close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Πωλήσεις

ΠΩΛΗΣΕΙΣ

Προδομένοι ασφαλιστές, προδομένοι πελάτες!
Σμαρούλα Παντελή
Σμαρούλα Παντελή,
30/9/2019 - 10:12
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Προδομένοι ασφαλιστές, προδομένοι πελάτες!

Σμαρούλα Παντελή, 30/9/2019
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Σε μία συμφωνία τριών μερών (πελάτη – εταιρείας – ασφαλιστή), όταν κάποιος νιώσει προδομένος σημαίνει πως οι διαδικασίες που ακολουθήθηκαν δεν είναι σωστές και πλήρεις. Σε τέτοιες συμφωνίες ο στόχος πρέπει να είναι ένας! Να είναι όλοι ευχαριστημένοι.

Βρισκόμαστε στην εποχή της ψηφιοποίησης των πάντων και της μετατροπής της επικοινωνίας με φυσική παρουσία σε επικοινωνία εικονικής πραγματικότητας. Μπορούμε να εκδώσουμε έγγραφα, να πάρουμε ιατρική διάγνωση, να προβάλλουμε ενστάσεις, να ασφαλιστούμε και πολλά άλλα, πατώντας ένα κουμπί. Δεν μπορούμε όμως να εμπιστευτούμε πατώντας κουμπιά!

Το ζήτημα της ασφαλιστικής κάλυψης είναι πολύ λεπτό και γι’ αυτό οι πελάτες δεν καταφεύγουν στις ηλεκτρονικές λύσεις παρόλες τις εκπτώσεις που προτείνουν οι εταιρείες. Οι περισσότεροι πελάτες επιμένουν στην προσωπική σχέση με τον ασφαλιστή τους.

Τι περιμένει ο πελάτης από τον ασφαλιστή:

  • Να πάρει έγκυρες πληροφορίες για το συμβόλαιο που υπογράφει
  • Να έχει τον ασφαλιστή στο πλευρό του όταν τον χρειαστεί
  • Να έχει τον ασφαλιστή σαν τον δικό του άνθρωπο μέσα στην εταιρεία

Τι περιμένει η εταιρεία από τον ασφαλιστή:

  • Να βρίσκει πελάτες
  • Να ενημερώνει σωστά τους πελάτες
  • Να διατηρεί τους πελάτες

Όλα αυτά όμως δεν μπορούν να συμβούν εάν ο ασφαλιστής δεν πατά σε στέρεο έδαφος. Αν ο ασφαλιστής δεν έχει τη σωστή πληροφόρηση από την εταιρεία του για τα προϊόντα που πουλάει, τότε παρουσιάζει στον πελάτη υποσχέσεις που δεν μπορεί να τηρήσει. Και τότε, η εμπιστοσύνη του πελάτη προς τον ασφαλιστή καταρρέει και η εμπιστοσύνη του ασφαλιστή προς την εταιρεία καταρρέει. Γίνεται δηλαδή ένα ντόμινο όπου το ένα πλακίδιο πέφτει μετά το άλλο. Και τι μένει όρθιο;

Οι εταιρείες πρέπει να σκεφτούν σοβαρά αν χρειάζονται συμβόλαια με διατηρησιμότητα. Πρέπει να σκεφτούν σοβαρά αν θέλουν να υπηρετήσουν το χώρο με εντιμότητα και ήθος. Αυτό σημαίνει πως πρέπει οι συμφωνίες με τους πελάτες να είναι πολύ καθαρές και κατανοητές. Πρέπει να μειώνονται στο ελάχιστο δυνατό οι περιπτώσεις στις οποίες οι πελάτες μένουν ακάλυπτοι γιατί κάτι δεν κατάλαβαν στο συμβόλαιο που υπέγραφαν. Εκείνο όμως που πρέπει να σβήσει από το χάρτη είναι οι περιπτώσεις των ασφαλιστών που μένουν ακάλυπτοι επειδή δεν ενημερώθηκαν σωστά από τις εταιρείες τους ή δεν κατάλαβαν καλά τι ήταν αυτό που πουλούσαν!

Ο ασφαλιστής που νιώθει προδομένος έρχεται από μια εταιρεία που έχει αποτύχει στο να τον εκπαιδεύσει σωστά και να τον υποστηρίξει. Πίσω από έναν προδομένο ασφαλιστή υπάρχει μια εταιρεία που χρειάζεται να επαναπροσδιορίσει τους στόχους της και το ρόλο της.

Σε μία συμφωνία τριών μερών (πελάτη – εταιρείας – ασφαλιστή), όταν κάποιος νιώσει προδομένος σημαίνει πως οι διαδικασίες που ακολουθήθηκαν δεν είναι σωστές και πλήρεις. Σε τέτοιες συμφωνίες ο στόχος πρέπει να είναι ένας! Να είναι όλοι ευχαριστημένοι. Μόνο έτσι δεν θα υπονομευτεί ο θεσμός της ιδιωτικής ασφάλισης και μόνο έτσι θα μπορούν οι εταιρείες να έχουν αξιόλογους συνεργάτες ασφαλιστές.

Ιδιαίτερα στη σημερινή εποχή με όλες τις αρνητικές συνέπειες της οικονομικής κρίσης, το θέμα της εμπιστοσύνης δεν πρέπει να μπαίνει σε δεύτερη μοίρα. Και ας μην ξεχνάμε πως χρειάζεται πολύς καιρός για να οικοδομηθεί η εμπιστοσύνη ενώ χρειάζονται λίγα λεπτά για να γκρεμιστεί!

 

Διαβάστε παρακάτω το ενδιαφέρον άρθρο της Σμαρούλας Παντελή που δημοσιεύθηκε στο Ασφαλιστικό ΝΑΙ, τεύχος 179, Ιούλιος - Αύγουστος 2019 (πατήστε πάνω στην εικόνα για μεγέθυνση):

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • ασφαλιστές
  • πελάτες
  • προδοσία
  • ιδιωτική ασφάλιση
  • ασφαλιστικές εταιρίες

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Μη Βίαιη Επικοινωνία (Non Violent Communication – NVC) - Ένας ειρηνικός τρόπος να προσεγγίζουμε τις διαφορές μας και να συνδεόμαστε ουσιαστικά
    Σμαρούλα Παντελή, 13/05/2025 - 12:05

    Μη Βίαιη Επικοινωνία (Non Violent Communication – NVC) - Ένας ειρηνικός τρόπος να προσεγγίζουμε τις διαφορές μας και να συνδεόμαστε ουσιαστικά

  • Ψυχοδραματικό τριήμερο αυτογνωσίας στη Σαντορίνη 6-9 Ιουνίου με την Σμαρούλα Παντελή
    Σμαρούλα Παντελή, 26/03/2025 - 14:03

    Ψυχοδραματικό τριήμερο αυτογνωσίας στη Σαντορίνη 6-9 Ιουνίου με την Σμαρούλα Παντελή

  • Σμαρούλα Παντελή: Τι κινητοποιεί τους ανθρώπους να προσπαθήσουν;
    Σμαρούλα Παντελή, 30/12/2024 - 13:26

    Σμαρούλα Παντελή: Τι κινητοποιεί τους ανθρώπους να προσπαθήσουν;

  • Μην αφήνετε τους εαυτούς σας και τους συνεργάτες σας να μελαγχολούν!
    Σμαρούλα Παντελή, 31/10/2024 - 16:23

    Μην αφήνετε τους εαυτούς σας και τους συνεργάτες σας να μελαγχολούν!

  • Σμαρούλα Παντελή: Ταυτίζεται η ευτυχία με την αξία της ζωής;

    Σμαρούλα Παντελή: Ταυτίζεται η ευτυχία με την αξία της ζωής;

    H Δρ. Σμαρούλα Παντελή Ψυχολόγος Ψυχοδραματίστρια μας μιλά για τη δύναμη της ευδαιμονίας στην καθημερινότητά μας, με αφορμή τη Διεθνή...
    Σμαρούλα Παντελή, 22/03/2024 - 13:34
  • Καλή χρονιά! Ημερολόγιο πήραμε; (βίντεο)

    Καλή χρονιά! Ημερολόγιο πήραμε; (βίντεο)

        Τρεις σοβαροί λόγοι για να πάρουμε και να το χρησιμοποιήσουμε: 1. Γιατί περιέχει κείμενα που θα μας εμπνεύσουν να φροντίσουμε ουσιαστικά τον...
    Σμαρούλα Παντελή, 03/01/2024 - 12:09
  • Σμαρούλα Παντελή: Τα θεματικά της ημερολόγια μια ευκαιρία για αναστοχασμό και ενδοσκόπηση!

    Σμαρούλα Παντελή: Τα θεματικά της ημερολόγια μια ευκαιρία για αναστοχασμό και ενδοσκόπηση!

    Η ψυχολόγος Σμαρούλα Παντελή μας προσφέρει κάθε χρόνο με τα θεματικά της ημερολόγια μια ευκαιρία για αναστοχασμό και ενδοσκόπηση, προσφέροντάς...
    Σμαρούλα Παντελή, 16/11/2023 - 16:23
  • Σμαρούλα Παντελή: Καλώς ήρθατε στο Κλαμπ των Πέντε Λεπτών!

    Σμαρούλα Παντελή: Καλώς ήρθατε στο Κλαμπ των Πέντε Λεπτών!

    Γράφει η ψυχολόγος και συγγραφέας Δρ ΣΜΑΡΟΥΛΑ ΠΑΝΤΕΛΗ Να τα δώσω όλα; Μα εδώ και έναν χρόνο πουπερνάμε αυτό το κακό,...
    Σμαρούλα Παντελή, 20/10/2023 - 12:57
  • Σμαρούλα Παντελή: Πάρτε μια ανάσα να σας φύγει το στρες!

    Σμαρούλα Παντελή: Πάρτε μια ανάσα να σας φύγει το στρες!

    Ο σύγχρονος άνθρωπος κινδυνεύει από τον τρόπο που αναπνέει! Όλο και περισσότεροι άνθρωποι με επισκέπτονται στο γραφείο μου ζητώντας βοήθεια...
    Σμαρούλα Παντελή, 20/10/2023 - 12:19
  • Ποιος φοβάται τις μαυρίλες του Σεπτέμβρη;

    Ποιος φοβάται τις μαυρίλες του Σεπτέμβρη;

    Γράφει η ψυχολόγος Δρ. Σμαρούλα Παντελή Κάθε τέλος καλοκαιριού γίνεται μεγάλη συζήτηση για την κατάθλιψη του φθινοπώρου, όπως και κάθε Χριστούγεννα...
    Σμαρούλα Παντελή, 11/09/2023 - 11:37

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Γεωργιάδης: Τη Δευτέρα η έναρξη του Ψηφιακού Εργαλείου Αξιολόγησης της Εμπειρίας Ασθενή στα Νοσοκομεία του ΕΣΥ
10:10 Γεωργιάδης: Τη Δευτέρα η έναρξη του Ψηφιακού Εργαλείου Αξιολόγησης της Εμπειρίας Ασθενή στα Νοσοκομεία του ΕΣΥ
  • 09:54 Ακίνητα: Συνεχίζεται το ράλι στις τιμές - Οι ακριβές και οι πιο «φθηνές» περιοχές - Οι επιπτώσεις στην ασφαλιστική αγορά
  • 09:44 Ο ΙΣΑ ζητά την αναπροσαρμογή της αμοιβής της ιατρικής επίσκεψης από τον ΕΟΠΥΥ
  • 09:35 Αποχαιρετώντας έναν Άνθρωπο που άφησε πίσω του φως και πέρασε στο φως του Θεού
  • 09:30 Roche Hellas: Η Ελλάδα ως κόμβος καινοτομίας στις βιοεπιστήμες
  • 09:23 Η κανονιστική συμμόρφωση δεν είναι μόνο έντυπα. Χρηστά ήθη και ευπρέπεια!
  • 09:20 Ο Μπλάκυ δροσίζεται στο Μετρό των Σεπολίων
  • 09:16 «Κόκκινος» συναγερμός για το μεταναστευτικό, από «κόσκινο» τα οικονομικά προγράμματα των κομμάτων, έρχεται το κόμμα Σαμαρά (;), ανοδικό 7Χ7 το Χρηματιστήριο και διεθνής «ψήφος» στις ελληνικές τράπεζες
  • 09:11 Μια γνωριμία με τα αρχεία του Δήμου Αθηναίων
  • 09:06 Η SKY express υποδέχεται το 11ο Airbus A320neo, ενισχύοντας τον νεότερο στόλο αεροσκαφών στην Ελλάδα
  • 09:04 Σεισμός 4,4 βαθμών της κλίμακας Ρίχτερ ανάμεσα στην Αμοργό και στη Σαντορίνη
  • 09:00 Απόψε βλέπουμε το φεγγάρι του ελαφιού!
  • 16:30 DAT Hellas: Τι είπαν οι συνεργάτες της για τα 10 χρόνια της DAT (βίντεο)
  • 16:20 Μια ζωή την έχουμε - Ο μήνας έχει εννιά
  • 15:58 Έρευνα της Howden προειδοποιεί: Η αύξηση των Εισφορών Εθνικής Ασφάλισης ωθεί τις φιλανθρωπικές οργανώσεις του Ηνωμένου Βασιλείου στα όριά τους
  • 15:48 Ο καθ. Άγις Παπαδόπουλος νέος Πρόεδρος του Ελληνογερμανικού Επιμελητηρίου
  • 15:36 Κ. Μητσοτάκης για μεταναστευτικό: Αναστέλλεται η εξέταση αιτήσεων ασύλου για 3 μήνες
  • 14:45 Μνημόνιο Συνεργασίας υπέγραψαν η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος και το Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης
  • 14:34 MRK-MEIHUNT Corporate Talent Management: Εγκαινιάζεται στρατηγική συνεργασία «KAIZEN Women in Leadership» για την ενδυνάμωση της γυναικείας ηγεσίας
  • 14:23 Ο ήλιος λάμπει για τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, σύμφωνα με την τελευταία Ανασκόπηση Αγοράς Ανανεώσιμης Ενέργειας της Willis
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 7/7 Με ιστορικά παραγωγικά ρεκόρ γιόρτασαν οι πρωταγωνιστές της Interamerican που επιτυχώς επεκτείνεται και εκτός Ελλάδος! (Δείτε βίντεο και φωτογραφίες)
  2. 4/7 Τρεις άνθρωποι σημαντικοί με καλές ελπίδες στις σχέσεις ασφαλιστικών εταιρειών με ιδιωτικά νοσοκομεία
  3. 8/7 ΕΑΕΕ: Νέα Συλλογική Σύμβαση για τον ασφαλιστικό κλάδο
  4. 3/7 Προσέφυγε στην Επιτροπή Ανταγωνισμού η Εθνική Τράπεζα για την Εθνική Ασφαλιστική
  5. 3/7 Δημήτριος Δέμος: 4 από τα 11 βασικά φάρμακα της Ευρώπης θα καλύπτονται από την Τρίπολη
  6. 8/7 Ποιες δαπάνες αποζημιώνει η κάλυψη Έξοδα Προ και Μετά τη Νοσηλεία και επιστρέφει χρήματα;
  7. 7/7 Καλά τα νέα για τους πελάτες μετοχικών προϊόντων Unit Linked που επενδύουν στο Ελληνικό Χρηματιστήριο!

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube