Nextdeal newsroom, 2/10/2017 - 12:44 facebook twitter linkedin Eurolife ERB: Συμμετοχή στη φετινή Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών Nextdeal newsroom, 2/10/2017 facebook twitter linkedin H ασφαλιστική εταιρεία Eurolife ERB ενισχύοντας διαρκώς την ανθρωποκεντρική της προσέγγιση συμμετέχει φέτος στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών, που πραγματοποιείται υπό την αιγίδα του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών την εβδομάδα 2-7 Οκτωβρίου 2017. Η Eurolife ERB αναγνωρίζοντας τη σημασία της εξυπηρέτησης των πελατών της ως πρωταρχικού πυλώνα ανάπτυξης της εταιρείας και των ανθρώπων της, συμμετέχει ενεργά σε μια εβδομάδα που έχει ως κύριο αντικείμενο την ανάδειξη του ζωτικού ρόλου της Εξυπηρέτησης Πελατών, αλλά και την επιβράβευση των ανθρώπων που εργάζονται καθημερινά για την εξυπηρέτηση και την υποστήριξη του πελάτη. Κατά τη διάρκεια της συγκεκριμένης εβδομάδας, οι εργαζόμενοι της Eurolife ERB συμμετέχουν σε μια σειρά από εσωτερικές εκδηλώσεις και δράσεις, υπό το σύνθημα “Eurolife Customer Experience. All hands on deck!” που συνεπάγονται ενεργή συμμετοχή όλων και αναδεικνύουν τη συνολική φιλοσοφία της εταιρείας. Συγκεκριμένα, όλα τα ανώτατα και ανώτερα διοικητικά στελέχη της εταιρείας θα δώσουν το παρών στην τελετή έναρξης της Εθνικής Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών, ενώ μαζί με εργαζομένους και άλλων διευθύνσεων θα συμμετάσχουν και θα βιώσουν τη διαδικασία εξυπηρέτησης πελάτη/ συνεργάτη δίπλα στους εργαζομένους της πρώτης γραμμής. Επιπλέον, οι εργαζόμενοι θα συμμετάσχουν σε εξειδικευμένα εκπαιδευτικά σεμινάρια και διαδραστικές ενέργειες. Μέσα από όλες αυτές τις εκδηλώσεις, οι εργαζόμενοι της Eurolife ERB θα έχουν την ευκαιρία να αντιληφθούν πλήρως το ρόλο της Εξυπηρέτησης Πελατών στο εσωτερικό του οργανισμού, ενώ το ερωτηματολόγιο αξιολόγησης που θα κληθούν να συμπληρώσουν θα αποτελέσει εργαλείο βελτίωσης της συνολικής εταιρικής στρατηγικής της. Ο κος Βασίλης Καλογιάννης Διευθυντής Εξυπηρέτησης της Eurolife ERB, δήλωσε «Η συμμετοχή της Eurolife ERB σε ένα διεθνή θεσμό όπως η Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών αναδεικνύει με τρόπο ουσιαστικό τη σημασία που προσδίδει ο Όμιλος στους πελάτες της. Στόχος μας είναι να ενισχύσουμε το ζωτικό ρόλο της εξυπηρέτησης των πελατών στη λειτουργία και την ανάπτυξη του Ομίλου, αλλά και να αναγνωρίσουμε και να επιβραβεύσουμε την καθοριστική συμβολή και την αξία των ίδιων των εργαζομένων μας. Άλλωστε βασική μας στρατηγική κατεύθυνση παραμένει πάντα η περαιτέρω ανάπτυξη του ανθρώπινου δυναμικού σε όλα τα επίπεδα και η συμμετοχή μας σε αντίστοιχες δράσεις που επιβεβαιώνει και τη δέσμευση μας αυτή». Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Nextdeal newsroom, 13/6/2025 ERGO Ασφαλιστική: Ανταποκρίνεται στα νέα δεδομένα για την ασφάλιση οχημάτων με ενισχυμένες καλύψεις για φυσικές καταστροφές
Nextdeal newsroom, 13/6/2025 Μελάς Γιαννιώτης (ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ): Πόσιμο Νερό - Το νέο «χρυσάφι» επί γης!
Στην Αθήνα η Διοίκηση του Ομίλου Generali για την παρουσίαση της νέας στρατηγικής Lifetime Partner 27 Η Generali Hellas υποδέχθηκε με ενθουσιασμό, το Roadshow της στρατηγικής “Lifetime Partner 27: Driving Excellence”, με διεθνή συμμετοχή και ένα... Nextdeal newsroom, 13/06/2025 - 11:45 13/6/2025
ΕΕΑ: Χρειάζεται περισσότερος χρόνος για την υποχρεωτική εφαρμογή του ψηφιακού πελατολογίου Σύμφωνα με όσα προβλέπει ο νόμος, από την 1η Ιουλίου 2025 ξεκινά η υποχρεωτική εφαρμογή του ψηφιακού πελατολογίου, ως ένα από... Nextdeal newsroom, 13/06/2025 - 10:56 13/6/2025