Λάουρα Σταυρίδου, 23/2/2024 - 11:30 facebook twitter linkedin Τελικά στέλνουμε E-Mail σε δυνητικούς και υπάρχοντες πελάτες ή όχι; Ποια προσέγγιση προτιμά το 80%; Λάουρα Σταυρίδου, 23/2/2024 facebook twitter linkedin Σύμφωνα με τις τελευταίες στατιστικές από την εταιρία LeadSquared της οποίας το αντικείμενο είναι οι ψηφιακές ασφαλιστικές υπηρεσίες, τα e-mails είναι 40 φορές πιο αποτελεσματικά από αναρτήσεις στα social media. Ένα εξαιρετικά αναπάντεχο στοιχείο είναι πως το 80% των ανθρώπων προτιμάει να τους προσεγγίσουν για μια πώληση μέσω από ένα email έναντι οποιαδήποτε άλλου τρόπου. Το 33% των ανθρώπων ανοίγουν ένα email μόνο και μόνο επειδή τους άρεσε η εισαγωγική φράση. Ωστόσο πριν ξεκινήσει ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής να στέλνει πωλησιακά emails, οι ειδικοί λένε ότι είναι καλύτερο να ισχυροποιήσει το υπάρχον χαρτοφυλάκιο με συστηματική αποστολή, κάνοντας τους ήδη πελάτες του να νιώθουν ότι έχουν την βέλτιστη εξυπηρέτηση. Τα emails είναι επίσης ένας εξαιρετικός τρόπος να μαθαίνετε τα νέα τους. Μήπως μετακόμισαν; Αγόρασαν ένα σπίτι; Άρχισαν οικογένεια; Άλλαξαν εργασία; Σχεδιάζουν τις σπουδές των παιδιών τους; Παντρεύτηκαν; Χώρισαν; Αφού έχετε εδραιώσει μια σχέση, μπορείτε να αρχίσετε να χρησιμοποιείτε πιο προσωπικό τόνο: «Αγαπητή Μαίρη Θα ήθελα να σε συγχαρώ για το μωράκι που αποκτήσατε. Χάρηκα πάρα πολύ με αυτά τα νέα! Ως μητέρα και σύζυγος, μπορώ να σχετιστώ με το συναίσθημα για τη διασφάλιση του μέλλοντος της οικογένειας. Και πραγματικά μπορώ να σας βοηθήσω με αυτό. Μπορώ να σε βεβαιώσω ότι η ασφάλιση για εμένα δεν είναι μια εφάπαξ πράξη, αλλά δημιουργεί σχέση ζωής. Όποτε νιώθεις έτοιμη να ασχοληθείς με το θέμα, θα είμαι στη διάθεση σου για οποιαδήποτε ερώτηση». Όταν το mail είναι προσεκτικά γραμμένο, ο πελάτης νιώθει ότι του έχετε αφιερώσει χρόνο και αυτό αργά ή γρήγορα αποδίδει. Πραγματικά αξίζει το χρόνο σας! Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 22/12/2025 - 09:49 Μήπως έχω «Οδική Βοήθεια» αλλά δεν έχω...την βοήθεια που χρειάζομαι;
Λάουρα Σταυρίδου, 17/12/2025 - 09:17 Τρείς διαφορετικές προσεγγίσεις για το προσωπικό ατύχημα εντός οικίας!
Λάουρα Σταυρίδου, 16/12/2025 - 09:51 Ασφάλεια Απώλειας Εισοδήματος - Μια κάλυψη βασική για το 72,5% των εργαζομένων!
Δώστε Απλή Ασφάλιση στους πελάτες σας - Έχετε μεγάλο όφελος! Η Απλή Ασφάλιση είναι ένα συμβόλαιο που όταν συναφθεί αφήνει δύο ανθρώπους ευχαριστημένους. Τον Ασφαλισμένο και τον Διαμεσολαβητή. Ο Ασφαλισμένος είναι... Λάουρα Σταυρίδου, 15/12/2025 - 09:45
Προνόμια υγείας και πρωτοβάθμια περίθαλψη - Τι διαφορά έχουν και πως λειτουργούν; Τα προνόμια υγείας δεν είναι ασφαλιστικά προγράμματα, είναι συμφωνίες που έχουν κάνει οι Ασφαλιστικές εταιρίες με ιδιωτικά νοσοκομεία και διαγνωστικά... Λάουρα Σταυρίδου, 12/12/2025 - 09:16
Τι είναι τα Προνόμια Υγείας που ωφελούν τόσο πολύ τους ασφαλισμένους; Τα προνόμια υγείας είναι πρόσθετες παροχές που δίνονται στους ασφαλισμένους που έχουν προγράμματα υγείας. Τις περισσότερες φορές δεν είναι καθαρά ασφαλιστικό... Λάουρα Σταυρίδου, 10/12/2025 - 09:07
Τι περιλαμβάνει η κάλυψη «Απώλεια Ενοικίων»; Ας δούμε τις Interamerican, Eurolife και Μινέττα Σε πολλά Ασφαλιστήρια συμβόλαια κατοικίας συναντάμε την κάλυψη της Απώλειας Ενοικίων. Κάθε εταιρία έχει τις δικές της προϋποθέσεις και εξαιρέσεις. Για... Λάουρα Σταυρίδου, 09/12/2025 - 10:28
Πως αποζημιώνεται η φωτιά σε κατοικία που ξεκίνησε από τζάκι; Στα παλαιότερα συμβόλαια συναντούσαμε πολύ συχνά τη διάκριση μεταξύ φιλικής και εχθρικής φωτιάς. Ως φιλική φωτιά χαρακτηρίζεται η φωτιά που περιορίζεται... Λάουρα Σταυρίδου, 08/12/2025 - 09:54
Κεραυνοθύελλες: Καλύψεις που συναντάμε στις Interlife, Ατλαντική και Υδρόγειο! Ένα από τα ακραία καιρικά φαινόμενα είναι οι κεραυνοθύελλες. Απίστευτος αριθμός κεραυνών πλήττει ορισμένες περιοχές κατά τη διάρκεια μιας καταιγίδας. Οι... Λάουρα Σταυρίδου, 05/12/2025 - 09:33