close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Εκπαίδευση

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Τι πρέπει να κάνει μια εταιρία όταν υπάρχει απόκλιση από την επίτευξη των στόχων της;
Κώστας Παπαϊωάννου
Κώστας Παπαϊωάννου, 20/8/2018 - 13:20
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Τι πρέπει να κάνει μια εταιρία όταν υπάρχει απόκλιση από την επίτευξη των στόχων της;

Κώστας Παπαϊωάννου, 20/8/2018
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Λόγω του ότι μπαίνουμε στο τελευταίο 4μηνο του έτους, είναι η τελευταία ευκαιρία  που έχει μια επιχείρηση προκειμένου να γίνει έλεγχος στην πορεία επίτευξης των στόχων της και να γίνουν οι απαραίτητες αναπροσαρμογές, εφόσον χρειάζεται, προκειμένου στο τέλος του έτους να έχει καταφέρει να τους πετύχει. 

Αποφάσισα να γράψω μια σειρά άρθρων που να καλύπτουν το θέμα της επίτευξης των στόχων για δύο λόγους, αφενός προκειμένου να βοηθήσω, στο μέτρο που μου αναλογεί, στην προσπάθεια ανάπτυξης της αγοράς και στην αντίστοιχη αύξηση του ποσοστού των ασφαλίστρων και αφετέρου γιατί παρατηρώ κάποια διαφοροποίηση και απομάκρυνση από βασικές αρχές του management (στο πλαίσιο κάποιου κακώς εννοούμενου εκσυγχρονισμού;), οι οποίες έθεσαν τις βάσεις για την ανάπτυξη της αγοράς. Θα αναφερθώ στον τρόπο διαχείρισης αυτού του θέματος από όλες τις κατηγορίες και επίπεδα ασφαλιστικής διαμεσολάβησης, ασφαλιστικές εταιρίες,  υποκαταστήματα ασφαλιστικών εταιριών, ασφαλιστές, πράκτορες και μεσίτες. Ξεκινάω από τις ασφαλιστικές εταιρίες. 

Μετά από 25 χρόνια που ασχολούμαι με την εκπαίδευση και την ανάπτυξη του ανθρωπίνου δυναμικού στον ευρύτερο ασφαλιστικό και χρηματοοικονομικό χώρο, έχω διαπιστώσει ότι πάντα τέτοια εποχή επικρατεί προβληματισμός σχετικά με την πορεία επίτευξης των στόχων. Για την ακρίβεια, οι δύο εποχές του χρόνου που αναπτύσσονται κυρίως αυτοί οι προβληματισμοί είναι στο ξεκίνημα του έτους, για να  τεθούν και να ανατεθούν οι στόχοι και στις αρχές Σεπτέμβρη, στο τελευταίο 4μηνο του έτους, για να ελεγχθεί η επίτευξή τους! Γιατί ιδιαίτερα στο τελευταίο 4μηνο; 

Ο χρόνος έχει 4 τρίμηνα! Δεν θα ήταν περισσότερο ορθολογικό να ελέγχουμε τους στόχους μας στο τέλος του κάθε τριμήνου και αντιστοίχως να τους αναπροσαρμόζουμε, προκειμένου να πετύχουμε το συνολικό ετήσιο στόχο; 

Παρόλα αυτά και αφού έχουμε ήδη φτάσει στο τελευταίο 4μηνο, η μέθοδος που πρέπει να χρησιμοποιηθεί από μια ασφαλιστική εταιρία προκειμένου να πιέσει και να βοηθήσει το δίκτυό της στην επίτευξη των στόχων, είναι οι συναντήσεις των υπευθύνων των τμημάτων της εταιρίας που ασχολούνται και υποστηρίζουν τις πωλήσεις, για τον σαφή προσδιορισμό της υπολειπόμενης παραγωγής για την επίτευξη του στόχου (shortfall amount), η εκπαίδευση των δικτύων σε συγκεκριμένα αντικείμενα, αναλόγως των κενών που υπάρχουν στην επίτευξη των στόχων, οι συναντήσεις με στελέχη του δικτύου, αναλόγως του επιπέδου τους και ο σαφής προσδιορισμός συγκεκριμένων και ποσοτικοποιημένων στόχων. Η εταιρία και τα στελέχη της πρέπει να βοηθούν στον σαφή προσδιορισμό του ποιοι θα φέρουν το στόχο/αποτέλεσμα, μέσω ποιών προϊόντων και με σαφές χρονοδιάγραμμα. 

Τα εργαλεία/κίνητρα τα οποία μπορούν να χρησιμοποιηθούν από τις εταιρίες είναι οι διαγωνισμοί, τα χρηματικά bonuses που αφορούν την παραγωγή ή την διατηρησιμότητα (αναλόγως των αναγκών) και οι ηθικές αμοιβές, όπως οι βραβεύσεις, οι διακρίσεις, οι προαγωγές, τα ταξίδια κ.λπ. 

Αυτές οι απλές και αυτονόητες ίσως (για κάποιους) διαδικασίες, μπορούν να ξεχωρίσουν τους επιτυχημένους από τους υπόλοιπους! Στο στρατό, όταν κάναμε βολή με τα όπλα, μετά την πρώτη δοκιμή, ακολουθούσαν οι διορθώσεις (ένα ή δύο κλικ αριστερά ή δεξιά), αναλόγως του όπλου. Με τα περισσότερο σύγχρονα όπλα, χρειάζονται και νέου τύπου διορθώσεις!

Πάντως, στο σύγχρονο και πιεστικό περιβάλλον στο οποίο ζούμε, οι CEO’s και γενικά οι διευθύνοντες των ασφαλιστικών εταιριών, αν θέλουν να διατηρήσουν τις θέσεις τους, θα πρέπει να λάβουν τα μέτρα τους και να φέρουν τα απαιτούμενα από τους μετόχους των εταιριών, αποτελέσματα!

Τις επόμενες μέρες θα ακολουθήσουν συνέχειες για τις υπόλοιπες κατηγορίες διαμεσολαβητών.
 

  • TAGS:
  • ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές
  • στόχοι
  • κίνητρα
  • ασφαλιστικές εταιρίες

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Η κατάρρευση της γέφυρας στη Γένοβα και οι τεχνικές ασφαλίσεις-Εσείς τι ξέρετε γι’ αυτές;
    Κώστας Παπαϊωάννου, 16/8/2018

    Η κατάρρευση της γέφυρας στη Γένοβα και οι τεχνικές ασφαλίσεις-Εσείς τι ξέρετε γι’ αυτές;

  • Ασφαλιστές, το μέλλον δεν έρχεται γρήγορα. Το μέλλον είναι ήδη εδώ!
    Κώστας Παπαϊωάννου, 13/8/2018

    Ασφαλιστές, το μέλλον δεν έρχεται γρήγορα. Το μέλλον είναι ήδη εδώ!

  • Το 50% των πελατών κλάδου ζωής αγοράζει ψηφιακά (έρευνα Limra). Πρώτη στις 10 μεγαλύτερες τράπεζες μία e-bank!. Ποιο είναι το μήνυμα για εσάς;

    Το 50% των πελατών κλάδου ζωής αγοράζει ψηφιακά (έρευνα Limra). Πρώτη στις 10 μεγαλύτερες τράπεζες μία e-bank!. Ποιο είναι το μήνυμα για εσάς;

    Οι ραγδαίες αλλαγές της τελευταίας 15ετίας μας προετοίμαζαν γι’ αυτά που ήδη συμβαίνουν και για τα υπόλοιπα που ήδη έχουν...
    Κώστας Παπαϊωάννου, 10/08/2018 - 12:16 10/8/2018
  • Εσείς είσαστε σίγουροι ότι έχετε ασφαλίσει σωστά και πλήρως τους πελάτες σας;

    Εσείς είσαστε σίγουροι ότι έχετε ασφαλίσει σωστά και πλήρως τους πελάτες σας;

    Μετά από τις πρόσφατες ζημιές που έγιναν από την πυρκαγιά στο Μάτι της Αττικής, πολλοί από τους διαμεσολαβούντες (ιδιαίτερα τους...
    Κώστας Παπαϊωάννου, 09/08/2018 - 14:14 9/8/2018

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Π. Τσακλόγλου: «Ατομικός κουμπαράς» για κάθε νέο ασφαλισμένο μετά την 1η Ιανουαρίου του 2022
13:31 Π. Τσακλόγλου: «Ατομικός κουμπαράς» για κάθε νέο ασφαλισμένο μετά την 1η Ιανουαρίου του 2022
  • 13:27 Νέο Κέντρο Διαγνωστικής Παιδιατρικής από τον Όμιλο ΒΙΟΙΑΤΡΙΚΗ
  • 12:46 Στρατηγική επένδυση της ELPEN ύψους 51 εκατ. ευρώ ενέκρινε η Διυπουργική Επιτροπή
  • 12:42 «Ιστορία της Ψυχιατρικής στη νεότερη Ελλάδα 1830-2020» του Νικόλαου Δ. Μπιλανάκη
  • 12:32 Webinar: "Αρχή της διαφάνειας και αναπροσαρμογή ασφαλίστρων"
  • 12:28 Ανάλυση δεδομένων: Τα οφέλη για τις επιχειρήσεις
  • 12:13 Ένα ακόμη βήμα για την είσοδο της Interlife στο Χρηματιστήριο Αθηνών!
  • 11:44 Έρευνα ΓΣΕΕ: Μεγάλη μείωση εισοδημάτων στους εργαζόμενους ιδιωτικού τομέα!
  • 11:12 Οι επτά τάσεις που θα επηρεάσουν το επιχειρείν, τους καταναλωτές και την κοινωνία!
  • 10:21 Οnline εργαστήρια Σαββατοκύριακου για παιδιά και γονείς από το Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης και τη Eurolife FFH
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 13/1 Η ARAG HELLAS συνιστά στους ασφαλισμένους της: Μακριά από το σκοτεινό διαδίκτυο (dark web), ιδιαίτερη προσοχή στο βαθύ διαδίκτυο (deep web)!
  2. 18/1 Έρχεται ντόμινο αλλαγών στην ασφαλιστική αγορά!
  3. 15/1 Είναι μεσιτική εταιρία ή πρακτόρων και συντονιστών ασφαλιστικών πρακτόρων;
  4. 12/1 Ψηφιακό πιστοποιητικό εμβολιασμού προτείνει ο Μητσοτάκης - Τι απαντά η Κομισιόν
  5. 13/1 ERGO: Νέα Διεύθυνση Πωλήσεων Δικτύου Μεσιτών και Εταιρικών Πελατών, με επικεφαλής τον Γιώργο Παπαδάκη!
  6. 15/1 Απελεύθερος: Γιατί ο Πρόεδρος βάζει ενέχυρο τα «ασημικά» για την INLOT
  7. 17/1 Απόφαση σταθμός για την αποζημίωση λόγω πανδημίας από τις ασφαλιστικές!

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter

ΣΥΝΕΧΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ COVID-19

ΚΛΕΙΣΕ
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube