Λάουρα Σταυρίδου, 26/10/2023 - 08:49 facebook twitter linkedin Φράσεις και πράξεις που υπονομεύουν την αξιοπιστία του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή, δυσκολεύοντας την επικοινωνία με τον πελάτη! Λάουρα Σταυρίδου, 26/10/2023 facebook twitter linkedin Η πώληση ενός ασφαλιστηρίου βασίζεται σε μεγάλο βαθμό, στην οικοδόμηση εμπιστοσύνης. Ιδανικά, μπορείτε να αποδείξετε ότι είστε ένας αξιόπιστος και χρήσιμος, σύμβουλος για τον δυνητικό σας πελάτη από την πρώτη συνάντηση. Στη πράξη όμως συνήθως χρειάζεται μια αποζημίωση για να κερδίσετε την εμπιστοσύνη του. Οπότε το τι θα ειπωθεί κατά τη διάρκεια της πώλησης έχει μεγάλη σημασία. Όσο παράξενο και να φαίνεται, στην προσπάθεια να κερδίσουμε την εμπιστοσύνη, μια φράση κόκκινο πανί είναι το «Εμπιστεύσου με». Σε μελέτες που έχουν γίνει, η συντριπτική πλειοψηφία των πελατών, χαρακτήρισε το «Εμπιστέψου με» ως μια αποφυγή του να εξηγηθεί η απάντηση στην ερώτηση του δυνητικού πελάτη. Είναι μια τακτική εκτροπής που προκαλεί υποψίες πως κάτι κρύβουμε. Επιθετική, αδιάκριτη και ενοχλητική χαρακτήρισαν την ερώτηση «Είσαι αυτός που παίρνει τις αποφάσεις;». Αν δεν παίρνουν τις αποφάσεις μόνοι τους, ενοχλούνται από τη διατύπωση και αυτή η φράση υπαινίσσεται, ότι ο πελάτης δεν αξίζει τον χρόνο σας. Άλλη μια φράση κόκκινο πανί είναι η «Συνήθως δεν το κάνουμε αυτό, αλλά για εσάς…». Η προτίμηση που φαίνεται να δείχνετε σε έναν πελάτη, τον βάζει σε σκέψεις για πιθανή ανταπόδοση. Τι πρέπει να κάνει για να αξίζει αυτή την καλύτερη σε σχέση με άλλους πελάτες θέση;. Πελάτες που ερωτήθηκαν είπαν πως νιώθουν κάπως αμήχανα με αυτή τη προσέγγιση και θα προτιμούσαν να ακολουθηθεί γι’ αυτούς ο ίδιος δρόμος που ακολουθείται με όλους τους πελάτες. Ο γραπτός λόγος επίσης μπορεί να έχει πολλές παγίδες. Ότι γράφεται δεν ξεγράφεται και αυτό το ξέρουν όλοι φυσικά. Αλλά δεν είναι μόνο το τι μπορεί να ειπωθεί, αλλά και το πως. Αποφεύγουμε τον ενικό στον γραπτό λόγο σε κάθε περίπτωση, όταν δεν μας έχει επιτρέψει ο πελάτης την χρήση του. Δεν μπορούμε πχ να γράψουμε σε ένα email «Γιώργο μετά από τη συνάντηση μας κατάλαβα πως…» αν δεν έχουμε μιλήσει πρώτα στον ενικό. Φυσικά στην συνάντηση δεν «εκβιάζουμε» τον ενικό. Ποτέ δεν λέμε πρώτοι « Ας μιλήσουμε στον ενικό για να είμαστε πιο άνετα, εντάξει;». Ακόμα και αν ο δυνητικός πελάτης είναι φίλος πελάτη μας και έχει προέλθει από σύσταση. Ο φίλος του φίλου μας δεν είναι και δικός μας φίλος! Πέρα από τα λόγια και τα γραπτά, υπάρχουν και οι πράξεις. Αποφεύγουμε να ζητήσουμε στον πελάτη να κάνει κάτι και ειδικά για εμάς πχ «Θέλω να βρεις που έχεις αυτές τις εξετάσεις και να μου τις στείλεις…». Δεν είναι ευγενικό να δίνουμε ούτε οδηγία ούτε εντολή και αυτό μπορεί να μην το πάρει καθόλου καλά ο δυνητικός πελάτης. Οπότε μην ξαφνιαστούμε αν δεν το κάνει καθόλου. Αν χρειαζόμαστε τις εξετάσεις πχ αυτό που μπορούμε να πούμε είναι η αλήθεια « χρειάζομαι τις εξετάσεις που κάνατε πρόσφατα προκειμένου να σας απαλλάξω από περιττό κόπο». Πολλά από τα παραπάνω δείχνουν ανασφάλεια. Αντ' αυτού, προβάλετε ειλικρινή εμπιστοσύνη στην ικανότητα να κάνετε επαγγελματικά την εργασία σας. Μιλήστε με ενσυναίσθηση και βεβαιότητα και θα καθιερώστε τον εαυτό σας ως πολύτιμο σύμβουλο. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 05/11/2024 - 09:12 Κατάργηση φόρου 15% στα προγράμματα υγείας των παιδιών. Θα είναι μια καλή αρχή;
Λάουρα Σταυρίδου, 04/11/2024 - 09:58 Πέντε μύθοι για την πλημμύρα που πρέπει να «γκρεμίσει» ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής!
Λάουρα Σταυρίδου, 01/11/2024 - 08:50 Στόχος της Ασφάλισης είναι η επαναφορά στη κανονικότητα. Είναι όμως εφικτός αυτός ο στόχος στην Ελλάδα;
Λάουρα Σταυρίδου, 31/10/2024 - 08:52 Ποιος πρέπει να αναλαμβάνει την πρωτοβουλία για την ασφάλιση, μέσα στην οικογένεια;
Η Χαμηλή κρατική σύνταξη και ο κανόνας της γενίκευσης. Ποιος θα μιλήσει στους μελλοντικούς συνταξιούχους; Σύμφωνα με στοιχεία που παρουσίασε ο εργατολόγος κ. Α. Μητρόπουλος, 9 στους 10 ελεύθερους επαγγελματίες επιλέγουν τη χαμηλότερη κατηγορία ασφάλισης... Λάουρα Σταυρίδου, 30/10/2024 - 08:54
Σε ποιους κλάδους πρέπει να στραφεί ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής, για να έχει αύξηση εισοδήματος; Η ασφαλιστική διείσδυση (Insurance Penetration) της ασφάλισης ζωής, αυξάνεται παγκοσμίως , καταγράφοντας Συνδυασμένο Ετήσιο Ρυθμό Ανάπτυξης CAGR - Compounded Annual... Λάουρα Σταυρίδου, 25/10/2024 - 08:52
Ποια γενιά έχει τις μεγαλύτερες Ασφαλιστικές Ανάγκες; H γενιά Sandwich! Σε προηγούμενα άρθρα έχουμε κάνει εκτενείς αναφορές στους διαχωρισμούς των γενεών. Αυτός ο διαχωρισμός, γίνεται παγκοσμίως κυρίως για οικονομικούς λόγους. Έχει παρατηρηθεί... Λάουρα Σταυρίδου, 23/10/2024 - 11:50
Τι πρέπει να κάνει ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής – πρακτικά και χωρίς περιστροφές- για να έχει 3.000€/μήνα; Στο χθεσινό άρθρο, είπαμε δυο πράγματα που αφορούν στο σχεδιαστικό τμήμα, της στοχοθεσίας. Σε αυτό το σημείο θα ήθελα να πω,... Λάουρα Σταυρίδου, 22/10/2024 - 08:49
Τι πρέπει να κάνει ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής για να έχει εισόδημα 3.000€/ μήνα; Σε προηγούμενο άρθρο έχουμε πει ότι, δυο από τους βασικούς παράγοντες που καθορίζουν το εισόδημα του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή, είναι το... Λάουρα Σταυρίδου, 21/10/2024 - 08:48
990 ήδη πελάτες, περιμένουν μία συγκεκριμένη πρόταση από Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή! Τα ομαδικά συμβόλαια, παραδοσιακά αποτελούν τον καλύτερο τρόπο, εξεύρεσης νέων πελατών. Με κάθε ομαδικό συμβόλαιο, δίνεται η δυνατότητα στον Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή... Λάουρα Σταυρίδου, 18/10/2024 - 08:51