close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστικές Ειδήσεις
  • Ιδιωτική Ασφάλιση

ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΑΣΦAΛΙΣΗ

Φιλίππα Μιχάλη (NN Hellas): Η Τεχνητή Νοημοσύνη μοχλός μετασχηματισμού και ανάπτυξης στην ασφαλιστική αγορά
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
27/5/2025 - 13:59
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Φιλίππα Μιχάλη (NN Hellas): Η Τεχνητή Νοημοσύνη μοχλός μετασχηματισμού και ανάπτυξης στην ασφαλιστική αγορά

Nextdeal newsroom, 27/5/2025
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Αναδημοσίευση από το ειδικό τεύχος της εφημεδίδας Nextdeal (Τεύχος 560)

Φιλίππα Μιχάλη, Πρόεδρος Δ.Σ. & Διευθύνουσα Σύμβουλος, ΝΝ Hellas


Τα τελευταία χρόνια, η Τεχνητή Νοημοσύνη έχει αναδειχθεί σε βασικό επιταχυντή μετασχηματισμού πολλών κλάδων, συμπεριλαμβανομένης της ιδιωτικής ασφάλισης. Οι δυνατότητές της είναι εξαιρετικά διευρυμένες και είμαστε μόνο στην αρχή. Έχει τη δύναμη να μεταμορφώσει τον τρόπο λειτουργίας μας μέσω της επεξεργασίας μεγάλων όγκων δεδομένων, παρέχοντας ακριβείς προβλέψεις και εξατομικευμένες λύσεις με πολλαπλά οφέλη, τόσο στην καθημερινότητα των επαγγελματιών του κλάδου όσο και στην εμπειρία του πελάτη.

 

Ο κόσμος αλλάζει γρήγορα και μαζί του οι ανάγκες πελατών, συνεργατών και εργαζομένων. Οι πελάτες ζητούν ευκολία και γρήγορη εξυπηρέτηση, ενώ οι συνεργάτες και οι εργαζόμενοί μας θέλουν να νιώθουν ότι η δουλειά τους είναι αποδοτική και προσφέρει αξία. Έτσι, στην NN έχουμε ενδυναμώσει τη στρατηγική μας, δίνοντας έμφαση στην απλοποίηση των συστημάτων μας και στον ψηφιακό μετασχηματισμό, έχοντας πάντα στην καρδιά όσων κάνουμε τον ασφαλισμένο. Χρησιμοποιούμε ήδη νέες τεχνολογίες, όπως τα δεδομένα και το ΑΙ, ώστε να ανταποκρινόμαστε καλύτερα στις διαρκώς μεταβαλλόμενες ανάγκες των ασφαλισμένων μας. Για παράδειγμα, εφαρμόζουμε πιλοτικά ΑΙ εργαλείο επεξεργασίας εγγράφων για την αυτοματοποίηση του ελέγχου δικαιολογητικών για την παροχή ασφαλιστικής κάλυψης.

 

Η κα. Φιλίππα Μιχάλη

 

Η στρατηγική μας θέτει στο επίκεντρο την αξιοποίηση των τεχνολογιών και του ΑΙ για την απλοποίηση διαδικασιών μας, καθώς και για μια πιο προσωποποιημένη επικοινωνία με το κοινό μας. Έτσι, θα μπορέσουμε να επαναπροσδιορίσουμε την εμπειρία του ασφαλισμένου, να ενισχύσουμε τη λειτουργική μας αποδοτικότητα και να ενδυναμώσουμε τους εργαζομένους μας. Με αυτόν τον τρόπο, διασφαλίζουμε πως παραμένουμε ένας ευέλικτος οργανισμός, που μπορεί να ανταποκριθεί στις προκλήσεις τού σήμερα, αλλά κυρίως του μέλλοντος.

 

Επενδύουμε στην εκπαίδευση των δικών μας ανθρώπων, με 9.000 εργαζομένους στον Όμιλο NN να χρησιμοποιούν καθημερινά το ChatGPT και περισσότερους από 1.000 ένα coding assistant. Στη μετάβαση αυτή συμμετέχει και σημαντικό μέρος των εργαζομένων μας στην Ελλάδα, μέσα από εκπαιδευτικά προγράμματα. Μάλιστα, μέσω του NN Digital Hub του Group, μπορούμε πιο εύκολα να διατηρούμε και να μοιραζόμαστε γνώσεις και δεξιότητες μέσα στον οργανισμό, καθώς και να προσελκύουμε νέα ταλέντα από τεχνολογικές ειδικότητες.

 

Εδώ είναι σημαντικό να αναφέρω ότι η Τεχνητή Νοημοσύνη αποτελεί καταλύτη και για την αλλαγή της εταιρικής οργανωσιακής μας κουλτούρας. Η ενσωμάτωσή της έχει επιφέρει σημαντικές αλλαγές που έχουν ενισχύσει την αποδοτικότητα και την εμπειρία των εργαζομένων μας. Οι εφαρμογές AI είναι διαθέσιμες σε όλους, ανεξαρτήτως θέσης, γεγονός που δημιουργεί ένα περιβάλλον όπου η καινοτομία δεν περιορίζεται μόνο στα ανώτερα στελέχη, αλλά γίνεται μέρος της καθημερινής εργασίας όλων. Επιπρόσθετα, βελτιώνει την επικοινωνία και τη συνεργασία μεταξύ των ομάδων, παρέχοντας εργαλεία που διευκολύνουν την ανταλλαγή γνώσεων και την επίλυση προβλημάτων. Αυτό οδηγεί σε μια πιο συνεκτική και συνεργατική κουλτούρα.

 

Ωστόσο, στην NN αναγνωρίζουμε πως η ταχύτατη ανάπτυξή της φέρνει μαζί και κινδύνους. Για αυτόν τον λόγο, το NN Group έχει αναπτύξει πλαίσιο διακυβέρνησης και ηθικής για όλες τις σχετικές εφαρμογές, τις οποίες δεσμεύεται να χρησιμοποιεί υπεύθυνα και πάντα σύμφωνα με τη σχετική νομοθεσία. Παράλληλα, έχουμε φροντίσει να αναπτύξουμε και τους δικούς μας ηθικούς κανόνες και αρχές. Οι οδηγίες AI της NN περιλαμβάνουν και διασφαλίζουν την ποικιλομορφία, τη δικαιοσύνη, τη λογοδοσία και, πάνω από όλα, την ανθρώπινη εποπτεία, η οποία δεν αντικαθίσταται.

 

Στην NN Hellas θα συνεχίσουμε να επενδύουμε σε νέες τεχνολογίες, μεταξύ των οποίων είναι και η «ηθική» Τεχνητή Νοημοσύνη, για τη δημιουργία ενός πιο προηγμένου, ασφαλούς και βιώσιμου ασφαλιστικού κλάδου, με τον πελάτη πάντα στο επίκεντρο.

 

Διαβάστε παρακάτω το άρθρο από το ειδικό τεύχος της εφημεδίδας Nextdeal (Τεύχος 560) και σε ηλεκτρονική μορφή σελ. 40-41 (πατήστε κάτω δεξιά για μεγέθυνση)

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • NN Hellas
  • Φιλίππα Μιχάλη

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Φιλίππα Μιχάλη (NN Hellas): «Το ζήτημα είναι, πέραν του ότι οι άνθρωποι μελλοντικά θα ζουν περισσότερο, ποια θα είναι η ποιότητα ζωής που θα μπορούν να ζήσουν»
    Nextdeal newsroom, 14/4/2025

    Φιλίππα Μιχάλη (NN Hellas): «Το ζήτημα είναι, πέραν του ότι οι άνθρωποι μελλοντικά θα ζουν περισσότερο, ποια θα είναι η ποιότητα ζωής που θα μπορούν να ζήσουν»

  • Ολοκληρωμένες λύσεις για την πρόληψη και τη φροντίδα της υγείας μας από την NN Hellas!
    Nextdeal newsroom, 25/4/2025

    Ολοκληρωμένες λύσεις για την πρόληψη και τη φροντίδα της υγείας μας από την NN Hellas!

  • Η NN Hellas πιστοποιείται για το σύστημα της για τη διαχείριση ασφάλειας των πληροφοριών, από την TÜV HELLAS (TÜV NORD)

    Η NN Hellas πιστοποιείται για το σύστημα της για τη διαχείριση ασφάλειας των πληροφοριών, από την TÜV HELLAS (TÜV NORD)

    Την απόδοση πιστοποιητικού στην ΝΝ Hellas, μία από τις κορυφαίες ασφαλιστικές εταιρίες στην Ελλάδα, για τη συμμόρφωσή της με το...
    Nextdeal newsroom, 24/04/2025 - 16:40 24/4/2025
  • Στέφανος Ψαράκης: Σήμερα NN Hellas!! Αλλά πριν…Nationale Nederlanden-NN-ING - Τάκης Καραλής...Ένας ξεχωριστός Άνθρωπος…ένας Ηγέτης!! Ιστορία, Αναμνήσεις!!

    Στέφανος Ψαράκης: Σήμερα NN Hellas!! Αλλά πριν…Nationale Nederlanden-NN-ING - Τάκης Καραλής...Ένας ξεχωριστός Άνθρωπος…ένας Ηγέτης!! Ιστορία, Αναμνήσεις!!

    Φωτογραφία: Τάκης Καραλής, Nationale Nederlanden-NN - ING (από το αρχείο του περιοδικού Ασφαλιστικό ΝΑΙ - Τεύχος 74) Τον Μάρτιο έγινε η ετήσια...
    Στέφανος Ψαράκης, 15/04/2025 - 10:35 15/4/2025

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Ευρωπαϊκό Δίπλωμα Ευρεσιτεχνίας για το Olivomed της InterMed
12:30 Ευρωπαϊκό Δίπλωμα Ευρεσιτεχνίας για το Olivomed της InterMed
  • 11:54 Συνεργασία Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς με Τράπεζα της Γαλλίας για την προώθηση της Χρηματοοικονομικής Εκπαίδευσης
  • 11:35 Η ελληνική φαρμακοβιομηχανία οδηγός για αύξηση της συμμετοχής της βιομηχανίας στο ΑΕΠ!
  • 11:00 IUMI: Σταθερές οι αγορές ασφάλισης για σκάφη και φορτία το 2024
  • 10:55 Η Interamerican δημοσιεύει την 13η Έκθεση Βιώσιμης Ανάπτυξης για το 2024
  • 10:50 Ο αντίκτυπος των εξαγγελιών του Κυριάκου Μητσοτάκη και η σύνθετη επόμενη μέρα
  • 10:44 Παύλος Μυλωνάς (ETE): Επενδύσεις ύψους €30 δις στις ΑΠΕ ως το 2030 - Τι σημαίνει για την ασφαλιστική αγορά
  • 10:30 Κ. Κόλλιας: «Γενναία διανομή μερίσματος, με στόχο την αντιμετώπιση της ακρίβειας, τα μέτρα Μητσοτάκη»
  • 09:36 Χωρίς ταξί η Αθήνα αύριο και μεθαύριο
  • 09:33 Συνεργασία ΕΛΤΑ και Alpha Bank στις τραπεζικές υπηρεσίες
  • 09:21 ΔΕΘ: Μείωση ασφαλιστικών εισφορών, και νέα ρύθμιση οφειλών έλειπαν από το «πακέτο» λέει η ΕΣΕΕ
  • 09:10 Παρουσία του Πρωθυπουργού η εκδήλωση του Υπουργείου Υγείας με θέμα «Το ΕΣΥ Άλλαξε», στο πλαίσιο της 89ης ΔΕΘ
  • 09:00 Γνωρίζετε τι είναι οι ράντες (annuities);
  • 08:56 Το υπερπλεόνασμα και οι παροχές, ο…Γ΄ γύρος και τα συμφέροντα, ο γαλλικός κίνδυνος και το γαλλικό «χαρτί» και η…διπλάσια CrediaBank
  • 08:52 Νοθευμένα καύσιμα και ασφαλιστικές επιπτώσεις!
  • 08:50 Οι Κυβερνοεπιθέσεις αυξάνονται αλλά η κυβερνοασφάλιση μειώνεται, γιατί;
  • 08:47 Πλαγίως: Στη Θεσσαλονίκη, το Σαββατοκύριακο
  • 08:44 Συγκίνηση και μνήμες για τα 100 χρόνια από την ίδρυσή της Καμαρούλας Αγρινίου
  • 19:33 Η ομιλία του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη στην ΔΕΘ (LIVE)
  • 15:45 Howden Re: Όσοι καινοτομούν και προσαρμόζονται θα ευδοκιμήσουν στην εξελιγμένη αγορά αντασφάλισης
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 4/9 Αποκλειστικό: Έληξε η συνεργασία του Αναστάσιου Παπαδόπουλου με την ERGO
  2. 3/9 Ο «κανόνας των 3 δευτερολέπτων»: Το μυστικό όπλο των ασφαλιστών για την μείωση των τροχαίων
  3. 4/9 Γιώργος Ζερβουδάκης: «Χτίζουμε την Εθνική Ασφαλιστική τού αύριο, με ανθρώπινο πρόσωπο και ψηφιακή δύναμη»
  4. 6/9 Η ομιλία του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη στην ΔΕΘ (LIVE)
  5. 2/9 Με αποκλειστική συνέντευξη του Θ. Κοκκάλα - ERGO και 2 σημαντικών στελεχών Εθνικής και Allianz κυκλοφορεί το «ΝΑΙ»
  6. 4/9 Ισαβέλλα Βήτου: H Allianz µιλάει τη «γλώσσα» της ελληνικής αγοράς
  7. 4/9 Αποκλειστικό: Αποχαιρετισμός Αναστάσιου Παπαδόπουλου στους συνεργάτες της ERGO - «Συνεχίστε με αγάπη το έργο σας»!

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube