Λάουρα Σταυρίδου, 22/5/2023 - 13:18 facebook twitter linkedin Πως προστατεύει η Αντασφάλιση τον Ασφαλισμένο την Κοινωνία και την Καινοτομία; Λάουρα Σταυρίδου, 22/5/2023 facebook twitter linkedin Η αντασφάλιση είναι ένα εργαλείο που χρησιμοποιούν οι ασφαλιστικές εταιρείες για τη διαχείριση των κινδύνων που έχουν αναλάβει. Εξασφαλίζει την επάρκεια των κεφαλαίων που πρέπει να διαθέτουν για να καλύψουν αυτούς τους κινδύνους. Η αντασφαλιστική σύμβαση προβλέπει αποζημίωση για την ασφαλιστική εταιρεία εκ μέρους του αντασφαλιστή. Δεν είναι σύμβαση κάλυψης της αστικής ευθύνης του ασφαλιστή. Επιτρέπει στην ασφαλιστική εταιρεία να παραμείνει οικονομικά βιώσιμη, ενώ ταυτόχρονα επιτρέπει σε κάθε ασφαλισμένο της, να ασφαλίζει και να ασκεί τις δραστηριότητές του. Μια ασφαλιστική εταιρεία ασφαλίζει καθημερινά ιδιώτες αλλά και πολλές επιχειρήσεις, δήμους, σχολεία, αθλητικές εκδηλώσεις, εκθέσεις και γενικά κάθε είδους δραστηριότητα. Οι ασφαλισμένοι μετριάζουν τον κίνδυνο ζημίας που μπορεί να υποστούν στην επιχείρηση ή στην προσωπική τους ζωή αγοράζοντας ασφάλιση σε λογική τιμή. Την καλή τιμή είναι σε θέση να την δώσει η ασφαλιστική εταιρεία διότι έχει «εκχωρήσει» μέρος του κινδύνου της σε αντασφαλιστική εταιρεία. Οι αντασφαλιστές μπορούν επίσης να αγοράσουν αντασφαλιστική προστασία, η οποία ονομάζεται «αντεκχώρηση- retrocession». Αυτό γίνεται για να μειωθεί περαιτέρω ο αντίκτυπος καταστροφικών γεγονότων. NEWSLETTER Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα. Επιγραμματικά η αντασφάλιση : Μειώνει τον κίνδυνο ειδικά από τα ακραία καιρικά φαινόμενα καθώς κατανέμει αυτόν τον κίνδυνο σε πολλές εταιρείες. Αυξάνει τη δυνατότητα ανάληψης κινδύνων εκ μέρους της ασφαλιστικής εταιρείας διότι αυξάνει την φερεγγυότητα της. Προστατεύει από μεγάλες καταστροφές. Όταν μεγάλα ποσοστά ασφαλισμένων πρέπει ξαφνικά να επιδιορθώσουν ζημιές, οι αντασφαλιστικές εταιρείες είναι η απάντηση για τις αποζημιώσεις. Σταθεροποιεί την οικονομική κατάσταση ακόμα και μετά από μεγάλες απώλειες ώστε να μην επεκταθούν οι μεγάλες ζημιές στο σύνολο μιας οικονομίας και μιας κοινωνίας. Αν πολλές επιχειρήσεις δεν μπορούν να επιστρέψουν στην λειτουργία τους λόγω ζημιών, αυτό θα έχει μεγάλο αντίκτυπο στους εργαζόμενους και τις οικογένειες τους. Η ασφάλιση δίνει τη δυνατότητα στις επιχειρήσεις να ευδοκιμήσουν. Οι περισσότερες επιχειρήσεις δεν μπορούν να μισθώσουν ένα κτίριο ή να λάβουν δάνειο εάν δεν έχουν ασφάλιση. Καμία επιχείρηση με φορτηγά ή αυτοκίνητα δεν μπορεί να λειτουργήσει χωρίς ασφάλιση ή να μεταφέρει πετρέλαιο, φυσικό αέριο ή χημικά χωρίς ασφάλιση. Η ασφάλιση υπάρχει πίσω από την προστασία της υγείας ενός νεογέννητου ως ένα διαστημικό ταξίδι. Η ασφάλιση ωθεί την καινοτομία. Πολλά επικίνδυνα έργα και επιχειρήσεις δεν θα υπήρχαν χωρίς ασφάλιση. Όμως χωρίς την αντασφάλιση, οι ασφαλιστικές εταιρείες δεν θα ήταν σε θέση να παρέχουν το επίπεδο ασφάλισης που απαιτείται για τη καθημερινή λειτουργία των νοικοκυριών, ως την καινοτομία και την επέκταση των επιχειρήσεων σε όλο τον κόσμο. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 14/11/2025 - 09:35 Πότε μια «εν ισχύ» κάλυψη αυτοκινήτου μπορεί να μην αποζημιώσει και τι μπορούμε να κάνουμε για να το αποφύγουμε;
Λάουρα Σταυρίδου, 12/11/2025 - 09:45 Επικαρπωτής και ψιλός κύριος - Ποιος πρέπει να είναι συμβαλλόμενος για την έκπτωση στον ΕΝ.Φ.Ι.Α;
Λάουρα Σταυρίδου, 07/11/2025 - 08:52 Ποια είναι η «Απαγορευτική» ερώτηση του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή προς έναν πελάτη με χρήματα;
Αύξηση ασφαλίστρων και…αύξηση αντιρρήσεων. Πως τις διαχειριζόμαστε; Όταν αυξάνεται το ασφάλιστρο, κάθε πελάτης βιώνει δυσαρέσκεια και πολλές φορές την εκφράζει έντονα. Κανόνας νούμερο ένα: Κάθε ένας από εμάς... Λάουρα Σταυρίδου, 04/11/2025 - 08:50
Ζημιά στον γείτονα από νερά πυρόσβεσης - Πως καλύπτεται; Με αφορμή ένα περιστατικό, κατά το οποίο τα νερά πυρόσβεσης από φωτιά που δημιουργήθηκε σε διαμέρισμα τρίτου ορόφου, προκάλεσαν εκτεταμένες... Λάουρα Σταυρίδου, 03/11/2025 - 09:00
Σημαντική η εμπειρία πελάτη αλλά ας μη ξεχνάμε και την εμπειρία του συνεργάτη ασφαλιστικού διαμεσολαβητή! Customer experience - CX, είναι η συνολική αντίληψη που έχει ένας πελάτης για μια εταιρεία, η οποία διαμορφώνεται μέσω κάθε... Λάουρα Σταυρίδου, 31/10/2025 - 09:34
Ασφάλιση Ευθύνης Ανελκυστήρων: Ποια η διαφορά με την Αστική Ευθύνη Διαχείρισης; Η ηλεκτρονική απογραφή όλων των ανελκυστήρων (ιδιωτικών και δημόσιων) στο Εθνικό Μητρώο Ανελκυστήρων είναι υποχρεωτική, με καταληκτική προθεσμία 30 Νοεμβρίου... Λάουρα Σταυρίδου, 30/10/2025 - 08:52
Οι αλλαγές στο κληρονομικό δίκαιο θα αλλάξουν τα συμβόλαια ζωής; Με τις αλλαγές στο κληρονομικό δίκαιο, ίσως γεννηθεί σε κάποιους το ερώτημα αν θα αλλάξει κάτι στον τρόπο που μεταβιβάζονται... Λάουρα Σταυρίδου, 27/10/2025 - 08:50
Οικονομικό άγχος αλλά και περιουσία - Πως το χειριζόμαστε ασφαλιστικώς; Υψηλό οικονομικό άγχος φαίνεται να έχουν οι νεαρότεροι εργαζόμενοι, οι οποίοι νιώθουν πως τα χρήματα που βγάζουν δεν επαρκούν για... Λάουρα Σταυρίδου, 22/10/2025 - 09:18