close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Εκπαίδευση

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Αξιολογήστε τους πελάτες σας, αφού πρώτα έχετε αξιολογήσει τον εαυτό σας!
Κώστας Ακριβόπουλος
Κώστας Ακριβόπουλος,
3/6/2024 - 10:19
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Αξιολογήστε τους πελάτες σας, αφού πρώτα έχετε αξιολογήσει τον εαυτό σας!

Κώστας Ακριβόπουλος, 3/6/2024
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

*Γράφει ο Κώστας Ακριβόπουλος Σύμβουλος Εκπαίδευσης , Training, Mentoring, Coaching (ILU, FA, MNGM, SOCIOL, PSYCHOL, NLP, MRKTG, AML, Feng Shui, GESTALT, SILVA, MDRT, IKMG, LIMRA, LOMA, GAMA, INNOV, ΛΑΕΚ/ΟΑΕΔ)

“ Αλήθειαν έχειν, πίστιν, εμπειρίαν, επιδεξιότητα, εταιρίαν, επιμέλειαν ”-Πιττακός

(Να σε χαρακτηρίζει η αλήθεια, η εντιμότητα, η εμπειρία, η επιδεξιότητα, η φιλία, η επιμέλεια)

Ανεξάρτητα από το προϊόν ή την υπηρεσία που προσφέρει ένας Πωλητής, δεν πρόκειται να γίνει ποτέ ολοκληρωτικά επιτυχημένος, αν δεν κατορθώσει να “διευθύνει” το περιβάλλον στο οποίο εργάζεται. Αυτό δεν μπορεί να γίνει με την αντίδραση κατά περίπτωση, αν δεν προηγηθεί αξιολόγηση του Εαυτού του και των Πελάτων του!

Πριν όμως αξιολογήσουμε τους Πελάτες μας, πρέπει να αξιολογήσουμε τον εαυτό μας!

1ο βήμα: ΑΞΙΟΛΟΓΩΝΤΑΣ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΑΣ

  • Μπορεί ο Πελάτης να θεωρείται Βασιλιάς, αλλά αν ο Πωλητής επιβληθεί σαν επαγγελματικά ίσος προς τον Πελάτη και όχι χαλάκι να τον πατάνε, τότε μπορεί ευκολότερα να διαχειριστεί και να επιλύσει τα προβλήματα των Πελατών, να κερδίσει τον σεβασμό και μακροπρόθεσμα να πετύχει καλύτερες, περισσότερες και συνεχείς πωλήσεις.

Aναρωτηθείτε και αξιολογείστε τα εξής, για εσάς

  • Σας χρειάζονται οι Πελάτες σας; Χρειάζονται τις συμβουλές σας, χρειάζονται το προϊόν σας, χρειάζονται πληροφορίες και λύση στο πρόβλημά τους;
  • Τι μπορείτε να κάνετε για να δείξετε στους Πελάτες σας, ότι είσθε επαγγελματικά ίσοι;
  • Πώς αντιδράτε σε αγενή ή απότομη συμπεριφορά εκ μέρους των Πελατών σας;
  • Συνεργάζεστε με τον Πελάτη για να επιλύσετε τα προβλήματά του και να ικανοποιήσετε τις ανάγκες του;
  • Έχετε γνωρίσει καλά τον χαρακτήρα σας; Γνωρίζετε όλες τις τεχνικές επικοινωνίας και διαπραγμάτευσης, με όλους τους ανθρώπινους χαρακτήρες;
  • Μιλάτε στο προσωπικό των Πελατών σας;
  • Πόσο συχνά επισκέπτεστε τους Πελάτες σας
  • Ελέγχετε τα άγχη σας και την ψυχική ανθεκτικότητά σας;

Έχετε απαντήσεις σε όλα αυτά τα ερωτήματα; Αν ΝΑΙ…προχωρήστε δυνατά στο δεύτερο επίπεδο !

2ο βήμα: ΑΞΙΟΛΟΓΩΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ ΜΑΣ

Aναρωτηθείτε και αξιολογείστε τα εξής, για τους Πελάτες σας:

  • Ποιες είναι οι σημαντικότερες πληροφορίες που θα μπορούσατε να εκμεταλλευτείτε, για να γνωρίσετε και να αξιολογήσετε τους Πελάτες σας;
  • Έχετε ανακαλύψει τι χαρακτήρας είναι ο κάθε Πελάτης σας, ώστε να επικοινωνήσετε μαζί του, με την αντίστοιχη διαδικασία επικοινωνίας;
  • Πόσο αξίζει ο κάθε Πελάτης για εσάς;
  • Εντοπίζετε νέες ευκαιρίες μαζί του;
  • Τα αρχεία των Πελατών σας, είναι πλήρως ενημερωμένα; με τα μέλη οικογένειας, ονόματα, γενέθλια, σπίτια, αυτοκίνητα κλπ.
  • Δίδετε 110% εξυπηρέτηση; Το αντιλαμβάνονται;

Τελικά, Θέστε Προτεραιότητες

- Διαβαθμίστε τους Πελάτες σας, σύμφωνα με τη δυναμικότητα τους, διατηρώντας μία λεπτή ισορροπία μεταξύ:

  • τακτικών πελατών
  • νέων πελατών
  • πιθανών πελατών

- Κατανείμετε το χρόνο που αφιερώνετε στους Πελάτες σας ανάλογα με τη δυναμικότητα του κάθε πελάτη,

- Αναρωτηθείτε αν θα μπορούσατε να πουλήσετε περισσότερα ή διαφορετικά προϊόντα στους Πελάτες σας,

- Προσπαθήστε να επισημάνετε ποιος άλλος στην εταιρία του Πελάτη σας θα μπορούσε να αποτελέσει δυνητικό Πελάτη,

- Μη θεωρείτε τους υπάρχοντες Πελάτες σαν δεδομένους, διότι οι στατιστικές (ΟΠΑ) αποδεικνύουν ότι Πελάτης με 1 προϊόν έχει πιθανότητα 70% να φύγει, με 2 προϊόντα πιθανότητα 35% και με 3 προϊόντα έχει πιθανότητα 15% να φύγει.

- Πριν συναντήσετε τον Πελάτη σας, μάθετε περισσότερα για εκείνον μέσω διαδικτύου.

- Όταν επισκέπτεστε τους Πελάτες σας, ξεχωρίστε τους πρωταρχικούς από τους δευτερεύοντες στόχους σας, σε κάθε επίσκεψη (απλή επίσκεψη, συστάσεις, Cross ή Up selling),

- Μη συγχέετε το να είσθε συνεχώς πολυάσχολος και να κάνετε πολλές επισκέψεις, με το να είσθε αποτελεσματικός-παραγωγικός,

- Μη κυνηγάτε συνεχώς έναν πελάτη, επειδή είναι μεγάλος.

ΒΑΛΤΕ ΑΞΙΑ ΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΑΣ!

ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ !

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • 5 τρόποι με τους οποίους η συμμετοχή σας στα Συνέδρια αποδεικνύει την αξία σας ως 5 STARs Aσφαλιστικός και Xρηματοοικονομικός Σύμβουλος
    Κώστας Ακριβόπουλος, 25/04/2025 - 11:58

    5 τρόποι με τους οποίους η συμμετοχή σας στα Συνέδρια αποδεικνύει την αξία σας ως 5 STARs Aσφαλιστικός και Xρηματοοικονομικός Σύμβουλος

  • Η Έρευνα Αναγκών και η…κουρτίνα!
    Κώστας Ακριβόπουλος, 24/04/2025 - 10:08

    Η Έρευνα Αναγκών και η…κουρτίνα!

  • Το στάδιο της Αυτό-αξιολόγησης
    Κώστας Ακριβόπουλος, 23/04/2025 - 09:19

    Το στάδιο της Αυτό-αξιολόγησης

  • H διαχείριση επιχειρηματικών επικοινωνιών και η διαπολιτισμική επικοινωνία
    Κώστας Ακριβόπουλος, 22/04/2025 - 12:01

    H διαχείριση επιχειρηματικών επικοινωνιών και η διαπολιτισμική επικοινωνία

  • …και η ιστορία συνεχίζεται…! Πότε και πώς θα σταματήσει να διασύρεται το επάγγελμα του Διαμεσολαβητή;

    …και η ιστορία συνεχίζεται…! Πότε και πώς θα σταματήσει να διασύρεται το επάγγελμα του Διαμεσολαβητή;

    Παρατηρώντας  τα νέα αποτελέσματα εξετάσεων πιστοποίησης των Διαμεσολαβητών, που πραγματοποιήθηκαν στη Θεσσαλονίκη, το Σάββατο και την Κυριακή (12 και 13/04),...
    Κώστας Ακριβόπουλος, 16/04/2025 - 14:45
  • Εξεταστικές Υποχρεώσεις Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών και Τραπεζικών Υπαλλήλων - Ποιοι έχουν περισσότερες;

    Εξεταστικές Υποχρεώσεις Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών και Τραπεζικών Υπαλλήλων - Ποιοι έχουν περισσότερες;

    Αν η πολλή γνώση δημιουργεί προβλήματα, η άγνοια σίγουρα δεν μπορεί να τα λύσει! Ας μάθουμε λοιπόν: Παρατηρούμε να γίνεται πολλές...
    Κώστας Ακριβόπουλος, 16/04/2025 - 10:46
  • Έτοιμοι για τις νέες επαναπιστοποιήσεις του 2025; Εσείς πού θα παρακολουθήσετε το 15ωρο; Η Εταιρεία σας διαθέτει τις 15 ώρες;

    Έτοιμοι για τις νέες επαναπιστοποιήσεις του 2025; Εσείς πού θα παρακολουθήσετε το 15ωρο; Η Εταιρεία σας διαθέτει τις 15 ώρες;

    Ετοιμαστείτε! Άνοιξαν  οι Επαναπιστοποιήσεις του 2025, ετοιμαστείτε να παρακολουθήσετε το 15ωρο, διαδικτυακά ή δια ζώσης ! Όπως έχουμε αναφέρει, σε προηγούμενο...
    Κώστας Ακριβόπουλος, 14/04/2025 - 09:17
  • Αλήθεια, πόσο επαγγελματίας διαμεσολαβητής είστε;

    Αλήθεια, πόσο επαγγελματίας διαμεσολαβητής είστε;

    Παρατηρούμε ότι ένα ποσοστό Διαμεσολαβητών, ευτυχώς όχι πολύ μεγάλο, αλλά αρκετό για να μας προβληματίσει, “ξεχνά” την ετήσια υποχρέωση της...
    Κώστας Ακριβόπουλος, 10/04/2025 - 10:55
  • Που βαδίζει ο Κλάδος Εγγυήσεων και ο Κλάδος Πιστώσεων;

    Που βαδίζει ο Κλάδος Εγγυήσεων και ο Κλάδος Πιστώσεων;

    Που βαδίζουν  σήμερα οι δύο πολύ σημαντικοί Κλάδοι; Γιατί σήμερα έχουν πτώση και όχι άνοδο;     Όταν υπάρχουν Ασφαλιστικά γραφεία στην αγορά, πολύ...
    Κώστας Ακριβόπουλος, 07/04/2025 - 10:02
  • Μα έχω…“Φροντίδα…βοήθειας” για το αυτοκίνητό μου, δεν χρειάζομαι και “Οδική βοήθεια”!

    Μα έχω…“Φροντίδα…βοήθειας” για το αυτοκίνητό μου, δεν χρειάζομαι και “Οδική βοήθεια”!

    Έχουμε εξηγήσει στους Πελάτες μας τη διαφορά της Φροντίδας Ατυχήματος με την  Οδική Βοήθεια; Αν του το αναφέραμε και αρνήθηκε, σημειώσαμε...
    Κώστας Ακριβόπουλος, 30/01/2025 - 10:04

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Με αποκλειστικό θέμα ολόκληρη τη συζήτηση του Αλέξανδρου Σαρρηγεωργίου στο Πανεπιστήμιο Columbia για την ασφαλιστική αγορά κυκλοφορεί το NextDeal
17:15 Με αποκλειστικό θέμα ολόκληρη τη συζήτηση του Αλέξανδρου Σαρρηγεωργίου στο Πανεπιστήμιο Columbia για την ασφαλιστική αγορά κυκλοφορεί το NextDeal
  • 15:30 Δύο στους τρεις πέτυχαν στις εξετάσεις της Τράπεζας της Ελλάδος
  • 15:00 ΕΑΕΕ: Διαδικτυακή ημερίδα «Προκλήσεις στην εφαρμογή της Οδηγίας για την Περιβαλλοντική Ευθύνη (Environmental Liability Directive - ELD): Χρηματοοικονομική ασφάλεια, το πρόγραμμα LIFE PROFILE και το ψηφιακό εργαλείο SAFER»
  • 13:35 Η Euroins χορηγός στην εκδήλωση της ΣΕΣΑΕ - Μια εκδήλωση προσφοράς και αλληλεγγύης
  • 13:24 Νέο πρόγραμμα EXPERT NATURE PROTECT από την Groupama Ασφαλιστική για την προστασία επιχειρήσεων από φυσικούς κινδύνους
  • 13:00 Κυρ. Μητσοτάκης: Υπάρχουν προβλήματα στην ψυχική υγεία των παιδιών από την κατάχρηση των social media που θα απαιτήσει και κυβερνητική παρέμβαση
  • 12:46 Νέο Audi Q3: Πέντε “διαστάσεις” εμπειρίας
  • 12:13 Η επίσκεψη του Ζελένσκι στην Αθήνα και η διαμόρφωση του γεωπολιτικού χάρτη την επόμενη μέρα
  • 11:25 Ο Σύλλογος Ασφαλιστών Δωδεκανήσου "ΙΣΧΥΣ" με την πολύτιμη συνδρομή της Τροχαίας Ρόδου και την συμμετοχή του Ρόδιου Παραολυμπιονίκη Μιχάλη Σεΐτη, μιλάει στους νέους για την ευθύνη πίσω από το τιμόνι
  • 10:28 Η Euronext έλαβε όλες τις απαραίτητες κανονιστικές εγκρίσεις από την Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς για την ΕΧΑΕ
  • 10:24 Η UniCredit μπήκε στην AlphaLife
  • 09:54 Πρώτη εφαρμογή εικονικής πραγματικότητας για την ανακούφιση του πόνου και του άγχους σε παιδιατρικό νοσοκομείο στην Ελλάδα
  • 09:45 ΕΛΤΑ: Τι απαντούν για το ασφαλιστήριο συμβόλαιο διοικητικού συμβουλίου
  • 09:35 Πότε μια «εν ισχύ» κάλυψη αυτοκινήτου μπορεί να μην αποζημιώσει και τι μπορούμε να κάνουμε για να το αποφύγουμε;
  • 09:30 Το μήνυμα της Γκίλφοϊλ και στόχος τα λιμάνια, και νεκρούς «ανασταίνει» η ΑΑΔΕ, τα ρεκόρ των ΕΛΠΕ, στο «άρμα» του Euronext το ελληνικό χρηματιστήριο
  • 09:25 Καφούνης (ΕΣΕΕ): Σημαντική νίκη η επιβολή δασμών από το πρώτο ευρώ στα δέματα από τρίτες χώρες
  • 09:20 Η ERGO Ασφαλιστική στον 42ο Αυθεντικό Μαραθώνιο Αθήνας: Δίπλα στον Άνθρωπο και την Κοινωνία
  • 09:15 Όταν η πόλη δοκιμάζεται από το νερό - Ο ρόλος της ασφάλισης σε μια μεγάλη πλημμύρα σήμερα
  • 09:08 Τα 2/3 των ακινήτων στην Ελλάδα είναι ανασφάλιστα για σεισμό! Περιοχές της Ελλάδας με αυξημένο σεισμικό κίνδυνο, που είναι υπασφαλισμένες!
  • 09:05 ΚΕΔ: Πλήγμα και στην ενημέρωση από το λουκέτο στα ΕΛΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 11/11 Αποκλειστικό: Καταδίκες για την υπόθεση Ασπίς Πρόνοια
  2. 13/11 Ηλεκτρικά Πατίνια: Εσύ ξέρεις τι ισχύει στην Ελλάδα και πώς αντιμετωπίζεται ένα ατύχημα;
  3. 10/11 Υποχρεωτική ασφάλιση επιχειρήσεων για φυσικές καταστροφές - Ναι μεν αλλά...
  4. 13/11 Υποχρεωτική ασφάλιση αστικής ευθύνης: Κρίσιμες Αλήθειες & Πρακτικά Tips για Ασφαλιστές
  5. 12/11 Κύπρος: «Βραχυκυκλώνει» την αγορά η ρύθμιση για την ασφάλιση οδηγών άνω των 70
  6. 14/11 Η απόφαση της Τράπεζας της Ελλάδος για την απόκτηση της Εθνικής Ασφαλιστικής από την Τράπεζα Πειραιώς
  7. 11/11 11/11/25 Χρόνια Πολλά φίλοι ασφαλιστές και με…παιδεία!

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube