close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστικές Ειδήσεις
  • Ιδιωτική Ασφάλιση

ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΑΣΦAΛΙΣΗ

Το 2023 ήταν μία ακόμη επιτυχημένη χρονιά για τη Mondial Assistance!
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
8/2/2024 - 13:27
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Το 2023 ήταν μία ακόμη επιτυχημένη χρονιά για τη Mondial Assistance!

Nextdeal newsroom, 8/2/2024
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Το 2023 ήταν μια χρονιά με ιδιαίτερες προκλήσεις για όλο τον ασφαλιστικό κλάδο και ιδιαιτέρως για την Οδική Βοήθεια. Λόγω των ακραίων καιρικών φαινομένων (πλημμυρών, καύσωνα, μεγάλων πυρκαγιών) που επικράτησαν σχεδόν σε όλη την ελληνική επικράτεια για μεγάλα διαστήματα, κληθήκαμε να αντιμετωπίσουμε αρκετές δυσκολίες που επηρέασαν σε αρνητικό βαθμό το έργο της οδικής βοήθειας

Παρ΄ όλα αυτά, στις δύσκολες συνθήκες μιας ιδιαίτερης χρονιάς, η Mondial Assistance κατάφερε να προσαρμοστεί και να ανταποκριθεί σε αυτές, επιτυγχάνοντας ένα υψηλό επίπεδο υπηρεσιών προς τους πελάτες της.

Η εταιρία, επεκτείνοντας τις υποδομές της, δημιούργησε και δεύτερο ιδιόκτητο τηλεφωνικό κέντρο στις εγκαταστάσεις της στη Θεσσαλονίκη, με στόχο την κάλυψη των διαρκώς αυξανόμενων αναγκών αλλά και τη διασφάλιση της απρόσκοπτης λειτουργίας της. Στο σύνολο, η Mondial Assistance έλαβε, εντός του 2023, περισσότερες από 1.600.000 κλήσεις.

Όσον αφορά στους Τομείς Δραστηριοποίησής της (Automotive, Travel, Health & MDDR), κλήθηκε να αντιμετωπίσει στο σύνολο 835.625 περιστατικά. Η αύξηση των περιστατικών σε σχέση με το 2022 ήταν της τάξεως του 23%. Αυτό οφείλεται στην αυξανόμενη εμπιστοσύνη που επέδειξαν οι συνεργάτες και οι πελάτες της στην παροχή υπηρεσιών, με αποτέλεσμα την αύξηση του χαρτοφυλακίου της σε όλους τους παραπάνω Τομείς Δραστηριοτήτων της.

Σημαντικό επίσης ρόλο είχε η αναβάθμιση του στόλου εξυπηρέτησης, προσθέτοντας οχήματα νέας τεχνολογίας, κατάλληλα εξοπλισμένα για να αντιμετωπίζουν τις ιδιαιτερότητες των οχημάτων νέας γενιάς.

Το άρτια εκπαιδευμένο προσωπικό της Mondial Assistance, διαθέτει την τεχνογνωσία ως προς τις ιδιαιτερότητες των υβριδικών και ηλεκτρικών οχημάτων, καθώς και τις δυσκολίες που προκύπτουν κατά τη διάρκεια εξυπηρέτησής τους.

Επιπλέον, η εκτεταμένη χρήση της τεχνολογίας RPA (Robotic Process Automation), που χρησιμοποιείται συστηματικά από τη Μondial Assistance τα τελευταία χρόνια, συμβάλει σημαντικά στο υψηλό επίπεδο των παρεχόμενων υπηρεσιών και στη βελτίωση της φύσης των εργασιών του προσωπικού της εταιρείας.

Αξίζει να σημειωθεί ότι, η εταιρία στα πλαίσια των συνεργασιών της με ασφαλιστικές εταιρείες και την ηλεκτρονική λήψη των δηλώσεων ζημιάς, αύξησε το ποσοστό συμπλήρωσης φιλικών δηλώσεων φθάνοντας το 62%. Αυτό, είχε ως αποτέλεσμα τη διευκόλυνση της αποζημίωσης του ασφαλισμένου και κατά συνέπεια, την καλύτερη εξυπηρέτησή του.

Για τη Mondial Assistance, στο επίκεντρο των υπηρεσιών της είναι πάντοτε ο άνθρωπος, καθώς η ανθρωποκεντρική φιλοσοφία της είναι μέρος του DNA της. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα το ποσοστό ικανοποίησης των πελατών να παραμένει υψηλό για ακόμα μια χρονιά, ενώ παράλληλα η Βιώσιμη Ανάπτυξη αποτελεί μέρος της Στρατηγικής της, υλοποιώντας ένα εκτεταμένο πλάνο ενεργειών, όπως ο εκσυγχρονισμός στόλου οχημάτων εξυπηρέτησης

Διαχρονικός στόχος της Mondial Assistance είναι το να δημιουργεί θετικές εμπειρίες καθ’ όλη τη διάρκεια της εξυπηρέτησης των πελατών της ενισχύοντας το αίσθημα ασφάλειας τους.

* Ενδεικτικά αναφέρεται ότι, για την Αττική και τη Θεσσαλονίκη, ο μέσος χρόνος άφιξης είναι μικρότερος των 20 λεπτών, ενώ για την οδική βοήθεια ο μέσος χρόνος δεν ξεπερνά τα 22 λεπτά.

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • Mondial Assistance

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Στρατηγική συνεργασία Euroins Ελλάδος με Mondial Assistance
    Nextdeal newsroom, 18/11/2022

    Στρατηγική συνεργασία Euroins Ελλάδος με Mondial Assistance

  • Mondial Assistance: Πρωτοποριακές υπηρεσίες με κορυφαίες επιδόσεις
    Nextdeal newsroom, 14/3/2022

    Mondial Assistance: Πρωτοποριακές υπηρεσίες με κορυφαίες επιδόσεις

  • Eurolife FFH: Συνεργασία με την Mondial Assistance - Σημαντικές αλλαγές στους κλάδους αυτοκινήτου και περιουσίας!

    Eurolife FFH: Συνεργασία με την Mondial Assistance - Σημαντικές αλλαγές στους κλάδους αυτοκινήτου και περιουσίας!

    Η Eurolife FFH με εγκύκλιο ενημερώνει τους συνεργάτες της ότι από 01/10/2021 θα συνεργάζεται με την «Mondial Assistance» σε ότι...
    Nextdeal newsroom, 08/09/2021 - 07:51 8/9/2021
  • Κάλυψη Covid-19 παρέχει στους επιβάτες της η AEGEAN σε συνεργασία με την Mondial Assistance

    Κάλυψη Covid-19 παρέχει στους επιβάτες της η AEGEAN σε συνεργασία με την Mondial Assistance

    Αλλαγές εισιτηρίων χωρίς rebooking fees, δέσμευση της κράτησης στην ίδια τιμή για περισσότερες μέρες και ταξιδιωτική ασφάλιση με Covid-19 κάλυψη...
    Nextdeal newsroom, 07/03/2021 - 17:26 7/3/2021

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Μεγάλη έρευνα του Nextdeal - Πώς οι ασφαλιστικές εταιρείες εφαρμόζουν την υποχρεωτική ασφάλιση αυτοκινήτων
16:50 Μεγάλη έρευνα του Nextdeal - Πώς οι ασφαλιστικές εταιρείες εφαρμόζουν την υποχρεωτική ασφάλιση αυτοκινήτων
  • 16:35 Στη Βουλή το σχέδιο νόμου για την «Ενίσχυση της δημοσιότητας και της διαφάνειας στον έντυπο και ηλεκτρονικό Τύπο» (Δείτε live την συνεδρίαση)
  • 15:53 ΤτΕ: Στα 2.543 εκατ. ευρώ η συνολική αξία του ενεργητικού των Ταμείων Επαγγελματικής Ασφάλισης το α΄ τρίμηνο 2025
  • 15:28 Η Eurolife FFH επιβράβευσε τα στελέχη του Career Sales Force
  • 15:23 Περιπέτεια στο Κάιρο για 41 Έλληνες ακτιβιστές από το καραβάνι για τη Γάζα - Συνελήφθησαν αυθαίρετα από τις αιγυπτιακές αρχές
  • 15:03 ΕΑΕΕ: Κατά 15,1% αυξήθηκε η συνολική παραγωγή ατομικών ασφαλίσεων ζωής και υγείας το 2024
  • 14:42 Σπίτι μου ΙΙ: Επέκταση του έτους κατασκευής των επιλέξιμων ακινήτων και παράταση της ισχύος της απόφασης υπαγωγής για ΑμεΑ
  • 14:32 Η Compre προσλαμβάνει τη Rachel Bardon στη νεοσύστατη θέση Chief Underwriting Officer (CUO)
  • 14:20 Νέα συνεργασία της MGAA με την Insurance DataLab προσφέρει ισχυρές πληροφορίες δεδομένων στα μέλη
  • 13:50 Τεχνολογική Υπεροχή στην Affidea Ν. Ερυθραίας: Νέα εποχή στη διαγνωστική απεικόνιση με καινοτομία και επίκεντρο τον άνθρωπο
  • 13:30 Η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ αναβαθμίζει την εξυπηρέτηση πελατών με τη Νέα Ψηφιακή Πύλη «Σύνδεση Πελάτη»
  • 12:32 Αντώνης Δουνδουλάκης: Έκδοση τριών νέων λογοτεχνικών βιβλίων
  • 12:17 Επιστημονική Ημερίδα στην Τήνο για την Γονιμότητα και την Υπογεννητικότητα με χορηγό το Health Next Generation
  • 11:37 Οργανωτικές αλλαγές στην NN Hellas
  • 11:30 ΙΕΛΚΑ: Χαμηλότερες οι τιμές του τυπικού καλαθιού του νοικοκυριού στα ελληνικά σούπερ μάρκετ σε σχέση με επτά άλλες χώρες της ΕΕ
  • 11:20 Η πανσέληνος στην κορυφή της Τριανταφυλλιάς
  • 11:06 Κυριάκος Πιερρακάκης: Διπλασιάζεται το ημερήσιο όριο συναλλαγών IRIS μέχρι τέλος του έτους
  • 11:00 ΙΑΣΩ Γενική Κλινική: Διεθνές Κέντρο Εκπαίδευσης και Επίδειξης για την πλέον προηγμένη τεχνική αντιμετώπισης της Καλοήθους Υπερπλασίας του Προστάτη
  • 10:35 Κ.Κυρανάκης: «Πιλοτική 24ωρη λειτουργία των ΜΜΜ το Σάββατο 5 Ιουλίου»
  • 10:30 «Ένα Ψέμα που λέει πάντα την Αλήθεια!»: Μια βραδιά με αναγνώσματα και αφηγήσεις
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 6/6 Η Be Βrokers βραβεύει τους συνεργάτες της - Τι λένε στελέχη της αγοράς (βίντεο)
  2. 6/6 Η Allianz επιβράβευσε τους Συνεργάτες της με τον Διαγωνισμό «Οδήγησε και εσύ ένα Premium Αυτοκίνητο»
  3. 12/6 Οργανωτικές αλλαγές στην NN Hellas
  4. 11/6 Το «προσκλητήριο» του Αλέξη, η…αμνησία και τα «μαχαίρια» της Ζωής, η νέα «ψήφος» στις ελληνικές τράπεζες, η Λάτση στην…Αττική Οδό και ο Παπαστράτος ο καλύτερος εργοδότης
  5. 12/6 Μεγάλη έρευνα του Nextdeal - Πώς οι ασφαλιστικές εταιρείες εφαρμόζουν την υποχρεωτική ασφάλιση αυτοκινήτων
  6. 6/6 Επανεκλογή του Σπύρου Μπαρκούζου, Διευθυντή Διαχείρισης Κινδύνων της Syndea στο Διοικητικό Συμβούλιο της AMICE
  7. 10/6 Κ. Μητσοτάκης για νέο ΚΟΚ: Το 40% των νεκρών στα τροχαία είναι με μηχανή και το 25% δεν φορούσε ζώνη - Δεν θα συνθηκολογήσουμε με το χάος

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube