close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Πωλήσεις

ΠΩΛΗΣΕΙΣ

H πίεση αποδίδει;
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
29/12/2015 - 09:14
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

H πίεση αποδίδει;

Nextdeal newsroom, 29/12/2015
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Πολλοί πωλητές είναι ιδιαίτερα πιεστικοί. Βέβαια η πίεση είναι κάτι υποκειμενικό. Αυτό που κάποιος θεωρεί πιεστικό, κάποιος άλλος μπορεί να το θεωρεί φυσικό. Όμως αυτό που ενδιαφέρει είναι τι πραγματικά νιώθει ο υποψήφιος πελάτης. Και όπως αποδεικνύεται στην πράξη, ακόμα και αν μερικές φορές η πίεση αποδίδει, και αυτό σημαίνει πως ο πωλητής κλείνει την πώληση, τελικά αυτό το αποτέλεσμα είναι προσωρινό. Βέβαια αν πρόκειται για καταναλωτικά προϊόντα, τότε πιθανόν το αποτέλεσμα να είναι και μόνιμο αλλά αυτό που πραγματικά θα έπρεπε να ενδιαφέρει τον πωλητή είναι το αν θα κερδίσει την πώληση ή τον πελάτη; Γιατί αν πρόκειται για τον πελάτη, τότε σε καμία περίπτωση μια πιεστική πώληση δεν κερδίζει τον άνθρωπο.

Σε ποιόν αρέσει να τον πιέζουν; Ποιος είναι αυτός που θέλει να έρχεται σε δύσκολη θέση και τελικά να αποφασίζει κάτι κάτω από την απειλή ενός άσχημου και βασανιστικού συναισθήματος; Ποια είναι τα συναισθήματα του πελάτη μετά την απομάκρυνση του πωλητή, είτε έκλεισε είτε όχι , μια πιεστική πώληση;

Αυτά είναι μερικά βασικά ερωτήματα αλλά ας τα δούμε ένα – ένα.

Κανείς δεν αρέσκεται στο να τον πιέζουν. Αυτό που πραγματικά θέλει είναι να έχει όλες τις πληροφορίες για να αντιληφθεί αν η αγορά είναι προς το συμφέρον του ή όχι. Και αυτό θέλει από τον πωλητή, να του δώσεις τις πληροφορίες με όσο το δυνατόν πιο αντικειμενικό τρόπο και χωρίς υπερβολές. Αλώστε ο υποψήφιος είναι ήδη υποψιασμένος πως ο πωλητής θα προσπαθήσει να κλείσει την δουλειά αφού αυτό είναι το συμφέρον του. Και εδώ είναι η μεγάλη πρόκληση του πωλητή. Να ακροβατεί ανάμεσα στην παροχή πληροφοριών με τρόπο αντικειμενικό αλλά ταυτόχρονα να ελέγχει την συζήτηση ώστε χωρίς ουσιαστικά να πιέζει, να κρατά τη κουβέντα στην κατεύθυνση της λήψης μια απόφασης. Ίσως θα μπορούσαμε να πούμε πως αυτό που πιέζει τον υποψήφιο είναι η ανάγκη να πάρει μια απόφαση στην πρόταση του πωλητή και όχι ουσιαστικά ο ίδιος ο πωλητής. Και αυτό δεν είναι πάντα εύκολο ούτε ξεκάθαρο στο μυαλό του πωλητή.

Η παράλογη πίεση ποτέ δεν οδήγησε σε μια σωστή πώληση. Όπως έλεγε ο Zιg Ziglar «ο πελάτης για να αλλάξει τη αρνητική γνώμη του πρέπει ο πωλητής να του δώσει κάποιο νέο στοιχείο για να πάρει μια εντελώς νέα απόφαση πάνω στο ίδιο θέμα». Εννοούσε πως αν ο πελάτης αρνηθεί, είναι άσκοπο ο πωλητής να επιμένει στα ίδια επιχειρήματα που έχει ήδη δώσει. Θα πρέπει να προσφέρει κάτι νέο στη κουβέντα, κάτι που θα καλεί ουσιαστικά τον υποψήφιο πελάτη να πάρει μια εντελώς νέα απόφαση και όχι ουσιαστικά να αλλάξει την παλιά αρνητική του θέση. Μόνο έτσι υπάρχει περίπτωση να κλείσει η πώληση χωρίς να νιώσει ο πελάτης αληθινή πίεση.

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Εσύ ξέρεις τι σημαίνει «ασφαλιζόμενη αξία» και γιατί δεν πρέπει να ασφαλίσεις ένα σπίτι για την αντικειμενική του;
    Νικολέτα Μάρκου, 10/6/2025

    Εσύ ξέρεις τι σημαίνει «ασφαλιζόμενη αξία» και γιατί δεν πρέπει να ασφαλίσεις ένα σπίτι για την αντικειμενική του;

  • Δημήτρης Μπάτρης: Ποιο είναι το καλύτερο προσόν για να γίνει κάποιος πωλητής
    Δημήτρης Μπάτρης, 10/6/2025

    Δημήτρης Μπάτρης: Ποιο είναι το καλύτερο προσόν για να γίνει κάποιος πωλητής

  • Να Αλλάξω Πρόγραμμα και Εταιρεία ή να Αυξήσω την Απαλλαγή; Τι Συμφέρει Πραγματικά στην Ασφάλιση Υγείας;

    Να Αλλάξω Πρόγραμμα και Εταιρεία ή να Αυξήσω την Απαλλαγή; Τι Συμφέρει Πραγματικά στην Ασφάλιση Υγείας;

    Γράφει ο Αντώνιος Δουνδουλάκης Σε μια εποχή όπου το κόστος της ιδιωτικής ασφάλισης υγείας αυξάνεται διαρκώς, είναι απόλυτα κατανοητό ότι πολλοί...
    Αντώνιος Δουνδουλάκης, 04/06/2025 - 13:00 4/6/2025
  • Πωλήσεις: Συλλογή Ιδεών Marketing - Πλησιάζοντας μικροεπιχειρηματίες

    Πωλήσεις: Συλλογή Ιδεών Marketing - Πλησιάζοντας μικροεπιχειρηματίες

    Αναδημοσίευση από το περιοδικό Ασφαλιστικό ΝΑΙ που κυκλοφορεί (Τεύχος 213) - Στήλη 'Πωλήσεις' Επιμέλεια: Ευάγγελος Γ. Σπύρου ● Ποια η χρήση αυτού...
    Ευάγγελος Γ. Σπύρου, 03/06/2025 - 13:18 3/6/2025

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

H DEMO στους 10 πιο ελκυστικούς εργοδότες στην Ελλάδα για το 2025
15:42 H DEMO στους 10 πιο ελκυστικούς εργοδότες στην Ελλάδα για το 2025
  • 15:00 Η Lime εγκαινιάζει Ζώνες Υποχρεωτικής Στάθμευσης για πατίνια στο κέντρο της Αθήνας
  • 14:50 Στην Κρέστενα Ηλείας θα βρίσκεται το Σαββατοκύριακο το METROPOLITAN HOSPITAL με το Πρόγραμμα “ΠΑΝΤΟΥ”
  • 14:28 Πιερρακάκης: Επιστροφή ενοικίου μόνο για όσους πληρώνουν ηλεκτρονικά το μίσθωμα
  • 13:49 Νέες εντάξεις στο ΕΣΠΑ για παρεμβάσεις ενεργειακής αναβάθμισης νοσοκομείων, ύψους 27,1 εκατ. ευρώ
  • 13:44 Συμμετοχή της Intracom Defense στην Άσκηση IMMEDIATE RESPONSE-25 (IR25)
  • 13:38 Δημήτρης Θεοδωρόπουλος & Joy Κουμεντάκου στο Φουάρ με την έκθεση “Playtape”
  • 13:34 Παγκόσμια Μελέτη για το AI: Γιατί οι περισσότερες επιχειρήσεις δεν κερδίζουν ακόμα από την Τεχνητή Νοημοσύνη
  • 13:25 H HDI Global SE, Hellas γιορτάζει τα 30 χρόνια επιτυχημένης πορείας στην Ελλάδα!
  • 13:08 Γ. Περιστέρης: «Σε ένα νέο, δυναμικό κύκλο ανάπτυξης εισέρχεται η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ»
  • 12:25 «Πάντα εκεί να σας στηρίζει» - Νέα διαφημιστική ταινία της NN Hellas
  • 12:06 H Ελλάδα, η ενδυνάμωση της Τουρκίας και τα ανοιχτά μέτωπα στην Ανατολική Μεσόγειο
  • 11:46 Η tbi bank ανακοινώνει ισχυρή ανάπτυξη για το α’ τρίμηνο του 2025
  • 11:43 ΠΑ.ΣΥ.Ν.Ο - Ε.Σ.Υ. για τη λανθασμένη μετάγγιση αίματος στο «ΤΖΑΝΕΙΟ»: «Σύμπτωμα ενός συστήματος που καταρρέει»
  • 11:38 ΕΟΔΥ: Από ποιες ασθένειες κινδυνεύουν οι ταξιδιώτες στο εξωτερικό - Μηνιαίο επιδημιολογικό δελτίο
  • 11:24 Eurobank Research | Πρωταγωνιστής στις Οικονομικές Προβλέψεις για Ελλάδα και Κύπρο
  • 10:39 Πενήντα Πρόεδροι Ιατρικών Συλλόγων με δήλωσή τους στηρίζουν τον Πρόεδρο του ΠΙΣ Αθ. Εξαδάκτυλο
  • 10:10 ΗΠΑ και Κίνα ανακοίνωσαν πως συμφώνησαν σε «γενικό πλαίσιο» για το εμπόριο
  • 09:33 Νέος ΚΟΚ: Νομοθετικές βελτιώσεις Κυρανάκη για ταξί, τροχόσπιτα, πρόστιμα
  • 09:25 Πλαγίως: Το “re/ re branding" του ενός και μοναδικού Προέδρου
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 6/6 Η Be Βrokers βραβεύει τους συνεργάτες της - Τι λένε στελέχη της αγοράς (βίντεο)
  2. 6/6 Η Allianz επιβράβευσε τους Συνεργάτες της με τον Διαγωνισμό «Οδήγησε και εσύ ένα Premium Αυτοκίνητο»
  3. 5/6 Πως να προστατευτούν οι επιχειρήσεις από την υπασφάλιση, εν όψει της υποχρεωτικής ασφάλισης έναντι φυσικών καταστροφών;
  4. 11/6 Το «προσκλητήριο» του Αλέξη, η…αμνησία και τα «μαχαίρια» της Ζωής, η νέα «ψήφος» στις ελληνικές τράπεζες, η Λάτση στην…Αττική Οδό και ο Παπαστράτος ο καλύτερος εργοδότης
  5. 6/6 Επανεκλογή του Σπύρου Μπαρκούζου, Διευθυντή Διαχείρισης Κινδύνων της Syndea στο Διοικητικό Συμβούλιο της AMICE
  6. 10/6 Κ. Μητσοτάκης για νέο ΚΟΚ: Το 40% των νεκρών στα τροχαία είναι με μηχανή και το 25% δεν φορούσε ζώνη - Δεν θα συνθηκολογήσουμε με το χάος
  7. 10/6 Ένας Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής, μοιράζεται μαζί μας μυστικά επιτυχίας και αλήθειες!

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube