Γιώργος Μούζος, 18/7/2016 - 15:00 facebook twitter linkedin Το... ιδιαίτερο Citroen C3! Γιώργος Μούζος, 18/7/2016 facebook twitter linkedin Το νέο C3 διατηρεί τη γαλλική φινέτσα του, έχοντας δεχτεί όμως και τις απαιτούμενες ενέσεις διαφορετικότητας, ώστε να είναι σύμφωνο με τη σύγχρονη εποχή που κινείται. Το νέο Citroen C3, το οποίο εντάσσεται στη κατηγορία των μικρών αυτοκινήτων, διαθέτει ιδιαίτερη εμφάνιση, καθώς και πλουσιοπάροχους χώρους, οι οποίοι θα βολέψουν με περισσή άνεση τους επιβάτες σας, μιας και διαθέτει μεγαλύτερους χώρους συγκριτικά με τον προκάτοχό του. Εμφάνιση επηρεασμένη από το μεγαλύτερο Cactus Το νέο CitroenC3 μπήκε αισίως στην τρίτη του γενιά, με την εξωτερική εμφάνιση να παραμένει εντυπωσιακή, έχοντας πολλές επιρροές από το επίσης φρέσκο μοντέλο της φίρμας, το Cactus. Ειδικά το εμπρός μέρος φέρει τα χαρακτηριστικά LED φωτιστικά σώματα που συναντάμε στο Cactus και Picasso. Τα κανονικά φωτιστικά σώματα ενσωματώνονται στο προφυλακτήρα, ενώ στο πλάι ξεχωρίζουν τα προστατευτικά Airbumps, (ακόμα μια επιρροή από το Cactus), ενώ πίσω τη προσοχή κεντρίζουν τα όμορφα φωτιστικά σώματα, οι ευμεγέθεις κολώνες του αμαξώματος και ο προφυλακτήρας που ανεβαίνει ψηλά στην πόρτα του χώρου αποσκευών. Νεανικό κι ευρύχωρο Ο νεανικός σχεδιασμός του νέου CitroenC3, συνεχίζεται και στη καμπίνα επιβατών, η οποία ενστερνίζεται αρκετές λεπτομέρειες από το διάκοσμο του Cactus, όπως τα χερούλια αντί χειρολαβών στο εσωτερικό των θυρών, καθώς και τα φαρδιά καθίσματα. Το ταμπλό είναι αρκετά τετραγωνισμένο, έχοντας μια ιδιαίτερη σχεδιαστική νόρμα, αλλά όντας αποτελούμενο από ποιοτικά υλικά. Το νέο μικρό γαλλικό μοντέλο, «πατάει» στην πλατφόρμα «PF1» του ομίλου PSA κι είναι όμοια με αυτή που χρησιμοποιούν τα Peugeot 208 και C4 Cactus. Το κυριότερο χαρακτηριστικό της εν λόγω πλατφόρμας, είναι πως προσφέρει αυξημένη ακαμψία και κατά συνέπεια και καλύτερη οδική συμπεριφορά. Οι χώροι είναι μεγαλύτεροι τόσο για επιβάτες όσο και τις αποσκευές τους με το εσωτερικό πλάτος να είναι μεγαλύτερο κατά 2 εκατοστά, με το χώρο αποσκευών να αγγίζει τα 300 λίτρα. Ποικιλία μηχανικών συνόλων! Το Citroen C3 θα προσφέρεται με τρία μηχανικά σύνολα βενζίνης και δυο πετρελαίου. Οι κινητήρες βενζίνης θα είναι τεχνολογίας PureTech, με τρεις κυλίνδρους και χωρητικότητα 1,2 λτ.. Η απόδοσή τους θα είναι 68, 82 και 110 ίππους, με τη μετάδοση της κίνησης να γίνεται μέσω χειροκίνητου κιβωτίου. Σε ότι αφορά τους πετρελαιοκινητήρες τώρα, εδώ ενσωματώνεται η τεχνολογία BlueHDi. Η χωρητικότητα του πετρελαιοκινητήρα θα είναι 1,6 λίτρων, με δυο διαφορετικές αποδόσεις 75 και 100 ίππων, ενώ κι εδώ θα ενσωματώνεται χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων. Για όσους θέλουν αυτόματο, θα μπορούν να αποκτήσουν το 6αρι αυτόματο κιβώτιο EAT6. Εν κατακλείδι! To νέο γαλλικό μικρό της Citroen, διατηρεί εν πολλοίς τα χαρακτηριστικά εκείνα που το έκαναν μια εμπορική επιτυχία τα προηγούμενα χρόνια, όπως τη πρωτότυπη και καλαίσθητη σχεδίαση, καθώς και τους μεγάλους χώρους επιβατών. Τώρα επιστρέφει ανανεωμένο, σε μια εποχή που η κατηγορία των μικρών αυτοκινήτων γνωρίζει μέρες δόξας, φιλοδοξώντας να δώσει μια επιπλέον ώθηση στις πωλήσεις της Citroen. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 07/08/2025 - 08:53 Οι πελάτες σας οδηγούν με μαγιό και σαγιονάρες; Εσείς τι κάνατε ως ασφαλιστές;
Γιώργος Μούζος, 04/08/2025 - 08:55 Ο «ασφαλιστικός» κίνδυνος της ανακύκλωσης αέρα στα οχήματα! Τι πρέπει να γνωρίζουν οι ασφαλιστές;
Γιώργος Μούζος, 30/07/2025 - 09:26 Μπαταρίες ηλεκτρικών οχημάτων: Η “καρδιά” των EV είναι ο νέος πονοκέφαλος των ασφαλιστικών
Γιώργος Μούζος, 28/07/2025 - 08:55 Καύσωνας και αυτοκίνητο: Ο κίνδυνος στην καμπίνα και τι πρέπει να γνωρίζουν οι ασφαλιστές!
Geely EX5: Το EV με διπλή πεντάστερη πιστοποίηση που επανακαθορίζει το ασφαλιστικό ρίσκο Με διπλή πεντάστερη αξιολόγηση, 16 ενεργητικά συστήματα ασφαλείας και ανθεκτική μπαταρία, το νέο SUV της Geely αποτελεί σημείο αναφοράς για... Γιώργος Μούζος, 25/07/2025 - 08:56
Πώς τα πρότυπα Euro NCAP αλλάζουν το τοπίο στα ασφαλιστικά τιμολόγια; Η αξιολόγηση ασφάλειας των αυτοκινήτων επαναπροσδιορίζει το ρίσκο και το κόστος ασφάλισης Τα τελευταία χρόνια, τα πρότυπα ασφαλείας Euro NCAP αποκτούν... Γιώργος Μούζος, 23/07/2025 - 09:00
Ηλεκτρικά αυτοκίνητα στις διακοπές: Τι πρέπει να γνωρίζει ο ασφαλιστής για τη σωστή κάλυψη του πελάτη του; Αυξημένη ζήτηση ηλεκτρικών οχημάτων σημαίνει νέες ανάγκες ασφάλισης και ενημέρωσης των πελατών σας. Η στροφή των καταναλωτών στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα διαμορφώνει... Γιώργος Μούζος, 21/07/2025 - 08:50
AI-driven Predictive Modeling: Πώς αλλάζει την πρόβλεψη αναγκών συντήρησης οχημάτων και τι σημαίνει για τις ασφαλιστικές εταιρείες; Η τεχνητή νοημοσύνη μετασχηματίζει τις ασφαλίσεις αυτοκινήτου, προβλέποντας τις ανάγκες συντήρησης πριν γίνουν ζημιές. Πώς επηρεάζεται η αγορά και τι... Γιώργος Μούζος, 17/07/2025 - 09:00
Blockchain: Η επανάσταση στην καταπολέμηση της ασφαλιστικής απάτης στον κλάδο αυτοκινήτου Πώς η τεχνολογία blockchain μετασχηματίζει τον τρόπο με τον οποίο οι ασφαλιστικές εταιρείες αντιμετωπίζουν τις απάτες. Η ασφαλιστική απάτη στον κλάδο... Γιώργος Μούζος, 14/07/2025 - 08:57
Adaptive Cruise Control: Άνεση με κόστος την ασφάλεια; Τι σημαίνει αυτό για τους ασφαλιστές; Νέα έρευνα αποκαλύπτει ότι το Adaptive Cruise Control ενδέχεται να αυξάνει την πιθανότητα ατυχημάτων. Τι σημαίνει αυτό για τους ασφαλιστές... Γιώργος Μούζος, 11/07/2025 - 09:37