close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστικές Ειδήσεις
  • Ιδιωτική Ασφάλιση

ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΑΣΦAΛΙΣΗ

Τα ερωτήματα κυβερνοασφάλειας που «ταλαιπωρούν» τους ασφαλιστές!
Γιώργος Μούζος
Γιώργος Μούζος,
3/2/2023 - 09:03
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Τα ερωτήματα κυβερνοασφάλειας που «ταλαιπωρούν» τους ασφαλιστές!

Γιώργος Μούζος, 3/2/2023
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Δεδομένων των συνθηκών γύρω από την κυβερνοασφάλεια, αλλά και το αυξανόμενο ψηφιακό κόσμου μας, ποτέ άλλοτε δεν ήταν ποτέ πιο σημαντικό για τους ασφαλιστές να κάνουν το κάτι παραπάνω για να προστατέψουν τους πελάτες τους από τις απειλές του διαδικτύου.

Το Διαδίκτυο δεν είχε ξανά τόσες πολλές συσκευές και συστήματα συνδεδεμένα σε αυτό. Αυτή η ολοένα αυξανόμενη διασύνδεση προκαλεί αναλογικά αύξηση του κινδύνου στον κυβερνοχώρο. Σύμφωνα με την IBM, για 12η συνεχή χρονιά, οι Ηνωμένες Πολιτείες είχαν το υψηλότερο κόστος στις παραβίασης δεδομένων που άγγιξαν τα 9,44 εκατομμύρια δολάρια (μέσος όρος ανά παραβίαση). Νούμερο αυξημένο κατά 5,09 εκατομμύρια δολάρια συγκριτικά με τον παγκόσμιο μέσο όρο. Η ίδια έρευνα της έδειξε πως η παραβίαση των δεδομένων ήταν πιο δαπανηρή συγκριτικά με άλλες χρονιές, ενώ οι επιθέσεις ransomware έγιναν πιο καταστροφικές με αύξηση 41% την τελευταία χρονιά.

Υπό αυτό το πρίσμα συνεχών απειλών στο διαδίκτυο, οι ασφαλιστές που θέλουν να εξυπηρετούν σωστά και με ασφάλεια τους πελάτες τους έχουν να απαντήσουν μια σειρά ερωτημάτων. Ας τις δούμε αναλυτικότερα.

1. Πόση διαδικτυακή ασφάλεια χρειάζεται ο πελάτης;

Μόλις διαπιστωθεί πως ένας πελάτης χρειάζεται κυβερνοασφάλεια, μένει να προσδιοριστεί ακριβώς τι είδους κυβερνοασφάλεια απαιτείται. Οι ασφαλιστές μπορούν να βοηθήσουν τους πελάτες τους να κατανοήσουν τον οικονομικό αντίκτυπο ενός κινδύνου στον κυβερνοχώρο. Αν και οι επιθέσεις ransomware είναι συχνό φαινόμενο και γνωστός πλέον κίνδυνος, οι επιχειρήσεις ακόμα δεν έχουν θωρακιστεί πλήρως ενάντια σε αυτό τον τύπο επιθέσεων. Αυτό που δεν έχουν αντιληφθεί πλήρως οι επικεφαλής των επιχειρήσεων, είναι πως το κόστος της διακοπής εργασιών είναι αρκετά μεγαλύτερο από τα λύτρα που μπορεί να ζητήσουν οι κακοποιοί.

Αυτό που πρέπει να κάνετε ως ασφαλιστές είναι να δείξετε το μέγεθος της ζημιάς με υπολογιστικά μοντέλα, ώστε ο πελάτης σας να έχει μια σαφή εικόνα της κατάστασης και να πράξει ανάλογα.

2. Είναι αρκετά προστατευμένος ο πελάτης για να έχει μια ανταγωνιστική τιμή στο ασφαλιστήριο συμβόλαιο;

Πόσο ασφαλής είναι ο πελάτης σήμερα; Αυτή είναι μια δύσκολη και περίπλοκη συζήτηση για έναν ασφαλιστή. Οι πελάτες που κινδυνεύουν συχνά δεν γνωρίζουν ή δεν θέλουν οι άλλοι να γνωρίζουν την κατάσταση τους γύρω από την κυβερνοασφάλεια. Αντιθέτως όσες επιχειρήσεις είναι προστατευμένες απέναντι σε κυβερνοεπιθέσεις ενδέχεται να απογοητευτούν εάν ο ασφαλιστής τους δεν εκτιμήσει την κατάσταση τους. Ως ασφαλιστές ο καλύτερος τρόπος αντιμετώπισης αυτής της κατάστασης είναι η χρήση και ανάλυση δεδομένων. Οι μέθοδοι ανάλυσης του κινδύνου στο διαδίκτυο βασίζονται σε δεδομένα και δεν κάνουν λάθος, βοηθώντας σημαντικά τον πελάτη να γίνει πιο ασφαλής.

Ο ασφαλιστής έχοντας όλα αυτά τα δεδομένα στα χέρια του έχει τη δυνατότητα να προσφέρει ένα ολοκληρωμένο ασφαλιστήριο συμβόλαιο κυβερνοασφάλειας στους πελάτες τους.

3. Τι βελτιώσεις απαιτούνται ώστε να θωρακιστεί καλύτερα ο πελάτης;

Είναι μια σημαντική ερώτηση που κάθε ασφαλιστής πρέπει να κάνει στον εαυτό του, αν θέλει να παρέχει το καλύτερο στο πελατολόγιό του.

Όταν είναι εξοπλισμένοι με τα σωστά εργαλεία, οι ασφαλιστές μπορούν να κατευθύνουν τον πελάτη τους προς της σωστή λύση γύρω από την κυβερνοασφάλεια, επιλύοντας όλα τα κρίσιμα κενά ασφαλείας που θα αξιολογήσουν οι ασφαλιστές.

Και για αυτό απαιτείται η σωστή ανάλυση των δεδομένων που θα σας κατευθύνει στη σωστή λύση!

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Καλώδια φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων: Η νέα μάστιγα που απειλεί την ασφαλιστική αγορά
    Γιώργος Μούζος, 22/10/2025 - 12:12

    Καλώδια φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων: Η νέα μάστιγα που απειλεί την ασφαλιστική αγορά

  • Όταν το αυτοκίνητο «σκέφτεται», ποιος φταίει στην στραβή;
    Γιώργος Μούζος, 20/10/2025 - 08:35

    Όταν το αυτοκίνητο «σκέφτεται», ποιος φταίει στην στραβή;

  • Οχήματα χωρίς οδηγό: Ρίσκα, τιμολόγηση και νέες καλύψεις που έρχονται
    Γιώργος Μούζος, 16/10/2025 - 08:45

    Οχήματα χωρίς οδηγό: Ρίσκα, τιμολόγηση και νέες καλύψεις που έρχονται

  • Πώς ένα λεπτό μπορεί να μειώσει τη χρήση της οδικής βοήθειας από τους πελάτες σας; (Ο κανόνας του ενός λεπτού)
    Γιώργος Μούζος, 14/10/2025 - 09:10

    Πώς ένα λεπτό μπορεί να μειώσει τη χρήση της οδικής βοήθειας από τους πελάτες σας; (Ο κανόνας του ενός λεπτού)

  • Προστασία δεδομένων & «συνδεδεμένα» αυτοκίνητα - Τι χρειάζεται πραγματικά ένας ασφαλιστής για να δουλέψει με ασφάλεια και χωρίς «γκρίζες ζώνες»;

    Προστασία δεδομένων & «συνδεδεμένα» αυτοκίνητα - Τι χρειάζεται πραγματικά ένας ασφαλιστής για να δουλέψει με ασφάλεια και χωρίς «γκρίζες ζώνες»;

    Η σύγχρονη τεχνολογία μετατρέπει κάθε αυτοκίνητο σε «αισθητήρες σε ρόδες» . Από το infotainment και το e-Call μέχρι τα ενσωματωμένα...
    Γιώργος Μούζος, 10/10/2025 - 11:00
  • Τα ADAS «κοιμίζουν» τους οδηγούς: Πώς οι τεχνολογίες ασφάλειας φουσκώνουν τα μικροατυχήματα;

    Τα ADAS «κοιμίζουν» τους οδηγούς: Πώς οι τεχνολογίες ασφάλειας φουσκώνουν τα μικροατυχήματα;

     Η άβολη αλήθεια: η ασφάλεια γίνεται άλλοθι απροσεξίας και το κόστος γυρίζει στην ασφαλιστική αγορά Η νέα γενιά βοηθημάτων οδήγησης υπόσχεται...
    Γιώργος Μούζος, 08/10/2025 - 08:25
  • Φθινοπωρινός έλεγχος: Θα πληρώσετε ζημιές ή θα τις προλάβετε;

    Φθινοπωρινός έλεγχος: Θα πληρώσετε ζημιές ή θα τις προλάβετε;

    Ο φθινοπωρινός έλεγχος αυτοκινήτου είναι και υπόθεση ασφαλιστική, αλλά και του πελάτη σας. Πώς πρέπει να τον συμβουλέψετε για να...
    Γιώργος Μούζος, 06/10/2025 - 08:50
  • Oδήγηση με παιδιά: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζουν οι πελάτες σας!

    Oδήγηση με παιδιά: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζουν οι πελάτες σας!

    Ένας σημαντικός οδηγός για ασφαλιστές, που συνδέει οδική ασφάλεια, προστασία παιδιών και ασφαλιστικές πρακτικές. Η οδήγηση με τα παιδιά στο πίσω...
    Γιώργος Μούζος, 01/10/2025 - 08:45
  • Αυτόνομα & συνδεδεμένα οχήματα: Νέα ρίσκα κυβερνοασφάλειας για τις ασφαλιστικές εταιρείες

    Αυτόνομα & συνδεδεμένα οχήματα: Νέα ρίσκα κυβερνοασφάλειας για τις ασφαλιστικές εταιρείες

    Η τεχνολογική επανάσταση στον τομέα της αυτοκίνησης αλλάζει συθέμελα το τοπίο της ασφάλισης. Η είσοδος αυτόνομων και συνδεδεμένων οχημάτων επιφέρει...
    Γιώργος Μούζος, 29/09/2025 - 08:44
  • Το κουμπί που κοστίζει σε ατυχήματα

    Το κουμπί που κοστίζει σε ατυχήματα

    Η μόνιμη ενεργοποίηση της ανακύκλωσης του αέρα μπορεί να ρίχνει την κατανάλωση, αλλά ανεβάζει το ρίσκο στον δρόμο. Όλο και περισσότεροι...
    Γιώργος Μούζος, 26/09/2025 - 08:47

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Αυξάνεται η παραγωγή του κλάδου πυρός και περιουσίας αλλά δεν...φθάνει!
16:35 Αυξάνεται η παραγωγή του κλάδου πυρός και περιουσίας αλλά δεν...φθάνει!
  • 16:27 Νάντια Γκογκοζώτου (ΕΟΠΥΥ): «Στόχος μας είναι να έχουν οι ασθενείς πρόσβαση σε καινοτόμες θεραπεíες!»
  • 16:11 Μέρες με νόημα - Ημερολόγιο Σμαρούλας Παντελή
  • 15:21 Το νέο business Audi A6 Sedan business που θέτει νέα πρότυπα σε σχεδίαση και αεροδυναμική
  • 12:55 Η Interamerican παρουσιάζει το Packmen Project στις 29 και 30 Οκτωβρίου στην Πλατεία Συντάγματος
  • 12:40 Η συννεφούλα - Εις μνήμην Διονύση Σαββόπουλου (1944-2025)
  • 12:15 Interamerican: Κάτι μεγάλο προσγειώνεται στο κέντρο της Αθήνας
  • 12:00 Πως διαμορφώνεται η επόμενη μέρα στα ανοιχτά γεωπολιτικά μέτωπα - Ξεκάθαρα μηνύματα Τραμπ σε Ρωσία και Ισραήλ
  • 11:40 Τα Πολυϊατρεία Medifirst και η Αθηναϊκή Γενική Κλινική τιμούν τον μήνα πρόληψης κατά του Καρκίνου του Μαστού με δράσεις ευαισθητοποίησης και ενημέρωσης
  • 11:30 Η DEMO υποδέχθηκε νέους επιστήμονες στο πλαίσιο του θεσμού Business Days 2025
  • 10:54 Από σήμερα οι αιτήσεις για το voucher «North Evia Pass 2025»
  • 10:13 Η πρώτη καμπάνια των ERB CYPRIALIFE και ERB ASFALISTIKI της Eurobank στην Κύπρο
  • 09:20 Απαλλαγές κατά την αποζημίωση και τύποι απαλλαγών!
  • 09:06 Πώς ασφαλίζονται οι ιχθυοκαλλιέργειες - Οι βασικοί κίνδυνοι, οι καλύψεις και το κόστος
  • 09:00 Η ελληνική…φτώχεια, η πράσινη μετάβαση, μαγνήτης τα Αμοιβαία, και το ρεκόρ ζήτησης για την Alpha
  • 08:50 Ο Νίκος Καββαδίας γράφει για το άλογό του
  • 15:57 “My Career”: Για 7η χρονιά, NN Hellas & Junior Achievement Greece ενισχύουν τον επαγγελματικό προσανατολισμό των εφήβων
  • 15:07 ΕΑΕΕ: +4,8% το σύνολο παραγωγής ασφαλίστρων Ιανουαρίου-Αυγούστου 2025
  • 15:00 Ο Όμιλος Ιατρικού Αθηνών εισάγει πρώτος τη νέα εποχή «πράσινων χειρουργείων» στην Ελλάδα με την πιστοποίηση της TÜV NORD Ελλάδας
  • 14:39 Proactive Cyber Insurance: Μια Στρατηγική Επένδυση για τις ΜμΕ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 20/10 Το Παζάρι της Σπερχειάδας αντέχει στον χρόνο
  2. 20/10 Πώς το Άμπου Ντάμπι χτίζει το πιο ολοκληρωμένο οικοσύστημα υγείας στον κόσμο
  3. 22/10 Ανασφάλιστα ΙΧ: Η απροσδόκητη εξέλιξη που περιπλέκει τα πράγματα και «πονοκεφαλιάζει» τις ασφαλιστικές
  4. 21/10 Αλλάζει τα δεδομένα εξυπηρέτησης των ασφαλισμένων η Generali
  5. 21/10 Εκλογικά παιχνίδια διαπλοκής, η «χούντα» Μητσοτάκη, ο μπλαζέ Stéphane Boujnah και η διεθνής διάκριση της Eurobank
  6. 20/10 Η Interamerican παρουσίασε το “Integrated Managed Care Model” στο 17ο Global Health Insurance Conference
  7. 21/10 Ο κομήτης Lemmon στον ουρανό της Ελλάδας

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube