close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστικές Ειδήσεις
  • Ιδιωτική Ασφάλιση

ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΑΣΦAΛΙΣΗ

Αποκάλυψη σοκ της ΠΕΝΕΝ: Ανασφάλιστο έφυγε το πλοίο "Στέλιος Κ" που δέχθηκε πειρατική επίθεση στη Νιγηρία!
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
3/12/2020 - 10:09
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Αποκάλυψη σοκ της ΠΕΝΕΝ: Ανασφάλιστο έφυγε το πλοίο "Στέλιος Κ" που δέχθηκε πειρατική επίθεση στη Νιγηρία!

Nextdeal newsroom, 3/12/2020
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Ανασφάλιστο αναχώρησε από τον Πειραιά το "Στέλιος Κ" με προορισμό την Νιγηρία έναντι του κινδύνου της πειρατείας, όπως καταγγέλει η Πανελλήνια Ένωση Ναυτών Εμπορικού Ναυτικού (ΠΕΝΕΝ).

Υπενθυμίζεται ότι το πλοίο δέχθηκε πειρατική επίθεση την προηγούμενη εβδομάδα στη θαλάσσια περιοχή της Νιγηρίας. Σύμφωνα με τις πληροφορίες του υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, οι πειρατές πήραν ομήρους τον πλοίαρχο και δύο ναύτες από τους πέντε Έλληνες που ανήκουν στο πλήρωμα του πλοίου, το οποίο πλέει υπό σημαία Τόγκο. Τα υπόλοιπα δύο μέλη του πληρώματος οδήγησαν το πλοίο σε ασφαλές λιμάνι στο Λάγκος.

Διαβάστε την ανακοίνωση της ΠΕΝΕΝ:

"Ανασφάλιστο αναχώρησε από τον Πειραιά το "Στέλιος Κ" με προορισμό την Νιγηρία έναντι του κινδύνου της πειρατείας γεγονός πρωτοφανές για πλοίο που έχει κατεύθυνση την περιοχή αυτή.

Αυτό δείχνει την απίστευτη ανευθυνότητα της ναυτιλιακής εταιρείας η οποία για μερικές χιλιάδες ευρώ (περίπου 3000 ευρώ) απέφυγε να ασφαλίσει το πλοίο αυξάνοντας με τον τρόπο αυτό δραματικά τους κινδύνους για τους Ναυτεργάτες που επέβαιναν σε αυτό.

Σύμφωνα με ναυτιλιακούς κύκλους η περίπτωση πλοίων χωρίς την αναγκαία ασφάλιση, που κατευθύνονται προς την επικίνδυνη αυτή περιοχή, είναι πλέον εξαιρετικά σπάνια...

Για να δώσουμε παραστατικά τους κινδύνους που διατρέχουν οι Ναυτεργάτες με τα πλοία που ταξιδεύουν στην περιοχή αυτή, καταγράφουμε τα επίσημα στοιχεία όπως αυτά προκύπτουν από το τελευταίο report του Διεθνούς Ναυτιλιακού Γραφείου του Διεθνούς Εμπορικού Επιμελητηρίου.

Στο εννεάμηνο του 2020 καταγράφηκαν 134 πειρατικές επιθέσεις που το επίκεντρό τους ήταν ο κόλπος της Γουϊνέας στην Δυτική Αφρική. Την ίδια περίοδο οι απαγωγείς συγκριτικά με το ίδιο διάστημα του 2019 έχουν αυξηθεί κατά 40%.

Στο εννεάμηνο αυτό σημειώθηκαν 134 περιστατικά επιθέσεων, τραυματισμών και απειλών συμπεριλαμβανομένων 85 απαγωγών μελών πληρωμάτων ενώ έγιναν και 31 καταγγελίες για ομηρία Ναυτεργατών πάνω σε πλοία.

Συνολικά έγιναν ρεσάλτα σε 112 πλοία ενώ σε 6 από αυτά άνοιξαν και πυρ. Από τις 85 απαγωγές πληρωμάτων οι 80 έγιναν στον κόλπο της Γουϊνέας!

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

Από τα παραπάνω προκύπτει αβίαστα το συμπέρασμα ότι η επικινδυνότητα πειρατικών επιθέσεων είναι όχι μόνο αυξημένη αλλά ουσιαστικά αποτελεί την υπ' αριθμό 1 επικίνδυνη ζώνη για τα πλοία και τους Ναυτεργάτες οι οποίοι είναι εκτεθειμένοι σε τεράστιο κίνδυνο για την σωματική τους ακεραιότητα και την ίδια την ζωή τους.

Η ασφάλεια των πλοίων έναντι πειρατικής επίθεσης προφανώς δεν προστατεύει τα πλοία από τις επιθέσεις όμως, εάν λάβουν χώρα αυτές, πίσω βρίσκονται ασφαλιστικές εταιρείες οι οποίες αναλαμβάνουν τις οικονομικές απαιτήσεις έναντι των ένοπλων ομάδων, διαθέτουν εξειδικευμένους και έμπειρους διαπραγματευτές και οι υποθέσεις ομηρίας κατά κανόνα καταλήγουν να έχουν αίσιο αποτέλεσμα με την απελευθέρωση των πληρωμάτων.

Το πλοίο "Στέλιος Κ" που έφυγε χωρίς ασφάλεια για τον κίνδυνο πειρατείας, είχε ακόμη περισσότερους λόγους να το πράξει αυτό ο πλοιοκτήτης, αφού επρόκειτο για ένα πολύ μικρό σκάφος (μόλις 36 μέτρων) όπου το μέγεθός του, η ταχύτητά του και η δυνατότητα πρόσβασης στο πλοίο από πλευράς ενόπλων στην επιχείρηση κατάληψης πλοίου ήταν κυριολεκτικά παιχνιδάκι στα χέρια τους.

Ένα άλλο στοιχείο που χαρακτηρίζει τον τυχοδιωκτισμό του φερόμενου πλοιοκτήτη είναι το γεγονός ότι στο πλοίο επέβαιναν 5 Ναυτεργάτες μεταξύ αυτών 1 Πλοίαρχος και 1 Μηχανικός. Όπως εξακριβώσαμε αυτή ήταν η σύνθεση ασφαλείας της σημαίας του πλοίου...

Γεννάται το ερώτημα, ο Πλοίαρχος από την μια και ο Μηχανικός από την άλλη, στο 20ήμερο ταξίδι Πειραιάς - Νιγηρία, όταν αυτό έπλεε με κατεύθυνση την περιοχή, πώς θα εξασφάλιζαν την στοιχειώδη ανάπαυση επί 20 συνεχόμενες μερόνυχτα;

Η απάντηση είναι μία, ότι για 20 μέρες Πλοίαρχος και Μηχανικός ήταν διαρκώς στο πόδι εκτός εάν πιστέψουμε ότι το πλοίο κάθε 24ωρο έριχνε άγκυρα στο πέλαγος... για να εξασφαλιστεί ο χρόνος εργασίας και ανάπαυσης που προβλέπει η Διεθνής Σύμβαση Εργασίας!!!

Το γεγονός ότι απέφυγε η εταιρεία να βάλει στο πλοίο 2-3 επιπλέον άτομα λέει πολλά για την αντίληψή της που σχετίζεται με την ασφάλεια του πληρώματος...

Παίρνοντας υπόψη όλα τα παραπάνω περιστατικά σε συνδυασμό με το γεγονός ότι η εταιρεία επί 13-14 μέρες παραπλανούσε και κορόϊδευε αισχρά τις οικογένειες των απαχθέντων Ναυτεργατών αποκρύπτοντας ότι στο πλοίο έγινε πειρατική επίθεση και απαγωγή, θεωρούμε πλέον ότι έχει απολέσει κάθε ίχνος εμπιστοσύνης και αξιοπιστίας και για τον λόγο αυτό κρίνουμε ότι την ευθύνη για την διαχείριση της απελευθέρωσης των ομήρων πρέπει να αναλάβουν εξ ολοκλήρου οι ελληνικές κρατικές αρχές και υπηρεσίες ΥΕΝ - ΥΠΕΞ - Πρεσβεία στην Νιγηρία οι οποίες πρέπει να ενεργήσουν με αποκλειστικό γνώμονα την προστασία και την ασφάλεια της ζωής των ελλήνων Ναυτεργατών και τον επαναπατρισμό τους στην χώρα μας.

Η Διοίκηση της ΠΕΝΕΝ

Υ.Γ.1: Ανασφάλιστοι ήταν επίσης οι Ναυτεργάτες του πλοίου από τον θεσμό της κοινωνικής ασφάλισης των φορέων της χώρας μας (ΝΑΤ κ.λπ). Αυτό σημαίνει ότι δεν προσμετράται η υπηρεσία τους στο πλοίο για το διάστημα που υπηρέτησαν σε αυτό για θεμελίωση του συνταξιοδοτικού δικαιώματος...

Το πλοίο έως τις 17/2/2020 είχε την ελληνική σημαία την οποία άλλαξε σηκώνοντας σημαία Togo...

Υ.Γ.2: Η εταιρεία οφείλει να αναλάβει εξ ολοκλήρου την οικονομική κάλυψη που θα συμφωνηθεί με τους ενόπλους που κρατούν ομήρους τους 3 έλληνες Ναυτεργάτες."

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • Στέλιος Κ
  • πλοίο
  • ανασφάλιστο πλοίο
  • πειρατεία
  • Νιγηρία

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Allianz: Γιατί μειώνονται οι ζημιές στα πλοία;
    Nextdeal newsroom, 21/7/2020

    Allianz: Γιατί μειώνονται οι ζημιές στα πλοία;

  • Allianz Global Corporate & Specialty: Ασφάλεια και Ναυτιλία 2016
    Nextdeal newsroom, 24/3/2016

    Allianz Global Corporate & Specialty: Ασφάλεια και Ναυτιλία 2016

  • Σοβαρότατο πρόβλημα για την εμπορική ναυτιλία συνιστά η πειρατεία

    Σοβαρότατο πρόβλημα για την εμπορική ναυτιλία συνιστά η πειρατεία

    «Η πειρατεία και οι ένοπλες ληστείες στη θάλασσα, ειδικότερα στα ανοικτά των ακτών της Σομαλίας, συνιστούν σοβαρότατο πρόβλημα για την...
    Nextdeal newsroom, 06/07/2011 - 12:32 6/7/2011
  • Οι πειρατείες αυξάνουν το κόστος στις ασφαλιστικές

    Οι πειρατείες αυξάνουν το κόστος στις ασφαλιστικές

    Πάνω από 300 εκατ. δολ. σε λύτρα τους τελευταίους 24 μήνες έχουν κοστίσει στον ασφαλιστικό κλάδο οι πειρατικές επιθέσεις σε...
    Nextdeal newsroom, 20/10/2010 - 13:43 20/10/2010

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Όμιλος ΑΣΠΙΣ: Οι ασφαλιστές χρωστάνε ακόμα 80 εκ. - Τα ακίνητα εκποιούνται…
15:50 Όμιλος ΑΣΠΙΣ: Οι ασφαλιστές χρωστάνε ακόμα 80 εκ. - Τα ακίνητα εκποιούνται…
  • 15:29 Γ. Περδικάρης (ΤΕΡΝΑ) : Απαιτείται σχέδιο εικοσαετίας τις υποδομές
  • 14:45 Στρατηγική συνεργασία για Howden Hellas και ΠΟΞ
  • 14:35 Η Carglass® συμμετέχει στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών 2025
  • 14:14 Στο -1% οι ασφάλειες ζωής, στο +4,3% το γενικό σύνολο στο 7μηνο 2025
  • 14:00 Σε επιτυχημένη χειρουργική επέμβαση υποβλήθηκε χθες, στο Ιατρικό Παλαιού Φαλήρου, ο ποδοσφαιριστής της Rio Ave και διεθνής με την Εθνική μας Ομάδα Ελπίδων, Θεοφάνης Μπακούλας
  • 13:40 Αναζητήστε πελάτες νύχτα και μέρα, όλα θέλουν «τον χρόνο» τους
  • 12:39 Η Euroins Ελλάδος στηρίζει για 3η συνεχή χρονιά τον 6ο Ημιμαραθώνιο Καλλιθέας
  • 12:28 Ερρίκος Ντυνάν: Η μετά Covid εποχή στην πρεμιέρα του μοριοδοτούμενου εκπαιδευτικού προγράμματος
  • 12:15 Οι Καρποί του Αγίου Πνεύματος - Οι Ασφαλιστές και η Αγάπη
  • 11:36 Το μέλλον των ελληνοτουρκικών σχέσεων και ο πήχης των προσδοκιών που χαμηλώνει
  • 11:33 Οι τράπεζες χρηματοδοτούν περισσότερο τα ορυκτά καύσιμα απ' ό,τι την ενεργειακή μετάβαση, σύμφωνα με μελέτη
  • 10:53 Κ.Πιερρακάκης: Ένα δισεκατομμύριο ευρώ στους λογαριασμούς των δημοσίων υπαλλήλων το 2026
  • 10:50 Πλαγίως: Για τις συμπεριφορές των ανήλικων / ενήλικων
  • 10:38 Άδωνις Γεωργιάδης: Πρωτιά του ΚΑΤ στο my health app - Προσεχώς και στο 1566
  • 09:45 Επηρέασε αρνητικά η πανδημία τους Ασφαλιστικούς Διαμεσολαβητές;
  • 09:24 Eurobank: Συμφωνία για πρόσθετη έκδοση 200 εκατ. ευρώ του ομολόγου υψηλής προτεραιότητας ύψους 500 εκατ. με λήξη το 2028
  • 09:15 16 χρόνια και μία μέρα
  • 09:00 Τα ρεκόρ της Wall με «δανεικά», η Revolut και η Τράπεζα της Καρδίτσας, τα «πονταρίσματα» στις τράπεζες και τα…πρωτοσέλιδα της «Εφ.Συν.»
  • 08:56 Τράπεζα Κύπρου: Προχωρά σε ενοποίηση των ασφαλιστικών της στην Κύπρο - Τα σχέδια για την ελληνική αγορά
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 22/9 Δημιούργησε 5 επιθεωρήσεις, 33 γραφεία πωλήσεων, 105 ομάδες πωλήσεων - Ο ιδρυτής του πρακτορειακού Agency protect, Παν. Γλεντής!
  2. 22/9 Ασφάλιση ενοικίων, μια ασφάλιση και για τους ιδιοκτήτες και για τους ενοικιαστές!
  3. 19/9 «Μένουμε Ελλάδα» το μήνυμα του Χασέν Φεκί της Groupama - Στόχος η κορυφή στην ελληνική ασφαλιστική αγορά
  4. 19/9 Ο Αναστάσιος Παπαδόπουλος CEO στην Brokers Union
  5. 18/9 Η Εθνική Ασφαλιστική αποκτά πλειοψηφικό πακέτο μετοχών των εταιριών Elysee
  6. 19/9 Ευπάλιο Φωκίδας: «Οι εισβολείς θα πυροβολούνται και θα θάβονται επιτόπου», προειδοποιεί πινακίδα!
  7. 17/9 Οι τρεις μεγάλες προκλήσεις των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube