί που έχουν πολυάριθμο στρατό  αλλά αυτοί που έχουν πιο εκπαιδευμένο. Έχει διαπιστωθεί σε μια μεγάλη εταιρία όσο έκανε παραγωγή όλο το αποκλειστικό δίκτυο ζωής έκανε το τρίτο καταστήματα πωλήσεων μια άλλης εταιρίας. Γιατί;;; 

Επίσης πιστεύω να γνωρίζουν ότι «Η αξία της επιχείρησης διαμορφώνεται και από την ποιότητα του δικτύου πωλήσεων». Πρόσφατα ένας φίλος μου πολύ καλώς γνωστής της αγοράς μας λέει «αν αυτή η εταιρία μπορεί να πουληθεί, ένα έχει να προσφέρει το πολύ αποτελεσματικό της δίκτυο». Αξίζει να προβάλλεται η ποιότητα του δικτύου πωλήσεων, το έχουν ανάγκη οι ίδιοι αλλά και οι πελάτες σας. Μπορεί σήμερα να γίνει αποτελεσματικό δίκτυο; Με ένα άτομο στην εκπαίδευση, να αυξάνονται οι πωλήσεις όπως και να διατηρούνται οι πελάτες;

Αξιολογείται το δίκτυο πωλήσεων για την αποτελεσματικότητα του; Πότε και με  ποιο τρόπο; Πρόσφατα δυο εταιρίες παρουσίασαν τους κορυφαίους συνεργάτες τους στο έντυπο τύπο με ονομασίες διακρίσεων ακαταλαβίστικες για το κοινό αλλά βάσει των εσωτερικών τίτλων που έχουν βάσει κανονισμών για το δικό τους δίκτυο. Ο μέσος πελάτης η υποψήφιος πελάτης δεν μπορεί να καταλάβει αυτές τις διακρίσεις που μπορεί να επιλέξει κάποιον και να έχει σχέση με τα δικά του κριτήρια.

Η εκπαίδευση του δικτύου πωλήσεων θα πρέπει να είναι συντονισμένη κατάλληλα με τους «Αντικειμενικούς Στόχους και τις στρατηγικές της εταιρείας, όπως διατήρηση των υπαρχόντων πελατών η απόκτηση  νέων με κριτήρια. Μεγάλη προσοχή διότι η προτίμηση των πελατών να αγοράζουν από εκπαιδευμένους  πωλητές Συμβούλους και μάλιστα να γνωρίζουν καλά την πώληση «προστιθέμενης αξίας», είναι πλέον σαφής.

Σήμερα τα δίκτυα έχουν ανάγκη περισσότερο από άλλοτε να μάθουν και να βελτιώσουν τις πωλησιακές  τους αποδόσεις.

Η μετά COVID εποχή, που πλησιάζει θα έχει μεγάλες αλλαγές  στους καταναλωτές, στην συμπεριφορά τους, αλλαγές των αναγκών-επιθυμιών και στον τρόπο επικοινωνίας. Πρόσφατα η έρευνα στην ΕΕ έδειξε μεγάλη έξαρση στις πωλήσεις Νοσοκομειακών καλύψεων, επίσης ετοιμάζεται το νέο Ευρωπαϊκό Συνταξιοδοτικό πρόγραμμα που φαίνεται πολύ ελκυστικό από την ΕΕ για πωλήσεις από το 2022.

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

Έχουμε προετοιμαστεί για όλα αυτά;.

Οι εταιρίες ακολουθούν το δικό τους βηματισμό βάσει προγράμματος, οι επαγγελματίες πωλητές τι κάνουν; όταν οι ίδιοι γνωρίζουν τα σημεία που επιβάλλεται να βελτιώσουν ή και να αναβαθμίσουν περισσότερο. Σήμερα υπάρχουν υπέροχα βιβλία σε όλους τους τομείς που μπορούν να αγοράσουν και να δημιουργήσουν την δική τους επαγγελματική βιβλιοθήκη, επίσης υπάρχουν πολλά σεμινάρια που προγραμματίζονται τακτικά και τους αφορούν, αλλά και συνέδρια με καταξιωμένους ομιλητές. Κάθε χρόνο φεύγουν αρκετοί για συνέδρια στο εξωτερικό να ακούσουν πολύ πετυχημένους στις πωλήσεις, πώς και τι εφαρμόζουν για να είναι πάντα στην κορυφή. Υπάρχουν τα κλαδικά έντυπα και τα site που σας ενημερώνουν για πολλά επαγγελματικά θέματα και πωλησιακά σχεδόν επί καθημερινής βάσης. Όλα παίζονται ακόμα και για μια «λέξη» μου έλεγε κάποιος. 

Αξίζει να επενδύσετε στην εκπαίδευση σας και στην επιμόρφωση έτσι θα θωρακιστείτε για να κερδίσετε τις αυριανές σας ευκαιρίες.

Θα έλεγα επιβάλλεται να έχετε προγραμματίσει χρόνο για την αυτοβελτίωση σας, είναι πολύ καλό να σας βλέπουν οι δικοί σας άνθρωποι να μελετάτε βιβλία επαγγελματικά. Τις ατομικές σας ανάγκες δεν μπορεί η κάθε εταιρία να προβλέψει και να σας βοηθήσει. Εσείς και μόνο εσείς ξέρετε τι θέλετε για να γίνετε πιο αποτελεσματικοί για να αντιμετωπίσετε την νέα εποχή που εξελίσσεται  μπροστά  μας για να είστε Νικητές!

Υπενθυμίζω κάτι που είπε ο αείμνηστος Τζον Φ. Κένεντι το 1959 σε μια διάσημη ομιλία: «εάν η μια πλευρά της κρίσης σημαίνει  κίνδυνος η άλλη μπορεί να σημαίνει ευκαιρία»

Για την εταιρία: Εκπαίδευση = Διατήρηση του δικτύου Πωλήσεων και Αύξηση της παραγωγικότητας του!

Για τον Άνθρωπο των πωλήσεων της πρώτης γραμμής: Εκπαίδευση = Απόκτηση και Διατήρηση κερδοφόρων πελατών.


Ποιος είναι ο Δημήτρης Μπάτρης

Απόφοιτος Σχολής Ικαρων Ιπτάμενος, Πιλότος μαχητικών αεροσκαφών 
Σχολή εκπαιδευτών και επικοινωνίας, Σχολή Πολέμου, Διεύθυνση Σπουδών Σχολής Ικαρων.
Αποστρατεύτηκε με το βαθμό του Σμήναρχου(Ι)
Ισόβιο Μέλος της Αεροπορικής Ακαδημίας Ελλάδος 

Ξεκίνησε την καριέρα στον ασφαλιστικό χώρο από την Interamerican

Το 1988 Διευθυντής Υποκ/ματος στην AGF KOSMOS 
Το 1990-1995 Διευθυντής Πωλήσεων και το 1995-99 Εμπορικός Διευθυντής της ίδιας εταιρίας 

Το 1999-2014 Εμπορικός Διευθυντής στη ALLIANZ Ελλάδος

Το 2015-2018 Διευθυντής της BATRIS INSURANCE 

Σεμινάρια Marketing και πωλήσεων στην Ελλάδα και στο εξωτερικό 

Συστήματα Εκπαίδευσης και Ανάπτυξης πωλήσεων Ασφαλειών Ζωής στην Metropolitan & New York Life USA

Μέλος της Ε.Ε.Δ.Ε και Ε.Ι.Μ Ελληνικό Ινστιτούτο Marketing

Συμμετοχή ως ομιλητής σε συνέδρια στην Ελλάδα και Κύπρο  

Σύμβουλος Ανάπτυξης Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών και Πρακτόρων 

 

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • Δημήτρης Μπάτρης
  • πωλητές
  • πωλήσεις
  • σύμβουλοι
  • εκπαίδευση
  • επιμόρφωση

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Πόσο δυνατό είναι το «ΘΕΛΩ» του πωλητή προς τον πελάτη
    Δημήτρης Μπάτρης, 04/11/2025 - 09:40

    Πόσο δυνατό είναι το «ΘΕΛΩ» του πωλητή προς τον πελάτη

  • Ποιο είναι το σπουδαιότερο προσόν για την ανάπτυξη του Πωλητή;
    Δημήτρης Μπάτρης, 15/10/2025 - 09:44

    Ποιο είναι το σπουδαιότερο προσόν για την ανάπτυξη του Πωλητή;

  • Πώς η απογοήτευση του πωλητή μετατρέπεται σε δράση επιτυχίας του στόχου
    Δημήτρης Μπάτρης, 06/10/2025 - 11:24

    Πώς η απογοήτευση του πωλητή μετατρέπεται σε δράση επιτυχίας του στόχου

  • Τι αγοράζει πρώτα ο υποψήφιος πελάτης από τον Πωλητή;
    Δημήτρης Μπάτρης, 24/09/2025 - 10:55

    Τι αγοράζει πρώτα ο υποψήφιος πελάτης από τον Πωλητή;

  • Δημήτρης Μπάτρης: Η φιλοσοφία των Πωλήσεων!

    Δημήτρης Μπάτρης: Η φιλοσοφία των Πωλήσεων!

    Σήμερα η φιλοσοφία των πωλήσεων βασίζεται σε μερικές βασικές αρχές: 1) Η Βαθειά κατανόηση των αναγκών: Ο πωλητής δεν «προωθεί προϊόντα...
    Δημήτρης Μπάτρης, 15/09/2025 - 14:27
  • Ποιο είναι το μεγαλύτερο κίνητρο για την αύξηση των πωλήσεων υπηρεσιών;

    Ποιο είναι το μεγαλύτερο κίνητρο για την αύξηση των πωλήσεων υπηρεσιών;

    Όπως γνωρίζετε δεν υπάρχει εταιρία ή ομάδα πωλήσεων υπηρεσιών που να μην θέλει να αυξήσει τις πωλήσεις. Τι συμβαίνει που...
    Δημήτρης Μπάτρης, 10/09/2025 - 14:50
  • Ένα σχόλιο του Δημήτρη Μπάτρη για το ΝΑΙ

    Ένα σχόλιο του Δημήτρη Μπάτρη για το ΝΑΙ

    Ο Δημήτρης Μπάτρης μας έστειλε ένα σχόλιο για το περιοδικό «Ασφαλιστικό ΝΑΙ». Διαβάστε παρακάτω το σχόλιο που ακολουθεί: "Αγαπητέ Βαγγέλη, διαβάζοντας...
    Δημήτρης Μπάτρης, 10/09/2025 - 09:55
  • Γιατί φοβάται ο πωλητής τον υποψήφιο πελάτη και αντιστρόφως, στο ραντεβού!

    Γιατί φοβάται ο πωλητής τον υποψήφιο πελάτη και αντιστρόφως, στο ραντεβού!

    Υπάρχει μια παλιά παροιμία που λέει «φοβάται ο Γιάννης το θεριό και το θεριό το Γιάννη». Λέτε η παροιμία αυτή...
    Δημήτρης Μπάτρης, 23/06/2025 - 09:35
  • Δημήτρης Μπάτρης: Ποιο είναι το καλύτερο προσόν για να γίνει κάποιος πωλητής

    Δημήτρης Μπάτρης: Ποιο είναι το καλύτερο προσόν για να γίνει κάποιος πωλητής

    Όπως γνωρίζετε, τα εμπλεκόμενα στελέχη για την επιλογή των ατόμων, για την ένταξη τους στο δυναμικό των πωλησεων της εταιρείας...
    Δημήτρης Μπάτρης, 10/06/2025 - 10:00
  • Στοχοπροσήλωση: Μια λέξη που δεν ακούγεται, αλλά αξίζει πολύ!

    Στοχοπροσήλωση: Μια λέξη που δεν ακούγεται, αλλά αξίζει πολύ!

    Ο δρόμος προς την επιτυχία είναι συχνά γεμάτος εμπόδια, προκλήσεις, αθέμιτο ανταγωνισμό και δεν είναι ασυνήθιστο οι άνθρωποι να εγκαταλείπουν...
    Δημήτρης Μπάτρης, 12/05/2025 - 10:00

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Προσωπικός αριθμός: Λήγει σήμερα η προθεσμία για την έκδοσή του - Θα αποδίδεται πλέον αυτόματα
09:28 Προσωπικός αριθμός: Λήγει σήμερα η προθεσμία για την έκδοσή του - Θα αποδίδεται πλέον αυτόματα
  • 09:19 Με μεγάλη επιτυχία υλοποιήθηκε η ημερίδα του ΕΕΘ για την Ιδιωτική Ασφάλιση
  • 09:12 Αστική Ευθύνη στον κλάδο των οδικών μεταφορών - Υπάρχει σύγχυση στο θέμα της Ασφάλισης
  • 08:57 Χωρίς κυβερνητική προοπτική η χώρα, το «sos» της ελληνικής βιομηχανίας, «Κασσάνδρες» στη Wall Street, πιο ισχυρή η Πειραιώς με την Εθνική Ασφαλιστική
  • 08:46 «Στα Μέρη της Ακρόπολης» - Παύλος Χαμπίδης
  • 08:43 Το «δίπλα θα πάω» σκοτώνει: Τα περισσότερα ατυχήματα συμβαίνουν κοντά στο σπίτι μας
  • 08:40 Η αγαθή σκιά που άφησε ένας άνθρωπος
  • 21:23 87.026 οχήματα χωρίς ασφάλιση και τέλη κυκλοφορίας
  • 16:05 Το πρόγραμμα Miles+Bonus της AEGEAN εξελίσσεται - 12μηνη μεταβατική περίοδος για όλα τα μέλη και εισαγωγή νέων κανόνων
  • 16:00 9ο Συνέδριο «Το Φαρμακείο του Αύριο» - «Φαρμακείο 360ο: Συνδέοντας ανθρώπους, τεχνολογία & υγεία»
  • 15:08 Ιωάννα Λυτρίβη στο Europanext: Η Ελλάδα ακολουθεί μια ευρύτερη στρατηγική εξωστρέφειας και διεθνοποίησης των ελληνικών πανεπιστημίων
  • 15:00 Alpha Bank: Στη θέση του Chief of Shipping o Γιάννης Καραμανώλης
  • 14:54 Μαζί στο δρόμο, μαζί στις αξίες - Ο κ. Christov Assen, Πρόεδρος του Εποπτικού Συμβουλίου του Ομίλου Eurohold και η EUROINS Ελλάδος “έτρεξαν” για μια φωτεινή Καλλιθέα
  • 14:15 4ο Συνέδριο «10 Χρόνια Πάνορμος» 2025 Διεθνές Έτος Συνεταιρισμών
  • 13:30 Η Ελλάδα υπέβαλε στην Ε.Ε την πρόταση αναθεώρησης του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας «Ελλάδα 2.0»
  • 13:05 Η Groupama Ασφαλιστική στηρίζει το έργο του The Love Van και του συλλόγου Αγάπη για Ζωή
  • 12:50 Mega Brokers - Sales Awards 2025: Γιορτάζοντας την επιτυχία και το μέλλον της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης
  • 12:45 Και από τα φαρμακεία του ΕΟΠΥΥ η εξυπηρέτηση των Στελεχών των Ενόπλων Δυνάμεων
  • 12:00 Όμιλος Ιατρικού Αθηνών: Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε το 18ο Ετήσιο Παιδιατρικό Συνέδριο
  • 11:23 Ε.Ε.Α.: 3η Mελέτη για την Ασφαλιστική Διαμεσολάβηση
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 30/10 Έκτακτο: Έτοιμο το Υπουργείο Υγείας να υπογράψει συμβάσεις με ιδιωτικές ασφαλιστικές εταιρείες
  2. 3/11 Πειραιώς: Τι είπε ο Μεγάλου στους διεθνείς αναλυτές για το deal με την Εθνική Ασφαλιστική
  3. 31/10 Θεόδωρος Έξαρχος: Με τη στήριξη ενός σύγχρονου δικτύου, ο πράκτορας μπορεί να σταθεί ισότιμα σε κάθε αγορά
  4. 4/11 Mega Brokers - Sales Awards 2025: Γιορτάζοντας την επιτυχία και το μέλλον της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης
  5. 30/10 Το ταχυδρομείο που ένωνε τα χωριά
  6. 31/10 Η ασφάλιση φυσικών καταστροφών και 3 σημαντικές συνεντεύξεις στο NextDeal που κυκλοφορεί σε έντυπη και ηλεκτρονική μορφή
  7. 3/11 Ο «ξαφνικός θάνατος» και οι «γαλάζιες» αντιδράσεις, Μια κυρία στα..μπουζούκια, ο Λάτσης, ο Μυτιληναίος και τα ΕΛΠΕ και το «stop» στο 11μηνο ράλι

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube