Λάουρα Σταυρίδου, 12/6/2024 - 13:06 facebook twitter linkedin Δυο αναπάντεχα χαρακτηριστικά, που οδηγούν στην κορυφή τον Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή Λάουρα Σταυρίδου, 12/6/2024 facebook twitter linkedin Υπάρχουν πολλές ιδιότητες που αναζητούν οι Διευθυντές Ασφαλιστικών γραφείων όταν θέλουν να στελεχώσουν την ομάδα τους. Δεξιότητες όπως ο προσανατολισμός στο στόχο, η αισιοδοξία, η ευελιξία και η πειθώς είναι ψηλά στη λίστα της αναζήτησης για τον σωστό Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή. Φυσικά όλα τα παραπάνω, είναι απαραίτητα για την καλή επικοινωνία με τον πελάτη. Είναι όμως αυτά που θα καθορίσουν το κατά πόσο θα γίνει επιτυχημένος ή θα μείνει στον Ασφαλιστικό χώρο, ο Διαμεσολαβητής; Επιτυχημένοι managers Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών, θεωρούν πως η βασική ιδιότητα που θα καθορίσει την επιτυχία του Α.Δ είναι…η αγάπη του για το χρήμα! Άτομα που έχουν επιχειρηματική νοοτροπία με στόχο το κέρδος, αναζητούν μια διαχρονική αύξηση των αποδοχών τους, θέλουν να έχουν τον έλεγχο των αποδόσεων τους και έχουν επίμονη επιθυμία να κερδίσουν, θεωρούνται οι πιο κατάλληλοι για αυτή την εργασία. Ένα δεύτερο βασικό χαρακτηριστικό που θα πρέπει να έχουν και να συνδυάζεται με το πρώτο, είναι η εστίαση στο «τώρα»! Ότι πρέπει να γίνει θα γίνεται άμεσα και χωρίς χρονοτριβή. Σήμερα θα καλέσει τον πελάτη με τον οποίο έχουν εκκρεμότητα, σήμερα θα επιλύσει μια αποζημίωση, σήμερα θα στείλει τα emails για την προσέγγιση και γενικά θα πρέπει να μην είναι καθόλου αναβλητικός. Αυτά τα χαρακτηριστικά συνήθως πρέπει να συνοδεύονται από ικανότητες επικοινωνίας, ωστόσο αν αυτά τα δύο δεν υπάρχουν μαζί, το αποτέλεσμα θα είναι μέτριο ή δεν θα είναι σταθερό. Αυτές λοιπόν είναι οι απόψεις ορισμένων πολύ επιτυχημένων managers Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών. Ίσως αξίζει τον κόπο να ρωτήσουμε τον εαυτό μας για το ποιος είναι ο πραγματικός λόγος που κάνουμε αυτό το επάγγελμα και ίσως η πιο συνηθισμένη απάντηση «γιατί είναι λειτούργημα»… να μην είναι αυτή που οδηγεί στην επιτυχία. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 11/06/2025 - 09:00 Πως αξιολογούμε έναν Δυνητικό Πελάτη, για να μην χάνουμε τον χρόνο μας;
Λάουρα Σταυρίδου, 10/06/2025 - 09:28 Ένας Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής, μοιράζεται μαζί μας μυστικά επιτυχίας και αλήθειες!
Λάουρα Σταυρίδου, 06/06/2025 - 09:00 Προτείνουμε στον πελάτη σφαιρική κάλυψη της επιχείρησης. Όχι μόνο Φυσικές Καταστροφές…
Προσδοκίες Πελατών στην Ψηφιακή Εποχή: Πώς Μπορούν να Προσαρμοστούν οι Πράκτορες Αναδημοσίευση από το ειδικό τεύχος της εφημερίδας Nextdeal (Τεύχος 560) Της Λάουρας Σταυρίδου Σε μια εποχή όπου τα πάντα γίνονται γρήγορα και... Λάουρα Σταυρίδου, 05/06/2025 - 13:18
Διαχείριση κρίσης; Προτιμήστε την Δράση και όχι την Αντίδραση. Είναι αλήθεια πως συνήθως ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής, περιμένει από τον ήδη πελάτη του, να επικοινωνήσει μαζί του για οποιαδήποτε θέμα... Λάουρα Σταυρίδου, 05/06/2025 - 09:09
Ποιοι είναι οι λόγοι που ένα χαρτοφυλάκιο είναι «αδρανές περιουσιακό στοιχείο»; Ο όρος «αδρανές περιουσιακό στοιχείο» αναφέρεται σε ένα περιουσιακό στοιχείο που δεν χρησιμοποιείται ενεργά και έτσι δεν αποφέρει εισόδημα. Μπορεί για... Λάουρα Σταυρίδου, 03/06/2025 - 09:23
Οι συναισθηματικοί λόγοι που «κρύβονται» πίσω από την πτώση Ασφαλίστρων Το Σαββατοκύριακο που μας πέρασε, δημοσιεύτηκαν άρθρα σχετικά με την πτώση Ασφαλίστρων στον κλάδο ζωής, υγείας, στις ασφαλίσεις συνδεδεμένες με... Λάουρα Σταυρίδου, 02/06/2025 - 09:03
Τι προτείνει ο οργανισμός Insurance Europe για την διευκόλυνση των καταναλωτών Επενδυτικών Ασφαλιστικών Προϊόντων; Ο οργανισμός Insurance Europe μέσω των 39 ενώσεων-μελών του, εκπροσωπεί 922.000 υπαλλήλους και περισσότερες από 4.900 ασφαλιστικές και αντασφαλιστικές επιχειρήσεις κάθε... Λάουρα Σταυρίδου, 30/05/2025 - 09:06
Γιατί τόσοι πολλοί άνθρωποι δεν έχουν Συνταξιοδοτικό Προγραμματισμό; Για άλλη μια φορά το δημογραφικό πρόβλημα της Ελλάδας, φέρνει στο προσκήνιο, το μεγάλο Ασφαλιστικό Χάσμα που προκαλεί την ελλιπή... Λάουρα Σταυρίδου, 28/05/2025 - 09:17