Γιώργος Μούζος, 5/2/2016 - 09:30 facebook twitter linkedin Έρχεται το νέο Opel Mokka X Γιώργος Μούζος, 5/2/2016 facebook twitter linkedin Η πρώτη μας επαφή με το Opel Mokka έγινε το 2012. Το πλήρωμα του χρόνου έφτασε όμως και ήρθε η ώρα για μια ριζική ανανέωση για το μικρό crossover της Opel. Το facelift στο Mokka θα είναι εκτεταμένο (πέρα από την ονομασία όπου προστίθεται το γράμμα Χ), φέροντας πλήθος σχεδιαστικών αλλαγών, με τις περισσότερες να εντοπίζονται στο εμπρός μέρος του αυτοκινήτου. Εκεί θα τοποθετηθεί μια νέα χρωμιωμένη γρίλια, νέα φωτιστικά σώματα, ενώ ο προφυλακτήρας είναι σχεδιασμένος από την αρχή. Στο οπίσθιο μέρος του αυτοκινήτου ξεχωρίζουν τα νέα φωτιστικά σώματα που θυμίζουν μπούμερανγκ και είναι τεχνολογίας LED. Ανανεωμένη όμως θα είναι και η καμπίνα των επιβατών, όπου με την πρώτη ματιά φαίνεται πως ενσωματώνει πολλά μέρη από το μικρομεσαίο μοντέλο της φίρμας, το εξίσου φρέσκο Astra. Στη κεντρική κονσόλα ξεχωρίζει η οθόνη αφής 7 ιντσών (στον προαιρετικό εξοπλισμό υπάρχει και 8 ιντσών), ενώ εντελώς νέο είναι και το σύστημα infotainment. Σε ότι έχει να κάνει με τη γκάμα των κινητήρων, εκεί το μεγάλο νέο είναι η αντικατάσταση του turbo βενζινοκινητήρα των 1,4 λίτρων, με έναν ίδιας χωρητικότητας, αλλά με την ειδοποιό διαφορά πως θα αποδίδει 152 ίππους (120 και 140 ίππους απέδιδε ο προηγούμενος). Στους diesel θα υπάρχει ο γνωστός 1,6 CDTi με τη διττή απόδοση των 110 και 136 ίππων. Σε ότι αφορά τη μετάδοση της κίνησης για τον κινητήρα των 1,4 λίτρων και 152 ίππων θα υπάρχει ένα χειροκίνητο και ένα αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων, αλλά και τετρακίνηση, με ηλεκτρομαγνητικό πολύδισκο συμπλέκτη. Ανάλογα με τις συνθήκες η κίνηση θα μπορεί να μεταδίδεται από 100% στους εμπρός τροχούς και έως 50% στους πίσω. Η επίσημη πρεμιέρα του Mokka X θα γίνει στην έκθεση της Φρανκφούρτης τον ερχόμενο Σεπτέμβριο. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 03/11/2025 - 08:40 Ο διακόπτης που κανείς δεν προσέχει, αλλά κάθε ασφαλιστής πρέπει να ξέρει
Γιώργος Μούζος, 31/10/2025 - 08:50 Το ρίσκο που αγνοούν οι πελάτες σας: Πώς ένα ραγισμένο παρμπρίζ μπορεί να ακυρώσει την κάλυψή τους
Γιώργος Μούζος, 29/10/2025 - 12:04 Τα frit στο παρμπρίζ: Γιατί πρέπει να τα γνωρίζετε καλύτερα από τους πελάτες σας;
Γιώργος Μούζος, 27/10/2025 - 11:31 Η τεχνητή νοημοσύνη επιβάλλει πρόστιμα στάθμευσης και οι ασφαλιστές πρέπει να ετοιμαστούν!
Καλώδια φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων: Η νέα μάστιγα που απειλεί την ασφαλιστική αγορά Η κλοπή καλωδίων φόρτισης δεν είναι απλά μία ενοχλητική τάση της εποχής. Είναι μια οργανωμένη επιδημία που κλονίζει τα θεμέλια... Γιώργος Μούζος, 22/10/2025 - 12:12
Όταν το αυτοκίνητο «σκέφτεται», ποιος φταίει στην στραβή; Ποιος αναλαμβάνει την ευθύνη όταν το λογισμικό παίρνει το τιμόνι και τα συστήματα υποβοήθησης αλλάζουν δυναμικά τον κίνδυνο; Ας το πούμε... Γιώργος Μούζος, 20/10/2025 - 08:35
Οχήματα χωρίς οδηγό: Ρίσκα, τιμολόγηση και νέες καλύψεις που έρχονται Η αυτόνομη οδήγηση ωριμάζει και πλησιάζει η ώρα που θα γίνει καθημερινότητα. Για τους ασφαλιστές αυτό σημαίνει νέα μοντέλα ευθύνης,... Γιώργος Μούζος, 16/10/2025 - 08:45
Πώς ένα λεπτό μπορεί να μειώσει τη χρήση της οδικής βοήθειας από τους πελάτες σας; (Ο κανόνας του ενός λεπτού) Το φθηνότερο εργαλείο διαχείρισης κινδύνου κρύβεται στο ρελαντί, μειώνει τη συχνότητα ζημιών χωρίς να κοστίζει ούτε ευρώ. Η αγορά ζητά... Γιώργος Μούζος, 14/10/2025 - 09:10
Προστασία δεδομένων & «συνδεδεμένα» αυτοκίνητα - Τι χρειάζεται πραγματικά ένας ασφαλιστής για να δουλέψει με ασφάλεια και χωρίς «γκρίζες ζώνες»; Η σύγχρονη τεχνολογία μετατρέπει κάθε αυτοκίνητο σε «αισθητήρες σε ρόδες» . Από το infotainment και το e-Call μέχρι τα ενσωματωμένα... Γιώργος Μούζος, 10/10/2025 - 11:00
Τα ADAS «κοιμίζουν» τους οδηγούς: Πώς οι τεχνολογίες ασφάλειας φουσκώνουν τα μικροατυχήματα; Η άβολη αλήθεια: η ασφάλεια γίνεται άλλοθι απροσεξίας και το κόστος γυρίζει στην ασφαλιστική αγορά Η νέα γενιά βοηθημάτων οδήγησης υπόσχεται... Γιώργος Μούζος, 08/10/2025 - 08:25