Nextdeal newsroom, 4/7/2014 - 09:19 facebook twitter linkedin Legal & General: Συναισθηματική εκπαίδευση για τo τμήμα εξυπηρέτησης πελατών Nextdeal newsroom, 4/7/2014 facebook twitter linkedin H Legal & General θα εκπαιδεύσει 1.300 υπαλλήλους της στην κατανόηση του πελάτη και στη σύνδεση μαζί του όταν εκείνος περνά συναισθηματικές δοκιμασίες. Το πρόγραμμα έχει τον τίτλο «Customer Experience Matters», αποτελείται από τρεις ενότητες και καταρτίστηκε σε συνεργασία με τον εκπαιδευτικό όμιλο Hemsley Fraser. Λόγω του μεγέθους της L&G, πιλοτικά θα εκπαιδευτεί το προσωπικό εξυπηρέτησης πελατών του κλάδου ζωής και, αν επιτευχθούν οι στόχοι του προγράμματος, στη συνέχεια θα εκπαιδευτούν και οι υπάλληλοι των υπόλοιπων κλάδων. Όπως τόνισε η Joanne Hardy, διευθύντρια του τμήματος εξυπηρέτησης πελατών, οι ασφάλειες μπορούν να αποτελούν συναισθηματικά φορτισμένη εργασία όταν κανείς ασχολείται με ανθρώπους που προγραμματίζουν το μέλλον τους, αγοράζουν σπίτι, αποκτούν παιδιά, πενθούν ή έπεσαν θύματα πλημμύρας, πυρκαγιάς ή διάρρηξης. Η ίδια τόνισε τη σημασία της κατανόησης του πελάτη και του να επενδύσει κανείς χρόνο στην αποτελεσματική διαχείριση μιας κατάστασης που απαιτεί προσοχή. Οι πελάτες, καταλήγει η ίδια, είναι συχνά συναισθηματικά φορτισμένοι όταν επικοινωνούν με μια ασφαλιστική εταιρεία μπορεί να είναι εξαιρετικά ενοχλητικό γι’ αυτούς αν το πρόσωπο με το οποίο μιλούν συμπεριφέρεται σαν ρομπότ και δεν κατανοεί ή δεν συναισθάνεται πώς νιώθουν. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Nextdeal newsroom, 5/6/2025 Insurance Europe: Η νεότερη γενιά δηλώνει ότι η ασφάλιση πρέπει να γίνει πιο απλή
Nextdeal newsroom, 4/6/2025 Η Howden ενισχύει τις δυνατότητες διαχείρισης πιστωτικού κινδύνου στην Ευρώπη με την εξαγορά της Granular Investments
Howden Re: Αντασφάλιση και ακίνητη περιουσία παραμένουν βασικοί μοχλοί κερδοφορίας για τα συνδικάτα των Lloyd’s Οι κλάδοι ακίνητης περιουσίας και αντασφάλισης παραμένουν οι βασικοί μοχλοί ανάπτυξης ασφαλίστρων και κερδοφορίας για τα συνδικάτα των Lloyd’s του... Nextdeal newsroom, 02/06/2025 - 15:40 2/6/2025
Fitch: Αντ/ασφαλιστές καλύτερα προετοιμασμένοι για την έντονη σεζόν τυφώνων του 2025 Οι ασφαλιστικές και αντασφαλιστικές εταιρείες είναι καλύτερα προετοιμασμένες για να αντέξουν τη σεζόν τυφώνων του 2025 και άλλες ενδεχόμενες καταστροφές,... Nextdeal newsroom, 02/06/2025 - 14:20 2/6/2025