Λάουρα Σταυρίδου, 20/11/2023 - 08:46 facebook twitter linkedin Η Ασφάλιση Κατοικιών, προστατεύει και περιουσία και ζωές! Δεν υπάρχει λόγος να είμαστε ανασφάλιστοι Λάουρα Σταυρίδου, 20/11/2023 facebook twitter linkedin Σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία που δημοσίευσε σε έκθεση της η ‘Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδας, εκδόθηκαν το2021 (τα περισσότερα διατηρήθηκαν και το 2022), περί τα 1.000.000 ασφαλιστήρια συμβόλαια κατοικίας. Από την άλλη πλευρά οι κατοικίες που είναι κατάλληλες για χρήση στην Ελλάδα είναι περίπου 5,5 εκατομμύρια. Δηλαδή 4 και πλέον εκατομμύρια κατοικίες δεν είναι ασφαλισμένες- προστατευμένες, έναντι καιρικών φαινομένων και σεισμού. Σε αυτό το σημείο να θυμίσουμε πως η Ελλάδα είναι πρώτη σε σεισμογένεια στην Ευρώπη και έκτη παγκοσμίως. Τι άραγε να σκέφτονται οι ανασφάλιστοι συμπολίτες μας, σε σχέση με την αποκατάσταση της περιουσίας τους και δεν ασφαλίζονται; Γνωρίζουν άραγε πως μια ανακαίνιση – όχι ανακατασκευή- μια απλή ανακαίνιση, σύμφωνα με γνωστό σύμβουλο ακινήτων, ενός διαμερίσματος 80 τ.μ. ανέρχεται στις 40.000€ – 50.000€, ενώ η χρονική διάρκεια ολοκλήρωσης της ανακαίνισης ξεκινά από δύο με τρεις μήνες; Αν μια ανακαίνιση κοστίζει τόσα χρήματα και διαρκεί μήνες, μήπως είναι καιρός να σκεφτούμε πόσο κοστίζει μια ανακατασκευή μιας κατοικίας που έχει πληγεί είτε από σεισμό, είτε από την κλιματική κρίση; Μήπως πρέπει να επανεξεταστεί ο οικονομικός σχεδιασμός μιας οικογένειας; Υπάρχουν χρήματα ή εναλλακτική κατοικία για τους μήνες που διαρκούν οι εργασίες επιδιόρθωσης; Δεν υπάρχει στην ιστορία της ανθρωπότητας, χρηματοοικονομικό εργαλείο με μεγαλύτερη μόχλευση από αυτή της ασφάλισης. Με λίγα χρήματα μπορείς να αγοράσεις πολλά χρήματα ανάγκης. Θέλει μόνο μια προϋπόθεση. Να μπορεί ο άνθρωπος να σκεφτεί προνοητικά. Αυτό. Τίποτα άλλο. Ούτε μεγάλο κόστος έχει, ούτε ιδιαίτερη δυσκολία εφαρμογής. Αγαπητοί Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές, μιλήστε σε κάθε πελάτη που έχει ασφαλισμένο έστω και ένα αυτοκίνητο. Θυμηθείτε πως όταν συμβαίνει ένα ατυχές γεγονός σε ανθρώπους που είναι απροετοίμαστοι, συνήθως, δυστυχώς, η ζωή τους στέλνει στο περιθώριο. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 21/11/2025 - 09:21 Καταιγίδες, πλημμύρες και παθητική ανάληψη κινδύνου - Ενημερώστε τους!
Λάουρα Σταυρίδου, 18/11/2025 - 09:44 4 έτοιμες ιδέες email, προς επιχειρήσεις για την υποχρεωτική ασφάλιση!
Λάουρα Σταυρίδου, 14/11/2025 - 09:35 Πότε μια «εν ισχύ» κάλυψη αυτοκινήτου μπορεί να μην αποζημιώσει και τι μπορούμε να κάνουμε για να το αποφύγουμε;
Επικαρπωτής και ψιλός κύριος - Ποιος πρέπει να είναι συμβαλλόμενος για την έκπτωση στον ΕΝ.Φ.Ι.Α; Θυμίζουμε πως η έκπτωση στον ΕΝΦΙΑ, για ασφαλισμένες κατοικίες έναντι φυσικών φαινομένων, ανέρχεται σε 20% όταν η φορολογητέα αξία είναι... Λάουρα Σταυρίδου, 12/11/2025 - 09:45
Πόσο απέχει από την επιτυχία ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής; Ναι η απόσταση από την επιτυχία μπορεί να μετρηθεί και είναι…τρείς απαντήσεις μακριά. Συγκεκριμένα είναι οι απαντήσεις στις παρακάτω ερωτήσεις: Επικοινώνησα σήμερα... Λάουρα Σταυρίδου, 10/11/2025 - 09:18
Ποια είναι η «Απαγορευτική» ερώτηση του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή προς έναν πελάτη με χρήματα; Είναι πολύ συχνό το φαινόμενο, ένας συνάδελφος να περιμένει με αγωνία να κλείσει μια «μεγάλη» δουλειά ή να κλείσει μια... Λάουρα Σταυρίδου, 07/11/2025 - 08:52
Αύξηση ασφαλίστρων και…αύξηση αντιρρήσεων. Πως τις διαχειριζόμαστε; Όταν αυξάνεται το ασφάλιστρο, κάθε πελάτης βιώνει δυσαρέσκεια και πολλές φορές την εκφράζει έντονα. Κανόνας νούμερο ένα: Κάθε ένας από εμάς... Λάουρα Σταυρίδου, 04/11/2025 - 08:50
Ζημιά στον γείτονα από νερά πυρόσβεσης - Πως καλύπτεται; Με αφορμή ένα περιστατικό, κατά το οποίο τα νερά πυρόσβεσης από φωτιά που δημιουργήθηκε σε διαμέρισμα τρίτου ορόφου, προκάλεσαν εκτεταμένες... Λάουρα Σταυρίδου, 03/11/2025 - 09:00
Σημαντική η εμπειρία πελάτη αλλά ας μη ξεχνάμε και την εμπειρία του συνεργάτη ασφαλιστικού διαμεσολαβητή! Customer experience - CX, είναι η συνολική αντίληψη που έχει ένας πελάτης για μια εταιρεία, η οποία διαμορφώνεται μέσω κάθε... Λάουρα Σταυρίδου, 31/10/2025 - 09:34