close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
    • Europanext
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Πωλήσεις

ΠΩΛΗΣΕΙΣ

Προδομένοι ασφαλιστές, προδομένοι πελάτες!
Σμαρούλα Παντελή
Σμαρούλα Παντελή,
30/9/2019 - 10:12
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Προδομένοι ασφαλιστές, προδομένοι πελάτες!

Σμαρούλα Παντελή, 30/9/2019
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Σε μία συμφωνία τριών μερών (πελάτη – εταιρείας – ασφαλιστή), όταν κάποιος νιώσει προδομένος σημαίνει πως οι διαδικασίες που ακολουθήθηκαν δεν είναι σωστές και πλήρεις. Σε τέτοιες συμφωνίες ο στόχος πρέπει να είναι ένας! Να είναι όλοι ευχαριστημένοι.

Βρισκόμαστε στην εποχή της ψηφιοποίησης των πάντων και της μετατροπής της επικοινωνίας με φυσική παρουσία σε επικοινωνία εικονικής πραγματικότητας. Μπορούμε να εκδώσουμε έγγραφα, να πάρουμε ιατρική διάγνωση, να προβάλλουμε ενστάσεις, να ασφαλιστούμε και πολλά άλλα, πατώντας ένα κουμπί. Δεν μπορούμε όμως να εμπιστευτούμε πατώντας κουμπιά!

Το ζήτημα της ασφαλιστικής κάλυψης είναι πολύ λεπτό και γι’ αυτό οι πελάτες δεν καταφεύγουν στις ηλεκτρονικές λύσεις παρόλες τις εκπτώσεις που προτείνουν οι εταιρείες. Οι περισσότεροι πελάτες επιμένουν στην προσωπική σχέση με τον ασφαλιστή τους.

Τι περιμένει ο πελάτης από τον ασφαλιστή:

  • Να πάρει έγκυρες πληροφορίες για το συμβόλαιο που υπογράφει
  • Να έχει τον ασφαλιστή στο πλευρό του όταν τον χρειαστεί
  • Να έχει τον ασφαλιστή σαν τον δικό του άνθρωπο μέσα στην εταιρεία

Τι περιμένει η εταιρεία από τον ασφαλιστή:

  • Να βρίσκει πελάτες
  • Να ενημερώνει σωστά τους πελάτες
  • Να διατηρεί τους πελάτες

Όλα αυτά όμως δεν μπορούν να συμβούν εάν ο ασφαλιστής δεν πατά σε στέρεο έδαφος. Αν ο ασφαλιστής δεν έχει τη σωστή πληροφόρηση από την εταιρεία του για τα προϊόντα που πουλάει, τότε παρουσιάζει στον πελάτη υποσχέσεις που δεν μπορεί να τηρήσει. Και τότε, η εμπιστοσύνη του πελάτη προς τον ασφαλιστή καταρρέει και η εμπιστοσύνη του ασφαλιστή προς την εταιρεία καταρρέει. Γίνεται δηλαδή ένα ντόμινο όπου το ένα πλακίδιο πέφτει μετά το άλλο. Και τι μένει όρθιο;

Οι εταιρείες πρέπει να σκεφτούν σοβαρά αν χρειάζονται συμβόλαια με διατηρησιμότητα. Πρέπει να σκεφτούν σοβαρά αν θέλουν να υπηρετήσουν το χώρο με εντιμότητα και ήθος. Αυτό σημαίνει πως πρέπει οι συμφωνίες με τους πελάτες να είναι πολύ καθαρές και κατανοητές. Πρέπει να μειώνονται στο ελάχιστο δυνατό οι περιπτώσεις στις οποίες οι πελάτες μένουν ακάλυπτοι γιατί κάτι δεν κατάλαβαν στο συμβόλαιο που υπέγραφαν. Εκείνο όμως που πρέπει να σβήσει από το χάρτη είναι οι περιπτώσεις των ασφαλιστών που μένουν ακάλυπτοι επειδή δεν ενημερώθηκαν σωστά από τις εταιρείες τους ή δεν κατάλαβαν καλά τι ήταν αυτό που πουλούσαν!

Ο ασφαλιστής που νιώθει προδομένος έρχεται από μια εταιρεία που έχει αποτύχει στο να τον εκπαιδεύσει σωστά και να τον υποστηρίξει. Πίσω από έναν προδομένο ασφαλιστή υπάρχει μια εταιρεία που χρειάζεται να επαναπροσδιορίσει τους στόχους της και το ρόλο της.

Σε μία συμφωνία τριών μερών (πελάτη – εταιρείας – ασφαλιστή), όταν κάποιος νιώσει προδομένος σημαίνει πως οι διαδικασίες που ακολουθήθηκαν δεν είναι σωστές και πλήρεις. Σε τέτοιες συμφωνίες ο στόχος πρέπει να είναι ένας! Να είναι όλοι ευχαριστημένοι. Μόνο έτσι δεν θα υπονομευτεί ο θεσμός της ιδιωτικής ασφάλισης και μόνο έτσι θα μπορούν οι εταιρείες να έχουν αξιόλογους συνεργάτες ασφαλιστές.

Ιδιαίτερα στη σημερινή εποχή με όλες τις αρνητικές συνέπειες της οικονομικής κρίσης, το θέμα της εμπιστοσύνης δεν πρέπει να μπαίνει σε δεύτερη μοίρα. Και ας μην ξεχνάμε πως χρειάζεται πολύς καιρός για να οικοδομηθεί η εμπιστοσύνη ενώ χρειάζονται λίγα λεπτά για να γκρεμιστεί!

 

Διαβάστε παρακάτω το ενδιαφέρον άρθρο της Σμαρούλας Παντελή που δημοσιεύθηκε στο Ασφαλιστικό ΝΑΙ, τεύχος 179, Ιούλιος - Αύγουστος 2019 (πατήστε πάνω στην εικόνα για μεγέθυνση):

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • ασφαλιστές
  • πελάτες
  • προδοσία
  • ιδιωτική ασφάλιση
  • ασφαλιστικές εταιρίες

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Μέρες με νόημα - Ημερολόγιο Σμαρούλας Παντελή
    Σμαρούλα Παντελή, 24/10/2025 - 16:11

    Μέρες με νόημα - Ημερολόγιο Σμαρούλας Παντελή

  • Σεβασμός στις διακοπές!
    Σμαρούλα Παντελή, 22/07/2025 - 12:24

    Σεβασμός στις διακοπές!

  • Μη Βίαιη Επικοινωνία (Non Violent Communication – NVC) - Ένας ειρηνικός τρόπος να προσεγγίζουμε τις διαφορές μας και να συνδεόμαστε ουσιαστικά
    Σμαρούλα Παντελή, 13/05/2025 - 12:05

    Μη Βίαιη Επικοινωνία (Non Violent Communication – NVC) - Ένας ειρηνικός τρόπος να προσεγγίζουμε τις διαφορές μας και να συνδεόμαστε ουσιαστικά

  • Ψυχοδραματικό τριήμερο αυτογνωσίας στη Σαντορίνη 6-9 Ιουνίου με την Σμαρούλα Παντελή
    Σμαρούλα Παντελή, 26/03/2025 - 14:03

    Ψυχοδραματικό τριήμερο αυτογνωσίας στη Σαντορίνη 6-9 Ιουνίου με την Σμαρούλα Παντελή

  • Σμαρούλα Παντελή: Τι κινητοποιεί τους ανθρώπους να προσπαθήσουν;

    Σμαρούλα Παντελή: Τι κινητοποιεί τους ανθρώπους να προσπαθήσουν;

    Γράφει η ψυχολόγος Δρ Σμαρούλα Παντελή Για να υπάρξει οποιαδήποτε ενέργεια, απαιτείται μια κινητήρια δύναμη. Με απλά λόγια, για οποιαδήποτε ανθρώπινη...
    Σμαρούλα Παντελή, 30/12/2024 - 13:26
  • Μην αφήνετε τους εαυτούς σας και τους συνεργάτες σας να μελαγχολούν!

    Μην αφήνετε τους εαυτούς σας και τους συνεργάτες σας να μελαγχολούν!

    Αν ο συνεργάτης μου έχει χάσει το κέφι του, μπαίνει σκυθρωπός στο γραφείο ή αν αποφεύγει να εμφανίζεται στο γραφείο, αν έχει γίνει ερειστικός, αν έχει γίνει ανυπόμονος, αν...
    Σμαρούλα Παντελή, 31/10/2024 - 16:23
  • Σμαρούλα Παντελή: Ταυτίζεται η ευτυχία με την αξία της ζωής;

    Σμαρούλα Παντελή: Ταυτίζεται η ευτυχία με την αξία της ζωής;

    H Δρ. Σμαρούλα Παντελή Ψυχολόγος Ψυχοδραματίστρια μας μιλά για τη δύναμη της ευδαιμονίας στην καθημερινότητά μας, με αφορμή τη Διεθνή...
    Σμαρούλα Παντελή, 22/03/2024 - 13:34
  • Καλή χρονιά! Ημερολόγιο πήραμε; (βίντεο)

    Καλή χρονιά! Ημερολόγιο πήραμε; (βίντεο)

        Τρεις σοβαροί λόγοι για να πάρουμε και να το χρησιμοποιήσουμε: 1. Γιατί περιέχει κείμενα που θα μας εμπνεύσουν να φροντίσουμε ουσιαστικά τον...
    Σμαρούλα Παντελή, 03/01/2024 - 12:09
  • Σμαρούλα Παντελή: Τα θεματικά της ημερολόγια μια ευκαιρία για αναστοχασμό και ενδοσκόπηση!

    Σμαρούλα Παντελή: Τα θεματικά της ημερολόγια μια ευκαιρία για αναστοχασμό και ενδοσκόπηση!

    Η ψυχολόγος Σμαρούλα Παντελή μας προσφέρει κάθε χρόνο με τα θεματικά της ημερολόγια μια ευκαιρία για αναστοχασμό και ενδοσκόπηση, προσφέροντάς...
    Σμαρούλα Παντελή, 16/11/2023 - 16:23
  • Σμαρούλα Παντελή: Καλώς ήρθατε στο Κλαμπ των Πέντε Λεπτών!

    Σμαρούλα Παντελή: Καλώς ήρθατε στο Κλαμπ των Πέντε Λεπτών!

    Γράφει η ψυχολόγος και συγγραφέας Δρ ΣΜΑΡΟΥΛΑ ΠΑΝΤΕΛΗ Να τα δώσω όλα; Μα εδώ και έναν χρόνο πουπερνάμε αυτό το κακό,...
    Σμαρούλα Παντελή, 20/10/2023 - 12:57

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Αστική Ευθύνη Ξενοδοχείων: Η Αόρατη Ασπίδα Προστασίας μιας Τουριστικής Επιχείρησης
00:05 Αστική Ευθύνη Ξενοδοχείων: Η Αόρατη Ασπίδα Προστασίας μιας Τουριστικής Επιχείρησης
  • 22:05 Διαβάστε το ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΝΑΙ που κυκλοφορεί σε έντυπη και ηλεκτρονική μορφή
  • 14:11 Kίνημα και αλλαγή
  • 12:36 Ιατρικό Διαβαλκανικό Θεσσαλονίκης:Έλαβε κορυφαία διεθνή διαπίστευση
  • 11:46 Γιάννης Στουρνάρας : Οι πέντε άξονες που διαμορφώνουν την εργασία στην εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης
  • 11:04 Το τρανζίστορ και η σιωπηλή επανάσταση της τεχνικής
  • 08:46 Δείτε σε ποιες περιοχές είχαμε τις μεγαλύτερες ζημιές από βροχοπτώσεις τη διετία ’24 – ’25!
  • 08:44 Το γκι: το φιλί και όσα κουβαλά
  • 08:15 Μνήμες από Χριστούγεννα μιας άλλης εποχής
  • 08:00 Χριστούγεννα: «Η κατά σάρκα Γέννησις του Κυρίου και Θεού και Σωτήρος ημών Ιησού Χριστού»
  • 07:50 Τράπεζες: Προμήθειες και αναβαλλόμενος φόρος οδήγησαν σε κερδοφορία στο 9μηνο 2025
  • 07:36 Η συμμαχία Αθήνας- Ιερουσαλήμ και η Τουρκία, σε υψηλά 16 ετών το Χρηματιστήριο, οι προβλέψεις του προέδρου Νίκου, η συμπαράσταση του ΓΑΠ στη Μαρία και «χιλιαρίζει» η χρυσή λίρα
  • 18:00 Νέο Διοικητικό Συμβούλιο στην Εθνική Ασφαλιστική: Νέα εποχή με ενισχυμένη τεχνογνωσία και στρατηγική συνέχεια
  • 16:16 Ο Νοητός Ήλιος της Δικαιοσύνης στη Φάτνη της Βηθλεέμ
  • 15:53 Η Acrisure επεκτείνεται με την εξαγορά της Efficient Insurance Solutions
  • 14:37 Ενδιάμεση Έκθεση της Τράπεζας της Ελλάδος: Στο 2,1% ο ρυθμός αύξησης του ΑΕΠ το 2026
  • 14:24 EV & PHEV: Το πραγματικό ρίσκο δεν είναι η μπαταρία! Είναι να το ασφαλίσεις «σαν απλό Ι.Χ.»
  • 14:20 Νέο MyEthniki App από την Εθνική Ασφαλιστική Όλες οι υπηρεσίες του MyEthniki στο κινητό ή το tablet σας, με ένα “tap”  
  • 09:55 Πλαγίως: Για τους αγρότες
  • 09:49 Μήπως έχω «Οδική Βοήθεια» αλλά δεν έχω...την βοήθεια που χρειάζομαι;
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 19/12 Ο Γιώργος Κώτσαλος νέος πρόεδρος στην Εθνική Ασφαλιστική
  2. 22/12 Νέο Διοικητικό Συμβούλιο στην Εθνική Ασφαλιστική: Νέα εποχή με ενισχυμένη τεχνογνωσία και στρατηγική συνέχεια
  3. 19/12 Ο Μαζαράκης, ο Δημητρίου και τα νέα πρότυπα στις ασφαλίσεις υγείας
  4. 18/12 Βασίλης Ψάλτης: Σε δύο φάσεις η εξαγορά του 51% της Alpha Life από τη UniCredit – Τα σχέδια για bancassurance και ενδεχόμενη εξαγορά ασφαλιστικής εταιρείας
  5. 22/12 Ο Νοητός Ήλιος της Δικαιοσύνης στη Φάτνη της Βηθλεέμ
  6. 22/12 EV & PHEV: Το πραγματικό ρίσκο δεν είναι η μπαταρία! Είναι να το ασφαλίσεις «σαν απλό Ι.Χ.»
  7. 22/12 Η Acrisure επεκτείνεται με την εξαγορά της Efficient Insurance Solutions

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube