Λάουρα Σταυρίδου, 15/11/2023 - 09:47 facebook twitter linkedin Έρχεται χειμώνας, χιόνια, πλημμύρες, άνεμοι. Η οδική βοήθεια είναι περισσότερο χρήσιμη παρά ποτέ! Λάουρα Σταυρίδου, 15/11/2023 facebook twitter linkedin Η οδική βοήθεια είναι γενικά μια χρήσιμη κάλυψη, για όλους τους μήνες. Ωστόσο τον χειμώνα που τα τελευταία χρόνια έχουμε ακραία καιρικά φαινόμενα, η έντονη βροχόπτωση, οι δυνατοί άνεμοι, ο παγετός και άλλοι λόγοι, μπορεί να δημιουργήσουν προβλήματα σε κάθε όχημα. Η μηχανική βλάβη, η μπαταρία και το ατύχημα δεν είναι οι μόνοι λόγοι για να την προσθέσει κάποιος ως κάλυψη στο συμβόλαιο του, καθώς είναι μια προαιρετική κάλυψη. Η οδική βοήθεια μπορεί να απεγκλωβίσει το όχημα σας σε περίπτωση που λόγω χιονιού, παγετού, λάσπης ή άλλων παραγόντων έχει παγιδευτεί. Πολλοί όμως ασφαλισμένοι θεωρούν πως η οδική βοήθεια δεν χρειάζεται σε ένα καινούργιο όχημα που δεν κινδυνεύει από μηχανική βλάβη. Ωστόσο καινούργια και παλαιότερα οχήματα, μπορεί να χρειαστούν βοήθεια, μέσα στις βροχές. Ειδικά τα ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα, είναι άγνωστα για το μεγαλύτερο μέρος των οδηγών. Ένα βραχυκύκλωμα μπορεί να μπερδέψει τον οδηγό που δεν έχει εμπειρία με τη νέα αυτή τεχνολογία. Αν επιλέξετε να προσθέσετε την οδική βοήθεια στο συμβόλαιο σας, πρέπει να γνωρίζετε πως η ετήσια συνδρομή κυμαίνεται ανάλογα με την εταιρία και τις καλύψεις, μεταξύ 20€ και 30€ τον χρόνο. Με περισσότερες καλύψεις μπορεί να φτάσει και τα 70€ ετησίως. Ίσως το κόστος της οδικής ασφάλισης να φαίνεται ως ένα επιπλέον βάρος, όμως η έλλειψη της μπορεί να κοστίσει πολλά περισσότερα, δεδομένου πως 1 στους 5 οδηγούς τελικά τη χρησιμοποιεί. Ενημερωθείτε από τον Ασφαλιστικό σας Διαμεσολαβητή για τις παροχές που σας δίνει η οδική βοήθεια, αλλά και άλλες καλύψεις αυτοκινήτου που είναι χρήσιμες ειδικά τον χειμώνα. Φίλοι Διαμεσολαβητές, ελέγξτε το χαρτοφυλάκιο σας. Δείτε πόσοι πελάτες σας δεν έχουν οδική βοήθεια, πάρτε τους ένα τηλέφωνο, διότι λέγεται πως αυτός ο χειμώνας θα είναι βαρύς. Η οδική βοήθεια είναι μια κάλυψη που τονώνει το αίσθημα ασφάλειας στον δρόμο. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 11/06/2025 - 09:00 Πως αξιολογούμε έναν Δυνητικό Πελάτη, για να μην χάνουμε τον χρόνο μας;
Λάουρα Σταυρίδου, 10/06/2025 - 09:28 Ένας Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής, μοιράζεται μαζί μας μυστικά επιτυχίας και αλήθειες!
Λάουρα Σταυρίδου, 06/06/2025 - 09:00 Προτείνουμε στον πελάτη σφαιρική κάλυψη της επιχείρησης. Όχι μόνο Φυσικές Καταστροφές…
Προσδοκίες Πελατών στην Ψηφιακή Εποχή: Πώς Μπορούν να Προσαρμοστούν οι Πράκτορες Αναδημοσίευση από το ειδικό τεύχος της εφημερίδας Nextdeal (Τεύχος 560) Της Λάουρας Σταυρίδου Σε μια εποχή όπου τα πάντα γίνονται γρήγορα και... Λάουρα Σταυρίδου, 05/06/2025 - 13:18
Διαχείριση κρίσης; Προτιμήστε την Δράση και όχι την Αντίδραση. Είναι αλήθεια πως συνήθως ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής, περιμένει από τον ήδη πελάτη του, να επικοινωνήσει μαζί του για οποιαδήποτε θέμα... Λάουρα Σταυρίδου, 05/06/2025 - 09:09
Ποιοι είναι οι λόγοι που ένα χαρτοφυλάκιο είναι «αδρανές περιουσιακό στοιχείο»; Ο όρος «αδρανές περιουσιακό στοιχείο» αναφέρεται σε ένα περιουσιακό στοιχείο που δεν χρησιμοποιείται ενεργά και έτσι δεν αποφέρει εισόδημα. Μπορεί για... Λάουρα Σταυρίδου, 03/06/2025 - 09:23
Οι συναισθηματικοί λόγοι που «κρύβονται» πίσω από την πτώση Ασφαλίστρων Το Σαββατοκύριακο που μας πέρασε, δημοσιεύτηκαν άρθρα σχετικά με την πτώση Ασφαλίστρων στον κλάδο ζωής, υγείας, στις ασφαλίσεις συνδεδεμένες με... Λάουρα Σταυρίδου, 02/06/2025 - 09:03
Τι προτείνει ο οργανισμός Insurance Europe για την διευκόλυνση των καταναλωτών Επενδυτικών Ασφαλιστικών Προϊόντων; Ο οργανισμός Insurance Europe μέσω των 39 ενώσεων-μελών του, εκπροσωπεί 922.000 υπαλλήλους και περισσότερες από 4.900 ασφαλιστικές και αντασφαλιστικές επιχειρήσεις κάθε... Λάουρα Σταυρίδου, 30/05/2025 - 09:06
Γιατί τόσοι πολλοί άνθρωποι δεν έχουν Συνταξιοδοτικό Προγραμματισμό; Για άλλη μια φορά το δημογραφικό πρόβλημα της Ελλάδας, φέρνει στο προσκήνιο, το μεγάλο Ασφαλιστικό Χάσμα που προκαλεί την ελλιπή... Λάουρα Σταυρίδου, 28/05/2025 - 09:17