Λάουρα Σταυρίδου, 15/11/2023 - 09:47 facebook twitter linkedin Έρχεται χειμώνας, χιόνια, πλημμύρες, άνεμοι. Η οδική βοήθεια είναι περισσότερο χρήσιμη παρά ποτέ! Λάουρα Σταυρίδου, 15/11/2023 facebook twitter linkedin Η οδική βοήθεια είναι γενικά μια χρήσιμη κάλυψη, για όλους τους μήνες. Ωστόσο τον χειμώνα που τα τελευταία χρόνια έχουμε ακραία καιρικά φαινόμενα, η έντονη βροχόπτωση, οι δυνατοί άνεμοι, ο παγετός και άλλοι λόγοι, μπορεί να δημιουργήσουν προβλήματα σε κάθε όχημα. Η μηχανική βλάβη, η μπαταρία και το ατύχημα δεν είναι οι μόνοι λόγοι για να την προσθέσει κάποιος ως κάλυψη στο συμβόλαιο του, καθώς είναι μια προαιρετική κάλυψη. Η οδική βοήθεια μπορεί να απεγκλωβίσει το όχημα σας σε περίπτωση που λόγω χιονιού, παγετού, λάσπης ή άλλων παραγόντων έχει παγιδευτεί. Πολλοί όμως ασφαλισμένοι θεωρούν πως η οδική βοήθεια δεν χρειάζεται σε ένα καινούργιο όχημα που δεν κινδυνεύει από μηχανική βλάβη. Ωστόσο καινούργια και παλαιότερα οχήματα, μπορεί να χρειαστούν βοήθεια, μέσα στις βροχές. Ειδικά τα ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα, είναι άγνωστα για το μεγαλύτερο μέρος των οδηγών. Ένα βραχυκύκλωμα μπορεί να μπερδέψει τον οδηγό που δεν έχει εμπειρία με τη νέα αυτή τεχνολογία. Αν επιλέξετε να προσθέσετε την οδική βοήθεια στο συμβόλαιο σας, πρέπει να γνωρίζετε πως η ετήσια συνδρομή κυμαίνεται ανάλογα με την εταιρία και τις καλύψεις, μεταξύ 20€ και 30€ τον χρόνο. Με περισσότερες καλύψεις μπορεί να φτάσει και τα 70€ ετησίως. Ίσως το κόστος της οδικής ασφάλισης να φαίνεται ως ένα επιπλέον βάρος, όμως η έλλειψη της μπορεί να κοστίσει πολλά περισσότερα, δεδομένου πως 1 στους 5 οδηγούς τελικά τη χρησιμοποιεί. Ενημερωθείτε από τον Ασφαλιστικό σας Διαμεσολαβητή για τις παροχές που σας δίνει η οδική βοήθεια, αλλά και άλλες καλύψεις αυτοκινήτου που είναι χρήσιμες ειδικά τον χειμώνα. Φίλοι Διαμεσολαβητές, ελέγξτε το χαρτοφυλάκιο σας. Δείτε πόσοι πελάτες σας δεν έχουν οδική βοήθεια, πάρτε τους ένα τηλέφωνο, διότι λέγεται πως αυτός ο χειμώνας θα είναι βαρύς. Η οδική βοήθεια είναι μια κάλυψη που τονώνει το αίσθημα ασφάλειας στον δρόμο. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 07/11/2025 - 08:52 Ποια είναι η «Απαγορευτική» ερώτηση του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή προς έναν πελάτη με χρήματα;
Λάουρα Σταυρίδου, 04/11/2025 - 08:50 Αύξηση ασφαλίστρων και…αύξηση αντιρρήσεων. Πως τις διαχειριζόμαστε;
Σημαντική η εμπειρία πελάτη αλλά ας μη ξεχνάμε και την εμπειρία του συνεργάτη ασφαλιστικού διαμεσολαβητή! Customer experience - CX, είναι η συνολική αντίληψη που έχει ένας πελάτης για μια εταιρεία, η οποία διαμορφώνεται μέσω κάθε... Λάουρα Σταυρίδου, 31/10/2025 - 09:34
Ασφάλιση Ευθύνης Ανελκυστήρων: Ποια η διαφορά με την Αστική Ευθύνη Διαχείρισης; Η ηλεκτρονική απογραφή όλων των ανελκυστήρων (ιδιωτικών και δημόσιων) στο Εθνικό Μητρώο Ανελκυστήρων είναι υποχρεωτική, με καταληκτική προθεσμία 30 Νοεμβρίου... Λάουρα Σταυρίδου, 30/10/2025 - 08:52
Οι αλλαγές στο κληρονομικό δίκαιο θα αλλάξουν τα συμβόλαια ζωής; Με τις αλλαγές στο κληρονομικό δίκαιο, ίσως γεννηθεί σε κάποιους το ερώτημα αν θα αλλάξει κάτι στον τρόπο που μεταβιβάζονται... Λάουρα Σταυρίδου, 27/10/2025 - 08:50
Οικονομικό άγχος αλλά και περιουσία - Πως το χειριζόμαστε ασφαλιστικώς; Υψηλό οικονομικό άγχος φαίνεται να έχουν οι νεαρότεροι εργαζόμενοι, οι οποίοι νιώθουν πως τα χρήματα που βγάζουν δεν επαρκούν για... Λάουρα Σταυρίδου, 22/10/2025 - 09:18
Η Ασφάλιση πυρός μπορεί ν’ αυξήσει πολύ τα εισοδήματα του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή - Να γιατί: Οι κατοικίες στην Ελλάδα ξεπερνούν τα 6 εκατομμύρια, αλλά ασφαλισμένες είναι περίπου 1,5 εκατομμύριο. Αυτά τα συμβόλαια τα έχουν συνάψει μη... Λάουρα Σταυρίδου, 21/10/2025 - 10:00
Μήπως δημιουργούνται λανθασμένες εντυπώσεις για τη Ασφαλιστική αγορά; Σε Κυριακάτικη εφημερίδα ευρείας κυκλοφορίας, με αναρτημένο πίνακα για την ακρίβεια, μέσα στην λίστα με τις πιο μεγάλες αυξήσεις, ήταν... Λάουρα Σταυρίδου, 20/10/2025 - 09:06