close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Εκπαίδευση

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Λάουρα Σταυρίδου: Πελατοκεντρικό Οικοσύστημα. Μια ταχέως αναπτυσσόμενη στρατηγική ταιριαστή σε  Ασφαλιστικούς  Διαμεσολαβητές
Λάουρα Σταυρίδου
Λάουρα Σταυρίδου,
27/6/2023 - 08:50
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Λάουρα Σταυρίδου: Πελατοκεντρικό Οικοσύστημα. Μια ταχέως αναπτυσσόμενη στρατηγική ταιριαστή σε Ασφαλιστικούς Διαμεσολαβητές

Λάουρα Σταυρίδου, 27/6/2023
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Ο κ. Rober Gauci CEO της Εθνικής Ασφαλιστικής, έχει αναφερθεί σε αυτή τη στρατηγική σε περισσότερες από δυο συνεντεύξεις του.

Είναι μια ιδιαίτερη στρατηγική η οποία εξαπλώνεται πολύ γρήγορα, διότι θεωρείται ότι δημιουργεί χαρτοφυλάκια ανθεκτικά, βιώσιμα και προσαρμοστικά.

Τι είναι όμως η δημιουργία πελατοκεντρικών οικοσυστημάτων – Client Centric ecosystems;

Βασικό στοιχείο είναι η δημιουργία ενός διασυνδεδεμένου συστήματος προσφορών είτε από διάφορους συμμετέχοντες παρόχους, είτε από τον ίδιο πάροχο με πολλά διαφορετικά προϊόντα.

Στόχος είναι να ικανοποιεί τις πολλαπλές ανάγκες του πελάτη μέσω μιας ολοκληρωμένης εμπειρίας χρήστη.

Το να προβλέπουμε τις ανάγκες του πελάτη και να βρίσκουμε τον τρόπο εκπλήρωσής τους σε ένα μόνο «ταξίδι του πελάτη» είναι το στοιχείο του συστήματος που του δίνει το χαρακτηρισμό «πελατοκεντρικό».

Το βασικό νόημα είναι πως κάθε πελάτης κάνει ένα «ταξίδι» αγορών» για να ικανοποιήσει μια επιθυμία.

Ο πελάτης δε γνωρίζει τι μπορεί να χρειαστεί σε αυτό το ταξίδι.

Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα στο οποίο αναφέρθηκε ο κ. Gauci είναι η μετακίνηση:

«Στο μέλλον οι ασφαλιστικές θα πρέπει να δημιουργήσουν ασφαλιστήρια για ένα οικοσύστημα μετακίνησης καθώς οι άνθρωποι δεν θα αγοράζουν οχήματα αλλά θα νοικιάζουν οχήματα διαφορετικού τύπου και μεγέθους ανάλογα με τη χρήση που θέλουν, άλλο για το Σαββατοκύριακο, άλλο για μια εκδρομή και άλλο για μετακίνηση στην πόλη κτλ».

Μια στρατηγική πελατοκεντρικού οικοσυστήματος συνεπάγεται τον προσδιορισμό του ευρύτερου ταξιδιού που διανύει ο πελάτης όταν αλληλεπιδρά με την εταιρεία, προκειμένου να κατανοήσουμε το πλαίσιο για ένα πιθανό οικοσύστημα.

Για παράδειγμα, εάν προσφέρετε ένα νοσοκομειακό πρόγραμμα, υπάρχει ένα ευρύτερο ταξίδι το οποίο ενδεχομένως ξεκινάει με τη διάγνωση από έναν γιατρό, τις διαγνωστικές εξετάσεις πριν από το νοσοκομείο και τελειώνει με τη χρήση οποιαδήποτε τύπου αποκατάσταση που τυχόν χρειαστεί μετά το πέρας της νοσηλείας.

Μόλις κατανοήσετε το ταξίδι από άκρο σε άκρο στο οποίο βρίσκεται ο πελάτης σας, μπορείτε να οραματιστείτε μια διαδρομή επέκτασης των υπηρεσιών που μπορείτε να του παρέχετε και να οργανώσετε ένα πελατοκεντρικό οικοσύστημα.

Τα οικοσυστήματα ενθαρρύνουν τους πελάτες να συνεχίσουν να επιστρέφουν γιατί κάτι τέτοιο θα τους βοηθήσει να εκπληρώσουν τις ανάγκες τους σε ένα μέρος, από την εταιρία ή τον Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή που έχει σκεφτεί και έχει οργανώσει, πριν από εκείνους για εκείνους!

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Ποια είναι η «Απαγορευτική» ερώτηση του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή προς έναν πελάτη με χρήματα;
    Λάουρα Σταυρίδου, 07/11/2025 - 08:52

    Ποια είναι η «Απαγορευτική» ερώτηση του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή προς έναν πελάτη με χρήματα;

  • Αύξηση ασφαλίστρων και…αύξηση αντιρρήσεων. Πως τις διαχειριζόμαστε;
    Λάουρα Σταυρίδου, 04/11/2025 - 08:50

    Αύξηση ασφαλίστρων και…αύξηση αντιρρήσεων. Πως τις διαχειριζόμαστε;

  • Ζημιά στον γείτονα από νερά πυρόσβεσης - Πως καλύπτεται;
    Λάουρα Σταυρίδου, 03/11/2025 - 09:00

    Ζημιά στον γείτονα από νερά πυρόσβεσης - Πως καλύπτεται;

  • Σημαντική η εμπειρία πελάτη αλλά ας μη ξεχνάμε και την εμπειρία του συνεργάτη ασφαλιστικού διαμεσολαβητή!
    Λάουρα Σταυρίδου, 31/10/2025 - 09:34

    Σημαντική η εμπειρία πελάτη αλλά ας μη ξεχνάμε και την εμπειρία του συνεργάτη ασφαλιστικού διαμεσολαβητή!

  • Ασφάλιση Ευθύνης Ανελκυστήρων: Ποια η διαφορά με την Αστική Ευθύνη Διαχείρισης;

    Ασφάλιση Ευθύνης Ανελκυστήρων: Ποια η διαφορά με την Αστική Ευθύνη Διαχείρισης;

    Η ηλεκτρονική απογραφή όλων των ανελκυστήρων (ιδιωτικών και δημόσιων) στο Εθνικό Μητρώο Ανελκυστήρων είναι υποχρεωτική, με καταληκτική προθεσμία 30 Νοεμβρίου...
    Λάουρα Σταυρίδου, 30/10/2025 - 08:52
  • Οι αλλαγές στο κληρονομικό δίκαιο θα αλλάξουν τα συμβόλαια ζωής;

    Οι αλλαγές στο κληρονομικό δίκαιο θα αλλάξουν τα συμβόλαια ζωής;

    Με τις αλλαγές στο κληρονομικό δίκαιο, ίσως γεννηθεί σε κάποιους το ερώτημα αν θα αλλάξει κάτι στον τρόπο που μεταβιβάζονται...
    Λάουρα Σταυρίδου, 27/10/2025 - 08:50
  • Οικονομικό άγχος αλλά και περιουσία - Πως το χειριζόμαστε ασφαλιστικώς;

    Οικονομικό άγχος αλλά και περιουσία - Πως το χειριζόμαστε ασφαλιστικώς;

    Υψηλό οικονομικό άγχος φαίνεται να έχουν οι νεαρότεροι εργαζόμενοι, οι οποίοι νιώθουν πως τα χρήματα που βγάζουν δεν επαρκούν για...
    Λάουρα Σταυρίδου, 22/10/2025 - 09:18
  • Η Ασφάλιση πυρός μπορεί ν’ αυξήσει πολύ τα εισοδήματα του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή - Να γιατί:

    Η Ασφάλιση πυρός μπορεί ν’ αυξήσει πολύ τα εισοδήματα του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή - Να γιατί:

    Οι κατοικίες στην Ελλάδα ξεπερνούν τα 6 εκατομμύρια, αλλά ασφαλισμένες είναι περίπου 1,5 εκατομμύριο. Αυτά τα συμβόλαια τα έχουν συνάψει μη...
    Λάουρα Σταυρίδου, 21/10/2025 - 10:00
  • Μήπως δημιουργούνται λανθασμένες εντυπώσεις για τη Ασφαλιστική αγορά;

    Μήπως δημιουργούνται λανθασμένες εντυπώσεις για τη Ασφαλιστική αγορά;

    Σε Κυριακάτικη εφημερίδα ευρείας κυκλοφορίας, με αναρτημένο πίνακα για την ακρίβεια, μέσα στην λίστα με τις πιο μεγάλες αυξήσεις, ήταν...
    Λάουρα Σταυρίδου, 20/10/2025 - 09:06
  • Τι ζητάει η αγορά από τον Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή;

    Τι ζητάει η αγορά από τον Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή;

    Μπορεί στην Ελλάδα να είναι λίγο δύσκολο να βρούμε στατιστικά που μας βοηθούν στη δουλειά μας, αλλά ευτυχώς στην Ευρώπη...
    Λάουρα Σταυρίδου, 17/10/2025 - 08:55

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ERGO Hellas: Ποια είναι τα πιο συχνά λάθη στην οδήγηση που μπορεί να προκαλέσουν ατύχημα
16:11 ERGO Hellas: Ποια είναι τα πιο συχνά λάθη στην οδήγηση που μπορεί να προκαλέσουν ατύχημα
  • 15:55 Επιθεώρηση Χρυσολόγου της Εθνικής Ασφαλιστικής: Αιμοδοσία, Πράξη Αλληλεγγύης!
  • 14:30 ΣΕΣΑΕ: Εκδήλωση με θέμα «Ψυχική Υγεία και Εργασιακό Περιβάλλον» πίσω από το «Όλα καλά» - Τι δεν Φαίνεται στον Εργασιακό Χώρο
  • 14:22 Συνάντηση Philippe Donnet με τον Βασιλιά Κάρολο Γ’ για την κλιματική ανθεκτικότητα και την οικονομική βιωσιμότητα
  • 14:00 Business Day 2025 από την Εθνική Ασφαλιστική: Μια εμπειρία έμπνευσης και διασύνδεσης με τη νέα γενιά επαγγελματιών
  • 13:10 ΕΑΕΕ: +2% το πλήθος ασφαλιστηρίων συμβολαίων κατοικίας Ιουνίου 2025
  • 13:00 Η ERGO στηρίζει για 13η χρονιά το Ladies Run, τιμώντας τον εθελοντισμό και τη γυναικεία παρουσία στον αθλητισμό
  • 12:55 Στόχοι πρωταγωνιστών και στόχοι επιβίωσης στην Ελλάδα το 2025!
  • 11:25 Η Carglass® συμμετείχε στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών 2025, προάγοντας την Αριστεία στην Εξυπηρέτηση Πελατών
  • 11:13 Η Ουκρανία χάνει ολόκληρο το Ντονμπάς - Πως διαμορφώνεται η επόμενη μέρα
  • 10:50 ΠΦΣ: Οδηγός Εμβολιασμών Ενηλίκων 2025 - 2026
  • 10:04 Εσύ ξέρεις ποια είναι η πιο δύσκολη πώληση;
  • 09:57 Νέα δάνεια ύψους 780 εκ. ευρώ σε επιχειρήσεις - Οι όροι και ποιους αφορούν
  • 09:52 Ακτινοβολία με Ευθύνη: Η Affidea πρωτοπορεί στην Ασφαλή Ιατρική Απεικόνιση
  • 09:45 ΕΝΔΙΣΥ: Το λουκέτο στα ΕΛΤΑ με υπογραφή Μητσοτάκη, τιμωρεί χιλιάδες συνταξιούχους!
  • 09:40 Ανεβαίνουμε πίστα στην γεωπολιτική σκακιέρα, το…«3+1», mega deal στο LNG και οι Έλληνες εφοπλιστές, ρεκόρ κερδοφορίας και νέα εξαγορά από την Titan
  • 09:20 Euronext: Βασικά σημεία αποτελεσμάτων τρίτου τριμήνου
  • 09:15 Alpha Bank: Ιστορικό υψηλό στα κέρδη και ισχυρή απόδοση κεφαλαίων
  • 09:00 Το 4ο Συνέδριο "10 Χρόνια Πάνορμος" την Τετάρτη 19 Νοεμβρίου 2025
  • 08:52 Ποια είναι η «Απαγορευτική» ερώτηση του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή προς έναν πελάτη με χρήματα;
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 6/11 Η Agora του Ardonagh Group εγκαινιάζει την παρουσία της στην Ελλάδα με 300 εκατ. ευρώ διαθέσιμα για εξαγορές
  2. 3/11 Πειραιώς: Τι είπε ο Μεγάλου στους διεθνείς αναλυτές για το deal με την Εθνική Ασφαλιστική
  3. 7/11 Τι σημαίνει Ασφαλιστική αξία, Ασφαλιστικό ποσό και Ασφαλιστική υποκατάσταση;
  4. 5/11 Η αγαθή σκιά που άφησε ένας άνθρωπος
  5. 3/11 Ο «ξαφνικός θάνατος» και οι «γαλάζιες» αντιδράσεις, Μια κυρία στα..μπουζούκια, ο Λάτσης, ο Μυτιληναίος και τα ΕΛΠΕ και το «stop» στο 11μηνο ράλι
  6. 4/11 Η διπλωματία της ενέργειας αποδίδει, τα «γαλάζια» πυρά κατά Σκλήκα, ο «νέος ΟΤΕ», η «ψήφος» στην Eurobank και η ενίσχυση της Alpha στην Κύπρο
  7. 3/11 Ο διακόπτης που κανείς δεν προσέχει, αλλά κάθε ασφαλιστής πρέπει να ξέρει

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube