close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστικές Ειδήσεις
  • Ιδιωτική Ασφάλιση

ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΑΣΦAΛΙΣΗ

Το 2023 ήταν μία ακόμη επιτυχημένη χρονιά για τη Mondial Assistance!
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
8/2/2024 - 13:27
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Το 2023 ήταν μία ακόμη επιτυχημένη χρονιά για τη Mondial Assistance!

Nextdeal newsroom, 8/2/2024
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Το 2023 ήταν μια χρονιά με ιδιαίτερες προκλήσεις για όλο τον ασφαλιστικό κλάδο και ιδιαιτέρως για την Οδική Βοήθεια. Λόγω των ακραίων καιρικών φαινομένων (πλημμυρών, καύσωνα, μεγάλων πυρκαγιών) που επικράτησαν σχεδόν σε όλη την ελληνική επικράτεια για μεγάλα διαστήματα, κληθήκαμε να αντιμετωπίσουμε αρκετές δυσκολίες που επηρέασαν σε αρνητικό βαθμό το έργο της οδικής βοήθειας

Παρ΄ όλα αυτά, στις δύσκολες συνθήκες μιας ιδιαίτερης χρονιάς, η Mondial Assistance κατάφερε να προσαρμοστεί και να ανταποκριθεί σε αυτές, επιτυγχάνοντας ένα υψηλό επίπεδο υπηρεσιών προς τους πελάτες της.

Η εταιρία, επεκτείνοντας τις υποδομές της, δημιούργησε και δεύτερο ιδιόκτητο τηλεφωνικό κέντρο στις εγκαταστάσεις της στη Θεσσαλονίκη, με στόχο την κάλυψη των διαρκώς αυξανόμενων αναγκών αλλά και τη διασφάλιση της απρόσκοπτης λειτουργίας της. Στο σύνολο, η Mondial Assistance έλαβε, εντός του 2023, περισσότερες από 1.600.000 κλήσεις.

Όσον αφορά στους Τομείς Δραστηριοποίησής της (Automotive, Travel, Health & MDDR), κλήθηκε να αντιμετωπίσει στο σύνολο 835.625 περιστατικά. Η αύξηση των περιστατικών σε σχέση με το 2022 ήταν της τάξεως του 23%. Αυτό οφείλεται στην αυξανόμενη εμπιστοσύνη που επέδειξαν οι συνεργάτες και οι πελάτες της στην παροχή υπηρεσιών, με αποτέλεσμα την αύξηση του χαρτοφυλακίου της σε όλους τους παραπάνω Τομείς Δραστηριοτήτων της.

Σημαντικό επίσης ρόλο είχε η αναβάθμιση του στόλου εξυπηρέτησης, προσθέτοντας οχήματα νέας τεχνολογίας, κατάλληλα εξοπλισμένα για να αντιμετωπίζουν τις ιδιαιτερότητες των οχημάτων νέας γενιάς.

Το άρτια εκπαιδευμένο προσωπικό της Mondial Assistance, διαθέτει την τεχνογνωσία ως προς τις ιδιαιτερότητες των υβριδικών και ηλεκτρικών οχημάτων, καθώς και τις δυσκολίες που προκύπτουν κατά τη διάρκεια εξυπηρέτησής τους.

Επιπλέον, η εκτεταμένη χρήση της τεχνολογίας RPA (Robotic Process Automation), που χρησιμοποιείται συστηματικά από τη Μondial Assistance τα τελευταία χρόνια, συμβάλει σημαντικά στο υψηλό επίπεδο των παρεχόμενων υπηρεσιών και στη βελτίωση της φύσης των εργασιών του προσωπικού της εταιρείας.

Αξίζει να σημειωθεί ότι, η εταιρία στα πλαίσια των συνεργασιών της με ασφαλιστικές εταιρείες και την ηλεκτρονική λήψη των δηλώσεων ζημιάς, αύξησε το ποσοστό συμπλήρωσης φιλικών δηλώσεων φθάνοντας το 62%. Αυτό, είχε ως αποτέλεσμα τη διευκόλυνση της αποζημίωσης του ασφαλισμένου και κατά συνέπεια, την καλύτερη εξυπηρέτησή του.

Για τη Mondial Assistance, στο επίκεντρο των υπηρεσιών της είναι πάντοτε ο άνθρωπος, καθώς η ανθρωποκεντρική φιλοσοφία της είναι μέρος του DNA της. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα το ποσοστό ικανοποίησης των πελατών να παραμένει υψηλό για ακόμα μια χρονιά, ενώ παράλληλα η Βιώσιμη Ανάπτυξη αποτελεί μέρος της Στρατηγικής της, υλοποιώντας ένα εκτεταμένο πλάνο ενεργειών, όπως ο εκσυγχρονισμός στόλου οχημάτων εξυπηρέτησης

Διαχρονικός στόχος της Mondial Assistance είναι το να δημιουργεί θετικές εμπειρίες καθ’ όλη τη διάρκεια της εξυπηρέτησης των πελατών της ενισχύοντας το αίσθημα ασφάλειας τους.

* Ενδεικτικά αναφέρεται ότι, για την Αττική και τη Θεσσαλονίκη, ο μέσος χρόνος άφιξης είναι μικρότερος των 20 λεπτών, ενώ για την οδική βοήθεια ο μέσος χρόνος δεν ξεπερνά τα 22 λεπτά.

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • Mondial Assistance

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Στρατηγική συνεργασία Euroins Ελλάδος με Mondial Assistance
    Nextdeal newsroom, 18/11/2022

    Στρατηγική συνεργασία Euroins Ελλάδος με Mondial Assistance

  • Mondial Assistance: Πρωτοποριακές υπηρεσίες με κορυφαίες επιδόσεις
    Nextdeal newsroom, 14/3/2022

    Mondial Assistance: Πρωτοποριακές υπηρεσίες με κορυφαίες επιδόσεις

  • Eurolife FFH: Συνεργασία με την Mondial Assistance - Σημαντικές αλλαγές στους κλάδους αυτοκινήτου και περιουσίας!

    Eurolife FFH: Συνεργασία με την Mondial Assistance - Σημαντικές αλλαγές στους κλάδους αυτοκινήτου και περιουσίας!

    Η Eurolife FFH με εγκύκλιο ενημερώνει τους συνεργάτες της ότι από 01/10/2021 θα συνεργάζεται με την «Mondial Assistance» σε ότι...
    Nextdeal newsroom, 08/09/2021 - 07:51 8/9/2021
  • Κάλυψη Covid-19 παρέχει στους επιβάτες της η AEGEAN σε συνεργασία με την Mondial Assistance

    Κάλυψη Covid-19 παρέχει στους επιβάτες της η AEGEAN σε συνεργασία με την Mondial Assistance

    Αλλαγές εισιτηρίων χωρίς rebooking fees, δέσμευση της κράτησης στην ίδια τιμή για περισσότερες μέρες και ταξιδιωτική ασφάλιση με Covid-19 κάλυψη...
    Nextdeal newsroom, 07/03/2021 - 17:26 7/3/2021

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Ολοκλήρωση συμφωνίας μεταξύ ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και Latsco Family Office για απόκτηση ποσοστού 10% στην Αττική Οδό
10:28 Ολοκλήρωση συμφωνίας μεταξύ ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και Latsco Family Office για απόκτηση ποσοστού 10% στην Αττική Οδό
  • 10:22 Πλαγίως: Για τον πυροσβέστη και το Μάτι
  • 10:15 Νοσοκομειακοί Γιατροί: Εκπέμπουν SOS για το Ιπποκράτειο - Καταγγέλλουν επικίνδυνες συνθήκες λειτουργίας στα δημόσια νοσοκομεία
  • 10:13 ΙΣΑ: Ζητά την ένταξη Κλάδου Υγείας στους ΚΑΔ της Δράσης «Ενίσχυση παραγωγικών επενδύσεων για την προσαρμογή/εκσυγχρονισμό και ανάκαμψη ΠΕΠ Αττικής»
  • 10:10 H Ελλάδα πρωταγωνίστρια στην αγορά ομολόγων, το «κομμουνιστικό» Βιετνάμ και η ανάπτυξη, η Ε.Ε «χρηματοδοτεί» τη Ρωσία κατά της Ουκρανίας(!) και η «ψήφος» εμπιστοσύνης στην Attica Bank
  • 10:00 Δημήτρης Μπάτρης: Ποιο είναι το καλύτερο προσόν για να γίνει κάποιος πωλητής
  • 09:49 Συντάξεις: Ποιοι δικαιούνται ενίσχυση 250 ευρώ και από πότε
  • 09:28 Ένας Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής, μοιράζεται μαζί μας μυστικά επιτυχίας και αλήθειες!
  • 09:25 Ιστορικό Αρχείο Θήρας και Θηρασίας
  • 09:20 Ποια προϊόντα περιλαμβάνει ο κλάδος VII «Διαχείριση συλλογικών συνταξιοδοτικών κεφαλαίων ή οργανισμών»;
  • 09:15 Δομνίστα: 83 χρόνια από την έναρξη του ένοπλου αγώνα
  • 09:14 Κτηνοτρόφος από τα Τρίκαλα κέρδισε 9.000 ευρώ στο «Deal» και τα δώρισε σε σχολείο
  • 09:09 Ηλεκτρικά οχήματα χωρίς εκπλήξεις: Πώς η τηλεμετρία αλλάζει το παιχνίδι της ασφάλισης
  • 09:05 17o Φεστιβάλ ΛΕΑ: “Το βιβλίο ως αντανάκλαση μεταξύ πολιτισμών”
  • 09:00 Το φυσικό περιβάλλον της Λέσβου
  • 16:15 MEGA Brokers Φυτεύουμε σήμερα για το αύριο που αξίζουμε
  • 15:47 Σάββατο των ψυχών…
  • 15:32 Σύνδεσμος Ελληνικών Κλινικών - Ευρωπαϊκή Ένωση Ιδιωτικών Νοσοκομείων: Καίριος ο ρόλος των ιδιωτικών νοσοκομείων και κλινικών στην ενίσχυση των συστημάτων υγειονομικής περίθαλψης!
  • 15:13 Η Be Βrokers βραβεύει τους συνεργάτες της - Τι λένε στελέχη της αγοράς (βίντεο)
  • 15:08 Η Chiesi Hellas τιμά την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος με δράσεις για ένα βιώσιμο μέλλον
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 6/6 Η Be Βrokers βραβεύει τους συνεργάτες της - Τι λένε στελέχη της αγοράς (βίντεο)
  2. 6/6 Η Allianz επιβράβευσε τους Συνεργάτες της με τον Διαγωνισμό «Οδήγησε και εσύ ένα Premium Αυτοκίνητο»
  3. 3/6 ΕΑΕΕ: Δημοσίευση Κοινής Υπουργικής Απόφασης για την υποχρεωτική ασφάλιση αυτοκινήτου
  4. 5/6 Πως να προστατευτούν οι επιχειρήσεις από την υπασφάλιση, εν όψει της υποχρεωτικής ασφάλισης έναντι φυσικών καταστροφών;
  5. 6/6 Επανεκλογή του Σπύρου Μπαρκούζου, Διευθυντή Διαχείρισης Κινδύνων της Syndea στο Διοικητικό Συμβούλιο της AMICE
  6. 3/6 Interasco: Νέο προϊόν ασφάλισης επιχειρήσεων
  7. 4/6 Μπορεί το blockchain να σώσει την αγορά από τις ψευδείς ασφαλιστικές αξιώσεις;

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube