Λάουρα Σταυρίδου, 14/10/2025 - 10:35 facebook twitter linkedin Που πρέπει να δείξουν οι Πράκτορες προσοχή; Λάουρα Σταυρίδου, 14/10/2025 facebook twitter linkedin Ο Ν. 5193/2025 έθεσε σε εφαρμογή από τον Μάρτιο που μας πέρασε διαφοροποιήσεις σε πρακτικά θέματα της ασφαλιστικής αγοράς. Ένα εξ αυτών των θεμάτων είναι η αίτηση. Ορίζεται λοιπόν στο νόμο που τροποποίησε την παρ. 3 του άρθρου 28 του ν. 4583/2018, με το άρθρο 85, πως θα πρέπει τόσο στην αίτηση όσο και στο συμβόλαιο να αναγράφεται το όνομα του Διαμεσολαβητή που είχε άμεση επαφή με τον πελάτη. Εκτός από το όνομα του, θα πρέπει να αναγράφεται το Α.Φ.Μ. και ο αριθμός ειδικού μητρώου. Σε περίπτωση που μεταξύ του συγκεκριμένου Διαμεσολαβητή που είχε την άμεση επαφή με τον πελάτη και της Ασφαλιστικής εταιρίας, παρεμβάλλεται ένας άλλος Διαμεσολαβητής (ή γραφείο) που διατηρεί σύμβαση με την ασφαλιστική επιχείρηση, τότε και εκείνου τα στοιχεία θα πρέπει να φαίνονται τόσο στο συμβόλαιο όσο και στη αίτηση. Το ίδιο ισχύει και για τους Συντονιστές των Διαμεσολαβητών. Αυτό το γράφω, διότι υπάρχουν περιπτώσεις Διαμεσολαβητών που αναφέρουν – ως παράπονο- ότι ενώ ήρθαν σε επαφή με τον πελάτη και αυτό αναγράφεται στην σχετική αίτηση, το συμβόλαιο που εκδόθηκε, δεν αναφέρει το όνομα τους και τα σχετικά με αυτούς στοιχεία, αλλά μόνο του πρακτορείου με το οποίο συνεργάζονται. Νομίζω πως δεν χρειάζεται να επεκταθούμε ούτε στους λόγους που γίνεται αυτό αλλά ούτε και στην έκταση του φαινομένου. Αυτό που θα τονίσω είναι ότι στον ίδιο νόμο με το άρθρο 76 «Αναφορά παραβάσεων στην Τράπεζα της Ελλάδος - Αντικατάσταση άρθρου 45 ν. 4583/2018 (άρθρο 35 Οδηγίας (ΕΕ) 2016/97)» δίνεται η δυνατότητα να υποβάλλονται ανώνυμες ή επώνυμες αναφορές σχετικά με επαπειλούμενες ή συντελεσμένες παραβάσεις του συγκεκριμένου νόμου. Έτσι λοιπόν χρειάζεται προσαρμογή στις νέες συνθήκες και να αφήσουμε κάποιες από τις πρακτικές του παρελθόντος, εκεί που τους πρέπει, δηλαδή στο παρελθόν! Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 12/12/2025 - 09:16 Προνόμια υγείας και πρωτοβάθμια περίθαλψη - Τι διαφορά έχουν και πως λειτουργούν;
Λάουρα Σταυρίδου, 10/12/2025 - 09:07 Τι είναι τα Προνόμια Υγείας που ωφελούν τόσο πολύ τους ασφαλισμένους;
Λάουρα Σταυρίδου, 09/12/2025 - 10:28 Τι περιλαμβάνει η κάλυψη «Απώλεια Ενοικίων»; Ας δούμε τις Interamerican, Eurolife και Μινέττα
Κεραυνοθύελλες: Καλύψεις που συναντάμε στις Interlife, Ατλαντική και Υδρόγειο! Ένα από τα ακραία καιρικά φαινόμενα είναι οι κεραυνοθύελλες. Απίστευτος αριθμός κεραυνών πλήττει ορισμένες περιοχές κατά τη διάρκεια μιας καταιγίδας. Οι... Λάουρα Σταυρίδου, 05/12/2025 - 09:33
Επικίνδυνα καιρικά φαινόμενα - Ιδιαίτερες καλύψεις από τις Syndea, Hellas Direct και Μινέττα Τα ακραία φαινόμενα είναι πλέον παγκόσμιο θέμα, με τη πλημμύρα να μετέχει στο μεγαλύτερο ποσοστό των ζημιών, προκαλώντας τεράστιες καταστροφές... Λάουρα Σταυρίδου, 04/12/2025 - 09:26
Πλημμύρησε το υπόγειο της επιχείρησης σας; Πως Αποζημιώνουν οι Ασφαλιστικές; Μεγάλος αριθμός, κυρίως εμπορικών επιχειρήσεων, διατηρεί υπόγειους ή ημιυπόγειους αποθηκευτικούς χώρους. Η πιθανότητα εισροής νερών, με την ένταση των βροχοπτώσεων είναι... Λάουρα Σταυρίδου, 02/12/2025 - 09:45
Πως η Interasco βοήθησε κοπέλα με νευραλγία; Μια νεαρή πελάτισσα της Interasco, μου εξήγησε τον πανικό που έζησε την τελευταία εβδομάδα, όταν ξαφνικά την έπιασε ένας τρομερός,... Λάουρα Σταυρίδου, 01/12/2025 - 10:04
Ποιος όρος στα συμβόλαια πυρός σώζει περιουσίες; Για να είμαστε ακριβείς, ένα συμβόλαιο πυρός μπορεί να σώσει την περιουσία μιας οικογένειας σχεδόν σε κάθε περίπτωση αιφνίδιου κινδύνου. Σε... Λάουρα Σταυρίδου, 27/11/2025 - 09:08
Πλημμύρες και καταστροφές - Πόσους πελάτες πρέπει να ενημερώνουμε την ημέρα για να νιώθουμε καλά; Άλλη μια φορά, οι βροχές που τόσο περιμέναμε για να μειώσουν την λειψυδρία, έφεραν μαζί τους και καταστροφές. Είναι όμως κάτι... Λάουρα Σταυρίδου, 26/11/2025 - 09:26