Nextdeal newsroom, 22/10/2018 - 15:43 facebook twitter linkedin Σκηνές από το μέλλον: Ασφαλιστής ρομπότ vs ασφαλιστής άνθρωπος Nextdeal newsroom, 22/10/2018 facebook twitter linkedin Η Αμερικάνικη ασφαλιστική εταιρία State Farm Insurance πρόσφατα κυκλοφόρησε το νέο της διαφημιστικό με τίτλο RoboAgent. Στο διάρκειας 45 δευτερολέπτων σποτάκι "πρωταγωνιστούν" οι αστέρες του μπάσκετ James Harden και Chris Paul, ο οποίοι καταθέτουν αίτηση για αποζημίωση για ένα κατεστραμμένο αυτοκίνητο μέσω ενός ασφαλιστή της State Farm (τον οποίο υποδύεται ο Oscar Nunez). Καθώς συζητούν οι τρεις τους για το πώς θα διεκπεραιωθεί η απαίτηση, τους προσεγγίζει ένας ασφαλιστικός πράκτορας ρομπότ, ο οποίος προσφέρεται να αναλάβει την απαίτηση. Ο ασφαλιστής της State Farm συμβουλεύει τους Harden και Paul να μην ασχοληθούν με το ρομπότ, λέγοντας ότι η "φθηνή" αυτοματοποίηση δεν θα μπορούσε να εκφράσει "συμπόνια" όπως ένας ασφαλιστικός πράκτορας με σάρκα και οστά. Αν και χιουμοριστικό, αρκετοί, μεταξύ των οποίων και ο ηθοποιός Ashton Kutcher, δε θεώρησαν το μήνυμα της διαφήμισης επιτυχημένο. Ο πασίγνωστος ηθοποιός επέκρινε τη διαφήμιση της State Farm μέσω του προσωπικού του λογαριασμού στο Twitter. Όπως έγραψε: "Λοιπόν η συγκεκριμένη διαφήμιση λέει πως σας επισκιάζουν πιο αποτελεσματικές έξυπνες τεχνολογικές λύσεις όπως η @lemonade_inc Έτσι, η απάντησή σας είναι να βάζετε 2 φοβερούς παίκτες του μπάσκετ να τις χλευάζουν; Η εταιρία μάρκετινγκ που σας ανέλαβε διευθύνεται από λυκειόπαιδα - νταήδες @statefarm; https://youtu.be/KIWfc9aI1YI". Σημειωτέον είναι ότι η εταιρία του Kutcher, Sound Ventures είναι επενδυτής στην Lemonade. So basically this ad says you are getting killed by more efficient intelligent technical solutions like @lemonade_inc So your answer is to have 2 cool basketball players make fun of them? Is your marketing firm run by high school bullies @statefarm ? https://t.co/ftEbRQWcaZ — ashton kutcher (@aplusk) 21 Οκτωβρίου 2018 Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Lemonade, Daniel Schreiber, από την πλευρά του προχώρησε στη δημοσίευση του παρακάτω tweet με το εξής σχόλιο: "Ω Θεέ μου! Η @StateFarm έφτιαξε ένα τηλεοπτικό σποτ για τις αξιώσεις στην οποία χλευάζει τα ρομπότ! Μήπως ο μεγαλύτερος ασφαλιστής της χώρας κρατάει αμυντική στάση απέναντι στην @Lemonade_Inc; Το λατρεύω! https://youtu.be/KIWfc9aI1YI". OMG! @StateFarm has a TV commercial mocking bots for claims! Is the largest insurer in the nation feeling defensive about @Lemonade_Inc? LOVE IT! https://t.co/OOANXJNDL6 pic.twitter.com/num6dJmKm5 — Daniel Schreiber (@daschreiber) 20 Οκτωβρίου 2018 Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Ασφαλιστικές και τεχνητή νοημοσύνη Πολλή συζήτηση γίνεται τον τελευταίο χρόνο για την ψηφιοποίηση και την τεχνητή νοημοσύνη στον ασφαλιστικό κλάδο. Μια συζήτηση που είναι... Λάμπρος Καραγεώργος, 24/04/2018 - 09:27 24/4/2018
Η τεχνολογία blockchain κάνει πιο φθηνές τις ασφαλίσεις Η τεχνολογία blockchain ίσως εφαρμόζει καλύτερα στον ασφαλιστικό κλάδο σε σχέση με τον κλάδο των χρηματοπιστωτικών υπηρεσιών, ήταν το αποτέλεσμα... Nextdeal newsroom, 13/12/2017 - 11:09 13/12/2017