Λάουρα Σταυρίδου, 23/2/2024 - 11:30 facebook twitter linkedin Τελικά στέλνουμε E-Mail σε δυνητικούς και υπάρχοντες πελάτες ή όχι; Ποια προσέγγιση προτιμά το 80%; Λάουρα Σταυρίδου, 23/2/2024 facebook twitter linkedin Σύμφωνα με τις τελευταίες στατιστικές από την εταιρία LeadSquared της οποίας το αντικείμενο είναι οι ψηφιακές ασφαλιστικές υπηρεσίες, τα e-mails είναι 40 φορές πιο αποτελεσματικά από αναρτήσεις στα social media. Ένα εξαιρετικά αναπάντεχο στοιχείο είναι πως το 80% των ανθρώπων προτιμάει να τους προσεγγίσουν για μια πώληση μέσω από ένα email έναντι οποιαδήποτε άλλου τρόπου. Το 33% των ανθρώπων ανοίγουν ένα email μόνο και μόνο επειδή τους άρεσε η εισαγωγική φράση. Ωστόσο πριν ξεκινήσει ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής να στέλνει πωλησιακά emails, οι ειδικοί λένε ότι είναι καλύτερο να ισχυροποιήσει το υπάρχον χαρτοφυλάκιο με συστηματική αποστολή, κάνοντας τους ήδη πελάτες του να νιώθουν ότι έχουν την βέλτιστη εξυπηρέτηση. Τα emails είναι επίσης ένας εξαιρετικός τρόπος να μαθαίνετε τα νέα τους. Μήπως μετακόμισαν; Αγόρασαν ένα σπίτι; Άρχισαν οικογένεια; Άλλαξαν εργασία; Σχεδιάζουν τις σπουδές των παιδιών τους; Παντρεύτηκαν; Χώρισαν; Αφού έχετε εδραιώσει μια σχέση, μπορείτε να αρχίσετε να χρησιμοποιείτε πιο προσωπικό τόνο: «Αγαπητή Μαίρη Θα ήθελα να σε συγχαρώ για το μωράκι που αποκτήσατε. Χάρηκα πάρα πολύ με αυτά τα νέα! Ως μητέρα και σύζυγος, μπορώ να σχετιστώ με το συναίσθημα για τη διασφάλιση του μέλλοντος της οικογένειας. Και πραγματικά μπορώ να σας βοηθήσω με αυτό. Μπορώ να σε βεβαιώσω ότι η ασφάλιση για εμένα δεν είναι μια εφάπαξ πράξη, αλλά δημιουργεί σχέση ζωής. Όποτε νιώθεις έτοιμη να ασχοληθείς με το θέμα, θα είμαι στη διάθεση σου για οποιαδήποτε ερώτηση». Όταν το mail είναι προσεκτικά γραμμένο, ο πελάτης νιώθει ότι του έχετε αφιερώσει χρόνο και αυτό αργά ή γρήγορα αποδίδει. Πραγματικά αξίζει το χρόνο σας! Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 28/05/2025 - 09:17 Γιατί τόσοι πολλοί άνθρωποι δεν έχουν Συνταξιοδοτικό Προγραμματισμό;
Λάουρα Σταυρίδου, 27/05/2025 - 11:21 Επιχειρηματική Ασφάλιση σε επιχειρηματία…γυναίκα. Τι πρέπει να ξέρουμε;
Λάουρα Σταυρίδου, 26/05/2025 - 09:23 Πτώση μαρμάρων από μπαλκόνι - Γιατί δεν Καλύπτεται από την Ασφάλιση Αστικής Ευθύνης;
Λάουρα Σταυρίδου, 23/05/2025 - 10:16 Η Υποχρεωτική Ασφάλιση των επιχειρήσεων και η άρνηση Ασφάλισης από τις Ασφαλιστικές - Τι ισχύει για το πρόστιμο;
Χάνεται το νόημα της Ανάλυσης Αναγκών με τα υψηλά Ασφάλιστρα Υγείας; Οι παλαιότεροι Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές σίγουρα θυμούνται από τις εκπαιδεύσεις, πως το Ασφάλιστρο πρέπει να είναι ποσοστό του εισοδήματος και όχι... Λάουρα Σταυρίδου, 21/05/2025 - 08:57
Άνοιγμα ασφαλιστικής συζήτησης. Θέλει καλή προετοιμασία! Όπως σε μια παρτίδα σκάκι, το «άνοιγμα» είναι πολύ σημαντικό, έτσι και στη πρώτη συνάντηση με έναν πελάτη, η φράση... Λάουρα Σταυρίδου, 20/05/2025 - 09:36
Πελάτες ανεξάρτητοι, σκεπτικιστές, οικονομικά ανασφαλείς; Υπάρχουν Επιχειρήματα για όλους! Είναι γνωστό πως η εργασία του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή γίνεται πιο εύκολη αν καταφέρει να προσαρμόσει την επιχειρηματολογία του, ανάλογα με... Λάουρα Σταυρίδου, 19/05/2025 - 09:06
Μην αποκαρδιώνεστε! Η εργασία του ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή είναι σημαντική! Οι παλαιότεροι Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές, σίγουρα θυμούνται τη φράση «η δουλειά μας δεν είναι επάγγελμα, είναι λειτούργημα». Η αλήθεια είναι ότι... Λάουρα Σταυρίδου, 16/05/2025 - 09:37
Είναι υποχρεωτική η παροχή Συμβουλής στον δυνητικό πελάτη από τον Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή; Μια από τις υποχρεώσεις του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή κατά τη συμμόρφωση με την IDD -Insurance Distribution Directive- και τη νομοθεσία (Ν.... Λάουρα Σταυρίδου, 14/05/2025 - 09:10
Ο όρος «Εκχώρηση ή ενεχυρίαση», ως εργαλείο στα χέρια του ασφαλισμένου στον κλάδο υγείας, σε απολογιστική αποζημίωση Στους γενικούς όρους κάθε συμβολαίου ζωής συναντάμε τον όρο «Εκχώρηση ή Ενεχυρίαση». Σύμφωνα με αυτόν ο Συμβαλλόμενος έχει το δικαίωμα... Λάουρα Σταυρίδου, 12/05/2025 - 09:37