Λάουρα Σταυρίδου, 22/1/2025 - 08:55 facebook twitter linkedin Ποια Ασφαλιστήριο υποστηρίζει τον πελάτη, στην περίπτωση σχολικού εκφοβισμού του παιδιού του; Λάουρα Σταυρίδου, 22/1/2025 facebook twitter linkedin Καθώς η κοινωνία αλλάζει, αλλάζουν και οι ασφαλιστικές ανάγκες που μπορεί να προκύψουν και τα συμβόλαια ευτυχώς προσαρμόζονται. Μια τέτοια περίπτωση, είναι και η κάλυψη που δίνει το συμβόλαιο της οικογενειακής νομικής προστασίας. Αυτό το συμβόλαιο παρέχει σφαιρική προστασία σε μια οικογένεια, με μια πλειάδα καλύψεων, αλλά το σημαντικό είναι πως έχει εξειδικευμένες καλύψεις, με πολύ μεγάλη σημασία. Περιλαμβάνει όρο ο οποίος προβλέπει την κάλυψη εξόδων για αγωγή αποζημίωσης σε περίπτωση σχολικού εκφοβισμού (Bullying). Από την άλλη πλευρά, το συμβόλαιο παρέχει ποινική υπεράσπιση, σε περίπτωση που το παιδί του ασφαλισμένου τραυματίσει σοβαρά κατά τη διάρκεια παιχνιδιού ένα άλλο παιδί και ο ασφαλισμένος κατηγορηθεί πως δεν τήρησε τις «υποχρεώσεις εποπτείας». Αυτές οι δύο καλύψεις, σήμερα είναι πιο επίκαιρες παρά ποτέ, αλλά υπάρχουν ακόμα περισσότερες χρήσιμες προβλέψεις σε αυτού του τύπου το συμβόλαιο, όπως η κάλυψη των διαφορών που προκύπτουν από ενοχικές συμβάσεις. Ένα καθημερινό παράδειγμα, είναι η άρνηση αντικατάστασης ελαττωματικού προϊόντος, γεγονός που μπορεί να συμβεί, ειδικά με τις διαδικτυακές παραγγελίες, όπως και η μη τήρηση των όρων παραγγελίας ή παράδοσης προϊόντων που αγόρασε ο πελάτης. Το συμβόλαιο δεν έχει υψηλό ετήσιο κόστος και είναι απολύτως απαραίτητο για κάθε οικογενειάρχη, κυρίως λόγω της πληθώρας των καλύψεων. Σκεφτείτε πως καλύπτει ακόμα και την περίπτωση που ο σκύλος του ασφαλισμένου ξεφεύγει από την επίβλεψή του και τραυματίσει έναν περαστικό. Με αυτού του τύπου τα συμβόλαια, δίνεται η δυνατότητα σε έναν Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή, να εμπλουτίσει το χαρτοφυλάκιο του, να θωρακίσει τους πελάτες του και ταυτόχρονα να αποκομίσει ένα επιπλέον εισόδημα. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 16/06/2025 - 09:16 Η ποινικοποίηση της χρήσης του κινητού κατά την οδήγηση, θα επηρεάσει τις αποζημιώσεις;
Λάουρα Σταυρίδου, 13/06/2025 - 09:20 Ένας Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής μοιράζεται μαζί μας μυστικά επιτυχίας και αλήθειες - Τι είπε η Εύη Θανοπούλου της ERGO
Λάουρα Σταυρίδου, 11/06/2025 - 09:00 Πως αξιολογούμε έναν Δυνητικό Πελάτη, για να μην χάνουμε τον χρόνο μας;
Λάουρα Σταυρίδου, 10/06/2025 - 09:28 Ένας Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής, μοιράζεται μαζί μας μυστικά επιτυχίας και αλήθειες!
Προτείνουμε στον πελάτη σφαιρική κάλυψη της επιχείρησης. Όχι μόνο Φυσικές Καταστροφές… Με την υποχρεωτική Ασφάλιση των επιχειρήσεων, οι Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές, τρέχουν και δεν φτάνουν για να καλύψουν τη ζήτηση, όπως μου... Λάουρα Σταυρίδου, 06/06/2025 - 09:00
Client Expectations in the Digital Age: How Agents Can Adapt Republish from the special edition of Nextdeal (Issue 560) By Laura Stavridou In an era of instant everything — from rideshare apps... Λάουρα Σταυρίδου, 05/06/2025 - 13:20
Προσδοκίες Πελατών στην Ψηφιακή Εποχή: Πώς Μπορούν να Προσαρμοστούν οι Πράκτορες Αναδημοσίευση από το ειδικό τεύχος της εφημερίδας Nextdeal (Τεύχος 560) Της Λάουρας Σταυρίδου Σε μια εποχή όπου τα πάντα γίνονται γρήγορα και... Λάουρα Σταυρίδου, 05/06/2025 - 13:18
Διαχείριση κρίσης; Προτιμήστε την Δράση και όχι την Αντίδραση. Είναι αλήθεια πως συνήθως ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής, περιμένει από τον ήδη πελάτη του, να επικοινωνήσει μαζί του για οποιαδήποτε θέμα... Λάουρα Σταυρίδου, 05/06/2025 - 09:09
Ποιοι είναι οι λόγοι που ένα χαρτοφυλάκιο είναι «αδρανές περιουσιακό στοιχείο»; Ο όρος «αδρανές περιουσιακό στοιχείο» αναφέρεται σε ένα περιουσιακό στοιχείο που δεν χρησιμοποιείται ενεργά και έτσι δεν αποφέρει εισόδημα. Μπορεί για... Λάουρα Σταυρίδου, 03/06/2025 - 09:23
Οι συναισθηματικοί λόγοι που «κρύβονται» πίσω από την πτώση Ασφαλίστρων Το Σαββατοκύριακο που μας πέρασε, δημοσιεύτηκαν άρθρα σχετικά με την πτώση Ασφαλίστρων στον κλάδο ζωής, υγείας, στις ασφαλίσεις συνδεδεμένες με... Λάουρα Σταυρίδου, 02/06/2025 - 09:03