close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστικές Ειδήσεις
  • Ιδιωτική Ασφάλιση

ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΑΣΦAΛΙΣΗ

Η Visa ενεργοποιεί ψηφιακά 16 εκατομμύρια μικρομεσαίες επιχειρήσεις
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
16/9/2021 - 08:40
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Η Visa ενεργοποιεί ψηφιακά 16 εκατομμύρια μικρομεσαίες επιχειρήσεις

Nextdeal newsroom, 16/9/2021
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Η Visa ανακοίνωσε σήμερα ότι βοήθησε στην ψηφιακή ενεργοποίηση περίπου 16 εκατομμυρίων μικρών και πολύ μικρών επιχειρήσεων παγκοσμίως, ή λίγο πάνω από το 30% του πολυετούς στόχου που έθεσε το 2020 για την ψηφιοποίηση 50 εκατομμυρίων ΜμΕ. Από την έναρξη της πανδημίας, η Visa έχει ξεκινήσει προγράμματα με βάση την κοινότητα σε όλο τον κόσμο, για να βοηθήσει περισσότερες μικρές επιχειρήσεις να αποδέχονται ψηφιακές πληρωμές και να αποκτήσουν έτσι μεγαλύτερη πρόσβαση στην ψηφιακή οικονομία. Η ανάγκη των μικρών επιχειρήσεων να συνεχίσουν να αναπτύσσονται ψηφιακά υπογραμμίζεται στην 5η έκδοση της παγκόσμιας έρευνας Visa Back to Business που κυκλοφόρησε σήμερα, η οποία διαπιστώνει ότι το 68% των καταναλωτών υποστηρίζουν ότι η πανδημία του COVID-19 έχει αλλάξει οριστικά τον τρόπο που πραγματοποιούν τις πληρωμές τους.

«Σε αυτούς τους 19 μήνες πανδημίας, είδαμε ότι οι μικρές επιχειρήσεις που αγκάλιασαν το ψηφιακό εμπόριο και τις διασυνοριακές πωλήσεις έχουν ξεπεράσει καλύτερα την πανδημία», δήλωσε η Sevdalina Vassileva, Γενική Διευθύντρια της Visa για την Ελλάδα, τη Βουλγαρία και την Κύπρο. «Όμως, δεν πρόκειται πλέον απλώς για προσαρμογή και επιβίωση. Βλέπουμε τώρα μια ελπιδοφόρα άνοδο στην επιχειρηματικότητα και καθώς βαδίζουμε προς τον στόχο μας να ενεργοποιήσουμε ψηφιακά 50 εκατομμύρια ΜμΕ, βοηθάμε για πρώτη φορά μια νέα γενιά επιχειρηματιών να λειτουργήσουν διαδικτυακά ως ψηφιακά αυτόχθονες».

Visa Back to Business Study: Οι προτιμήσεις των καταναλωτών για τις μεθόδους πληρωμών παγκοσμίως

Αντικείμενο μελέτης της παγκόσμια έρευνας Visa Back to Business, ήταν οι ιδιοκτήτες ΜμΕ και οι πελάτες τους, στο πλαίσιο της πανδημίας. Τα πλούσια δεδομένα που συγκεντρώθηκαν από τις πέντε εκδόσεις της μελέτης, και ειδικότερα τα ευρήματα της πιο πρόσφατης έκδοσης, αναδεικνύουν τις ευκαιρίες οικονομικής ανάπτυξης που προκύπτουν από τη σύνδεση ΜμΕ, τοπικών κοινοτήτων και τεχνολογίας:

  • Οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις εξακολουθούν να εργάζονται για να ικανοποιήσουν τις προσδοκίες των καταναλωτών: Η πανδημία έχει αυξήσει δραματικά την ανησυχία των καταναλωτών που προτιμούν να μην έρχονται σε επαφή με μετρητά και τερματικά πληρωμών, ενισχύοντας αντίστοιχα την επιθυμία τους να πληρώνουν ανέπαφα (tap to pay1). Το εβδομήντα τέσσερα τοις εκατό (74%) των ΜμΕ σε όλο τον κόσμο αναμένουν ότι οι πελάτες θα εξακολουθήσουν να προτιμούν τις ανέπαφες πληρωμές όσο τώρα, ή ακόμα περισσότερο, με δύο στις πέντε (40%) ΜμΕ να αναφέρουν την επένδυση σε τεχνολογία ανέπαφων πληρωμών, μεταξύ των κορυφαίων επενδύσεων που απαιτούνται ώστε να ανταποκριθούν στις προσδοκίες των πελατών τους.
  • Οι ανέπαφες πληρωμές ως συγκριτικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα: Τα καταστήματα που δεν δέχονται ανέπαφες πληρωμές, ενδέχεται ως αποτέλεσμα να διατρέχουν αυξημένο κίνδυνο απώλειας πελατών. Περισσότεροι από δύο στους πέντε (44%) καταναλωτές δηλώνουν ότι δεν θα ψωνίζουν σε κατάστημα που προσφέρει αποκλειστικά τρόπους πληρωμής που απαιτούν επαφή με το ταμείο ή με κοινόχρηστη συσκευή.
  • Προτεραιότητα στην online ασφάλεια: Πριν από ένα χρόνο, το 17% των μικρομεσαίων επιχειρήσεων στις ΗΠΑ άρχισαν για πρώτη φορά κατά τη διάρκεια της πανδημίας να πωλούν προϊόντα ή υπηρεσίες online και τώρα το 57% αναμένεται να συνεχίσει να κάνει το ίδιο για τους επόμενους τρεις μήνες. Ωστόσο, πολλές ΜμΕ που συμμετείχαν στην έρευνα δήλωσαν ότι η αλλαγή αυτή ανέδειξε νέες προκλήσεις, ενώ ανέφεραν ότι ανησυχούν κυρίως για θέματα ιδιωτικότητας και ασφάλειας δεδομένων (33%), για το κόστος επένδυσης σε ψηφιακές υποδομές (31%) και για την μειωμένη προσωπική επαφή με τους πελάτες (30%).
  • Ευκαιρία για τις νεοσύστατες, ψηφιακά ενημερωμένες ΜμΕ: Ενώ το 54% των ΜμΕ απάντησαν ότι το προηγούμενο έτος αποτέλεσε πρόκληση για τις επιχειρήσεις τους, το 46% το αντιμετώπισαν ως ευκαιρία, σε σχέση με 38% τον Νοέμβριο του 2020. Μεταξύ εκείνων που είδαν το 2020 ως ευκαιρία, το (37%) εστίασε στην ανάπτυξη νέων προϊόντων και το (34%) στην επέκταση των καναλιών πώλησης (34%), ενώ το 23% ίδρυσε μια εντελώς νέα επιχείρηση.

Ξεκλειδώνοντας την πρόσβαση στην ψηφιακή οικονομία

Αναγνωρίζοντας ότι η ευρύτερη ψηφιοποίηση του εμπορίου μπορεί να αποφέρει τεράστια οφέλη στις μικρές επιχειρήσεις, η Visa επιδιώκει να προάγει την ψηφιακή ισότητα, χωρίς αποκλεισμούς, μέσω της πολυετούς δέσμευσής της για ψηφιακή ενεργοποίηση 50 εκατομμυρίων ΜΜΕ. Με 3,4 εκατομμύρια νέες αιτήσεις ίδρυσης επιχειρήσεων που κατατέθηκαν στις ΗΠΑ μόνο τους πρώτους επτά μήνες του 20212, οι προσπάθειες της Visa επικεντρώνονται στην εξασφάλιση ότι οι υφιστάμενες και οι νεοσύστατες μικρές επιχειρήσεις θα είναι κατάλληλα εξοπλισμένες για να καλύψουν τις μεταβαλλόμενες απαιτήσεις των καταναλωτών και να αγκαλιάσουν το ψηφιακό μέλλον.

Από το Λονδίνο, τη Σιγκαπούρη, ως την Αθήνα, η Visa έχει διαθέσει πόρους σε ΜμΕ μέσω δεκάδων προγραμμάτων προσαρμοσμένων στις ανάγκες των τοπικών κοινοτήτων. Μεταξύ αυτών, η Visa ανέπτυξε προγράμματα για τη στήριξη των καταστημάτων της γειτονιάς, δέσμευσε πάνω από 1 εκατομμύριο δολάρια σε υπερτοπικές επιχορηγήσεις σε ιδιοκτήτες ΜμΕ που επηρεάστηκαν δυσανάλογα από την πανδημία, ανέπτυξε Small Business Street Teams για 900.000 επιχειρήσεις σε 18 αγορές και άλλαξε τον τρόπο αποδοχής πληρωμών σε 49 αγορές με το Visa Tap to Phone, που επιτρέπει στα καταστήματα να δέχονται ανέπαφες πληρωμές μέσω μιας απλής εφαρμογής για κινητές συσκευές. Η Visa επέκτεινε επίσης την παγκόσμια πλατφόρμα ψηφιακής εκπαίδευσης για επιχειρηματίες, Practical Business Skills, η οποία παρέχεται δωρεάν στους ιδιοκτήτες ΜμΕ και υποστηρίζει τον ψηφιακό μετασχηματισμό των επιχειρήσεων τους. Αυτά τα προγράμματα βασίζονται στην πενταετή δέσμευση 200 εκατομμυρίων δολαρίων από το Visa Foundation που ξεκίνησε το 2020, με στόχο την υποστήριξη των ΜμΕ σε όλο τον κόσμο, δίνοντας έμφαση στην προώθηση της οικονομικής ενδυνάμωσης των γυναικών.

Η Visa θα συνεχίσει να στηρίζει τον κρίσιμο ρόλο που διαδραματίζουν οι ΜμΕ για τις τοπικές κοινότητες και την παγκόσμια οικονομία, ξεκινώντας σήμερα με την κυκλοφορία μιας νέας ψηφιακής σειράς, με τίτλο "Voices of Access", όπου πελάτες ΜμΕ από όλο τον κόσμο μοιράζονται τις μοναδικές τους ιστορίες, βοηθώντας άλλους να ανακαλύψουν τις δυνατότητες της ψηφιακής οικονομίας.

Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα προγράμματα που η Visa έχει διαθέσει σε μικρές και πολύ μικρές επιχειρήσεις διατίθενται στο Visa Small Business Hub και στον ιστότοπο υποστήριξης Visa Small Business COVID-19.

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • Visa
  • έρευνα
  • ηλεκτρονικές πληρωμές
  • ψηφιακές πληρωμές
  • επιχειρήσεις
  • μικρομεσαίες επιχειρήσεις

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Η Alpha Bank εγκαινιάζει το Google Pay για ανέπαφες πληρωμές με κάρτες Visa και Mastercard
    Nextdeal newsroom, 13/9/2021

    Η Alpha Bank εγκαινιάζει το Google Pay για ανέπαφες πληρωμές με κάρτες Visa και Mastercard

  • Η Visa επιταχύνει την ανάπτυξη νέων μεθόδων πληρωμών
    Nextdeal newsroom, 20/11/2020

    Η Visa επιταχύνει την ανάπτυξη νέων μεθόδων πληρωμών

  • Τι αλλάζει στις ηλεκτρονικές πληρωμές!

    Τι αλλάζει στις ηλεκτρονικές πληρωμές!

    Έρευνα της Visa στην Ελλάδα, διαπίστωσε ότι υπάρχει αυξημένη ζήτηση από τους καταναλωτές για βιομετρικές πληρωμές, καθώς πλέον θεωρούνται πιο...
    Nextdeal newsroom, 04/11/2020 - 08:50 4/11/2020
  • Visa: Συνεργασία με ασφαλιστικές εταιρίες για άμεσες πληρωμές σε περιστατικά έκτακτης ανάγκης!

    Visa: Συνεργασία με ασφαλιστικές εταιρίες για άμεσες πληρωμές σε περιστατικά έκτακτης ανάγκης!

    Η Visa δεσμεύεται να συνεργαστεί με καινοτόμες εταιρείες στον ασφαλιστικό κλάδο για να βοηθήσει τις χρονοβόρες διαδικασίες, που σχετίζονται με...
    Nextdeal newsroom, 25/09/2019 - 10:10 25/9/2019

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Μ. Θεμιστοκλέους: Στηρίζουμε τη διακοπή καπνίσματος με 52 εξειδικευμένα ιατρεία σε όλη τη χώρα
16:04 Μ. Θεμιστοκλέους: Στηρίζουμε τη διακοπή καπνίσματος με 52 εξειδικευμένα ιατρεία σε όλη τη χώρα
  • 16:00 Κ. Κυρανάκης: Αποφασισμένοι να δράσουμε για τη μείωση των θανατηφόρων τροχαίων ακόμη κι αν τα μέτρα είναι αντιδημοφιλή
  • 15:27 ΤτΕ: Αυξήθηκαν οι καταθέσεις των νοικοκυριών τον Απρίλιο, αρνητικό πρόσημο στις χορηγήσεις
  • 15:04 Howden Re: Οι ανανεώσεις Ιουνίου 2025 σηματοδοτούν μετάβαση σε πειθαρχημένο επανακαθορισμό της αγοράς αντασφάλισης
  • 14:15 Οι υψηλές αποδόσεις και η αναπτυξιακή τροχιά της Εθνικής Τράπεζας
  • 14:09 Επίσκεψη της Διοίκησης της Πειραιώς στην Κρήτη
  • 13:45 Γ. Χατζηθεοδοσίου: Νοσήλια και ασφάλιστρα, δύο όψεις του ίδιου νομίσματος - Να κινητοποιηθεί η κυβέρνηση
  • 13:37 Σημαντική αύξηση στα τροχαία τον Μάρτιο σε όλη τη χώρα, σύμφωνα με την ΕΛΣΤΑΤ
  • 13:32 Πανελλαδικές εξετάσεις: Τα θέματα που «έπεσαν» στη Νεοελληνική Γλώσσα
  • 13:26 ΚΕΦΙ: Run-Bike-Care | Τρέξαμε πιο γρήγορα από τον καρκίνο
  • 13:10 Παγκόσμια Ημέρα Αναδοχής: Ελάχιστο ενδιαφέρον για αναδοχή παιδιών με αναπηρία ή άνω των 8 ετών
  • 12:46 Παράνομες συνταγογραφήσεις: Ο ΙΣΑ καταδικάζει απερίφραστα τα φαινόμενα διαφθοράς και ζητά την παραδειγματική τιμωρία των επίορκων ιατρών
  • 12:39 Έρχεται νέος φόρος «κεραμίδα» για 700.000 σπίτια στην Ελλάδα - Ποιους αφορά
  • 12:35 Human Capital Trends Event 2025: Η Deloitte χαρτογραφεί τις τάσεις και ανοίγει τον διάλογο για το μέλλον της εργασίας
  • 12:28 Η Πόλις εάλω…Η ψυχή εάλω…Ποιο το μείζον;
  • 12:20 ΕΑΔΕ: Θέσεις για την διαμόρφωση πλαισίου εμπιστοσύνης των πολιτών στην ασφάλιση & εύρυθμης λειτουργίας της ασφαλιστικής αγοράς
  • 12:00 Η Allianz και η Plus2Feet συνεχίζουν να δίνουν κίνηση και ελπίδα στα ζώα που το χρειάζονται, μέσω της δράσης «Walking Together»
  • 11:50 Μαρία Ωραιοζήλη Κουτσουπιά στο Europa Next: Η ζωή μας θα αλλάξει ακόμα περισσότερο με την τεχνητή νοημοσύνη
  • 11:30 Ιδιωτική ασφάλιση υγείας: Τελικά, αξίζει ή όχι;
  • 11:20 Πλαγίως: Η Μεσαία Τάξη και η φορολόγησή της
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 30/5 Το πάρτι των αλλαγών ξεκίνησε με την Generali πρωταγωνίστρια!
  2. 28/5 Ασφαλιστικό Συνέδριο Ύδρας: Τρεις CEO της ασφαλιστικής αγοράς αποκαλύπτουν τις θέσεις τους για την ασφάλιση υγείας, αυτοκινήτων και περιουσίας (video)
  3. 29/5 Υποχρεωτική ασφάλιση για φυσικές καταστροφές από 1η Ιουνίου σε επιχειρήσεις - αυτοκίνητα: Τι ισχύει, πού προβλέπονται πρόστιμα
  4. 26/5 Ο Ιωάννης ΚοτζαΑϊβάζογλου στην Howden Hellas, αναλαμβάνοντας καθήκοντα Senior Corporate Executive
  5. 30/5 Ιδιωτική ασφάλιση υγείας: Τελικά, αξίζει ή όχι;
  6. 26/5 Προσβάσιμος από σήμερα ο Εθνικός Ηλεκτρονικός Φάκελος Υγείας σε όλους τους γιατρούς - Πώς λειτουργεί
  7. 29/5 ΕΑΕΕ: Στο -11,3% η παραγωγή ασφαλίστρων ζωής στο α' τρίμηνο

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube