Nextdeal newsroom, 28/6/2016 - 10:06 facebook twitter linkedin Έχουν δικαιώματα οι διαμεσολαβούντες στην υπόθεση INTERNATIONAL LIFE και ΕΘΝΙΚΗΣ Ασφαλιστικής; Nextdeal newsroom, 28/6/2016 facebook twitter linkedin Στην ανακοίνωση-γνωστοποίηση προς τους ενδιαφερόμενους (συμβαλλόμενοι-λήπτες ασφάλισης-δικαιούχοι) γίνεται αναφορά και στα προσωπικά δεδομένα και τη χρήση τους… (Λεπτομέρειες: www.inlife.gr) Το www.nextdeal.gr επισημαίνει με αφορμή πολλά ερωτηματικά αναγνωστών του, ότι δικαιώματα έχουν και οι διαμεσολαβούντες που ενέταξαν πελάτες στην INTERNATIONAL LIFE και περιμένουν να τηρηθούν τα υπό του νόμου προβλεπόμενα υπό την εποπτεία της ΔΕΙΑ. Μέχρι στιγμής η ΕΘΝΙΚΗ Ασφαλιστική κινείται με σωστό και συνετό τρόπο και οι συζητήσεις που κάνουν οι αρμόδιοι είναι για το καλό της εταιρίας αλλά και όλης της ασφαλιστικής αγοράς. Ιδιαιτέρως ο Γενικός Διευθυντής της κ. Ζαφείρης Γ. απαντά σε σχετικά ερωτήματα ότι όταν ολοκληρωθούν οι τυπικές διαδικασίες οι ενδιαφερόμενοι διαμεσολαβούντες της INTERNATIONAL LIFE θα πάρουν τις προμήθειες που δικαιούνται από το χαρτοφυλάκιό τους αλλά και τη νέα παραγωγή σύμφωνα με όσα ισχύουν στον κανονισμό πωλήσεων της ΕΘΝΙΚΗΣ για όλους (άμεσα αναμένεται και συνάντηση με το δίκτυο INTERNATIONAL LIFE - δείτε εδώ). Στο www.nextdeal.gr φθάνουν πληροφορίες με διάφορες προτάσεις από διάφορες εταιρίες προς τους διαμεσολαβούντες της INTERNATIONAL LIFE που υπερβαίνουν τα όρια του υγιούς ανταγωνισμού και πολλές είναι σε βάρος διαμεσολαβούντων που τορπιλίζουν τα δικαιώματά τους όπως πχ η υπόσχεση μελλοντικού bonus 1000-2000 ευρώ με την υπογραφή σύμβασης σε τρίτη εταιρία εκτός ΕΘΝΙΚΗΣ δεν εξασφαλίζει προμήθειες του υπάρχοντος χαρτοφυλακίου για τον διαμεσολαβούντα και ταυτόχρονα δημιουργεί άλλα ζητήματα. Περίεργη είναι και η στάση υπεύθυνου πωλήσεων που συζητά με διάφορες εταιρίες πριν ολοκληρωθεί η διαδικασία υποσχόμενος διάφορα παρά τις εθιμικές πρακτικές που συζητούνται σε διάφορα συνέδρια και συλλόγους (GAMA, ΠΣΣΑΣ κλπ) σε ανάλογες περιπτώσεις και παρά του ότι οι συμβάσεις που είχε με τα δίκτυα δεν ήταν και οι καλύτερες στην αγορά. Οι διαμεσολαβούντες έχουν δικαιώματα και πρέπει πριν αποφασίσουν να τα θυμηθούν και να ζητήσουν θέση υπέρ τους από τους συλλόγους ΠΣΑΣ και ΠΣΣΑΣ και πρακτορομεσιτών. Δεν είναι μόνο οι πελάτες που έχουν δικαιώματα και για τους οποίους γίνονται συνεχώς αναφορές. Η υπόθεση ΜΑΡΤΕΝ-ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ που δικαιώθηκε ο διαμεσολαβητής είναι μια καλή αφορμή για σκέψεις (δείτε και αυτό). Το www.nextdeal.gr ελπίζει ότι το θέμα θα λήξει σωστά και συνετά χωρίς άλλα λάθη παρόμοια του κλεισίματος ΑΣΠΙΣ που 6 χρόνια μετά αρχίζει να «βγάζει άπλυτα» στη φόρα των «κακών» πρακτικών που ζούσε η ασφαλιστική αγορά τότε... Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Nextdeal newsroom, 1/5/2024 H ERGO Ασφαλιστική πάντα στο πλευρό της νέας γενιάς – Συμμετείχε και φέτος στο 14ο Πανόραμα Επιχειρηματικότητας
Η Hellas Direct ανταμείβει τους κορυφαίους συνεργάτες της με ένα ταξίδι στο Abu Dhabi! Με ένα μοναδικό ταξίδι στο Abu Dhabi επιβράβευσε η Hellas Direct τους κορυφαίους συνεργάτες του δικτύου της για το 2023,... Nextdeal newsroom, 01/05/2024 - 13:24 1/5/2024
Πασχαλινές αγορές, με κοινωνικό αποτύπωμα, στα κεντρικά γραφεία της Interamerican! Τη Δευτέρα 29 και Τρίτη 30 Απριλίου, η Interamerican φιλοξένησε στα κεντρικά της γραφεία, τα Πασχαλινά Bazaar των οργανισμών ΕΛΕΠΑΠ,... Nextdeal newsroom, 01/05/2024 - 12:31 1/5/2024