Λάουρα Σταυρίδου, 20/6/2023 - 11:11 facebook twitter linkedin Λάουρα Σταυρίδου: Ο πελάτης πρέπει να νιώθει – και να είναι- νικητής! Λάουρα Σταυρίδου, 20/6/2023 facebook twitter linkedin Είναι δεδομένο ότι τη στιγμή που κλείνουμε ένα συμβόλαιο με έναν πελάτη, έχουμε ένα ευχάριστο αίσθημα, ένα αίσθημα νίκης. Το ίδιο ακριβώς όμως αισθάνεται και ένας πελάτης. Ένας πελάτης θα πληρώσει για ένα προϊόν όταν πιστεύει ότι έχει μια δίκαιη συμφωνία. Αυτή είναι μια στιγμή νίκης για τον πελάτη. Το μοντέλο μιας επιτυχημένης πώλησης δεν είναι ένα παιχνίδι μηδενικού αθροίσματος, δηλαδή όσα χάνει ο ένας, να τα κερδίζει ο άλλος. Παραδόξως όταν και οι δύο νιώθουν χαρούμενοι και νικητές, τότε έχει επιτευχθεί η καλύτερη συμφωνία. Αυτό όμως μπορεί να γίνει μόνο με έναν τρόπο: Να μην αποτελεί για τον Ασφαλιστικό διαμεσολαβητή, η νίκη- το κλείσιμο της συμφωνίας- ο υπέρτατος στόχος. Όταν βυθιζόμαστε σε τέτοια συναισθήματα, χάνουμε το δρόμο μας, χάνουμε την ορατότητα μας. Το κλείσιμο της συμφωνίας με τον πελάτη, είναι παρελκόμενο μιας πολύ καλής συμφωνίας που του έχουμε προτείνει. Μιας δουλευμένης μελέτης, που την καταρτίσαμε αφού ακούσαμε πολύ καλά αυτό που φοβάται πιο πολύ και αυτό που επιθυμεί περισσότερο. Έχουμε περισσότερες πιθανότητες να κλείσουμε τη συμφωνία, όταν καταλαβαίνουμε ότι στη πραγματικότητα κανένας δεν είναι νικητής, αλλά και οι δυο νιώθουν έτσι. Είμαστε σε καλό δρόμο να κλείσουμε τη συμφωνία όταν παρατηρούμε ότι το αίσθημα της ευχαρίστησης, αυξάνεται στον πελάτη μας. Τονίστε σε κάθε περίπτωση το γεγονός ότι θα κλείσει μια συμφέρουσα συμφωνία, χρησιμοποιώντας τα κατάλληλα επίθετα : « Με αυτό τον τρόπο, αυξάνετε (εσείς) δυναμικά και αποτελεσματικά, τα χρήματα που έχετε για μια ώρα ανάγκης». «Είναι μια έξυπνη και Στρατηγικά επιτυχημένη κίνηση εκ μέρους σας, να συμπράξετε με έναν οργανισμό που διαχειρίζεται χρήματα, ώστε να διαχειρίζεται και τη σύνταξη σας». Δώστε στον πελάτη την αίσθηση του αποτελέσματος που θα έχει η κίνηση του: «Μόλις πολλαπλασιάσατε τα χρήματα που είχατε στην άκρη για μια νοσηλεία, δίνοντας μόνο ένα μικρό ποσοστό του ετήσιου εισοδήματος σας». «…είναι οι προσαρμογές που εσείς ζητήσατε που έκαναν το πρόγραμμα να φτάσει σε αυτή την πολύ σφαιρική κάλυψη…». Είναι στο χέρι σας να κάνετε τον πελάτη σας να νιώθει υπερήφανος για την απόφαση του να ασφαλιστεί, ευτυχής και νικητής σε μια διαπραγμάτευση. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 01/10/2025 - 08:55 Δυο είναι μόνο τα μυστικά για την επιτυχία του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή και είναι απλά!
Λάουρα Σταυρίδου, 29/09/2025 - 09:03 Έχουν οι Έλληνες οικονομική δυνατότητα ν΄ ασφαλιστούν; Τι δείχνουν τα νούμερα
Λάουρα Σταυρίδου, 25/09/2025 - 08:51 Το παιδικό καρεκλάκι το μπουφάν και ο καφές στο στόχαστρο ελέγχων
Λάουρα Σταυρίδου, 24/09/2025 - 09:27 Ισόβιος - Ένα πρόγραμμα από το παρελθόν, που λύνει πολλά θέματα σήμερα!
Επηρέασε αρνητικά η πανδημία τους Ασφαλιστικούς Διαμεσολαβητές; Πολλά άρθρα ασφαλιστικών εταιριών παγκοσμίως, αναπτύσσουν τη θετική πλευρά της πανδημίας στην διεύρυνση των Ασφαλιστικών εργασιών, καθώς αυξήθηκε η συνειδητοποίηση... Λάουρα Σταυρίδου, 23/09/2025 - 09:45
Οι εκπληκτικές καλύψεις που περιλαμβάνει ένα συμβόλαιο Cyber Risk! Οι κυβερνοεπιθέσεις που δέχτηκαν τα αεροδρόμια Χίθροου, Βρυξελών και Βερολίνου – Βρανδεμβούργου, φέρνουν πάλι στο προσκήνιο τις κυβερνοεπιθέσεις και τις... Λάουρα Σταυρίδου, 22/09/2025 - 08:57
Ασφάλιση Ζωής και αλλαγές στο κληρονομικό δίκαιο που βοηθούν τους πελάτες του Διαμεσολαβητή Σημαντικές αλλαγές στο κληρονομικό δίκαιο φέρνει η πρόταση της ειδικής επιτροπής υπό τον καθηγητή Απόστολο Γεωργιάδη. Το πιο δύσκολο ζήτημα είναι... Λάουρα Σταυρίδου, 17/09/2025 - 09:19
Η Τροποποίηση του Ν 4583/2018 για την αίτηση Ασφάλισης Με τον Ν. 5193 και συγκεκριμένα με το Άρθρο 85 με τίτλο «Αίτηση ασφάλισης» γίνεται τροποποίηση της παρ. 3 του άρθρου... Λάουρα Σταυρίδου, 16/09/2025 - 09:52
Ασφάλιση έναντι της πλημμύρας…Οι πελάτες γνωρίζουν τα γεγονότα; Πέρασε το καλοκαίρι και μαζί του έφυγε και η απειλή για δασικές φωτιές. Αυτό λοιπόν που θα πρέπει να αντιμετωπίσουμε... Λάουρα Σταυρίδου, 15/09/2025 - 09:40
Άγχος στην πώληση; Ένας Βατραχάνθρωπος προτείνει: Είναι σίγουρο ότι όλοι μας έχουμε βιώσει στιγμές υψηλού άγχους, με μικρότερη ή μεγαλύτερη διάρκεια. Συνήθως μεγαλύτερο άγχος για τον Ασφαλιστικό... Λάουρα Σταυρίδου, 12/09/2025 - 09:05