Λάουρα Σταυρίδου, 23/11/2023 - 10:40 facebook twitter linkedin Αντικείμενα μεγάλης αξίας. Μήπως ξεχάσατε να τα προσθέσετε στο συμβόλαιο κατοικίας; Λάουρα Σταυρίδου, 23/11/2023 facebook twitter linkedin Τα τιμαλφή όπως κοσμήματα, συλλογές και άλλα αντικείμενα που μπορεί να βρει κανείς σε ένα χρηματοκιβώτιο, είναι γνωστό πως δεν ασφαλίζονται εύκολα, ειδικά στο ποσό που ζητάμε. Αυτά όμως δεν είναι τα μοναδικά αντικείμενα αξίας που μπορεί να έχει ένα σπίτι. Υπάρχουν αντικείμενα καθημερινής χρήσης, τα οποία καμιά φορά δεν μας περνάει από το μυαλό η αξία τους. Φυσικά δεν αναφέρομαι σε ηλεκτρονικούς υπολογιστές και ακριβές τηλεοράσεις ή ηχοσυστήματα. Σε αυτά είναι πρόδηλη η αξία τους και σπάνια ξεχνάμε να τα συμπεριλάβουμε στην ασφάλιση του σπιτιού μας. Αναφέρομαι σε καθημερινά πράγματα που η χρήση τους είναι τόσο συνηθισμένη, που πολλές φορές δεν τους δίνουμε σημασία. Πχ μια κρεβατοκάμαρα με ένα καλό στρώμα, εύκολα ξεπερνάει την αξία των 1.500€. Μάλιστα πολλές φορές ένα καλό στρώμα ξεπερνάει αυτή τη τιμή από μόνο του, χωρίς καν το κρεβάτι. Ένα άλλο παράδειγμα είναι ένας καναπές. Γωνιακοί, με ανάκλιντρο, από λινό ή με τεχνολογία bultex, υπάρχουν πολλές επιλογές στην αγορά και σχεδόν όλοι κοστίζουν περισσότερο από 1.500€. Τραπεζαρίες από μασίφ ξύλο καρυδιάς για παράδειγμα, ή με χειροποίητες λεπτομέρειες από φύλλα ασημιού, ή δια χειρός γνωστού σχεδιαστή, εύκολα ξεπερνάει τις 3.000€ και μάλιστα χωρίς τις καρέκλες. Οικογενειακά έπιπλα αντίκες με υψηλή αξία, ανήκουν και αυτά στην κατηγορία των κατονομαζόμενων αντικειμένων, χωρίς βέβαια να συνυπολογίζεται η συναισθηματική τους αξία. Φυσικά πάντα υπάρχουν και τα ιδιαίτερα αντικείμενα όπως πολυέλαιοι με κρύσταλλα γνωστής εταιρίας, πίνακες και πορσελάνινα ή ασημένια σερβίτσια καθώς και χειροποίητα χαλιά. Σε αυτό το σημείο να πούμε πως οποιοδήποτε έργο τέχνης θα πρέπει να συνοδεύεται από το σχετικό πιστοποιητικό γνησιότητας. Καλό είναι πριν ασφαλίσετε το περιεχόμενο του σπιτιού σας, να φτιάξετε μια λίστα, με αντικείμενα που πιστεύετε πως η αντικατάσταση τους θα κοστίσει περισσότερα από 1.500€. Συζητήστε με τον Ασφαλιστικό σας Διαμεσολαβητή, όταν αμφιβάλετε για την ασφαλιστική αξία ενός αντικειμένου, ώστε να είστε σίγουροι πως θα έχετε την κατάλληλη κάλυψη. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 21/11/2025 - 09:21 Καταιγίδες, πλημμύρες και παθητική ανάληψη κινδύνου - Ενημερώστε τους!
Λάουρα Σταυρίδου, 18/11/2025 - 09:44 4 έτοιμες ιδέες email, προς επιχειρήσεις για την υποχρεωτική ασφάλιση!
Λάουρα Σταυρίδου, 14/11/2025 - 09:35 Πότε μια «εν ισχύ» κάλυψη αυτοκινήτου μπορεί να μην αποζημιώσει και τι μπορούμε να κάνουμε για να το αποφύγουμε;
Επικαρπωτής και ψιλός κύριος - Ποιος πρέπει να είναι συμβαλλόμενος για την έκπτωση στον ΕΝ.Φ.Ι.Α; Θυμίζουμε πως η έκπτωση στον ΕΝΦΙΑ, για ασφαλισμένες κατοικίες έναντι φυσικών φαινομένων, ανέρχεται σε 20% όταν η φορολογητέα αξία είναι... Λάουρα Σταυρίδου, 12/11/2025 - 09:45
Πόσο απέχει από την επιτυχία ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής; Ναι η απόσταση από την επιτυχία μπορεί να μετρηθεί και είναι…τρείς απαντήσεις μακριά. Συγκεκριμένα είναι οι απαντήσεις στις παρακάτω ερωτήσεις: Επικοινώνησα σήμερα... Λάουρα Σταυρίδου, 10/11/2025 - 09:18
Ποια είναι η «Απαγορευτική» ερώτηση του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή προς έναν πελάτη με χρήματα; Είναι πολύ συχνό το φαινόμενο, ένας συνάδελφος να περιμένει με αγωνία να κλείσει μια «μεγάλη» δουλειά ή να κλείσει μια... Λάουρα Σταυρίδου, 07/11/2025 - 08:52
Αύξηση ασφαλίστρων και…αύξηση αντιρρήσεων. Πως τις διαχειριζόμαστε; Όταν αυξάνεται το ασφάλιστρο, κάθε πελάτης βιώνει δυσαρέσκεια και πολλές φορές την εκφράζει έντονα. Κανόνας νούμερο ένα: Κάθε ένας από εμάς... Λάουρα Σταυρίδου, 04/11/2025 - 08:50
Ζημιά στον γείτονα από νερά πυρόσβεσης - Πως καλύπτεται; Με αφορμή ένα περιστατικό, κατά το οποίο τα νερά πυρόσβεσης από φωτιά που δημιουργήθηκε σε διαμέρισμα τρίτου ορόφου, προκάλεσαν εκτεταμένες... Λάουρα Σταυρίδου, 03/11/2025 - 09:00
Σημαντική η εμπειρία πελάτη αλλά ας μη ξεχνάμε και την εμπειρία του συνεργάτη ασφαλιστικού διαμεσολαβητή! Customer experience - CX, είναι η συνολική αντίληψη που έχει ένας πελάτης για μια εταιρεία, η οποία διαμορφώνεται μέσω κάθε... Λάουρα Σταυρίδου, 31/10/2025 - 09:34