Λάουρα Σταυρίδου, 30/6/2023 - 08:31 facebook twitter linkedin Πως να μην αγνοούν τα email μας οι δυνητικοί πελάτες; Λάουρα Σταυρίδου, 30/6/2023 facebook twitter linkedin E-mails – media messages και γενικά κάθε τέτοιου είδους επικοινωνία μπορεί να πέσει στα αζήτητα, γι’αυτό ας δούμε τους βασικούς λόγους για τους οποίους πολλοί πελάτες μπορεί να μην ανοίγουν αυτά τα μηνύματα. Ένας λόγος είναι να μην αναγνωρίζουν το Logo της εταιρείας σας ή το όνομα σας. Σε αυτή τη περίπτωση θα πρέπει να έχετε ένα πολύ δυνατό θέμα που θα τραβήξει την προσοχή. Ορισμένοι προτιμούν τα πιο αόριστα θέματα, όπως: «Μια σημαντική κάλυψη, που δεν πρέπει να λείπει από κανένα συμβόλαιο υγείας». Άλλοι προτιμούν πιο συγκεκριμένες αναφορές, του τύπου : «Πως η ασφάλιση ταξιδιού μπορεί να λύσει τυχόν προβλήματα». Αν καταφέρετε να στέλνετε μικρά και περιεκτικά μηνύματα, χωρίς να σας διαγράψει ο δυνητικός πελάτης, το πιο πιθανό είναι να εξοικειωθεί με το λογότυπο σας και να ανοίγει κάποια από αυτά. Ένας άλλος λόγος είναι η κούραση. Όταν ο δυνητικός πελάτης έχει μια μακρόχρονη, πολυάσχολη και κουραστική μέρα, δεν αγνοεί μόνο το δικό σας email . Πιθανότατα δεν ανταποκρίνεται σε πολλά άλλα. Πρέπει να είστε λίγο δημιουργικοί. Ίσως η χρήση μιας ωραίας εικόνας που τραβάει τη προσοχή ή ένα short video να δώσουν μια νότα διαφορετικότητας. Αν και αυτές οι τακτικές δεν αρκούν από μόνες τους για να κερδίσουν μια ανταπόκριση, μπορεί να αποτελέσουν ένα σημείο εξοικείωσης μαζί σας, εάν ο αγοραστής ενδιαφέρεται μεν αλλά κατακλύζεται με άλλες εργασίες. Για να έχει αποτέλεσμα μια επικοινωνία θα πρέπει να συνοδεύεται από ένα κουμπί CTA (Call To Action). Δηλαδή αυτό που ζητάτε από τον πελάτη πχ να σας δώσει συγκατάθεση για μια συνάντηση, για μια τηλεφωνική επικοινωνία, για μια διαδικτυακή συνάντηση. Ωστόσο αν ζητήσετε κάτι πολύ δύσκολο πχ 30 λεπτά για μια συνάντηση, ή κάτι που καταλαβαίνει ο πελάτης ότι μάλλον δεν θα είναι έτσι πχ 5 λεπτά για μια συνάντηση, καλύτερα να το αποφύγετε. Ζητήστε μια συνάντηση σε λογικά περιθώρια και αν πάει καλά αυξήστε τα ζητούμενα σας. Καθώς οι αγοραστές εξελίσσονται το ίδιο θα πρέπει να κάνουμε και εμείς. Είναι καλό να αποφύγουμε φράσεις κλισέ. Το να μην έχουν μεγάλη επιτυχία τα mail σας, μπορεί να είναι ψυχοφθόρο, είναι όμως συχνό φαινόμενο και δεν είναι κοστοβόρο. Σκεφτείτε πως παλαιότερα στέλναμε επιστολές, πολλές επιστολές. Μετά φτιάχναμε έντυπα…Η ανταπόκριση ήταν μικρή αλλά ο χρόνος και το χρήμα που χρειαζόταν ως επένδυση, πολύ μεγάλα, αναλογικά με την επιτυχία. Σήμερα η τεχνολογία είναι με το μέρος σας. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 05/05/2025 - 08:56 Τι είδους προσέγγιση προτιμούν οι συνομήλικοι του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή;
Λάουρα Σταυρίδου, 02/05/2025 - 09:32 Πως να επαναπροσεγγίσει ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής ένα πελάτη που έχει καιρό δει;
Λάουρα Σταυρίδου, 30/04/2025 - 09:17 Βούτες Ηρακλείου. Ποια κάλυψη προστατεύει από αυτό το σπάνιο γεωλογικό φαινόμενο;
Λάουρα Σταυρίδου, 28/04/2025 - 09:00 Mystery Shopping! Μια Νέα Νομοθεσία που ισχύει και για τον Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή!
Είναι αποτυχία του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή όταν δεν μπορεί να «περάσει το μήνυμα» της ασφάλισης σε ορισμένους; Το επάγγελμα του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή βασίζεται κατά ένα μεγάλο μέρος, στη μεταφορά πληροφορίας. Από την πρώτη προσέγγιση του δυνητικού πελάτη... Λάουρα Σταυρίδου, 25/04/2025 - 09:10
Η σημαντική κάλυψη του Σεισμού έχει μόνο δύο εξαιρέσεις και προστατεύει περιουσίες! Η Ελλάδα είναι η νούμερο ένα χώρα σε σεισμογένεια χώρα της Μεσογείου, συνεπώς η Ασφαλιστική κάλυψη του σεισμού για κατοικίες... Λάουρα Σταυρίδου, 24/04/2025 - 09:34
Κάναμε λάθος σε μια επιχειρηματική Ασφάλιση; Το Α.Ι μας δίνει ιδέες! Οι Επιχειρηματικές Ασφαλίσεις είναι αναμφίβολα ένα σύνθετο έργο. Όσο και να προσπαθούμε να αποφύγουμε ένα λάθος, στατιστικά και μόνο, αν... Λάουρα Σταυρίδου, 23/04/2025 - 09:04
Οι τρεις Ασφαλίσεις που καλύπτουν παγκόσμιους επιχειρηματικούς κινδύνους Κάθε Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής που θέλει να ασχοληθεί με τις επιχειρηματικές Ασφαλίσεις, θα πρέπει να έχει κατά νου τις ετήσιες κατατάξεις... Λάουρα Σταυρίδου, 22/04/2025 - 10:50
Ασφαλίζοντας τα Πασχαλινά…«ρίσκα»! Η άνοιξη είναι μια εξαιρετική εποχή για εκδρομές και το Πάσχα δίνει αυτή την ευκαιρία σε πολλούς αλλά και όσοι... Λάουρα Σταυρίδου, 16/04/2025 - 09:35
Μεγάλες ευκαιρίες πωλήσεων, δίνει πλέον η νομοθεσία στους Ασφαλιστικούς Διαμεσολαβητές! Τον τελευταίο καιρό όλο και περισσότερο γίνεται αντιληπτός ο τρόπος που η Ασφαλιστική Βιομηχανία υποστηρίζει την οικονομία και προστατεύει την... Λάουρα Σταυρίδου, 14/04/2025 - 09:04