Δημήτρης Μπάτρης, 23/12/2020 - 08:45 facebook twitter linkedin Ο άνθρωπος δεν μετανιώνει γιατί δεν κάλυψε τις ανάγκες του, αλλά τις επιθυμίες του! Δημήτρης Μπάτρης, 23/12/2020 facebook twitter linkedin 4583/18 άρθρο 30, παρ. 1: "...πριν από την σύναψη σύμβασης ασφάλισης, ο διανομέας ασφαλιστικών προϊόντων προβαίνει στα εξής: α) προσδιορίζει τις απαιτήσεις και τις ανάγκες του πελάτη, βάσει των πληροφοριών που του παρέχει ο πελάτης. Το προτεινόμενο ασφαλιστικό προϊόν και κάθε προτεινόμενη ασφαλιστική σύμβαση πρέπει να ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις και τις ανάγκες του πελάτη..." Με αφορμή την θέσπιση από την νομοθεσία, την εποπτεύουσα αρχή και τις εταιρειες των εντύπων για την εξεύρεση των αναγκών του υποψηφίου πελάτη και συγκατάθεσης για την αντιμετώπισή τους, μέσω των ασφαλιστικών προγραμμάτων, έχω προβληματιστεί με την θέσπιση του όρου Αναγκών. «Η έννοια ανάγκη είναι για τον άνθρωπο το δυσάρεστο συναίσθημα έλλειψης, το οποίο απαιτεί άμεση ικανοποίηση». Από την άλλη η έννοια "επιθυμία" σχετίζεται ετυμολογικά με την λέξη "θυμός". Είναι η δυναμική ανάγκη που νιώθει ο Άνθρωπος, η διάθεση, ο πόθος,η όρεξη, που εμφανίζεται σε αυτόν για την απόκτηση και απόλαυση ενός αγαθού, προϊόντος ή υπηρεσίας. Ας αναλογιστούμε ποια από τα ασφαλιστικά ζητήματα με λύσεις, μέσω των διαθέσιμων προϊόντων είναι ανάγκες ή επιθυμίες; Εάν το αναλύσουμε θα διαπιστώσουμε ότι, κάθε άνθρωπος έχει διαφορετικά ΘΕΛΩ και δίνει διαφορετική ερμηνεία σε αυτά. Αναρωτιέμαι αν η προσέγγιση τους (των επιθυμιών) με τον όρο ΑΝΑΓΚΗ, είναι δόκιμος. Μια άλλη διαπίστωση είναι ότι πολλοί διαμεσολαβητές, προωθούν από τις εταιρείες, προϊόντα, όχι επιθυμίες (ούτε πραγματικές ανάγκες) των υποψηφίων. Αυτό συμβαίνει, είτε γιατί αυτά γνωρίζουν είτε γιατί αυτά έχουν περισσότερο εισόδημα είτε γιατί αυτά είναι διαθέσιμα. Έτσι όμως μοιάζουν περισσότερο με φαρμακοποιό που δίνει φάρμακο, παρά με γιατρό που θεραπεύει και συνταγογραφεί. NEWSLETTER Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα. «Ο άνθρωπος δεν αγοράζει το προϊόν γιατί έχει καταλάβει με λεπτομέρεια τι είναι αυτό, αλλά το αγοράζει γιατί κατάλαβε ότι ο πωλητής, έχει καταλάβει τι θέλει αυτός» Η καταγραφή των ασφαλιστικών προϊόντων της κάθε εταιρείας με το είδος των καλύψεων μπορούν να κατονομάσουν τι είδους ΘΕΛΩ, καλύπτουν. Έτσι θα βοηθήσουν καλύτερα την διαφήμιση και την προσέγγιση, με την ανάλογη επικοινωνία με τους επαγγελματίες, διότι επαναλαμβάνω δεν είναι όλα ανάγκες. Η εκπαίδευση και επιμόρφωση των ΑΔ στο σύγχρονο Marketing επικοινωνίας, θα βελτιώσει πολύ την διαδικασία πώλησης. Επ’ ευκαιρία της άφιξης του Άι Βασίλη σημειώνουμε ότι φέρνει τις επιθυμίες των μικρών παιδιών και όχι τις ανάγκες τους! Εύχομαι σ' όλους σας ο νέος χρόνος να ικανοποιήσει όλες τις επιθυμίες σας και όχι μόνο! ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ με πολλές Καλές Πωλήσεις! Ο Δημήτρης Μπάτρης έχει 35 χρόνια στον Ασφαλιστικό χώρο και έχει διατελέσει σε όλες τις βαθμίδες των Πωλήσεων και Ανάπτυξης σε μεγάλες Ασφαλιστικές Εταιρίες. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Δημήτρης Μπάτρης, 06/10/2025 - 11:24 Πώς η απογοήτευση του πωλητή μετατρέπεται σε δράση επιτυχίας του στόχου
Ποιο είναι το μεγαλύτερο κίνητρο για την αύξηση των πωλήσεων υπηρεσιών; Όπως γνωρίζετε δεν υπάρχει εταιρία ή ομάδα πωλήσεων υπηρεσιών που να μην θέλει να αυξήσει τις πωλήσεις. Τι συμβαίνει που... Δημήτρης Μπάτρης, 10/09/2025 - 14:50
Ένα σχόλιο του Δημήτρη Μπάτρη για το ΝΑΙ Ο Δημήτρης Μπάτρης μας έστειλε ένα σχόλιο για το περιοδικό «Ασφαλιστικό ΝΑΙ». Διαβάστε παρακάτω το σχόλιο που ακολουθεί: "Αγαπητέ Βαγγέλη, διαβάζοντας... Δημήτρης Μπάτρης, 10/09/2025 - 09:55
Γιατί φοβάται ο πωλητής τον υποψήφιο πελάτη και αντιστρόφως, στο ραντεβού! Υπάρχει μια παλιά παροιμία που λέει «φοβάται ο Γιάννης το θεριό και το θεριό το Γιάννη». Λέτε η παροιμία αυτή... Δημήτρης Μπάτρης, 23/06/2025 - 09:35
Δημήτρης Μπάτρης: Ποιο είναι το καλύτερο προσόν για να γίνει κάποιος πωλητής Όπως γνωρίζετε, τα εμπλεκόμενα στελέχη για την επιλογή των ατόμων, για την ένταξη τους στο δυναμικό των πωλησεων της εταιρείας... Δημήτρης Μπάτρης, 10/06/2025 - 10:00
Στοχοπροσήλωση: Μια λέξη που δεν ακούγεται, αλλά αξίζει πολύ! Ο δρόμος προς την επιτυχία είναι συχνά γεμάτος εμπόδια, προκλήσεις, αθέμιτο ανταγωνισμό και δεν είναι ασυνήθιστο οι άνθρωποι να εγκαταλείπουν... Δημήτρης Μπάτρης, 12/05/2025 - 10:00
Δημήτρης Μπάτρης: Τι κάνει έναν Πωλητή τον κορυφαίο στην Αγορά σήμερα! Τι κάνει σήμερα έναν Πωλητή, "Κορυφαίο στην Αγορά" Ο όρος «κορυφαίος» στην πώληση αναφέρεται σε έναν πωλητή που έχει καταφέρει να... Δημήτρης Μπάτρης, 29/04/2025 - 12:34