close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστικές Ειδήσεις
  • Ιδιωτική Ασφάλιση

ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΑΣΦAΛΙΣΗ

Αποκάλυψη σοκ της ΠΕΝΕΝ: Ανασφάλιστο έφυγε το πλοίο "Στέλιος Κ" που δέχθηκε πειρατική επίθεση στη Νιγηρία!
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom, 3/12/2020 - 10:09
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Αποκάλυψη σοκ της ΠΕΝΕΝ: Ανασφάλιστο έφυγε το πλοίο "Στέλιος Κ" που δέχθηκε πειρατική επίθεση στη Νιγηρία!

Nextdeal newsroom, 3/12/2020
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Ανασφάλιστο αναχώρησε από τον Πειραιά το "Στέλιος Κ" με προορισμό την Νιγηρία έναντι του κινδύνου της πειρατείας, όπως καταγγέλει η Πανελλήνια Ένωση Ναυτών Εμπορικού Ναυτικού (ΠΕΝΕΝ).

Υπενθυμίζεται ότι το πλοίο δέχθηκε πειρατική επίθεση την προηγούμενη εβδομάδα στη θαλάσσια περιοχή της Νιγηρίας. Σύμφωνα με τις πληροφορίες του υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, οι πειρατές πήραν ομήρους τον πλοίαρχο και δύο ναύτες από τους πέντε Έλληνες που ανήκουν στο πλήρωμα του πλοίου, το οποίο πλέει υπό σημαία Τόγκο. Τα υπόλοιπα δύο μέλη του πληρώματος οδήγησαν το πλοίο σε ασφαλές λιμάνι στο Λάγκος.

Διαβάστε την ανακοίνωση της ΠΕΝΕΝ:

"Ανασφάλιστο αναχώρησε από τον Πειραιά το "Στέλιος Κ" με προορισμό την Νιγηρία έναντι του κινδύνου της πειρατείας γεγονός πρωτοφανές για πλοίο που έχει κατεύθυνση την περιοχή αυτή.

Αυτό δείχνει την απίστευτη ανευθυνότητα της ναυτιλιακής εταιρείας η οποία για μερικές χιλιάδες ευρώ (περίπου 3000 ευρώ) απέφυγε να ασφαλίσει το πλοίο αυξάνοντας με τον τρόπο αυτό δραματικά τους κινδύνους για τους Ναυτεργάτες που επέβαιναν σε αυτό.

Σύμφωνα με ναυτιλιακούς κύκλους η περίπτωση πλοίων χωρίς την αναγκαία ασφάλιση, που κατευθύνονται προς την επικίνδυνη αυτή περιοχή, είναι πλέον εξαιρετικά σπάνια...

Για να δώσουμε παραστατικά τους κινδύνους που διατρέχουν οι Ναυτεργάτες με τα πλοία που ταξιδεύουν στην περιοχή αυτή, καταγράφουμε τα επίσημα στοιχεία όπως αυτά προκύπτουν από το τελευταίο report του Διεθνούς Ναυτιλιακού Γραφείου του Διεθνούς Εμπορικού Επιμελητηρίου.

Στο εννεάμηνο του 2020 καταγράφηκαν 134 πειρατικές επιθέσεις που το επίκεντρό τους ήταν ο κόλπος της Γουϊνέας στην Δυτική Αφρική. Την ίδια περίοδο οι απαγωγείς συγκριτικά με το ίδιο διάστημα του 2019 έχουν αυξηθεί κατά 40%.

Στο εννεάμηνο αυτό σημειώθηκαν 134 περιστατικά επιθέσεων, τραυματισμών και απειλών συμπεριλαμβανομένων 85 απαγωγών μελών πληρωμάτων ενώ έγιναν και 31 καταγγελίες για ομηρία Ναυτεργατών πάνω σε πλοία.

Συνολικά έγιναν ρεσάλτα σε 112 πλοία ενώ σε 6 από αυτά άνοιξαν και πυρ. Από τις 85 απαγωγές πληρωμάτων οι 80 έγιναν στον κόλπο της Γουϊνέας!

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

Από τα παραπάνω προκύπτει αβίαστα το συμπέρασμα ότι η επικινδυνότητα πειρατικών επιθέσεων είναι όχι μόνο αυξημένη αλλά ουσιαστικά αποτελεί την υπ' αριθμό 1 επικίνδυνη ζώνη για τα πλοία και τους Ναυτεργάτες οι οποίοι είναι εκτεθειμένοι σε τεράστιο κίνδυνο για την σωματική τους ακεραιότητα και την ίδια την ζωή τους.

Η ασφάλεια των πλοίων έναντι πειρατικής επίθεσης προφανώς δεν προστατεύει τα πλοία από τις επιθέσεις όμως, εάν λάβουν χώρα αυτές, πίσω βρίσκονται ασφαλιστικές εταιρείες οι οποίες αναλαμβάνουν τις οικονομικές απαιτήσεις έναντι των ένοπλων ομάδων, διαθέτουν εξειδικευμένους και έμπειρους διαπραγματευτές και οι υποθέσεις ομηρίας κατά κανόνα καταλήγουν να έχουν αίσιο αποτέλεσμα με την απελευθέρωση των πληρωμάτων.

Το πλοίο "Στέλιος Κ" που έφυγε χωρίς ασφάλεια για τον κίνδυνο πειρατείας, είχε ακόμη περισσότερους λόγους να το πράξει αυτό ο πλοιοκτήτης, αφού επρόκειτο για ένα πολύ μικρό σκάφος (μόλις 36 μέτρων) όπου το μέγεθός του, η ταχύτητά του και η δυνατότητα πρόσβασης στο πλοίο από πλευράς ενόπλων στην επιχείρηση κατάληψης πλοίου ήταν κυριολεκτικά παιχνιδάκι στα χέρια τους.

Ένα άλλο στοιχείο που χαρακτηρίζει τον τυχοδιωκτισμό του φερόμενου πλοιοκτήτη είναι το γεγονός ότι στο πλοίο επέβαιναν 5 Ναυτεργάτες μεταξύ αυτών 1 Πλοίαρχος και 1 Μηχανικός. Όπως εξακριβώσαμε αυτή ήταν η σύνθεση ασφαλείας της σημαίας του πλοίου...

Γεννάται το ερώτημα, ο Πλοίαρχος από την μια και ο Μηχανικός από την άλλη, στο 20ήμερο ταξίδι Πειραιάς - Νιγηρία, όταν αυτό έπλεε με κατεύθυνση την περιοχή, πώς θα εξασφάλιζαν την στοιχειώδη ανάπαυση επί 20 συνεχόμενες μερόνυχτα;

Η απάντηση είναι μία, ότι για 20 μέρες Πλοίαρχος και Μηχανικός ήταν διαρκώς στο πόδι εκτός εάν πιστέψουμε ότι το πλοίο κάθε 24ωρο έριχνε άγκυρα στο πέλαγος... για να εξασφαλιστεί ο χρόνος εργασίας και ανάπαυσης που προβλέπει η Διεθνής Σύμβαση Εργασίας!!!

Το γεγονός ότι απέφυγε η εταιρεία να βάλει στο πλοίο 2-3 επιπλέον άτομα λέει πολλά για την αντίληψή της που σχετίζεται με την ασφάλεια του πληρώματος...

Παίρνοντας υπόψη όλα τα παραπάνω περιστατικά σε συνδυασμό με το γεγονός ότι η εταιρεία επί 13-14 μέρες παραπλανούσε και κορόϊδευε αισχρά τις οικογένειες των απαχθέντων Ναυτεργατών αποκρύπτοντας ότι στο πλοίο έγινε πειρατική επίθεση και απαγωγή, θεωρούμε πλέον ότι έχει απολέσει κάθε ίχνος εμπιστοσύνης και αξιοπιστίας και για τον λόγο αυτό κρίνουμε ότι την ευθύνη για την διαχείριση της απελευθέρωσης των ομήρων πρέπει να αναλάβουν εξ ολοκλήρου οι ελληνικές κρατικές αρχές και υπηρεσίες ΥΕΝ - ΥΠΕΞ - Πρεσβεία στην Νιγηρία οι οποίες πρέπει να ενεργήσουν με αποκλειστικό γνώμονα την προστασία και την ασφάλεια της ζωής των ελλήνων Ναυτεργατών και τον επαναπατρισμό τους στην χώρα μας.

Η Διοίκηση της ΠΕΝΕΝ

Υ.Γ.1: Ανασφάλιστοι ήταν επίσης οι Ναυτεργάτες του πλοίου από τον θεσμό της κοινωνικής ασφάλισης των φορέων της χώρας μας (ΝΑΤ κ.λπ). Αυτό σημαίνει ότι δεν προσμετράται η υπηρεσία τους στο πλοίο για το διάστημα που υπηρέτησαν σε αυτό για θεμελίωση του συνταξιοδοτικού δικαιώματος...

Το πλοίο έως τις 17/2/2020 είχε την ελληνική σημαία την οποία άλλαξε σηκώνοντας σημαία Togo...

Υ.Γ.2: Η εταιρεία οφείλει να αναλάβει εξ ολοκλήρου την οικονομική κάλυψη που θα συμφωνηθεί με τους ενόπλους που κρατούν ομήρους τους 3 έλληνες Ναυτεργάτες."

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • Στέλιος Κ
  • πλοίο
  • ανασφάλιστο πλοίο
  • πειρατεία
  • Νιγηρία

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Allianz: Γιατί μειώνονται οι ζημιές στα πλοία;
    Nextdeal newsroom, 21/7/2020

    Allianz: Γιατί μειώνονται οι ζημιές στα πλοία;

  • Allianz Global Corporate & Specialty: Ασφάλεια και Ναυτιλία 2016
    Nextdeal newsroom, 24/3/2016

    Allianz Global Corporate & Specialty: Ασφάλεια και Ναυτιλία 2016

  • Σοβαρότατο πρόβλημα για την εμπορική ναυτιλία συνιστά η πειρατεία

    Σοβαρότατο πρόβλημα για την εμπορική ναυτιλία συνιστά η πειρατεία

    «Η πειρατεία και οι ένοπλες ληστείες στη θάλασσα, ειδικότερα στα ανοικτά των ακτών της Σομαλίας, συνιστούν σοβαρότατο πρόβλημα για την...
    Nextdeal newsroom, 06/07/2011 - 12:32 6/7/2011
  • Οι πειρατείες αυξάνουν το κόστος στις ασφαλιστικές

    Οι πειρατείες αυξάνουν το κόστος στις ασφαλιστικές

    Πάνω από 300 εκατ. δολ. σε λύτρα τους τελευταίους 24 μήνες έχουν κοστίσει στον ασφαλιστικό κλάδο οι πειρατικές επιθέσεις σε...
    Nextdeal newsroom, 20/10/2010 - 13:43 20/10/2010

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Διευρύνθηκε η διαφορά μεταξύ των επιτοκίων καταθέσεων και επιτοκίων δανείων
16:05 Διευρύνθηκε η διαφορά μεταξύ των επιτοκίων καταθέσεων και επιτοκίων δανείων
  • 15:48 Export Credit Greece από Τόκιο: Νέα συνεργασία Ελλάδας - Ιαπωνίας στις εξαγωγές
  • 15:36 Το Škoda Enyaq RS iV επιτυγχάνει δύο ρεκόρ Guiness με συνεχόμενο drift 7,351 χιλιομέτρων στον πάγο
  • 15:03 Η Ελλάδα ένα από τα έξι κράτη-μέλη της νέας Ευρωπαϊκής Ειδικής Ομάδας για την Υγεία
  • 15:00 Ερρίκος Ντυνάν: Εξετάσεις ακριβείας με ενδοσκοπικό υπερηχογράφο τελευταίας γενιάς
  • 14:33 Νέο πρόγραμμα για την ένταξη 3.000 μακροχρόνια ανέργων στον ιδιωτικό τομέα
  • 14:01 Μαρία Παγώνη: Τα νεότερα φάρμακα επιμηκύνουν τη συνολική επιβίωση και βελτιώνουν σημαντικά την ποιότητα ζωής!
  • 13:52 Παγκόσμια έρευνα WTW: Πώς οι ελληνικές επιχειρήσεις θα προσελκύσουν ταλέντα!
  • 13:44 Δήμος Αθηναίων: Δωρεάν προληπτικές εξετάσεις στα Δημοτικά Ιατρεία για 3 μορφές καρκίνου!
  • 13:06 Παναγιώτης Ψυχάρης: Μικρό τμήμα των διαγνωστικών εξετάσεων εκτελείται στις δημόσιες δομές, λόγω ανεπάρκειας προσωπικού!
  • 12:19 Η Insurance Beat είναι ο νέος ρυθμός στην ασφάλιση!
  • 12:08 Η ELPEN βραβεύτηκε από το ΕΚΠΑ για τη στήριξη της στο τμήμα Φαρμακευτικής
  • 11:59 Τα μυστικά των φορολογικών δηλώσεων - Τι πρέπει να γνωρίζουν οι φορολογούμενοι
  • 11:53 H ΛΑΡΚΟ αλλάζει σελίδα - Ολοκληρώθηκε ο διεθνής ανοιχτός διαγωνισμός από το ΤΑΙΠΕΔ και την ΛΑΡΚΟ ΓΜΜΑΕ
  • 11:48 ΕΛΣΤΑΤ Δεκέμβριος: Κολλημένη στο 11,6% η ανεργία για ένα τρίμηνο
  • 11:45 Επιστροφή εισφορών ύψους 13,3 εκατ. ευρώ σε χιλιάδες επαγγελματίες
  • 11:42 ΕΡΓΑΝΗ: Ανοίγουν οι αιτήσεις αναστολής συμβάσεων εργασίας εργαζομένων στον κλάδο γουνοποιίας για τον Φεβρουάριο
  • 11:37 Παρατείνεται η ασφαλιστική ικανότητα για ένα χρόνο για ευάλωτες κοινωνικές ομάδες
  • 11:33 Δ. Μιχαηλίδου: Η κοινωνική πολιτική δεν αποτελεί φιλανθρωπία, αλλά υποχρέωση όλων μας
  • 11:01 Eurobank: Στις κορυφαίες τράπεζες παγκοσμίως για τις πρακτικές ESG
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 30/1 Μία ενδιαφέρουσα δικαστική απόφαση για την αποζημίωση από τροχαίο ατύχημα που ίσως αλλάζει τα δεδομένα
  2. 1/2 Νεκρός βρέθηκε ο δεύτερος πιλότος του F-4 Phantom
  3. 31/1 Αναπροσαρμόστηκαν οι εισφορές των ελευθέρων επαγγελματιών βάσει πληθωρισμού - Δείτε πώς διαμορφώνονται
  4. 30/1 Εν ολίγοις...Δευτεριάτικα αλλά πρωτεύοντα!
  5. 31/1 Αποκλειστικό: Τι είπε ο Robert Gauci στους εργαζόμενους της Εθνικής Ασφαλιστικής!
  6. 27/1 HOWDEN HELLAS: Νέα, στρατηγική συνέργεια με την TCI SPECIALTY
  7. 1/2 Ασφάλιση Ζωής – Τι λένε τα παγκόσμια στατιστικά; Ποιος Φταίει;

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter

ΣΥΝΕΧΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ COVID-19

ΚΛΕΙΣΕ
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube