close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Διαμεσολάβηση

ΔΙΑΜΕΣΟΛAΒΗΣΗ

Πώς το γυναικείο φύλο και η ισότητα επηρεάζουν τις πωλήσεις;
Μέντωρ Διαμεσολαβητής
Μέντωρ Διαμεσολαβητής,
9/3/2023 - 10:04
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Πώς το γυναικείο φύλο και η ισότητα επηρεάζουν τις πωλήσεις;

Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 9/3/2023
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Παγκοσμίως στον κλάδο της επικοινωνίας η Ισότητα αποτελεί προτεραιότητα.

Το κοινό είναι προιον των σύγχρονων κοινωνικών συνθηκών κυρίως όταν αντιμετωπίζεται ως συστατικό στοιχείο της δημοκρατίας και διακρίνεται σύμφωνα με τα έμφυλα, γεωγραφικά και δημογραφικά χαρακτηριστικά του. Το κοινό μελετάται σε σχέση με το Μέσο Επικοινωνίας, την τεχνολογία και το περιεχόμενο του διαφημιστικού μηνύματος.

Η διαφήμιση, η οποία είναι άμεση συνδεδεμένη με τις πωλήσεις, τυγχάνει επίκρισης όταν ενισχύει εθνοτικά, σεξουαλικά και φυλετικά στερότυπα, όταν διασαλεύει τη φυσιολογική λειτουργία της κοινότητας, όταν προβάλλει ανάρμοστη συμπεριφορά και όταν προωθεί αξίες, εικόνες, και στόχους που καταπιέζουν και αντικειμενοποιούν τον ανθρωπισμό της κοινωνίας.

(Οι διαμεσολαβητές θα πρέπει να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί με τα παραπάνω θέματα όταν συζητούν με υφιστάμενους και υποψήφιους πελάτες)

Για αυτό το λόγο ο Σύνδεσμος Διαφημιζόμενων Ελλάδος σε συνεργασία με την Παγκόσμια Ομοσπονδία σχεδίασε έναν οδηγό για τη διαφορετικότητα και την ισότιμη ένταξη στο marketing και την επικοινωνία. Το κρίσιμο θέμα για τον κλάδο της επικοινωνίας είναι η συνειδητοποίηση ότι το θέμα δεν αφορά μόνο τη φυλή, το φύλο και το τελικό προιον αλλά την ουσιαστική αναγνώριση της σημαντικότητας και της μοναδικότητας του ατόμου.

Ο Ratten υποστήριξε ότι είναι απαραίτητο η επικοινωνία να είναι ουδέτερη ως προς το φύλο καθώς γίνεται επιτακτική η ανάγκη του αντικατοπρισμού ενός μεταβαλλόμενου και ρευστού περιβάλλοντος. Οι Pollay και Gallagher το 1990 υποστήριξαν ότι η αμέλεια των διαφημιστών για τα κοινωνικά πρότυπα και τις σχέσεις αποτρέπει την ανάπτυξη μιας υγιούς κοινωνίας.

Η υγειονομική κρίση κατέστησε επιτακτική την ανάγκη δράσεων για τα ζητήματα ισότητας και διαφορετικότητας καθώς σημειώθηκε δραματική αύξηση ενδοοικογενειακής βίας παγκοσμίως με θύματα χιλιάδες γυναίκες. Παράλληλα δόθηκε προσοχή στη χρήση της γλώσσας για τα άτομα με αναπηρία και στα emails επικοινωνίας καθώς και στην αποφυγή των προκαταλήψεων που διαιωνίζουν τα στερεότυπα.

Η μελέτη Gender Advertisements Erving Goffman το 1979 αναλύει το πως τα αγαθά μεταδίδουν τα νοήματα τους μέσω των δομημένων καταστάσεων που δημιουργούνται απο τα στερεότυπα των φύλων, όπως η στάση των μοντέλων με τρόπο που αντανακλά και ενσχύει τα παραδοσιακά πρότυπα του κοινωνικού ρόλου των δύο φύλων.

Γυναίκες και άντρες ερμηνεύουν διαφορετικά τα διαφημιστικά κείμενα επειδή οι γυναίκες επιθυμούν να βιώνουν τις διαπροσωπικές σχέσεις της διαφημιστικής ιστορίας και συναισθάνονται περισσότερο, ενώ οι άντρες έχουν την τάση να αποκτούν πληροφορίες απο μια ιστορία και να κάνουν κρίσεις εκτίμησης. Επίσης οι έρευνες έχουν δείξει ότι οι γυναίκες είναι περισσότερο αρνητικές απο τους άντρες σε διαφημίσεις που χρησιμοποιούν στερεότυπα.

ο Lasch υποστηρίζει ότι η προπαγάνδα των φιλελεύθερων αξιών απο τις κοινωνικές υποσχέσεις της διαφήμισης, εκπαιδεύει και απελευθερώνει τις γυναίκες απο την πατριαρχική εξουσία.

(Οι διαμεσολαβητές όταν προωθούν ασφάλιση σε γυναίκες, θα πρέπει να αποφεύγουν στερεότυπες εκφράσεις για το γυναικείο φύλο,συμβάλλοντας πρακτικά στην ισότητα των φύλων και στο δικαίωμα των γυναικών να αποφασίζουν οι ίδιες για την αγορά ατομικού, οικογενειακού, ομαδικού και επαγγελματικού ασφαλιστηρίου)

Στη δεκαετία του 1980 η γυναίκα αναπαραστάθηκε ως υπεργυναίκα σε αρμονία, με επαγγελματική επιτυχία, εισόδημα, άψογη νοικοκυρά, με πανέμορφα και υπάκουα παιδιά και καλλιγραμμο σώμα. Σταδιακά η εικόνα αυτή αντικαταστάθηκε με την εικόνα της γυναίκας συνεργάτη του άντρα στην εργασία και στο σπίτι. Με αυτή την προσέγγιση στη διαφήμιση οι αναπαραστάσεις ισότητας των φύλων αυξήθηκαν.

Ο ρόλος των περιοδικών είναι καθοριστικός για την προσέλκυση γυναικείου κοινού. Σύμφωνα με την AC Nielsen MMS το 2001 τα περιοδικά ξεπέρασαν στο ρυθμό μεταβολής της διαφημιστικής δαπάνης σε σχέση με την τηλεόραση κατά 1,2 ποσοστιαίες μονάδες. Η αύξηση των πωλήσεων επηρεάστηκε κατακόρυφα απο γυναίκες που ξεφύλλιζαν περιοδικά.

Μια μελέτη του Miller για τους καταναλωτές του βόρειου Λονδίνου αποκάλυψε ότι μια απο τις κυριότερες ανησυχίες των γυναικών είναι εαν θα εκτιμούσαν οι άλλοι αυτό που θα αγόραζαν ενώ οι περισσότερες γυναίκες ψώνιζαν απο αγάπη.

Η σύγχρονη γυναίκα του 2023, εκτός των άλλων, εστιάζει και στον αυτοσεβασμό και στην αυτονομία της. (δείτε εδώ πως ο αυτοσεβασμός και η αυτονομία επηρεάζουν τις πωλήσεις)

©Μέντωρ Διαμεσολαβητής


Πηγή:

Βιβλίο ''Ανάμεσα σε 4 Οθόνες. Επικοινωνία και Κοινωνία'' του καθηγητή κ. Στυλιανού Παπαθανασόπουλου. Εκδόσεις Καστιανώτη.

Βιβλίο ''Διαφήμιση και Επικοινωνία. Η κατανάλωση στην εποχή των Μέσων Επικοινωνίας. Επικοινωνία και Κοινωνία'' του καθηγητή κ. Στυλιανού Παπαθανασόπουλου. Εκδόσεις Καστανιώτη.

Επιστημονική Δημοσίευση ''Social media's and online user-generated content's role in services advertising''. Dr Stavrianea A & Dr Kavoura A.

Περιοδικό MarketingWeek, Οδηγός διαφορετικότητας απο τον ΣΔΕ, 2020 τεύχος 1596

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • Ημέρα της Γυναίκας

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Πώς ο αυτοσεβασμός και η αυτονομία επηρεάζουν τις πωλήσεις;
    Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 8/3/2023

    Πώς ο αυτοσεβασμός και η αυτονομία επηρεάζουν τις πωλήσεις;

  • Έκρηξη σε βενζινάδικο: Τι προβλέπουν τα ασφαλιστήρια για τα πρατήρια καυσίμων;
    Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 24/5/2023

    Έκρηξη σε βενζινάδικο: Τι προβλέπουν τα ασφαλιστήρια για τα πρατήρια καυσίμων;

  • Υπάρχει διαθέσιμο ραντεβού για triplex αγγείων με τον ΕΟΠΥΥ και πότε;

    Υπάρχει διαθέσιμο ραντεβού για triplex αγγείων με τον ΕΟΠΥΥ και πότε;

    Ένα triplex φλεβών μελετάει τη ροή του αίματος μέσα στις φλέβες και τη μορφολογική κατάσταση και τη λειτουργικότητα του φλεβικού...
    Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 07/03/2023 - 08:55 7/3/2023
  • Πόση παραγωγή ασφαλειών ζωής έκαναν οι διαμεσολαβητές το 2021 και πόση οι πλατφόρμες;

    Πόση παραγωγή ασφαλειών ζωής έκαναν οι διαμεσολαβητές το 2021 και πόση οι πλατφόρμες;

    Ιδιαίτερα σημαντικά στοιχεία για τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές διαβάσαμε στην έρευνα στατιστικών στοιχείων ασφαλίσεων Ζωής, για το έτος 2021, της Ένωσης...
    Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 06/03/2023 - 09:26 6/3/2023

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Interamerican: 21 Σεπτεμβρίου - Ημέρα ευαισθητοποίησης για τη νόσο Αλτσχάιμερ!
14:39 Interamerican: 21 Σεπτεμβρίου - Ημέρα ευαισθητοποίησης για τη νόσο Αλτσχάιμερ!
  • 12:55 GroSupport: Nέος διαδικτυακός ιστότοπος της Pfizer Hellas για την υποστήριξη ασθενών με διαταραχές που σχετίζονται με την ανεπάρκεια αυξητικής ορμόνης!
  • 12:39 Χωρίς μετρό, ΗΣΑΠ και τρόλεϊ σήμερα η Αθήνα - Πως θα κινηθούν λεωφορεία, τραμ και προαστιακός!
  • 12:16 Το Παγκόσμιο Συνέδριο Μυελώματος πραγματοποιείται στην Αθήνα (27-30/09/2023)!
  • 12:01 Σωρεία παραβάσεων εντόπισε το ΣΔΟΕ στους εντατικούς ελέγχους του κατά τους θερινούς μήνες!
  • 11:06 Affidea & Ι.Ε.Κ ΣΒΙΕ δίπλα στους απόφοιτους σπουδών υγεία!
  • 10:58 6.011 ζημιές δηλώθηκαν μέχρι σήμερα στις ασφαλιστικές επιχειρήσεις από την κακοκαιρία “Daniel”!
  • 10:50 Καινοτομίες, ανθρωπισμός και λαμπερές εμφανίσεις στην εκδήλωση του αποκλειστικού δικτύου της Εθνικής Ασφαλιστικής!
  • 10:20 Ακατάλληλο για ανθρώπινη κατανάλωση χαρακτηρίζεται το νερό σε Πορταριά, Ιωλκό, Μακρυνίτσα, Χανιά και Δρακειά!
  • 10:05 Σπύρος Καπράλος: Οι ελληνοτουρκικές σχέσεις, το θετικό momentum και η προοπτική για το μέλλον
  • 09:29 Eurolife FFH: Decluttering στο σπίτι - Mini οδηγός για να το κάνεις σωστά!
  • 09:01 Ηλίας Προβόπουλος: Από που ήρθαν όλα αυτά τα πλαστικά;
  • 08:45 Οι Managers του δικτύου Agency της Interamerican γιόρτασαν την πιστοποίηση του LIMRA Agency Management Training Course!
  • 08:36 Εποπτεύων Χ: Ποιοι «σφυροκοπούν» το Χ.Α, η «αγάπη» των ξένων οίκων για τις τράπεζες, ο «επιθετικός» Πάουελ και το «άλμα» της Nova
  • 21:49 Εθνική Ασφαλιστική: Δίνει 2 εκατ ευρώ για τους πλημμυροπαθείς
  • 15:52 Lidl Ελλάς και UNICEF μαζί ενάντια στη βία κατά των παιδιών στον δρόμο για ένα καλύτερο αύριο!
  • 15:46 Με μια άλλη ματιά: Η θρόμβωση αλλιώς, μέσα από το φωτογραφικό φακό. Αφήστε την φαντασία σας ελεύθερη!
  • 15:30 Ποιους αφορά η υποχρεωτική ασφάλιση έναντι φυσικών καταστροφών; Δείτε την απάντηση του Υπουργείου Οικονομικών!
  • 14:54 Αυτή είναι η φάση σου φέτος με Κωτσόβολο και ISIC!
  • 14:39 Ελληνική HPV Εταιρεία: Πως θα εξαλειφθεί ο καρκίνος τραχήλου της μήτρας έως το 2047!
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 18/9 Γ. Περιστέρης: Τι πρέπει να προσέξουμε στην υποχρεωτική ασφάλιση περιουσίας
  2. 19/9 Μπράβο στις ασφαλιστικές που βρίσκονται στο πλευρό των πληγέντων αν και η ασφάλιση δεν είναι ακόμη υποχρεωτική!
  3. 20/9 Ποιους αφορά η υποχρεωτική ασφάλιση έναντι φυσικών καταστροφών; Δείτε την απάντηση του Υπουργείου Οικονομικών!
  4. 18/9 Ιάσονας Κατσουλάκης: Προσαρμογή στις μελλοντικές αλλαγές - Τι Χρειάζεται να γνωρίζουν οι Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές
  5. 18/9 Οι ασφαλιστικές αρχίζουν να πληρώνουν. Οι πρώτες προκαταβολές φτάνουν σαν βάλσαμο στους πληγέντες. Τι είπε ο Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου!
  6. 15/9 Λεωνίδας Διαμαντόπουλος: Πώς η τεχνολογία και τα «νέα μυαλά» ανοίγουν νέες πύλες στην ασφάλιση
  7. 15/9 Τζένη Αναγνωστάκη: Νέα εποχή μετά τη συμφωνία με τον Όμιλο Reale

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter

ΣΥΝΕΧΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ COVID-19

ΚΛΕΙΣΕ
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube