close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Πωλήσεις

ΠΩΛΗΣΕΙΣ

Ο άνθρωπος δεν μετανιώνει γιατί δεν κάλυψε τις ανάγκες του, αλλά τις επιθυμίες του!
Δημήτρης Μπάτρης
Δημήτρης Μπάτρης,
23/12/2020 - 08:45
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Ο άνθρωπος δεν μετανιώνει γιατί δεν κάλυψε τις ανάγκες του, αλλά τις επιθυμίες του!

Δημήτρης Μπάτρης, 23/12/2020
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

4583/18 άρθρο 30, παρ. 1:
"...πριν από την σύναψη σύμβασης ασφάλισης, ο διανομέας ασφαλιστικών προϊόντων προβαίνει στα εξής:
α) προσδιορίζει τις απαιτήσεις και τις ανάγκες του πελάτη, βάσει των πληροφοριών που του παρέχει ο πελάτης. Το προτεινόμενο ασφαλιστικό προϊόν και κάθε προτεινόμενη ασφαλιστική σύμβαση πρέπει να ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις και τις ανάγκες του πελάτη..."

Με αφορμή την θέσπιση από την νομοθεσία, την εποπτεύουσα αρχή και τις εταιρειες των εντύπων για την εξεύρεση των αναγκών του υποψηφίου πελάτη και συγκατάθεσης για την αντιμετώπισή τους, μέσω των ασφαλιστικών προγραμμάτων, έχω προβληματιστεί με την θέσπιση του όρου Αναγκών. 

«Η έννοια ανάγκη είναι για τον άνθρωπο το δυσάρεστο συναίσθημα έλλειψης, το οποίο απαιτεί άμεση ικανοποίηση». Από την άλλη  η έννοια "επιθυμία" σχετίζεται ετυμολογικά με την λέξη "θυμός". Είναι η δυναμική ανάγκη που νιώθει ο Άνθρωπος, η διάθεση, ο πόθος,η όρεξη, που εμφανίζεται σε αυτόν για την απόκτηση και απόλαυση ενός αγαθού, προϊόντος ή υπηρεσίας.

Ας αναλογιστούμε ποια από τα ασφαλιστικά ζητήματα με λύσεις, μέσω των διαθέσιμων προϊόντων είναι ανάγκες ή επιθυμίες; Εάν το αναλύσουμε θα διαπιστώσουμε ότι, κάθε άνθρωπος έχει διαφορετικά ΘΕΛΩ και δίνει διαφορετική ερμηνεία σε αυτά. Αναρωτιέμαι αν η προσέγγιση τους (των επιθυμιών) με τον όρο ΑΝΑΓΚΗ, είναι δόκιμος. 

Μια άλλη διαπίστωση είναι ότι πολλοί διαμεσολαβητές, προωθούν από τις εταιρείες, προϊόντα, όχι επιθυμίες (ούτε πραγματικές ανάγκες) των υποψηφίων. Αυτό συμβαίνει, είτε γιατί αυτά γνωρίζουν είτε γιατί αυτά έχουν περισσότερο εισόδημα είτε γιατί αυτά είναι διαθέσιμα.

Έτσι όμως μοιάζουν περισσότερο με φαρμακοποιό που δίνει φάρμακο, παρά με γιατρό που θεραπεύει και συνταγογραφεί.

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

«Ο άνθρωπος δεν αγοράζει το προϊόν γιατί έχει καταλάβει με λεπτομέρεια τι είναι αυτό, αλλά το αγοράζει γιατί κατάλαβε ότι ο πωλητής, έχει καταλάβει τι θέλει αυτός»

Η καταγραφή των ασφαλιστικών προϊόντων της κάθε εταιρείας με το είδος των καλύψεων μπορούν να κατονομάσουν τι είδους ΘΕΛΩ, καλύπτουν. Έτσι θα βοηθήσουν καλύτερα την διαφήμιση και την προσέγγιση, με την ανάλογη επικοινωνία με τους επαγγελματίες, διότι επαναλαμβάνω δεν είναι όλα ανάγκες.

Η εκπαίδευση και επιμόρφωση των ΑΔ στο σύγχρονο Marketing επικοινωνίας, θα βελτιώσει πολύ την διαδικασία πώλησης.

Επ’ ευκαιρία της άφιξης του Άι Βασίλη σημειώνουμε ότι φέρνει τις επιθυμίες των μικρών παιδιών και όχι τις ανάγκες τους!

Εύχομαι σ' όλους σας ο νέος χρόνος να ικανοποιήσει όλες τις επιθυμίες σας και όχι μόνο!

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ με πολλές Καλές Πωλήσεις!


Ο Δημήτρης Μπάτρης έχει 35 χρόνια στον Ασφαλιστικό χώρο και έχει διατελέσει σε όλες τις βαθμίδες των Πωλήσεων και Ανάπτυξης σε μεγάλες Ασφαλιστικές Εταιρίες.

 

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • Δημήτρης Μπάτρης
  • ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές
  • ασφαλιστές
  • πελάτες
  • πωλήσεις
  • ανάγκες

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Στελέχωση νέων ασφαλιστικών διαμεσολαβητών
    Δημήτρης Μπάτρης, 18/11/2025 - 15:30

    Στελέχωση νέων ασφαλιστικών διαμεσολαβητών

  • Πώς μπορεί να διαφέρει ο πωλητής σύμβουλος από τους άλλους!
    Δημήτρης Μπάτρης, 18/11/2025 - 09:25

    Πώς μπορεί να διαφέρει ο πωλητής σύμβουλος από τους άλλους!

  • Το Χάρισμα και οι Δεξιότητες του Πωλητή
    Δημήτρης Μπάτρης, 11/11/2025 - 10:00

    Το Χάρισμα και οι Δεξιότητες του Πωλητή

  • Πόσο δυνατό είναι το «ΘΕΛΩ» του πωλητή προς τον πελάτη
    Δημήτρης Μπάτρης, 04/11/2025 - 09:40

    Πόσο δυνατό είναι το «ΘΕΛΩ» του πωλητή προς τον πελάτη

  • Ποιο είναι το σπουδαιότερο προσόν για την ανάπτυξη του Πωλητή;

    Ποιο είναι το σπουδαιότερο προσόν για την ανάπτυξη του Πωλητή;

    Ένας πωλητής, για να παραμένει στο επάγγελμα πρέπει να αναπτύσσεται συνεχώς διότι, «η Πώληση είναι ένα ταξίδι και όχι προορισμός». Το σπουδαιότερο...
    Δημήτρης Μπάτρης, 15/10/2025 - 09:44
  • Πώς η απογοήτευση του πωλητή μετατρέπεται σε δράση επιτυχίας του στόχου

    Πώς η απογοήτευση του πωλητή μετατρέπεται σε δράση επιτυχίας του στόχου

    Συνήθως μετά από διακοπές, πλησιάζοντας το τελευταίο τρίμηνο της χρονιάς, και παράλληλα της επιτυχίας του στόχου, τόσο του εταιρικού όσο...
    Δημήτρης Μπάτρης, 06/10/2025 - 11:24
  • Τι αγοράζει πρώτα ο υποψήφιος πελάτης από τον Πωλητή;

    Τι αγοράζει πρώτα ο υποψήφιος πελάτης από τον Πωλητή;

    Πόσες φορές, έχουμε ακούσει πωλητές να λένε "εγώ πουλάω τον εαυτό μου", άλλος "εγώ την εταιρία μου", άλλος "το προϊόν...
    Δημήτρης Μπάτρης, 24/09/2025 - 10:55
  • Δημήτρης Μπάτρης: Η φιλοσοφία των Πωλήσεων!

    Δημήτρης Μπάτρης: Η φιλοσοφία των Πωλήσεων!

    Σήμερα η φιλοσοφία των πωλήσεων βασίζεται σε μερικές βασικές αρχές: 1) Η Βαθειά κατανόηση των αναγκών: Ο πωλητής δεν «προωθεί προϊόντα...
    Δημήτρης Μπάτρης, 15/09/2025 - 14:27
  • Ποιο είναι το μεγαλύτερο κίνητρο για την αύξηση των πωλήσεων υπηρεσιών;

    Ποιο είναι το μεγαλύτερο κίνητρο για την αύξηση των πωλήσεων υπηρεσιών;

    Όπως γνωρίζετε δεν υπάρχει εταιρία ή ομάδα πωλήσεων υπηρεσιών που να μην θέλει να αυξήσει τις πωλήσεις. Τι συμβαίνει που...
    Δημήτρης Μπάτρης, 10/09/2025 - 14:50
  • Ένα σχόλιο του Δημήτρη Μπάτρη για το ΝΑΙ

    Ένα σχόλιο του Δημήτρη Μπάτρη για το ΝΑΙ

    Ο Δημήτρης Μπάτρης μας έστειλε ένα σχόλιο για το περιοδικό «Ασφαλιστικό ΝΑΙ». Διαβάστε παρακάτω το σχόλιο που ακολουθεί: "Αγαπητέ Βαγγέλη, διαβάζοντας...
    Δημήτρης Μπάτρης, 10/09/2025 - 09:55

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Gold βραβείο για την Eurolife FFH και το My Health F1rst στα Healthcare Business Awards
16:04 Gold βραβείο για την Eurolife FFH και το My Health F1rst στα Healthcare Business Awards
  • 15:59 Γιάννης Στουρνάρας (ΤτΕ): Συνέντευξη στο «Βήμα της Κυριακής» - Ειδική έκδοση «Πανεπιστήμιο Αθηνών» και στον Δημήτρη Καινούργιο
  • 15:46 Χριστίνα Παπακωνσταντίνου (ΤτΕ): «Αναγκαίος ένας ολιστικός εθνικός σχεδιασμός για την ιδιωτική ασφάλιση»
  • 15:40 Μάριος Παπαγεωργίου, Salesforce: Τρεις οι βασικές προϋποθέσεις για τη μετατροπή των τραπεζών σε Agentic Enterprises
  • 15:35 Ξεκίνησε ο 12ος κύκλος του Project Future της Πειραιώς σε συνεργασία με το ReGeneration
  • 15:28 Ο Όμιλος Interamerican στο Delphi Economic Forum Bucharest
  • 14:50 Εν ολίγοις…ασφαλιστοποδοσφαιρικά!
  • 13:00 Η IDE υποδέχτηκε την Σχολή Διοίκησης και Επιτελών του Πολεμικού Ναυτικού
  • 12:49 Visa - Εθνική Αρχή Κυβερνοασφάλειας: 5 συμβουλές για ασφαλείς ηλεκτρονικές αγορές
  • 12:24 ΚΑΠΗ Δήμου Αρταίων: Αφιέρωμα για τα 100 χρόνια από τη γέννηση του μεγάλου Μίκη Θεοδωράκη
  • 12:15 Ειρήνη Αγαπηδάκη: Οι ΚΟΜΥ ενισχύονται - 5.000 πολίτες εξυπηρετήθηκαν σε 15 ημέρες, εκ των οποίων οι 1.300 δέχθηκαν ιατρική φροντίδα στο σπίτι
  • 12:11 AlfaOmega: Επένδυση σε νέα υπερσύγχρονη αποθήκη logistics στον Ασπρόπυργο
  • 12:08 ΕΝΔΙΣΥ: Οι συνταξιούχοι δεν είναι επαίτες - Όχι άλλα επιδόματα!
  • 11:47 Αθανάσιος Τσουτσάνης (ΥΓΕΙΑ): Οστεοαρθρίτιδα γόνατος & ισχίου - Να χειρουργηθώ ταυτόχρονα σε δύο αρθρώσεις;
  • 11:39 Ευρώπη Holdings: Έκτακτη γενική συνέλευση στις 18 Δεκεμβρίου - Τα θέματα της ημερήσιας διάταξης
  • 11:35 ΙΑΣΩ Γενική Κλινική: Διαγωνισμός με 10 δωρεάν check-up healthUp για την υγεία του άνδρα!
  • 10:52 «ΕXCELENCE IN OBESITY» από την Πανελλήνια Εταιρεία Μελέτης της Παχυσαρκίας (βίντεο)
  • 10:41 Ηλεκτρικά οχήματα και ασφάλεια μπαταριών: Οι νέοι τεχνικοί κίνδυνοι των ασφαλιστών!
  • 10:36 Φώτης Αρχοντοβασίλης (Metropolitan General): Ομφαλοκήλη - Αίτια, συμπτώματα, παράγοντες κινδύνου και θεραπεία
  • 10:07 ΕΑΕΕ: Ανακοίνωση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής δέσμης μέτρων για τις συμπληρωματικές συντάξεις (supplementary pensions) στο πλαίσιο της SIU
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 21/11 ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ - Νέο γνωστό στέλεχος ενισχύει την διοικητική πυραμίδα της "Δυναμις Ασφαλιστική"
  2. 20/11 Σε ποιους νομούς γίνονται οι περισσότερες ζημιές στον κλάδο αυτοκινήτου
  3. 18/11 ΕΥΡΩΠΗ Ασφαλιστική: Head of Marketing & Product Development αναλαμβάνει ο κ. Αλέξανδρος Βουρδόλης
  4. 18/11 Πώς μπορεί να διαφέρει ο πωλητής σύμβουλος από τους άλλους!
  5. 19/11 ADAS: Θα ρίξουν τα τροχαία ή θα «τινάξουν» στον αέρα τα ασφαλιστήρια;
  6. 24/11 Εν ολίγοις…ασφαλιστοποδοσφαιρικά!
  7. 24/11 Ο Πέτρος Τασιός στη Howden

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube