close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Πωλήσεις

ΠΩΛΗΣΕΙΣ

Δ. Μπάτρης: Πριν κλείσεις την πρώτη πώληση ετοίμασες την δεύτερη;
Δημήτρης Μπάτρης
Δημήτρης Μπάτρης,
30/1/2025 - 09:04
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Δ. Μπάτρης: Πριν κλείσεις την πρώτη πώληση ετοίμασες την δεύτερη;

Δημήτρης Μπάτρης, 30/1/2025
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Ο επαγγελματίας Πωλητής σκέφτεται μονίμως πως μπορεί να βοηθήσει τον πελάτη, πως οι πωλήσεις του πελάτη, τα κέρδη του ή η ευημερία του μπορούν να αυξηθούν. Γνωρίζει και το πιστεύει ότι «η συνεχής επιτυχία του πελάτη είναι η μόνη βάση για την επιτυχία του ίδιου».

Βρίσκεται συνεχώς σε ετοιμότητα για την επόμενη πώληση, διότι από το πρώτο ραντεβού έχει εντοπίσει τις ανάγκες ή τις επιθυμίες του και οφείλει να τις καλύψει  ο ίδιος πριν διεισδύσει άλλος και με πιθανότητα να χάσει και την πρώτη πώληση.

Ο πωλητής ξέρει ότι «η ευκολότερη επόμενη πώληση είναι αυτή που απευθύνεται στον ήδη πελάτη». Οι πελάτες ξέρουν τον σύμβουλο πωλήσεων, έχουν ήδη επενδύσει στον ίδιο ή και στην εταιρία του. Επίσης ο πελάτης πήρε μια απόφαση ή και ρίσκο να αγοράσει το προϊόν  ή την υπηρεσία της εταιρίας, που του πρότεινε ο πωλητής.
Επίσης ο πελάτης ξέρει ότι, πωλητής έδωσε την καταλληλότερη λύση στο πρόβλημα του και περιμένει να κρατήσουν την υπόσχεση τους εταιρία και πωλητής.

Ο πωλητής πριν ολοκληρώσει την πώληση αναφέρει και εξηγεί πως στις υπόλοιπες ανάγκες μπορεί σύντομα να δώσει λύση, με ιεράρχηση, ένα ενημερωτικό γραπτό με την ιεράρχηση των αναγκών και πρόταση μερικές φορές επιβάλλεται.

Ας θυμηθούμε όταν πάτε να αγοράσετε ένα σακάκι ο πωλητής σας ρωτά τι χρώμα έχει το παντελόνι σας που θα φοράτε, τότε σας παρουσιάζει ένα παντελόνι διαφορετικού χρώματος από το δικό σας και δημιουργεί ένα νέο σύνολο  ωραιότερο σε εμφάνιση.  Ο κηπουρός σας προτείνει ένα νέο λουλούδι για το κέντρο του κήπου σας όταν πήγε για κλάδεμα που το έχει σε φωτογραφία.

Τώρα θέλω να σας περιγράψω μια δική μου ιστορία στο θέμα αυτό. Ήταν  1986 και είχα ασφαλίσει ένα ζευγάρι στην ίδια πολυκατοικίας που έμενα και εγώ, με προγράμματα  προστασίας  και τους δύο γονείς, είχαν τότε ένα αγοράκι τριών ετών, πέρασαν δύο χρόνια και βλέπω στο γραμματοκιβώτιο επιστολές που έστελναν τότε οι εταιρίες κατά τον Φεβρουάριο. Οι δύο επιστολές ήταν της εταιρίας μου, αλλά υπήρχε και άλλη μια άλλης εταιρίας ζωής. Τότε κατάλαβα ότι έχει γίνει άλλη κάλυψη από άλλον συνάδελφο άλλης εταιρίας. Μετά από δέκα ημέρες τον ρώτησα εάν είναι ικανοποιημένος από εμένα και την εταιρία μου, Δημήτρη δεν έχω κανένα πρόβλημα από εσάς, τόν ενημερώνω ότι έμαθα ότι έχετε και άλλη κάλυψη από άλλη εταιρία. Ναι έχω αλλά δεν στο είπα για δεν ήθελα να σε στεναχωρήσω, τον ρωτώ για ποιο λόγω εγώ θα στεναχωρηθώ;

Γιατί μου είπε ο άλλος συνάδελφος σου ότι, γνωρίζω τον Κον Μπάτρη είναι πολύ καλός όπως και τα προγράμματα που σας έχει καλύψει, αλλά μου είπε ότι η εταιρία του δεν διαθέτει πρόγραμμα σπουδών που εγώ θα σας προσφέρω από την δική μου εταιρία, καλό θα είναι να μην το μάθει ο κος Μπάτρης διότι θα στεναχωρηθεί που η εταιρία του δεν το έχει και επίσης δεν μπορεί να πάρει από άλλη, Δημήτρη τώρα κατάλαβες;

Η ανωτέρω ιστορία μου έδωσε το καλύτερο μάθημα, όπως καταλάβατε  βρήκα τον συνάδελφο και τον ευχαρίστησα για την τακτική που ακολούθησε!

Η συνηθέστερη παράληψη οφείλεται διότι, ο πελάτης δεν γνωρίζει σε ποιες άλλες ανάγκες του μπορείτε να τον βοηθείσετε. Αυτό το Απέδειξε μια έρευνα μιας μεγάλης ασφαλιστικής εταιρίας πριν πέντε χρόνια.

Έχει αποδειχθεί ότι μόνο ο τίτλος ασφαλιστικός σύμβουλος ή του Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής, δεν μπορεί να κατανοήσει σε ποιους τομείς ή προϊόντα έχετε εξειδίκευση, εσείς πρέπει να το αναφέρεται «ο κόσμος όπως είπε ένας φίλος μου δεν σας γνωρίζει» καιρός να σας μάθει.

Ο πελάτης δεν ξέρει «πόσα μπορείς να κάνεις γι αυτόν». Μόνο εσύ ξέρεις. Ώσπου να φτάσει στα μέσα η συνεργασία σας, οφείλεις να έχεις μάθει πως αλλιώς μπορείς να του φανείς χρήσιμος. Οι άνθρωποι θυμούνται τους άλλους με το επάγγελμα τους, εάν αυτό μπορεί να τους φανεί χρήσιμο. Γι αυτό όταν γράφετε το τηλέφωνο κάποιο εκτός όνομα και επίθετο να γράφετε και το επάγγελμα του, θα τον βρίσκετε γρηγορότερα.

Οταν βρίσκεσαι στη μέση μιας πώλησης άρχισε να πουλάς την επόμενη.
Οι επαγγελματίες πωλητές πάντα έχουν σχέδιο δράσης για την επόμενη πώληση.  

Βρίσκεστε  στην αρχή του νέου έτους, νέοι Στόχοι νέα κίνητρα με την αγορά να σας περιμένει. Αξίζει να ξεκινήσετε με πελάτες που τους ξέρετε για να έχετε ένα καλό ξεκίνημα και καλή ψυχολογία, διότι «η αρχή είναι το ήμισυ του παντός». Καλή Χρονιά με πολλές καλές πωλήσεις!

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • Δημήτρης Μπάτρης
  • πωλήσεις
  • ασφαλιστής

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Στελέχωση νέων ασφαλιστικών διαμεσολαβητών
    Δημήτρης Μπάτρης, 18/11/2025 - 15:30

    Στελέχωση νέων ασφαλιστικών διαμεσολαβητών

  • Πώς μπορεί να διαφέρει ο πωλητής σύμβουλος από τους άλλους!
    Δημήτρης Μπάτρης, 18/11/2025 - 09:25

    Πώς μπορεί να διαφέρει ο πωλητής σύμβουλος από τους άλλους!

  • Το Χάρισμα και οι Δεξιότητες του Πωλητή
    Δημήτρης Μπάτρης, 11/11/2025 - 10:00

    Το Χάρισμα και οι Δεξιότητες του Πωλητή

  • Πόσο δυνατό είναι το «ΘΕΛΩ» του πωλητή προς τον πελάτη
    Δημήτρης Μπάτρης, 04/11/2025 - 09:40

    Πόσο δυνατό είναι το «ΘΕΛΩ» του πωλητή προς τον πελάτη

  • Ποιο είναι το σπουδαιότερο προσόν για την ανάπτυξη του Πωλητή;

    Ποιο είναι το σπουδαιότερο προσόν για την ανάπτυξη του Πωλητή;

    Ένας πωλητής, για να παραμένει στο επάγγελμα πρέπει να αναπτύσσεται συνεχώς διότι, «η Πώληση είναι ένα ταξίδι και όχι προορισμός». Το σπουδαιότερο...
    Δημήτρης Μπάτρης, 15/10/2025 - 09:44
  • Πώς η απογοήτευση του πωλητή μετατρέπεται σε δράση επιτυχίας του στόχου

    Πώς η απογοήτευση του πωλητή μετατρέπεται σε δράση επιτυχίας του στόχου

    Συνήθως μετά από διακοπές, πλησιάζοντας το τελευταίο τρίμηνο της χρονιάς, και παράλληλα της επιτυχίας του στόχου, τόσο του εταιρικού όσο...
    Δημήτρης Μπάτρης, 06/10/2025 - 11:24
  • Τι αγοράζει πρώτα ο υποψήφιος πελάτης από τον Πωλητή;

    Τι αγοράζει πρώτα ο υποψήφιος πελάτης από τον Πωλητή;

    Πόσες φορές, έχουμε ακούσει πωλητές να λένε "εγώ πουλάω τον εαυτό μου", άλλος "εγώ την εταιρία μου", άλλος "το προϊόν...
    Δημήτρης Μπάτρης, 24/09/2025 - 10:55
  • Δημήτρης Μπάτρης: Η φιλοσοφία των Πωλήσεων!

    Δημήτρης Μπάτρης: Η φιλοσοφία των Πωλήσεων!

    Σήμερα η φιλοσοφία των πωλήσεων βασίζεται σε μερικές βασικές αρχές: 1) Η Βαθειά κατανόηση των αναγκών: Ο πωλητής δεν «προωθεί προϊόντα...
    Δημήτρης Μπάτρης, 15/09/2025 - 14:27
  • Ποιο είναι το μεγαλύτερο κίνητρο για την αύξηση των πωλήσεων υπηρεσιών;

    Ποιο είναι το μεγαλύτερο κίνητρο για την αύξηση των πωλήσεων υπηρεσιών;

    Όπως γνωρίζετε δεν υπάρχει εταιρία ή ομάδα πωλήσεων υπηρεσιών που να μην θέλει να αυξήσει τις πωλήσεις. Τι συμβαίνει που...
    Δημήτρης Μπάτρης, 10/09/2025 - 14:50
  • Ένα σχόλιο του Δημήτρη Μπάτρη για το ΝΑΙ

    Ένα σχόλιο του Δημήτρη Μπάτρη για το ΝΑΙ

    Ο Δημήτρης Μπάτρης μας έστειλε ένα σχόλιο για το περιοδικό «Ασφαλιστικό ΝΑΙ». Διαβάστε παρακάτω το σχόλιο που ακολουθεί: "Αγαπητέ Βαγγέλη, διαβάζοντας...
    Δημήτρης Μπάτρης, 10/09/2025 - 09:55

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Σε κρίσιμη καμπή το ρωσο-ουκρανικό μέτωπο: Αναζητείται ένας μεγάλος συμβιβασμός
12:28 Σε κρίσιμη καμπή το ρωσο-ουκρανικό μέτωπο: Αναζητείται ένας μεγάλος συμβιβασμός
  • 12:20 Εθνική Τράπεζα: Με ορατές τις δασμολογικές πιέσεις στην Ευρώπη, η Ελλάδα βρίσκει στηρίγματα στους παραδοσιακούς της κλάδους
  • 11:44 Απειλές Ransomware, Οικονομικές Επιπτώσεις και Στρατηγική Προστασίας
  • 11:21 Deloitte CEO Business Barometer 2025: αισιόδοξοι οι Έλληνες CEOs για την προοπτική της οικονομίας και των επιχειρήσεων
  • 10:51 Eurobank Global & Regional Focus Notes: Οι Μεταβαλλόμενες Συνθήκες στην Αγορά Φυσικού Αερίου στην ΕΕ και την Ελλάδα - Πρόσφατες Σημαντικές Συμφωνίες και Στρατηγικές Εξελίξεις
  • 10:27 «Νιώθεις δύσπνοια; Λαχανιάζεις; Σκέψου τη ΧΑΠ…»
  • 09:51 Απαλλαγή από τα τέλη κυκλοφορίας για οχήματα οργανώσεων εθελοντών πυροσβεστών
  • 09:46 Απάτη 12 εκατ. ευρώ στον ΕΟΠΥΥ - Στο στόχαστρο 32 γιατροί και 62 φαρμακεία για παράνομες συνταγογραφήσεις
  • 09:35 Τι δεν πρέπει να λέει ένας πωλητής στον πελάτη και πώς κερδίζεται πραγματικά η εμπιστοσύνη!
  • 09:21 Visa - Ινστιτούτο ΕΣΕΕ: Ένας στους δύο δεν είναι βέβαιος για την ικανότητά του να αναγνωρίσει περιεχόμενο που δημιουργήθηκε από AΙ
  • 09:16 Ανασφάλιστο όχημα που ενεπλάκη σε ατύχημα; Τώρα τι γίνεται;
  • 09:12 ΑΝΑΠΛΑΣΗ Κέντρο Αποκατάστασης: Αντιστεκόμαστε στην άνοια, δυναμώνουμε τη σκέψη, ενισχύουμε τον άνθρωπο!
  • 09:05 Η αξία εξαγοράς - Ένα σημαντικό εργαλείο του ασφαλιστηρίου συμβολαίου, στα χέρια του πελάτη!
  • 08:55 Και τώρα τα…λιμάνια, ο φόβος της «φούσκας», «αέρας» 1,2 τρισ. δολ. στα Crypto, 1 τρισ. ο «πλούτος» των ελληνικών νοικοκυριών και οι ισχυρές επιδόσεις της ΔΕΗ
  • 08:50 Ορόσημο για τον e-ΕΦΚΑ: Ολοκληρώθηκε η ψηφιοποίηση άνω των 10 εκατομμυρίων καρτελών ενσήμων
  • 08:40 Η Ρομπέρτα Μετσόλα κρατά τη σημαία του Μεσολογγίου στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο
  • 15:35 Η Εθνική Ασφαλιστική στρατηγικός συνεργάτης του Εθνικού Μουσείου Φυσικής Ιστορίας Γουλανδρή
  • 15:30 Στελέχωση νέων ασφαλιστικών διαμεσολαβητών
  • 15:15 ΕΑΕΕ: Αυξήθηκε το μέσο κόστος ζημιάς στον κλάδο αυτοκινήτων
  • 15:05 ΒΙΟΙΑΤΡΙΚΗ: Φροντίδα και αξιοπιστία μέσα από την καινοτομία
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 13/11 Ηλεκτρικά Πατίνια: Εσύ ξέρεις τι ισχύει στην Ελλάδα και πώς αντιμετωπίζεται ένα ατύχημα;
  2. 13/11 Υποχρεωτική ασφάλιση αστικής ευθύνης: Κρίσιμες Αλήθειες & Πρακτικά Tips για Ασφαλιστές
  3. 17/11 Η νέα εποχή της Εθνικής Ασφαλιστικής
  4. 14/11 Η απόφαση της Τράπεζας της Ελλάδος για την απόκτηση της Εθνικής Ασφαλιστικής από την Τράπεζα Πειραιώς
  5. 12/11 Κύπρος: «Βραχυκυκλώνει» την αγορά η ρύθμιση για την ασφάλιση οδηγών άνω των 70
  6. 17/11 Ναυπακτία: Έφυγε από τη ζωή ο διακεκριμένος γυναικολόγος Νίκος Παπανικολάου
  7. 18/11 Πώς μπορεί να διαφέρει ο πωλητής σύμβουλος από τους άλλους!

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube