Nextdeal newsroom, 18/1/2013 - 08:25 facebook twitter linkedin NAI στην ARAG Nextdeal newsroom, 18/1/2013 facebook twitter linkedin Τον Οκτώβριο 2012 το τμήμα Marketing της ARAG διοργάνωσε έρευνα πανελλαδικά στους συνεργάτες της υπηρεσίας πωλήσεων δηλαδή συμβούλους πράκτορες μεσίτες και ζήτησε τη γνώμη τους σε μια σειρά από θέματα που αφορούν τη συνεργασία μας, αλλά και τις δικές τους προτάσεις σε επιμέρους θέματα, που θα κρίνανε ότι χρήζουν βελτίωσης, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση της εταιρείας. Τα θέματα ήσαν αρκετά και κρίσιμα αφού άπτονταν όλων σχεδόν των ασφαλιστικών ζητημάτων, όπως είναι:- Η επικοινωνία- Η εκπαίδευση- Τα προϊόντα- Ο ανταγωνισμός - Η αντιμετώπιση των ακυρώσεων- Ο διακανονισμός των ζημιών - Οι νομικές συμβουλές και τέλος η γενική αξιολόγηση της εταιρίας. Σήμερα είμαστε στην ευχάριστη θέση να σας παρουσιάσουμε τα αποτελέσματα αυτής της έρευνας οπότε μπορείτε να δείτε αναλυτικά κατηγοριοποιημένες σε ποσοστά τις απαντήσεις που λάβαμε ανά ερευνητέο θέμα. Τα κεφαλαιώδη ευρήματα της έρευνας έχουν ως εξής: • Το 75% των συνεργατών δεν επιθυμεί αλλαγές στον σημερινό καθιερωμένο τρόπο επικοινωνίας με την εταιρία• Το 44% βρίσκει την ιστοσελίδα μας κατατοπιστική και το 33% πολύ καλή• Το 31% βρίσκει την εκπαίδευση επαρκή και το 49% αρκετά επαρκή. Το 49% όμως του συνόλου επιθυμεί περισσότερα σεμινάρια και το 68% επιθυμεί 3 επισκέψεις το χρόνο στον χώρο του• Το 82% των συνεργατών βρίσκει πως τα προϊόντα της ARAG καλύπτουν τις ανάγκες των ασφαλισμένων και το 70% τα βρίσκει καλύτερα του ανταγωνισμού• Στα προϊόντα εκτός αυτοκινήτου το 39% βρίσκει, ότι μεγαλύτερη ανάπτυξη επιδέχεται ο κλάδος της Ν.Π. Επιχειρήσεων και ακολουθεί η Οικογενειακή Ν.Π. με 24%• Το 98% των συνεργατών «πολεμάνε» την ακύρωση, το 70% έχει γνώση των ζημιών του πελάτη και το 88% επιθυμεί να ενημερώνεται από την εταιρία για τις εκκρεμείς ζημιές των πελατών και την εξέλιξή τους• Το 90% δηλώνει ευχαριστημένο από τον διακανονισμό των ζημιών και βρίσκει την τηλεφωνική παροχή Νομικών Συμβουλών «πλήρη» κατά 85 – 90%. Τέλος στη γενική αξιολόγηση της εταιρίας, σύμφωνα με τη γνώμη των συνεργατών με άριστα το 10 η ARAG καταλαμβάνει τη θέση 9,21 τη δεκαετία που διανύουμε. Είμαστε χαρούμενοι για τα παραπάνω βασικά ευρήματα της έρευνας, που αποτελούν για μας επιβεβαίωση ότι βαδίζουμε στο σωστό δρόμο. Έτσι λοιπόν ανανεωμένοι και δυνατοί προχωράμε μπροστά με αυτοπεποίθηση, σιγουριά και όραμα για το μέλλον. Όλες οι επιμέρους παρατηρήσεις των συνεργατών που μετείχαν στην έρευνα, έχουν καταγραφεί και θα ληφθούν σοβαρά υπόψη για τη βελτίωση του έργου μας. B. Αποτελέσματα γνώμης ασφαλισμένων NEWSLETTER Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα. Εκτός όμως από την έρευνα της γνώμης των συνεργατών τον Οκτώβριο του 2012, το τμήμα Marketing της ARAG διοργάνωσε μια τηλεφωνική δημοσκόπηση κατευθείαν σε δείγμα ασφαλισμένων, με σκοπό να μετρήσει την γνώμη τους. Στο δείγμα μετείχαν πελάτες τόσο από Αθήνα όσο και από Θεσσαλονίκη & Πάτρα. Όλοι είχαν τουλάχιστον μία πρόσφατη ασφαλιστική περίπτωση, που ανέλαβε η εταιρία να διεκπεραιώσει, είτε εξωδίκως, είτε δικαστικώς με την μεσολάβηση δικηγόρου. Η τηλεφωνική έρευνα έγινε με την μορφή σύντομων ερωταπαντήσεων και στο δείγμα μετείχαν πελάτες διαφόρων συμβολαίων. Οι κατηγοριοποιημένες σε ποσοστά απαντήσεις των πελατών, στα βασικά ερωτήματα έχουν ως εξής: - Το 51% πληροφορήθηκε για την ARAG από συγγενικό / φιλικό πρόσωπο και το 40% από ασφαλιστικό πράκτορα / σύμβουλο - Το 49% των πελατών είχε πάρα πολύ θετική γνώμη για την επικοινωνία με το προσωπικό της εταιρίας και το 38% αρκετά θετική - Το 45% των πελατών έμεινε πάρα πολύ ικανοποιημένο από τις υπηρεσίες του δικηγόρου και το 30% αρκετά ικανοποιημένο. - Στην ερώτηση «αν με την ARAG τελικά έπιασαν τόπο τα λεφτά σας» το 87% απάντησε θετικά - Τέλος στην ερώτηση «αν θα συστήνατε την ARAG σε γνωστούς – συναδέλφους – φίλους σας» το 91% απάντησε θετικά. Όπως γίνεται αντιληπτό η απευθείας γνώμη των ασφαλισμένων είναι για την εταιρία μας πολύ καλή. Αυτό μας τιμά και αποζημιώνει τις προσπάθειές μας για επαγρύπνηση και συνεχή βελτίωση. Με σοβαρότητα, συνέπεια και υπευθυνότητα θα συνεχίσουμε την προσπάθεια. Το μήνυμα που επικοινωνήσαμε στους συνεργάτες της υπηρεσίας πωλήσεων, ήταν να συστρατευθούν μαζί μας προτείνοντας την ARAG στους πελάτες τους, ειδικά αυτήν την περίοδο της κρίσης που κάνει την Νομική Προστασία ακόμη πιο χρήσιμη, σχεδόν αναγκαία, τονίζει η εταιρεία.. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Nextdeal newsroom, 22/5/2025 Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου: Έδειξε τα νοσοκομεία ως υπεύθυνα για τις αυξήσεις στα ασφάλιστρα υγείας
Nextdeal newsroom, 22/5/2025 ΒΕΑ: Ζητά παράταση προθεσμίας και επανεξέταση του πλαισίου ασφάλισης των μικρών επιχειρήσεων
Τάσος Ηλιακόπουλος: Αναλαμβάνει καθήκοντα CEO στην Howden Agents Η Howden, ο μεγαλύτερος μεσίτης ασφαλίσεων στην Ελλάδα και την Κύπρο, ανακοινώνει μία νέα προσθήκη στην ομάδα της, με την... Nextdeal newsroom, 22/05/2025 - 13:15 22/5/2025
Eurolife FFH: Νέα προγράμματα Ασφάλισης Έργου My Protection Combo Αξία έχει κάθε έργο σου να αναπτύσσεται με ασφάλεια! Η Eurolife FFH, μέλος της Fairfax Financial Holdings Ltd, ανταποκρινόμενη στις απαιτήσεις του σύγχρονου... Nextdeal newsroom, 22/05/2025 - 12:25 22/5/2025