close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Αυτοκίνητο

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Η Bentley ανακοινώνει το τέλος παραγωγής του 12κύλινδρου κινητήρα της με την ισχυρότερη έκδοση στην ιστορία του!
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
23/2/2023 - 12:45
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Η Bentley ανακοινώνει το τέλος παραγωγής του 12κύλινδρου κινητήρα της με την ισχυρότερη έκδοση στην ιστορία του!

Nextdeal newsroom, 23/2/2023
  • facebook
  • twitter
  • linkedin
  • Η παραγωγή του εμβληματικού κινητήρα W12 της Bentley θα ολοκληρωθεί τον Απρίλιο του 2024, με περισσότερες από 100.000 μονάδες να έχουν παραχθεί στο Crewe
  • Μια στρατηγική απόφαση της Bentley που στοχεύει να γίνει ηγέτης στη βιώσιμη πολυτελή κινητικότητα
  • Ένα ορόσημο που επισφραγίζεται με την ισχυρότερη έκδοση του W12 που κατασκευάστηκε ποτέ
  • Η ισχύς για την sold-out Bentley Batur πιστοποιήθηκε στους 750 PS με 1000 Nm ροπής
  • Στόχος της Bentley είναι οι 30 εργαζόμενοι που απασχολούνταν στην κατασκευή του W12 να επανεκπαιδευτούν και να αναλάβουν νέα θέση στην παραγωγική διαδικασία
  • Η γραμμή παραγωγής των W12 θα χρησιμοποιηθεί για την κατασκευή των V8 και V6 Hybrid
  • Η Bentley ανακοίνωσε πως θα σταματήσει την παραγωγή του 12κύλινδρου βενζινοκινητήρα της τον Απρίλιο του 2024. Μέχρι τότε στο Dream Factory της εταιρείας στο Crewe της Αγγλίας θα έχουν κατασκευαστεί περισσότερες από 100.000 μονάδες του εμβληματικού W12.


Η απόφαση έρχεται ως μέρος του προγράμματος της Bentley προς ένα βιώσιμο μέλλον μέσω της στρατηγικής Beyond100, η οποία προβλέπει την πλήρη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση όλης της γκάμας μέχρι τις αρχές της επόμενης δεκαετίας, με απώτερο στόχο τη μείωση των μέσων εκπομπών CO2 του στόλου της στα 0 g/km. Αυτό το ταξίδι έχει ήδη ξεκινήσει, με την παρουσίαση των Bentayga και Flying Spur Hybrid, των οποίων η ζήτηση ξεπέρασε τις προσδοκίες της εταιρείας. Όταν θα σταματήσει η παραγωγή του W12, ολόκληρη η γκάμα μοντέλων της Bentley θα είναι διαθέσιμη με την δυνατότητα επιλογής ενός υβριδικού συστήματος μετάδοσης κίνησης. Εν τω μεταξύ, ο κινητήρας που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στην Continental GT θα περάσει στην ιστορία μετά από 20 χρόνια πολύτιμων υπηρεσιών.

Η Bentley έχει αποφασίσει να γράψει έναν ηχηρό επίλογο για τον W12 και πρόσφατα ολοκλήρωσε την εξέλιξη της ισχυρότερης έκδοσης που δημιούργησε ποτέ για τον συγκεκριμένο κινητήρα. Η απόλυτη εκδοχή του W12 – που προορίζεται για τις μόλις 18 Bentley Batur που θα κατασκευαστούν χειροποίητα από τη Mulliner – έχει πλέον πιστοποιηθεί πως θα αποδίδει 750 PS και 1.000 Nm ροπής. Η εντυπωσιακή τιμή ροπής έχει το τυπικό για Bentley ευρύ φάσμα σταθερά υψηλής απόδοσης που εκτείνεται από τις 1.750 rpm έως τις 5.000 rpm, με την ισχύ να κορυφώνεται στις 5.500 rpm.

Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Bentley, Adrian Hallmark, δήλωσε:

«Το ταξίδι που έχουμε ξεκινήσει προς τη βιώσιμη πολυτελή κινητικότητα συνεπάγεται αλλαγές σε κάθε τομέα της Bentley Motors. Όταν λανσάραμε για πρώτη φορά τον W12 το 2003, ξέραμε ότι είχαμε έναν κινητήρα που θα έδινε μια ισχυρή ώθηση τόσο στα αυτοκίνητά μας όσο και στην ίδια την εταιρεία. Μετά από 20 χρόνια και περισσότερες από 100.000 μονάδες, ήρθε η ώρα να αποσύρουμε τον εμβληματικό W12 καθώς βαδίζουμε προς την ηλεκτροκίνηση – χαρίζοντας του όμως τον καλύτερο δυνατό αποχαιρετισμό, με την πιο ισχυρή έκδοση που είχε ποτέ».

«Ο τιτάνας των 750 PS που δημιούργησε η Mulliner για την Batur σηματοδοτεί το τέλος ενός ταξιδιού συνεχούς εξέλιξης για το οποίο οι συνάδελφοί μας, μηχανικοί και τεχνικοί παραγωγής, θα πρέπει να είναι εξαιρετικά περήφανοι. Όταν ολοκληρωθεί η παραγωγή τον Απρίλιο του επόμενου έτους, στοχεύουμε να επανεκπαιδεύσουμε και να αξιοποιήσουμε σε νέες θέσεις όλους τους εξειδικευμένους τεχνικούς που εξακολουθούν να κατασκευάζουν χειροποίητα κάθε κινητήρα».

Μετά από μια σειρά εξαντλητικών δοκιμών αντοχής, ο αναβαθμισμένος κινητήρας έχει αποδειχθεί τόσο αξιόπιστος όσο κάθε κινητήρας της εταιρείας και είναι έτοιμος να εξοπλίσει την πιο ισχυρή Bentley που φτιάχτηκε ποτέ. Παρόλο που όλες οι Batur έχουν πωληθεί ένας περιορισμένος αριθμός της έκδοσης με 659 PS του W12 μπορεί να παραγγελθεί στις εκδόσεις Speed των Continental GT, Bentayga και Flying Spur καθώς και στις Continental GT Mulliner και Flying Spur Mulliner.

Στόχος της Bentley είναι να εκπαιδεύσει και να επανατοποθετήσει και τους 30 εξειδικευμένους τεχνικούς που συναρμολογούν χειροποίητα και δοκιμάζουν κάθε κινητήρα W12. Εν τω μεταξύ, οι εγκαταστάσεις παραγωγής κινητήρων W12 θα χρησιμοποιηθούν για την επέκταση της γραμμής παραγωγής άλλων κινητήρων της Bentley που χρησιμοποιούνται στα plug-in υβριδικά μοντέλα.

Από την πρεμιέρα του 6.0 twin-turbo W12 το 2003, η ομάδα μηχανικών στο Crewe βελτιώνει συνεχώς τις επιδόσεις του κινητήρα όσον αφορά την ισχύ, τη ροπή, τις εκπομπές ρύπων και τα ποιοτικά χαρακτηριστικά λειτουργίας. Στη διάρκεια των 20 ετών παρουσίας του W12, η ισχύς έχει αυξηθεί κατά 37% και η ροπή κατά 54%, ενώ οι εκπομπές ρύπων έχουν μειωθεί κατά 25%. Αρχικά αυτό επιτεύχθηκε χάρη στην εξέλιξη και βελτιστοποίηση των συστημάτων ελέγχου, σε σχεδιαστικές βελτιώσεις των κυκλωμάτων ψύξης και λίπανσης, καθώς και στην αναβάθμιση των τεχνολογιών ψεκασμού, υπερσυμπίεσης και καύσης. Ο W12 επανασχεδιάστηκε πλήρως το 2015, για το λανσάρισμα της Bentayga, και αυτή η έκδοση του κινητήρα παραμένει στην παραγωγή έως σήμερα – με σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων, άμεσο ψεκασμό και twin – scroll υπερτροφοδότες.

Κάθε κινητήρας W12 κατασκευάζεται χειροποίητα μέσα σε 6,5 ώρες από μια ομάδα εξειδικευμένων τεχνικών. Μετά την ολοκλήρωση του υποβάλλεται σε ένα εξαιρετικά προηγμένο πρόγραμμα δοκιμών, που διαρκεί περισσότερο από μια ώρα και διεξάγεται σε τρία εξειδικευμένα διαγνωστικά μηχανήματα. Κάθε εβδομάδα, ένας κινητήρας υποβάλλεται σε έναν εκτεταμένο κύκλο δοκιμών και στη συνέχεια αποσυναρμολογείται πλήρως για επιθεώρηση.

Η μονάδα παραγωγής των κινητήρων W12 θα έχει παραδώσει πάνω από 105.000 κινητήρες συμπληρώνοντας φέτος 20 έτη λειτουργίας.

Η Bentley Batur φιλοξενεί τον απόλυτο W12

Για την τελική και απόλυτη έκδοση του W12, η ομάδα μηχανικών της Mulliner έχει επανασχεδιάσει τα συστήματα εισαγωγής, εξαγωγής και ψύξης προκειμένου να απελευθερώσει περισσότερη ισχύ και ροπή από ποτέ. Υπό την επίβλεψη του Τεχνικού Διευθυντή της Mulliner, Paul Williams (ο οποίος έχει ηγηθεί της εξέλιξης της δεύτερης γενιάς W12), ο κινητήρας έχει πλέον ισχύ 750 PS και 1.000 Nm ροπής- δύο τιμές ρεκόρ για τον συγκεκριμένο κινητήρα.

Τα turbo έχουν επανασχεδιασμένη φτερωτή καθώς και μεγαλύτερη κατά 33% εισαγωγή αέρα – στην μέγιστη ισχύ, ο νέος κινητήρας ρουφά περισσότερο από έναν τόνο αέρα (1.050 kg) την ώρα. Το αναβαθμισμένο σύστημα ψύξης απομακρύνει 35% περισσότερη θερμότητα από τον συμπιεσμένο αέρα που φθάνει στην εισαγωγή του κινητήρα. Με αυτό τον τρόπο ο αέρας στην εισαγωγή αποκτά μεγαλύτερη πυκνότητα συμβάλλοντας στην αύξηση της ισχύος. Οι μηχανολογικές βελτιώσεις συνοδεύονται και από μια εκτεταμένη αναβάθμιση του λογισμικού του κινητήρα προκειμένου να απελευθερωθεί η πρόσθετη διαθέσιμη ροπή. Αντίστοιχη αναβάθμιση έχει γίνει και στο λογισμικό του συστήματος μετάδοσης για κατάλληλη υποστήριξη της αυξημένης απόδοσης και βελτίωση της οδηγικής εμπειρίας.

Η εξέλιξη ενός θρύλου

Ο θρυλικός 6.0 twin-turbo W12 της Bentley δημιουργήθηκε το 2002 και μέσα από μια διαδικασία συνεχούς εξέλιξης συνεχίζει να χρησιμοποιείται έως σήμερα. Η μοναδική διαμόρφωση W επιτρέπει στον κινητήρα να είναι 24% πιο κοντός από έναν αντίστοιχο V12, προς όφελος της χωροταξικής διαμόρφωσης καθώς επιτρέπει την μεγιστοποίηση του χώρου της καμπίνας.

Η τελευταία γενιά του W12 παρουσιάστηκε στη Bentayga το 2015. Η ριζική αναβάθμιση του κινητήρα περιλάμβανε μεταξύ άλλων ενισχυμένο κατά 30% στροφαλοθάλαμο καθώς και ειδική επίστρωση στις επιφάνειες των κυλίνδρων για μείωση των τριβών και βελτίωση της αντοχής στη διάβρωση. Βελτιώσεις έγιναν και στο σύστημα ψύξης του κινητήρα ο οποίος διαθέτει τρία ξεχωριστά κυκλώματα ψύξης. Το πρώτο έχει σχεδιαστεί για να φέρνει τις κυλινδροκεφαλές στη βέλτιστη θερμοκρασία λειτουργίας όσο το δυνατόν ταχύτερα για βέλτιστη απόδοση και χαμηλές εκπομπές ρύπων. Το δεύτερο ψύχει το μπλοκ του κινητήρα και το σύστημα λίπανσης, ενώ το τρίτο χειρίζεται το θερμικό φορτίο στους υπερτροφοδότες. Κάθε κύκλωμα διαθέτει δική του αντλία νερού, επιτρέποντας βέλτιστο εξατομικευμένο έλεγχο.

Ο W12 συνδυάζει άμεσο ψεκασμό καυσίμου υψηλής πίεσης (200 bar) με έμμεσο ψεκασμό χαμηλής πίεσης (6 bar) στην εισαγωγή. Ο συνδυασμός των δύο συστημάτων βελτιώνει τα ποιοτικά χαρακτηριστικά λειτουργίας, μειώνει τις εκπομπές σωματιδίων και βελτιστοποιεί την καμπύλη απόδοσης ισχύος και ροπής.

Οι υπερτροφοδότες twin-scroll ελαχιστοποιούν τον χρόνο απόκρισης και επιτρέπουν έναν πιο αποτελεσματικό σχεδιασμό της εξαγωγής. Οι πολλαπλές εξαγωγής των τριών μπροστινών και των τριών πίσω κυλίνδρων είναι ξεχωριστές μεταξύ τους. Το κέλυφος των υπερτροφοδοτών είναι κολλημένο απευθείας στις πολλαπλές και διαθέτει ενσωματωμένους αισθητήρες ταχύτητας, επιτρέποντας την συνεχή παρακολούθηση της λειτουργίας τους για μέγιστη απόδοση.

Το σύστημα Variable Displacement της Bentley απενεργοποιεί τους μισούς κυλίνδρους υπό καθορισμένες συνθήκες. Οι βαλβίδες εισαγωγής και εξαγωγής, ο ψεκασμός καυσίμου και η ανάφλεξη απενεργοποιούνται σε καθορισμένους κυλίνδρους, με τον κινητήρα να λειτουργεί ως εξακύλινδρος για χαμηλότερη κατανάλωση και μειωμένες εκπομπές ρύπων. Αυτή η λειτουργία ενεργοποιείται στις σχέσεις τρία έως οκτώ του κιβωτίου και κάτω από τις 3.000 rpm όταν το ζητούμενο φορτίο ροπής δεν ξεπερνά τα 300 Nm.



 

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Οδική βοήθεια: Ποιοι ήταν οι κύριοι λόγοι κλήσης το 2024 στην Ελλάδα
    Γιώργος Καλούμενος, 19/6/2025

    Οδική βοήθεια: Ποιοι ήταν οι κύριοι λόγοι κλήσης το 2024 στην Ελλάδα

  • Οχήματα: Για ποιες επιχειρήσεις και από πότε είναι υποχρεωτικό το ψηφιακό πελατολόγιο – Οι εξαιρέσεις
    Γιώργος Καλούμενος, 19/6/2025

    Οχήματα: Για ποιες επιχειρήσεις και από πότε είναι υποχρεωτικό το ψηφιακό πελατολόγιο – Οι εξαιρέσεις

  • Διαχείριση Διεθνών Ζημιών με Αλλοδαπά Οχήματα στην Ελλάδα: Ο Ρόλος των Ανταποκριτών και Οδηγίες για τους Παθόντες

    Διαχείριση Διεθνών Ζημιών με Αλλοδαπά Οχήματα στην Ελλάδα: Ο Ρόλος των Ανταποκριτών και Οδηγίες για τους Παθόντες

    Γράφει ο Διονύσιος Τζανής* Καθώς η Ελλάδα αποτελεί κατεξοχήν τουριστικό προορισμό, ιδιαίτερα τους θερινούς μήνες, παρατηρείται σημαντική αύξηση της κυκλοφορίας οχημάτων με...
    Nextdeal newsroom, 18/06/2025 - 16:09 18/6/2025
  • Ανάλυση τηλεματικών δεδομένων: Το «κλειδί» για μείωση ζημιών στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα;

    Ανάλυση τηλεματικών δεδομένων: Το «κλειδί» για μείωση ζημιών στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα;

    Πώς η αξιοποίηση τηλεματικής τεχνολογίας μπορεί να ανατρέψει τα δεδομένα στις ασφαλίσεις ηλεκτρικών οχημάτων; Η ασφαλιστική βιομηχανία βρίσκεται σε ένα σημαντικό...
    Γιώργος Μούζος, 16/06/2025 - 09:00 16/6/2025
Τιμές Καυσίμων σε όλη την Ελλάδα

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Επίσκεψη του Προέδρου του ΙΕΕΕ στην Ελλάδα - Συνάντηση με τον Διοικητή της Τράπεζας της Ελλάδος
14:50 Επίσκεψη του Προέδρου του ΙΕΕΕ στην Ελλάδα - Συνάντηση με τον Διοικητή της Τράπεζας της Ελλάδος
  • 14:39 ΒΙΑΝ: Νέα γενιά συμπληρωμάτων διατροφής σε μορφή ζελέ UPSA Nourished 7 in 1 Gummies!
  • 14:33 ΤτΕ- Έκθεση για τη Νομισματική Πολιτική 2024-2025: Αισιόδοξες προοπτικές ανάπτυξης της ελληνικής οικονομίας
  • 14:16 Νέο στεγαστικό δάνειο από την Πειραιώς «Σπίτι 25»
  • 13:59 Χρυσό Βραβείο στη Merck για πρωτοβουλίες σχετιζόμενες με το well-being των εργαζομένων της!
  • 13:31 Η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ ενσωματώνει τις καλύψεις Φυσικών Καταστροφών στα προγράμματα ασφάλισης οχημάτων
  • 13:13 O ΣΦΕΕ στηρίζει την υιοθέτηση Ψηφίσματος για τις Σπάνιες Παθήσεις από την Παγκόσμια Συνέλευση Υγείας!
  • 13:05 Εργασιομανία στον Κλάδο των Ασφαλειών: Ένας Ορατός αλλά Υποτιμημένος Κίνδυνος
  • 12:54 Η Apollo διορίζει τον Steve Portman ως Επικεφαλής του Τομέα Ενέργειας
  • 12:29 Όμιλος ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ: Στα 5,9 δισ. ευρώ η συνεισφορά του στο ΑΕΠ της Ελλάδας το 2024 - Υποστηρίζει συνολικά 37.000 θέσεις εργασίας
  • 12:15 Ο ΣΑΕΚ παρουσίασε τις βασικές του θέσεις και τις επετειακές του δράσεις για την ενίσχυση της ασφαλιστικής αγοράς
  • 12:00 Alpha Bank Κύπρου και Altius συζητούν για το μέλλον της συνεργασίας τους
  • 11:42 Οδική βοήθεια: Ποιοι ήταν οι κύριοι λόγοι κλήσης το 2024 στην Ελλάδα
  • 11:36 CNP ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ και Yπ. Άμυνας ενώνουν δυνάμεις για την καλλιέργεια υπεύθυνης οδικής συμπεριφοράς
  • 11:07 ΙΑΣΩ Γενική Κλινική: Πρωτοποριακή Εξατομικευμένη Αρθροπλαστική Γόνατος με το Σύστημα Symbios: Το μέλλον της Ορθοπαιδικής είναι προσωποποιημένο
  • 10:33 Όμιλος Eurobank: Καταλύτης επιχειρηματικής διασύνδεσης Ελλάδας – Κύπρου - Ινδίας
  • 10:29 «Άρωμα Χίου 2025» στο Σύνταγμα
  • 10:25 Άγιος Ιούδας ο Απόστολος
  • 10:22 Το Διεθνές Κέντρο Καρδιοχειρουργικής Ελλάδος/ΥΓΕΙΑ εντάσσεται στo διεθνές δίκτυο Smart Hospital Alliance
  • 09:50 Optima bank: Εντυπωσιακή υπερκάλυψη πάνω από 11 φορές για την έκδοση ομολόγου Tier II ύψους €150 εκατ.
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 18/6 Αποκλειστικό: Δημήτρης Σπυράκος - Ο Δείκτης ΙΟΒΕ δεν ίσχυσε ποτέ - Άκυρες οι αυξήσεις των ασφαλίστρων νοσοκομειακής περίθαλψης με βάση το Δείκτη ΙΟΒΕ
  2. 13/6 Στην Αθήνα η Διοίκηση του Ομίλου Generali για την παρουσίαση της νέας στρατηγικής Lifetime Partner 27
  3. 16/6 Οι «βόμβες» στην ελληνική οικονομία, η μεγάλη ανησυχία της κυβέρνησης, η «ιστορική» απόφαση του ΣτΕ και η ηγετική παρουσία της Aktor στη Ρουμανία
  4. 18/6 NN Hellas: Ο πελάτης δίνει το ρυθμό! (βίντεο)
  5. 18/6 HDI Global SE: 30 χρόνια προσφοράς στις βιομηχανικές και επαγγελματικές ασφαλίσεις στην Ελλάδα (βίντεο)
  6. 16/6 ΤτΕ: Ανακοίνωση για την ασφαλιστική εταιρία "Insurance JSC Dallbogg: Life and Health"
  7. 18/6 Υπασφαλισμένος: Έρχονται τα "μπιλετάκια" για τα ανασφάλιστα αυτοκίνητα

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: info@nextdeal.gr

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube

loading