close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Ασφαλιστικές Ειδήσεις
  • Ιδιωτική Ασφάλιση

ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΑΣΦAΛΙΣΗ

Ο πελάτης θέλει τον ασφαλιστή του
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
10/4/2012 - 10:29
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Ο πελάτης θέλει τον ασφαλιστή του

Nextdeal newsroom, 10/4/2012
  • facebook
  • twitter
  • linkedin


Ο ασφαλισμένος νοιάζεται ΜΟΝΟ για φτηνές καλύψεις. Ο πελάτης. θα αγοράσει ΟΤΑΝ βρει φτηνό προϊόν. Οι διαδικτυακές πωλήσεις προσελκύουν λόγω τιμής. Αυτές, είναι κάποιες βασικές αντιλήψεις που κυριαρχούν στην ασφαλιστική αγορά το τελευταίο διάστημα, λόγω οικονομικής στενότητας και λόγω τεχνολογικής προόδου.

Ισχύουν, όμως όλα αυτά, ή υπάρχουν και, άλλοι εξ’ ίσου σοβαροί παράγοντες που εξετάζει ο πελάτης πριν την αγορά ή την ανανέωση του ασφαλιστηρίου συμβολαίου του;

Η Ernst & Young πρόσφατα διεξήγαγε έρευνα με θέμα ‘Voice of the customer: time for insurers to rethink their relationships’, απευθύνθηκε σε 24.000 πελάτες, σε 23 χώρες, σε 7 γεωγραφικές περιοχές. Όπως, προκύπτει από το αποτέλεσμα της έρευνας, οι πελάτες πριν προβούν στην αγορά ενός ασφαλιστικού προϊόντος εξετάζουν την :

α. δύναμη του εμπορικού σήματος της εταιρείας,
β. την οικονομική σταθερότητα της εταιρείας, και
γ. κάτι που το τελευταίο καιρό ίσως αγνοείται από πολλούς ασφαλιστές την σχέση τους με τον ασφαλιστή τους, μαζί με την υποστήριξη που δίνει ο ασφαλιστής στον πελάτη

Ενδιαφέρον εύρημα της έρευνας είναι ότι μόλις το 14% του 32% των 8.532 Ευρωπαίων πελατών που έκαναν χρήση διαδικτύου για να συγκρίνουν τιμές πραγματοποίησε αγορά μέσω διαδικτύου.

Στο σημείο αυτό, αξίζει να αναφερθεί ότι και μέσα από ρεπορτάζ που έχει ήδη κάνει το www.nextdeal.gr στην Βόρεια Ελλάδα, ασφαλιστές της περιοχής τονίζουν ότι μαζί με το ύψος του ασφαλίστρου, οι πελάτες τους εξετάζουν και  φερεγγυότητα της ασφαλιστικής,. Από την άλλη πλευρά, κάποιοι παραδέχονται ότι λόγω φόρτου εργασίας που προκύπτει κυρίως από τα ανείσπρακτα συμβόλαια, έχουν αφήσει πίσω την υποστήριξη που πρέπει να δώσουν στον πελάτη με αποτέλεσμα να εξασθενεί η σχέση ασφαλιστή – πελάτη, και να χάνονται συμβόλαια που αφορούν κυρίως στο κλάδο υγείας και ζωής.

Είναι το μέλλον μας στο διαδίκτυο;;
Πρωταγωνιστές στην χρήση διαδικτύου βγαίνουν είναι οι Εγγλέζοι με 27% και , ακολουθούν οι Γερμανοί με 16%. Το 37% των ερωτηθέντων στην εν λόγω έρευνα δηλώνει ότι σχεδιάζει να κάνει περισσότερη χρήση του διαδικτύου.

Η προσωπική επαφή, ωστόσο παραμένει πολύ σημαντική στην περιοχή της  Ευρώπης. Τουλάχιστον το 50% των πελατών σε Γαλλία, Τουρκία, και Ισπανία προτιμούν την διαπροσωπική επαφή με τον ασφαλιστή τους.

Για τους ασφαλιστές τώρα, το διαδίκτυο δεν είναι πανάκεια, το κλειδί για την  επιτυχία είναι η ευελιξία. Η μεγάλη πρόκληση είναι διασφαλιστεί ότι οι προτεινόμενες λύσεις μέσω διαδικτύου ανταποκρίνονται στις προσδοκίες και τις ανάγκες του πελάτη. Πολύ σημαντικό σε ό,τι αφορά τις διαδικτυακές ασφάλειες είναι η σωστή και ακριβής λειτουργία των υποδομών, ώστε να το προϊόν να διανέμεται στον πελάτη μέσω των κατάλληλων καναλιών διανομής. στο σωστό χρόνο και, να μην επαναλαμβάνετε μία συναλλαγή.
Όπως σημειώνεται μόνο οι ευέλικτες εταιρείες με προϊόντα μικρού κύκλου ζωής και ευέλικτα διαχειριστικά μοντέλα θα μπορέσουν να προσαρμοστούν στις τεχνολογίες του μέλλοντος.

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

Είναι η τιμή το Α και Ω;;

Στην ερώτηση γιατί ο πελάτης επιλέγει να ανανεώσει το συμβόλαιο του με τον ίδιο ασφαλιστή, το 21% απαντά λόγω τιμής. Το 38% λόγω εμπιστοσύνης στο εμπορικό σήμα της εταιρείας και, το 31% για την ποιότητα των υπηρεσιών. Υπογραμμίζεται, ότι για το 56% των Γερμανών ερωτηθέντων, η οικονομική σταθερότητα της εταιρείας είναι το πιο σημαντικό.

Επίσης, το 53% των πελατών αναφέρει ότι η τιμή αποτελεί κίνητρο για την αγορά ενός προϊόντος αλλά και ένα 30% αναφέρει ότι θα πλήρωνε έξτρα ασφάλιστρο για την επωνυμία της εταιρείας και την οικονομική της σταθερότητα.

Στην ερώτηση, τί θα έπρεπε να βελτιωθεί, το 31% ζητά απαντήσεις σε συντομότερο χρονικό διάστημα από την υποβολή απαιτήσεων, ενώ το 28% ζητά καλύτερο τρόπο επικοινωνίας.
Από την έρευνα προκύπτει πως η τιμή από μόνο της δεν αποτελεί πλεονέκτημα.

Όχι στις διασκορπισμένες αγορές συμβολαίων
Στην Ευρώπη το 49% των πελατών δηλώνει ότι προτιμά να αγοράζει διάφορα ασφαλιστικά προϊόντα από ένα πάροχο, αναφέροντας ως κύριο λόγο την ευκολία, και την καλύτερη τιμή στα προϊόντα. Για το 79% των Γάλλων, η ευκολία είναι κάτι το πολύ σημαντικό. Το 63% για την Ευρώπη,

Τα ελάχιστα κάνουν οι ασφαλιστές για να κρατήσουν τους πελάτες τους
Ενδιαφέρον παρουσιάζει η άποψη των πελατών που πιστεύουν ότι οι ασφαλιστές κάνουν τα ελάχιστα για να τους κρατήσουν πελάτες. Το 52% των πελατών που έφυγε και πήγε από τον έναν ασφαλιστή στον άλλον, δηλώνει ότι αυτό έγινε, επειδή ο ασφαλιστής τους δεν κατέβαλλε καμία προσπάθεια να τους κρατήσει. Ένα 30% πιστεύει ότι κατέβαλλε ελάχιστη προσπάθεια.
Πάνω από το 56% των πελατών δηλώνει πρόθυμο να ανανεώσει το συμβόλαιο του, αν ο ασφαλιστής επικοινωνήσει μαζί του και συζητήσει τις ανάγκες του.

Ανθρώπινες σχέσεις -η καρδιά της ασφάλισης
Κατ, αρχάς ο  πελάτης μπορεί να λειτουργήσει υπέρ του ασφαλιστή. Ωστόσο οι ασφαλιστές από την πλευρά τους θα πρέπει να εντοπίσουν τους πελάτες που έχουν αξία για αυτούς, Θα πρέπει αν έχουν ένα σταθερό έλεγχο του κόστους, προκειμένου να μπορούν να αξιολογήσουν τις ενέργειες  που απαιτούνται για την διατήρηση των πελατών

Οι ανθρώπινες σχέσεις  βρίσκονται στον πυρήνα της ασφάλισης. Οι ασφαλιστές, όμως μπορούν να προχωρήσουν ακόμα παραπέρα, αν ακούσουν τον πελάτη τους. Ωστόσο, πρέπει να τονιστεί ότι και εδώ το ζήτημα δεν είναι να κάτσει ο ένας απέναντι στον άλλον και, ο ασφαλιστής να ακούσει τον πελάτη. Το σημαντικότερο είναι ακούσει να καταλάβει ο ασφαλιστής,  πώς θέλει  ο πελάτης να ενεργήσει μέσα από αυτά που ζητά.

 

 

Επιμέλεια Ελενα Ερμείδου

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Ο Δημήτρης Παλαιολόγος εντάσσεται στη διοικητική ομάδα της 3P Insurance
    Nextdeal newsroom, 3/6/2025

    Ο Δημήτρης Παλαιολόγος εντάσσεται στη διοικητική ομάδα της 3P Insurance

  • Η Εθνική Ασφαλιστική ανέδειξε την ανάγκη θεσμικής συνεργασίας για μια κοινωνία ανθεκτική στην κλιματική αλλαγή, στο πλαίσιο του συνεδρίου NatCat Summit 2025
    Nextdeal newsroom, 3/6/2025

    Η Εθνική Ασφαλιστική ανέδειξε την ανάγκη θεσμικής συνεργασίας για μια κοινωνία ανθεκτική στην κλιματική αλλαγή, στο πλαίσιο του συνεδρίου NatCat Summit 2025

  • ΝΝ Hellas: Φέτος θα πετύχουμε τον στόχο - ορόσημο του 1 δισ. ευρώ

    ΝΝ Hellas: Φέτος θα πετύχουμε τον στόχο - ορόσημο του 1 δισ. ευρώ

    Μία ανάσα από το στόχο-ορόσημο του 1 δισ. ευρώ ευρώ, ασφαλιστικής παραγωγής βρίσκεται η ΝΝ Hellas, σύμφωνα με τον Γενικό...
    Γιώργος Καλούμενος, 03/06/2025 - 15:16 3/6/2025
  • ΕΑΕΕ: Δημοσίευση Κοινής Υπουργικής Απόφασης για την υποχρεωτική ασφάλιση αυτοκινήτου

    ΕΑΕΕ: Δημοσίευση Κοινής Υπουργικής Απόφασης για την υποχρεωτική ασφάλιση αυτοκινήτου

    Η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιρειών Ελλάδος ενημερώνει ότι σήμερα δημοσιεύθηκε η με αριθμό 94798 (ΦΕΚ Β΄ 2706/2.6.2025) Κοινή Υπουργική Απόφαση των...
    Nextdeal newsroom, 03/06/2025 - 12:52 3/6/2025

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Ο Δημήτρης Παλαιολόγος εντάσσεται στη διοικητική ομάδα της 3P Insurance
16:00 Ο Δημήτρης Παλαιολόγος εντάσσεται στη διοικητική ομάδα της 3P Insurance
  • 15:53 Euroclinic group: Innovative health services, with the patient at the center
  • 15:47 Όμιλος Ευρωκλινικής: Καινοτόμες υπηρεσίες υγείας, με επίκεντρο τον άνθρωπο
  • 15:30 Η Εθνική Ασφαλιστική ανέδειξε την ανάγκη θεσμικής συνεργασίας για μια κοινωνία ανθεκτική στην κλιματική αλλαγή, στο πλαίσιο του συνεδρίου NatCat Summit 2025
  • 15:16 ΝΝ Hellas: Φέτος θα πετύχουμε τον στόχο - ορόσημο του 1 δισ. ευρώ
  • 14:50 ΕΑΕΕ: Μέλος του UN Global Compact και του UN Global Compact Network Greece
  • 14:40 Affidea: A Pioneer in the Digital Transformation of Healthcare in Europe
  • 14:15 Affidea: Πρωτοπόρος στον ψηφιακό μετασχηματισμό της υγειονομικής φροντίδας στην Ευρώπη
  • 13:53 ΑΑΔΕ: Μειώνεται μέχρι και σε 5% η παρακράτηση στην ενημερότητα μεταβίβασης ακινήτου για χρέη σε αναστολή είσπραξης
  • 13:33 Henry Dunant: Pioneering Excellence in Healthcare with Cutting-Edge Technology
  • 13:29 «Ερρίκος Ντυνάν»: Πρωτοπορία και αριστεία στην υγειονομική περίθαλψη με τεχνολογία αιχμής
  • 13:18 Πωλήσεις: Συλλογή Ιδεών Marketing - Πλησιάζοντας μικροεπιχειρηματίες
  • 13:06 Carglass®: Εκπαιδευτική Παρουσίαση στο ΣΑΕΚ ΑΚΜΗ για τους Σπουδαστές Μηχανοτρονικής
  • 12:58 ΥΠΕΚΑ Ν. Κεραμέως: Ψηφιοποιούνται όλες οι καρτέλες ενσήμων για ταχύτερες συντάξεις
  • 12:52 ΕΑΕΕ: Δημοσίευση Κοινής Υπουργικής Απόφασης για την υποχρεωτική ασφάλιση αυτοκινήτου
  • 12:35 Αντίστροφη μέτρηση για το Europa Wachau Forum - Ένας σημαντικός θεσμός στην καρδιά της Ευρώπης
  • 11:55 Interasco: Νέο προϊόν ασφάλισης επιχειρήσεων
  • 11:49 Δίκη για το Μάτι: Ενοχή για 10 κατηγορούμενους - Αθώοι Δούρου, Ψινάκης
  • 11:43 Όμιλος ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ: Συνοπτικά Οικονομικά Αποτελέσματα Α’ Τριμήνου 2025
  • 11:15 Τα λεφτά είναι οι χειρότεροι αφέντες, αλλά και οι καλύτεροι υπηρέτες! Διαβάστε πώς να αποκτήσετε εισόδημα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 30/5 Το πάρτι των αλλαγών ξεκίνησε με την Generali πρωταγωνίστρια!
  2. 2/6 Υπασφαλισμένος: Ποιά τράπεζα εξαγοράζει ποιά ασφαλιστική - Μύθοι και πραγματικότητα
  3. 28/5 Ασφαλιστικό Συνέδριο Ύδρας: Τρεις CEO της ασφαλιστικής αγοράς αποκαλύπτουν τις θέσεις τους για την ασφάλιση υγείας, αυτοκινήτων και περιουσίας (video)
  4. 29/5 Υποχρεωτική ασφάλιση για φυσικές καταστροφές από 1η Ιουνίου σε επιχειρήσεις - αυτοκίνητα: Τι ισχύει, πού προβλέπονται πρόστιμα
  5. 2/6 «Ψήνεται» deal Εθνικής με ασφαλιστική, η πτώση ρεκόρ της ανεργίας και το «κενό» θέσεων εργασίας, το επτάμηνο ράλι στο Χ.Α και το πρόβλημα της ασφάλισης των επιχειρήσεων
  6. 30/5 Ιδιωτική ασφάλιση υγείας: Τελικά, αξίζει ή όχι;
  7. 29/5 ΕΑΕΕ: Στο -11,3% η παραγωγή ασφαλίστρων ζωής στο α' τρίμηνο

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube