Nextdeal newsroom, 20/12/2011 - 10:46 facebook twitter linkedin Με λεφτά από την τσέπη τους κρατάνε πελάτες ασφαλιστές στη Βέροια και την επαρχία Nextdeal newsroom, 20/12/2011 facebook twitter linkedin *της Έλενας Ερμείδου, Πολύτιμο εργαλείο στήριξης του κλάδου ιδιωτικής ασφάλισης και των προσπαθειών που καταβάλλουν οι ασφαλιστές ιδιαίτερα στην περιφέρεια χαρακτήρισαν οι πράκτορες της Βέροιας την πρωτοβουλία του περιοδικού ‘Ασφαλιστικό ΝΑΙ’ και της εφημερίδας www.nextdeal.gr να πραγματοποιεί σχετικά ρεπορτάζ για τον κλάδο σε διάφορες πόλεις της Ελλάδας. Στο σημερινό ρεπορτάζ οι ασφαλιστές της Βέροιας πρωτεύουσας του Νομού Ημαθίας, έκαναν γνωστά τα κυριότερα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο κλάδος. Τα προβλήματα αυτά σε γενικές γραμμές εδράζονται στην οικονομική κατάσταση της Ελλάδας αλλά ταυτόχρονα και στο ότι το κράτος κάνει τα τέλεια βήματα για να τρομοκρατήσει τον κόσμο απέναντι στο θεσμό της ιδιωτικής ασφάλισης. Επιμέρους προβλήματα σύμφωνα με τους ομιλούντες είναι το ότι οι ασφαλιστικές ανταγωνίζονται τους ασφαλιστές, οι αδικαιολόγητες αυξήσεις των ασφαλίστρων και οι προτάσεις για μειώσεις των μισθών των εργαζομένων στις ασφαλιστικές, γεγονός που θα δημιουργήσει προβλήματα στον κλάδο, τα 3πλά τιμολόγια που διατηρούν οι ασφαλιστικές, η πρόθεση των ασφαλιστικών να μειώσουν το χρόνο είσπραξης των συμβολαίων. Τονίστηκε, ότι αν οι πράκτορες πάρουν ανάποδη στροφή, εξαιτίας των πιέσεων που ασκούν οι ασφαλιστικές τότε οι ασφαλιστικές θα κλείσουν. Στο ρεπορτάζ κατά σειρά μίλησαν οι κ.κ. Δέσποινα Σδραύκου, Πράκτορας Ασφαλειών, για Δύναμις, ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ, Ατλαντική Ένωση, Ευρωπαϊκή Πίστη, Κώστας Σουγιουλτζής, Πράκτορας Ασφαλειών, συνεργαζόμενος με την ΣΧΗΜΑ ΑΕ (Αιγαίον, Interamerican, Axa, Interlife, Διεθνής Ένωση, Εθνική Ασφαλιστική, Chartis, Cromar, Μπαλτατζίδου Βαρβάρα, Πράκτορας Ασφαλειών, Κοντοκώστα Χριστίνα, Πράκτορας Ασφαλειών, Generali, Ergo, Υδρόγειος, ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ. Σδραύκου Δέσποινα: Μείζον πρόβλημα για τον κλάδο ο ανταγωνισμός Για σημαντική πτώση του κλάδου και όλων των υπό – κλάδων ιδιωτικής ασφάλισης έκανε λόγο, η κα Δ. Σδραύκου ενώ, βλέπει ότι τα περισσότερα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο κλάδος οφείλονται στα οικονομικά της χώρας. Ο κλάδος αυτοκινήτου, όπως αναφέρει είναι πολύ βασικός για τους ασφαλιστές. Σήμερα, ωστόσο οι αυξήσεις στα τέλη κυκλοφορίας των αυτοκινήτων οδηγούν τους κατόχους τους στο να καταθέσουν πινακίδες, το κλάδο δε, σε κατακόρυφη πτώση. Συγκεκριμένα, όπως επισημαίνει ενδέχεται να υπάρξει μέχρι και 50% πτώση από κατάθεση πινακίδων. Μείζον πρόβλημα για τον κλάδο είναι και ο ανταγωνισμός που έχουν οι ασφαλιστικές με τους ασφαλιστές. Και στο σημείο αυτό η κα Δ. Σδραύκου τονίζει πως οι πράκτορες βάζουν από την τσέπη τους χρήματα για πελάτες που δεν μπορούν να πληρώσουν με σκοπό να κρατήσουν τους πελάτες, διαφορετικά το ποσοστό των ακυρώσεων θα ξεπερνούσε το 80%. Οι 100 από τους 150 ασφαλισμένους προσθέτει, ‘σε βάζουν στην αναμονή και σου δίνουν 100 ευρώ έναντι του συνολικού ποσού. Αν λοιπόν οι πράκτορες αποφασίσουν να μην τα στηρίξουν όλα και πάρουν αντίθετη στροφή, οι ασφαλιστικές θα κλείσουν’ Κατηγορηματική και με το θέμα του χρόνου εισπραξιμότητας των συμβολαίων. Η ίδια τονίζει πως αν οι ασφαλιστικές μειώσουν το χρόνο κάτω από 2μηνο, θα σκεφτεί αν θα συνεχίσει την ενασχόληση της με το κλάδο. Παράλογες οι αυξήσεις σε ασφάλιστρα Θεωρεί παράλογες τις αυξήσεις στα ασφάλιστρα την στιγμή που οι ασφαλιστικές βλέπουν ότι οι πελάτες τους δεν έχουν χρήματα. Παράλογες επίσης θεωρεί και τις μειώσεις που μελετώνται σε μισθούς προσωπικού κάτι που θα δημιουργήσει πρόβλημα στην αγορά, τονίζοντας ότι οι μέτοχοι των εταιρειών θα πρέπει να προσαρμοστούν σε λιγότερα κέρδη. Γιατί ο αγρότης να μην έχει έκπτωση στο τιμολόγιο ; Εξίσου σημαντικό πρόβλημα είναι και η διατήρηση 3πλών τιμολογίων από τις ασφαλιστικές από τις ασφαλιστικές Το 1ο τιμολόγιο, όπως λέει το έχουν οι ασφαλιστικές για το υπουργείο. Το 2ο τιμολόγιο, με καλύτερες τιμές για τους δημόσιους υπαλλήλους και, όσους έχουν ασφαλίσει στην ίδια εταιρεία 2, 3 αυτοκίνητα, διερωτώμενη γιατί ο αγρότης να μην έχει ελάφρυνση και το 3ο προκύπτει από τις μειωμένες προμήθειες των ασφαλιστών για να πάρουν πελάτες. Προτάσεις της για να βελτιωθεί το κλίμα μεταξύ πρακτόρων και ασφαλιστικών να γίνουν πιο ελαστικές οι ασφαλιστικές απαραιτήτως να εκδοθούν 3μηνα συμβόλαια από όλες τις ασφαλιστικές να δίδεται χρόνος για το κλείσιμο του λογαριασμού, στο 2μηνο να μειώσουν τα ασφάλιστρα και να σταματήσει η παλαιότητα των 15 ετών, όπου ο κάτοχος πληρώνει υψηλότερο ασφάλιστρο, ενώ λόγω παλαιότητας λαμβάνει χαμηλότερες αποζημιώσεις. Όμως ένα 15ετίας παλαιό αυτοκίνητο δεν προκαλεί από μόνο του περισσότερες ζημιές, τονίζει η κα. Δ. Σδραύκου, αναζητώντας το λόγο της αύξησης του ασφαλίστρου! Κώστας Σουγιουλτζής: O κόσμος συνειδητοποιεί την ανάγκη της ασφάλισης Το κράτος έχει δημιουργήσει πολλά προβλήματα στο κλάδο αναφέρει ο κος Κ. Σουγιουλτζής. Αυτά τα προβλήματα ξεκινούν από πάνω και πορεύονται προς τα κάτω, με αποτέλεσμα από κάποια στιγμή και μετά το πρόβλημα να διογκώνεται και να μην μπορεί να ελεγχθεί. Η απόφαση να βάλουν λουκέτα σε Ασπίδα και σε όσες άλλες εταιρείες που ακολούθησαν έπληξε το κλάδο ενώ, ‘κανείς δεν αναλαμβάνει ευθύνη με στόχο να υπάρξει ανάπτυξη, καταγγέλλει ο πράκτορας’. Το κράτος δημιουργεί κίνητρα φόβου για το κλάδο Το κράτος, όπως λέει έχει κάνει βήματα για να φοβίσει τον κόσμο ‘όχι προς το καλό αλλά προς το κακό’. Η στροφή του κόσμου έτσι προς το θεσμό της ιδιωτικής ασφάλισης δεν προγραμματίζεται από τους ίδιους του ασφαλιστές, χρειάζεται η ύπαρξη ενός ουσιαστικού στηρίγματος. Στο σημείο αυτό ο κος Κ. Σουγιουλτζής επαινεί την πρωτοβουλία του www.nextdeal.gr να στηρίξει έμπρακτα τον κλάδο και τους ασφαλιστές στην περιφέρεια της Ελλάδας με τις συστηματικές έρευνες και ρεπορτάζ που κάνει στις ελληνικές πόλεις. Όπως ο ίδιος τονίζει ‘η γνώση που προσφέρει το www.nextdeal.gr λειτουργεί συνδυαστικά και συμπληρωματικά στις προσπάθειες των ασφαλιστών’. Στα οικονομικά αντανακλούν και οι ιδιαιτερότητες κάθε περιοχής NEWSLETTER Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα. Οι ιδιαιτερότητες της κάθε περιοχής, όπως αυτές στην Αλεξάνδρεια του Νομού Ημαθίας, ή της πρωτεύουσας της Βέροιας αντανακλούν σημαντικά στα οικονομικά του κλάδου ιδιωτικής ασφάλισης. Στην Αλεξάνδρεια γνωστοποιεί ο κος Κ. Σουγιουλτζής, για παράδειγμα, ο μήνας Νοέμβριος και Δεκέμβριος φέρνει χρήμα. Τότε είναι και η εποχή που ο κόσμος πλησιάζει τους ασφαλιστές για να ασφαλιστεί, έτσι και οι ασφαλιστές έχουν περισσότερα έσοδα. ‘Στην Βέροια οι καλοκαιρινοί μήνες φέρνουν περισσότερο χρήμα, οπότε και εκεί ο κόσμος τότε αποζητά να κάνει ασφαλίσεις ζωής, αποταμιευτικά, συνταξιοδοτικά, αν και σε γενικές γραμμές ο κλάδος στην Βέροια κινείται όλο το χρόνο. Καταλήγει στο συμπέρασμα ότι ο κόσμος συνειδητοποιεί την ανάγκη της ασφάλισης, το πρόβλημα είναι οικονομικό, ενώ όπως επισημαίνει η πτώση στο κλάδο στο 2011 γενικά κυμαίνεται στο 10% με 12% ωστόσο το τελικό ποσοστό θα φάνει στους πρώτους μήνες του χρόνου. Να γίνουν περισσότεροι έλεγχοι στο θέμα με τις μεταφορές συμβολαίων Πρόβλημα στον κλάδο δημιουργείται από τις συχνές μεταφορές συμβολαίων, όπου ασφαλιστές βάζουν τους πελάτες τους σε μία ασφαλιστική, δεν εισπράττουν το ποσό του συμβολαίου σκοπίμως, για να τους μεταφέρουν μετά από δύο μήνες σε μία άλλη ασφαλιστική, με σκοπό να τους κρατήσουν πελάτες. Καλό που γίνονται περισσότεροι έλεγχοι, αναφέρει όμως θα χρειαστούν ακόμα περισσότεροι, υποστηρίζει. Το εισπρακτικό τέλος αποτελεί σοβαρότατο πρόβλημα που προκαλεί αλυσιδωτές αντιδράσεις. Επίσης και το φορολογικό καθεστώς που δημιουργεί προβλήματα σε όλο τον κόσμο. Μπαλτατζίδου Βαρβάρα: Μεγάλο πρόβλημα η έλλειψη ρευστότητας Το κράτος μεταξύ των άλλων είναι αιτία πολλών προβλημάτων του κλάδου. Η αναποτελεσματική λειτουργία του και, η έλλειψη αξιόπιστης και έγκυρης ενημέρωσης έχουν οδηγήσει την αγορά ιδιωτικής ασφάλισης στο να βιώνει σήμερα πολύ σοβαρά προβλήματα. Το κλείσιμο της ΑΣΠΙΣ αναφέρει η κα Β. Μπαλτατζίδου χωρίς να έχει προηγηθεί μία έγκαιρη προειδοποίηση δημιούργησε ανεπανόρθωτες απώλειες. Πράκτορες και κάτοχοι συμβολαίων έμειναν στο αέρα, ουσιαστικά ακάλυπτοι και απροστάτευτοι από το κράτος. Οι μεν πράκτορες αναγκάστηκαν να βάλουν από τις τσέπες τους πολλά λεφτά για να αντιμετωπίσουν το πρόβλημα, οι πελάτες από την άλλη να χάσουν χρήματα από συμβόλαια ζωής. Παράλληλα, και να εξαρτώνται από την βούληση άλλων ασφαλιστικών στο αν, θα δεχτούν κάποια συμβόλαια τους. Το ίδιο σκηνικό συνέβη και παλαιότερα με το κλείσιμο της AGF και Εγνατία, όπου συγκεκριμένα όπως αναφέρει, μέχρι τελευταία στιγμή οι αρμόδιοι διαβεβαίωναν ότι η ασφαλιστική δεν θα κλείσει. Ακόμα και το συμβόλαιο των 100 ευρώ με δόσεις των 20 – 30 ευρώ Μεγάλο το πρόβλημα και με την έλλειψη ρευστότητας όπου οι πράκτορες για να κρατήσουν τους πελάτες τους αναγκάζονται να βάζουν τα λεφτά από την τσέπη τους, μέχρι να φτάσει η στιγμή ο πελάτης να εξοφλήσει το συμβόλαιο του. Όπως τονίζει η κα. Β. Μπαλτατζίδου ακόμα και συμβόλαιο των 100 ευρώ πληρώνεται σήμερα με έναντι και με δόσεις των 20 – 30 ευρώ. Να σταματήσει το κράτος να κρατά κλειστά χαρτιά για το κλάδοΖητά από το κράτος και δη, από την εποπτεία να παύσουν να κρατούν κλειστά τα χαρτιά τους σε ό,τι αφορά το κλάδο. Να σεβαστεί τους κατόχους συμβολαίων και τους πελάτες των ασφαλιστών με το να παρέχει σωστή, έγκυρη και αξιόπιστη πληροφόρηση. Κοντοκώστα Χριστίνα: Προβληματισμός για τα ανασφάλιστα αυτοκίνητα Τα προβλήματα της οικονομίας, οι μειώσεις των μισθών και τελευταία έντονη έλλειψη ρευστότητας θέτουν σε προβληματισμό την κα Χ. Κοντοκώστα ως προς το πώς θα πρέπει να αντιμετωπίζει πλέον τους πελάτες της. Μεγάλο πρόβλημα επίσης θα δημιουργηθεί στο Νομό, αν όπως σήμερα φημολογείται, κηρύξει πτώχευση Συνεταιριστική στο Νομό. Χρειάζεται κεφάλαιο κίνησης για να χρηματοδοτούμε του πελάτες μαςΑναδεικνύει την σοβαρότητα των προβλημάτων που αντιμετωπίζει ο κλάδος, λέγοντας χαρακτηριστικά ότι ‘θα πρέπει να έχουμε ένα κεφάλαιο κίνησης στα χέρια μας, ώστε να χρηματοδοτούμε όλους όσους δεν πληρώνουν’. Διερωτάται, παράλληλα αν θα πρέπει να συνεχίσει να παρέχει χρηματοδότηση, ακόμα και σε παλαιούς πελάτες, καθώς όπως δείχνουν τα πράγματα σε λίγο δεν θα υπάρχει καθόλου χρήμα στην αγορά. Μεγάλα τα ποσοστά ακυρωσιμότητας Σε πολύ υψηλά ποσοστά βρίσκεται και η ακυρωσιμότητα συμβολαίων αυτοκινήτου, καθώς είτε οι πελάτες επιλέγουν να κυκλοφορούν ανασφάλιστοι, είτε εγκαταλείπουν το όχημα τους για κάποιο χρονικό διάστημα, είτε γιατί αποφασίζουν να απαλλαχτούν από το δεύτερο ή τρίτο όχημα που έχει μία οικογένεια. Συμβόλαια νέα στο κλάδο, όπως ζωής, υγείας, πυρός γενικά γίνονται αλλά όπως η ίδια υπογραμμίζει με 3πλάσια προσπάθεια και πολλή χρόνο την στιγμή που ο πράκτορας αναγκάζεται να δαπανήσει ακόμα περισσότερο χρόνο για να κυνηγήσει εισπράξεις συμβολαίων. Μήνας εξαγορών αποταμιευτικών ο Νοέμβριος Σε ό,τι αφορά τα επενδυτικά, ρητά αναφέρει ότι δεν γίνονται πλέον τέτοια συμβόλαια ενώ, όπως τονίζει ο περασμένος μήνας, λόγω των όσων ακούγονταν ήταν μήνας εξαγοράς πολλών αποταμιευτικών συμβολαίων. Πελάτες με εγγυημένα συμβόλαια 20ετίας και 25ετίας έσπευσαν να τα εξαγοράσουν, φοβούμενοι μέσα στο πανικό που έχει σπείρει η κρίση ότι θα χάσουν τα λεφτά τους. Τέλος, υποστηρίζει ότι σε δύσκολες και ανεξέλεγκτες οικονομικές συγκυρίες, η απάτη ευνοείται, καταγγέλλοντας περιστατικό απάτης από πλαστό συμβόλαιο ομαδικής ασφάλισης αυτοκινήτου από ασφαλιστική εταιρία.. Το συγκεκριμένο περιστατικό όπως αναφέρει συνέβη στην Αθήνα από πράκτορα της Αθήνας, διαβεβαιώνοντας ότι το τύπωμα και η εμφάνιση του συμβολαίου δεν διαφέρει καθόλου, ωστόσο κάποιος έμπειρος μπορεί να προσέξει ότι λείπει η σφραγίδα και η υπογραφή. Λίγα λόγια για τον Νομό Ημαθίας Ο Ν. Ημαθίας με πρωτεύουσα την Βέροια σύμφωνα με στοιχεία του 2010 από τους Νομούς του περιοδικού Επιλογή, το 2009 είχε 144.306 χιλιάδες κατοίκους, το ΑΕΠ του νομού το 2007 ανέρχονταν στις 14,4 χιλ ευρώ με μέσο όρο για την χώρα στα 20,2 χιλιάδες ευρώ, οι κατά κεφαλήν αποταμιεύσεις στο 2009 διαμορφώθηκαν στα 10,8 χιλιάδες ευρώ με Μ.Ο τις 18,8 χιλιάδες ευρώ και για την ίδια χρονιά. Το ποσοστό ανεργίας για το νομό στο 7,9% με Μ.Ο. για την χώρα στο 9,5%. *Στη φωτογραφία: Η χρυσή λάρνακα που περιείχε τα οστά του Φιλίππου Β' στη Βεργίνα. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Nextdeal newsroom, 20/9/2024 Όμιλος ERGO: Ο Θεόδωρος Κοκκάλας και ο Oliver Willmes με νέες αρμοδιότητες
Nextdeal newsroom, 20/9/2024 Mega Brokers Awards 2024: Γιορτάζοντας την επιτυχία και διαμορφώνοντας το μέλλον
Αποκλειστικό: Αναβάθμιση Θοδωρή Κοκκάλα στον Όμιλο Ergo! Αναβαθμίζεται στον όμιλο Ergo ο κ. Θοδωρής Κοκκάλας καθώς όπως αναφέρουν πληροφορίες του nextdeal.gr αναλαμβάνει επικεφαλής των διεθνών δραστηριοτήτων του... Nextdeal newsroom, 20/09/2024 - 11:45 20/9/2024
Η HDI Global SE Hellas στην 88η ΔΕΘ με παρουσία στο Γερμανικό Περίπτερο και Θεματική Ημερίδα για τα Συστήματα Αποθήκευσης Ενέργειας (BESS) Η HDI Global SE, Hellas συμμετείχε δυναμικά στην 88η Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης (ΔΕΘ), η οποία πραγματοποιήθηκε από τις 7 έως... Nextdeal newsroom, 20/09/2024 - 10:51 20/9/2024