Γιώργος Μούζος, 15/6/2016 - 09:30 facebook twitter linkedin Έτσι γίνονται τα τεστ μουσώνων στα μοντέλα της Nissan! Γιώργος Μούζος, 15/6/2016 facebook twitter linkedin H Nissan για να διασφαλίσει την τέλεια ποιότητα και στεγανότητα των οχημάτων της, τα υποβάλλει σε εξοντωτικά τεστ, στο Ευρωπαϊκό Τεχνικό Κέντρο της. Κατά τη διάρκεια των δοκιμών ψεκάζονται χιλιάδες λίτρα νερού στο εξωτερικό του αυτοκινήτου και από κάθε γωνία, η Nissan διενεργεί εξονυχιστικούς ελέγχους για να διασφαλίσει την υψηλή ποιότητα και στην στεγανότητα των οχημάτων της. Η συγκεκριμένη δοκιμασία που είναι γνωστή και ως τεστ των μουσώνων, πραγματοποιείται αρκετές φορές κατά τη διάρκεια της κατασκευής όλων των αυτοκινήτων και φορτηγών που περιλαμβάνονται στην γκάμα της Nissan. Αρχικά, 24.000 λίτρα νερού πέφτουν στο αυτοκίνητο. Η πιο σημαντική φάση του τεστ έγκειται στα 15 λεπτά όπου συνολικά πέφτουν πάνω από 1.000 λίτρα νερού στο αυτοκίνητο, γεγονός που ισοδυναμεί με στάθμη νερού ενός μέτρου από βροχοπτώσεις. Στις συγκεκριμένες υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις της Nissan στο Cranfield του Ηνωμένου Βασιλείου, το παραπάνω τεστ θα μπορούσε εύκολα να γίνεται με αυτοματοποιημένο τρόπο. Όμως, η αυστηρή φύση του προγράμματος ανάπτυξης των μοντέλων της Nissan, σε συνδυασμό με τις πολυποίκιλες καιρικές συνθήκες που επικρατούν ανά την Υφήλιο, απαιτεί οι τεχνικοί της Nissan να “επιτίθενται” στο αυτοκίνητο, με ειδικά πλυστικά μηχανήματα υψηλής πίεσης νερού που φθάνουν τα 150 bar, όταν οι περισσότερες συσκευές του είδους λειτουργούν σε πίεση 110 bar. Καθ’ όλη τη διάρκεια της δοκιμασίας, το αυτοκίνητο δέχεται έως και 30.000 λίτρα νερού. Η ποσότητα αυτή ισοδυναμεί με αυτή που απαιτείται για πάνω από 2.000 πλύσεις σε ένα μέσο πλυντήριο πιάτων. Εκτός των παραπάνω, αξίζει να σημειωθεί ότι η Nissan, συλλέγει το χρησιμοποιημένο νερό από αυτά τα τεστ, το φιλτράρει και το επαναχρησιμοποιεί, αποδεικνύοντας και με αυτό τον τρόπο το υψηλό αίσθημα περιβαλλοντικής ευθύνης που την διακατέχει. Δείτε και το ανάλογο βίντεο με το πως πραγματοποιούνται οι δοκιμές! Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 29/09/2025 - 08:44 Αυτόνομα & συνδεδεμένα οχήματα: Νέα ρίσκα κυβερνοασφάλειας για τις ασφαλιστικές εταιρείες
Γιώργος Μούζος, 22/09/2025 - 11:03 Πώς μια «αθώα» βόλτα μπορεί να τινάξει στον αέρα αποζημιώσεις και πελατειακές σχέσεις!
Ψώνια στο κάθισμα των πελατών σας; Βαριές αποζημιώσεις & πρόστιμο ΚΟΚ Μια «αθώα» συνήθεια που αυξάνει τον κίνδυνο τραυματισμού, περιπλέκει τις αποζημιώσεις και φουσκώνει τον δείκτη ζημιών. Πώς πρέπει να συμβουλέψετε... Γιώργος Μούζος, 19/09/2025 - 08:55
Πέρα από την τιμή: Πώς θα διατηρήσετε τους πελάτες σας; Μήπως η ανανέωση κρίνεται και από άλλους παράγοντες και δεν είναι μόνο θέμα τιμής; Πώς μπορείτε να διατηρήσετε το χαρτοφυλάκιο... Γιώργος Μούζος, 17/09/2025 - 08:57
Κρύβει τις πινακίδες του ο πελάτης σας; Ο νέος Κ.Ο.Κ. δεν αστειεύεται Ο νέος Κ.Ο.Κ. δεν αστειεύεται και για τις κρυμμένες πινακίδες προβλέπει αυστηρά πρόστιμα, μέσω του άρθρου 94! Τι πρέπει να... Γιώργος Μούζος, 15/09/2025 - 08:55
Γυρισμένα χιλιόμετρα στα μεταχειρισμένα: Ακόμα ένας πονοκέφαλος της ασφαλιστικής αγοράς Η παραποίηση των χιλιομέτρων που έχουν διανύσει τα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα αποτελεί σοβαρό πρόβλημα για την ασφαλιστική αγορά στην Ελλάδα, επηρεάζοντας... Γιώργος Μούζος, 11/09/2025 - 08:55
Νοθευμένα καύσιμα και ασφαλιστικές επιπτώσεις! Πώς μια παραβατική πρακτική δημιουργεί νέους κινδύνους στην αυτοκινητική ασφάλιση Η νοθεία καυσίμων είναι ένα αέναο πρόβλημα που ταλανίζει χρόνια την... Γιώργος Μούζος, 08/09/2025 - 08:52
Ελαστικά: Οι λεπτομέρειες που πληρώνει ακριβά η ασφαλιστική αγορά Η αμέλεια στον έλεγχο τους αυξάνει τα ατυχήματα, τις αποζημιώσεις και πιέζει ολόκληρη την ασφαλιστική αγορά. Οι περισσότεροι οδηγοί ξοδεύουν ώρες... Γιώργος Μούζος, 05/09/2025 - 08:58