close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Πωλήσεις

ΠΩΛΗΣΕΙΣ

Ρομποτική στον ασφαλιστικό κλάδο
Ασφαλιστικό ΝΑΙ
Ασφαλιστικό ΝΑΙ,
7/7/2022 - 10:10
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Ρομποτική στον ασφαλιστικό κλάδο

Ασφαλιστικό ΝΑΙ, 7/7/2022
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Ο ασφαλιστικός κλάδος είχε ιστορικά πολλές προκλήσεις, συμπεριλαμβανομένης της υπερπληθώρας δεδομένων, του χειροκίνητου υπολογισμού κάθε συναλλαγής και των μεγάλων, βαρετών ωρών εργασίας για τους υπαλλήλους με αποτέλεσμα την αργή εξυπηρέτηση πελατών. Για όλα αυτά τα προβλήματα πλέον, υπάρχει μία λύση: Αυτοματισμός Διαδικασιών Ρομποτικής (RPA).

Τι είναι το RPA;

Παραδοσιακά, οι ασφαλιστικές εταιρείες είτε υπολόγιζαν κάθε συναλλαγή και τα δεδομένα της, με το χέρι είτε με ογκώδη και αναξιόπιστα API. Αυτά τα API προκάλεσαν προβλήματα επεκτασιμότητας και απαιτούν δαπανηρή τεχνική υποστήριξη, η οποία αποθάρρυνε τις ασφαλιστικές εταιρείες από την αναβάθμιση, καθιστώντας τις διαδικασίες τους αργές. Η έλευση των RPA διέγραψε την ανάγκη για ογκώδεις αναβαθμίσεις ή δαπανηρές αναδιαμορφώσεις του λογισμικού που λειτουργεί για την ομαλή λειτουργία του ασφαλιστικού κλάδου 24/7.

Αλλά τι μπορούν πραγματικά να κάνουν οι RPA στον ασφαλιστικό κλάδο;

Οι ασφαλιστικές εταιρείες έχουν μια πολύπλοκη ροή εργασίας που, αν δεν βελτιστοποιηθεί , μπορεί να γίνει εξαιρετικά αναποτελεσματική πολύ γρήγορα. Τα RPA μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε πολλά σημεία της ροής εργασιών, όπως η επεξεργασία αξιώσεων, η παρακολούθηση δεδομένων, ακόμη και η νομική ρύθμιση. Η βελτιστοποίηση αυτών των μικρότερων διαδικασιών μπορεί να προκαλέσει εκθετικό πολλαπλασιασμό της αποτελεσματικότητας μιας ασφαλιστικής εταιρείας.

Αναδοχή

Αυτή είναι η διαδικασία επαλήθευσης. Για την έκδοση ασφάλισης σε έναν πελάτη, η ασφαλιστική εταιρεία πρέπει πρώτα να επαληθεύσει τα περιουσιακά στοιχεία και την ταυτότητα του πελάτη. Είναι μια επώδυνα μακρά διαδικασία που περιλαμβάνει πολλή γραφειοκρατία. Αντί για χειρωνακτική εργασία , ένας RPA μπορεί να ολοκληρώσει την εργασία που συνήθως θα διαρκούσε εβδομάδες σε λίγες μέρες.

Οι RPA για αναδοχή είναι συνήθως RPA αναζήτησης που αναζητούν βάσεις δεδομένων για να βρουν πληροφορίες. Ένας υπάλληλος θα εξακολουθούσε να απαιτείται να ελέγχει χειροκίνητα τα αποτελέσματα, ωστόσο, η διαδικασία εξακολουθεί να βελτιστοποιείται εκθετικά , καθώς ο εργαζόμενος πρέπει να ασχοληθεί μόνο με σχετικά δεδομένα. Ένα πρόσθετο πλεονέκτημα είναι ότι τα RPA μπορούν να κωδικοποιηθούν γύρω από τους νόμους περί απορρήτου. Επομένως, η τυχαία παραβίαση είναι αδύνατη.

Κανονισμός λειτουργίας

Οι ασφαλιστικές εταιρείες ρυθμίζονται αυστηρά από ομοσπονδιακούς νόμους και πρότυπα. Αυτοί οι κανονισμοί αλλάζουν συνεχώς και μπορεί να είναι δύσκολο να συμβαδίσουμε με αυτούς. Αντί να αλλάζετε την ανθρώπινη ροή εργασίας κάθε φορά που αλλάζει ένας νόμος, είναι πολύ πιο αποτελεσματικό να έχετε ένα ρομπότ κωδικοποιημένου λογισμικού να κάνει τη δουλειά.

Ακριβώς όπως οι RPA μπορούν να κωδικοποιηθούν γύρω από τους νόμους περί απορρήτου, μπορούν να προγραμματιστούν γύρω από όλους τους κανονισμούς στους οποίους υπόκειται η συγκεκριμένη εργασία τους. Αυτό καθιστά την αλλαγή με τη ρύθμιση πολύ πιο εύκολη αφού απαιτεί μόνο αλλαγή ορισμένων γραμμών κώδικα σε σύγκριση με την αλλαγή ολόκληρων τμημάτων γύρω από τους νέους κανονισμούς.

Επεξεργασία συναλλαγών

Η αξίωση ασφάλισης μπορεί να είναι μια τέτοια ταλαιπωρία. Χιλιάδες χαρτιά, εκατοντάδες τηλεφωνήματα και χρειάζονται ακόμη μήνες για την επεξεργασία. Μια μεγάλη ασφαλιστική εταιρεία μπορεί να λάβει πάνω από ένα εκατομμύριο αποζημιώσεις την ημέρα. Σε μια κατάσταση όπως αυτή, η επεξεργασία ανθρώπινου χαρτιού μπορεί να αποδειχθεί εξαιρετικά αναποτελεσματική. Εκεί μπαίνουν οι RPA.

Σε αυτήν την περίπτωση, οι RPA μπορούν όχι μόνο να βοηθήσουν στη συλλογή των δεδομένων και των εγγράφων αλλά και στην οργάνωσή τους. Αν και η ανθρώπινη επίβλεψη εξακολουθεί να απαιτείται, μια αυτοματοποιημένη διαδικασία μπορεί να ενισχύσει την αποτελεσματικότητα της επεξεργασίας των αξιώσεων έως και 75%.

Διαχείριση Δεδομένων

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

Ως μεγάλη ασφαλιστική εταιρεία με εκατομμύρια πελάτες, υπάρχουν αρχοντικά γεμάτα δεδομένα για διαχείριση και επεξεργασία. Επιπλέον, λόγω αυστηρών ρυθμίσεων, οι ασφαλιστικές εταιρείες δεν έχουν την πολυτέλεια να έχουν παραπληροφόρηση στις βάσεις δεδομένων τους. Σε μια κατάσταση όπως αυτή, μια αυτοματοποιημένη διαδικασία μπορεί να είναι ανεκτίμητη.

Οι RPA διαχείρισης δεδομένων συχνά λειτουργούν με την ίδια τη ρίζα των δεδομένων - την εισαγωγή δεδομένων. Εάν τα δεδομένα εισαχθούν σωστά, η υπόλοιπη εργασία γίνεται πολύ πιο εύκολη. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο αντί τα ογκώδη API να αναλύουν τις συναλλαγές αφού πραγματοποιηθούν, οι RPA καταγράφουν τα δεδομένα σε πραγματικό χρόνο. Αυτό όχι μόνο εξοικονομεί χρόνο αλλά και βελτιώνει σημαντικά την ακρίβεια.

Επεκτασιμότητα

Η επεκτασιμότητα του λογισμικού είναι υψίστης σημασίας για κάθε εταιρεία που μπαίνει στον κόπο να το εφαρμόσει. Στην περίπτωση των περισσότερων ασφαλιστικών εταιρειών, το λογισμικό υλοποιείται πρώτα σε μια μικρή διαδικασία και στη συνέχεια κλιμακώνεται. Αυτή η κλιμάκωση γίνεται πολύ πιο εύκολη με την αυτοματοποίηση. Οι RPA έχουν τη δυνατότητα να αυξάνονται ή να συρρικνώνονται σε μέγεθος ανάλογα με την ανάγκη. Επιπλέον, εάν απαιτείται δραστικά περισσότερη αυτοματοποίηση, περισσότερα ρομπότ μπορούν εύκολα να αναπτυχθούν εν ριπή οφθαλμού.

Αναβαθμίσεις

Η τεχνολογία είναι ένας συνεχώς μεταβαλλόμενος τομέας όπου νέες αναβαθμίσεις συμβαίνουν κάθε δευτερόλεπτο. Προκειμένου οι ασφαλιστικές εταιρείες να συμβαδίσουν με αυτήν την τάση, η τεχνολογία που εφαρμόζουν τώρα πρέπει να είναι επεκτάσιμη στην τεχνολογία του μέλλοντος.

Με τα τρέχοντα API που χρησιμοποιούνται, η επεκτασιμότητα θα σήμαινε σχεδόν ξερίζωμα ολόκληρου του mainframe και επανεκκίνηση. Από την άλλη πλευρά, τα RPA παρέχουν μια πολύ πιο εφαρμόσιμη λύση με την προσέγγισή τους που μοιάζει με δομικό στοιχείο. Τα RPA μπορούν να χτιστούν το ένα πάνω στο άλλο. Αυτό επιτρέπει την προσθήκη περισσότερης τεχνολογίας καθώς είναι διαθέσιμη.

Παρακολούθηση και ανάλυση

Μια ενσωματωμένη ποιότητα των RPA είναι ότι παρακολουθούν την αποτελεσματικότητα των δικών τους συστημάτων μαζί με τα ανθρώπινα αντίστοιχά τους. Αυτό επιτρέπει στην ασφαλιστική εταιρεία να παρακολουθεί ποιες διαδικασίες ευδοκιμούν και ποιες απαιτούν ακόμη βελτιστοποίηση . Αυτή η ανάλυση μπορεί να αποδειχθεί ανεκτίμητη για τις μεγάλες εταιρείες. Επιπλέον, αυτά τα bots λειτουργούν 24 ώρες το 24ωρο, 7 365 ημέρες, επομένως δεν υπάρχει τίποτα που θα μείνει εκτός ανάλυσης.

Πού μπορώ να πάρω ένα;

Αυτήν τη στιγμή υπάρχουν πολλές εταιρείες που εργάζονται για την ανάπτυξη και την εφαρμογή λύσεων ρομποτικής αυτοματοποίησης διεργασιών για ασφάλειες και τραπεζικές εργασίες, ωστόσο, η UiPath και η Automation Anywhere είναι οι δύο κορυφαίες εταιρείες που παρέχουν υποστήριξη RPA. Αυτές οι εταιρείες όχι μόνο παρέχουν αυτοματοποιημένες λύσεις λογισμικού τελευταίας τεχνολογίας, αλλά εγγυώνται επίσης ασφάλεια και υποστήριξη πελατών.

Αυτές οι εταιρείες δεν περιορίζονται σε RPA για τον ασφαλιστικό κλάδο. Οι περιπτώσεις χρήσης RPA μπορούν να εκτείνονται σε κάθε κλάδο που χρειάζεται αυτοματοποιημένη αποτελεσματικότητα. Καθώς η τεχνολογία εξελίσσεται, οι RPA έχουν την ικανότητα να αντικαθιστούν μεγάλο μέρος του ανθρώπινου δυναμικού και να εκτελούν όλες τις περιττές εργασίες σε οποιοδήποτε εταιρικό περιβάλλον.

 

Διαβάστε το άρθρο όπως δημοσιεύτηκε στο Ασφαλιστικό ΝΑΙ, τεύχος 196, Μάιος-Ιούνιος 2022 (Πατήστε επάνω στη φωτογραφία για μεγέθυνση):

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • Ασφαλιστικό ΝΑΙ
  • πωλήσεις
  • RPA
  • ρομπότ
  • ρομποτική
  • ασφαλιστικός κλάδος

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Τα λεφτά είναι οι χειρότεροι αφέντες, αλλά και οι καλύτεροι υπηρέτες! Διαβάστε πώς να αποκτήσετε εισόδημα
    Ασφαλιστικό ΝΑΙ, 03/06/2025 - 11:15

    Τα λεφτά είναι οι χειρότεροι αφέντες, αλλά και οι καλύτεροι υπηρέτες! Διαβάστε πώς να αποκτήσετε εισόδημα

  • Τα λεφτά είναι οι χειρότεροι αφέντες, αλλά και οι καλύτεροι υπηρέτες! Διαβάστε πώς να αποκτήσετε εισόδημα
    Ασφαλιστικό ΝΑΙ, 24/03/2025 - 11:21

    Τα λεφτά είναι οι χειρότεροι αφέντες, αλλά και οι καλύτεροι υπηρέτες! Διαβάστε πώς να αποκτήσετε εισόδημα

  • Τα λεφτά είναι οι χειρότεροι αφέντες, αλλά και οι καλύτεροι υπηρέτες! Διαβάστε πώς να αποκτήσετε εισόδημα
    Ασφαλιστικό ΝΑΙ, 14/03/2025 - 10:45

    Τα λεφτά είναι οι χειρότεροι αφέντες, αλλά και οι καλύτεροι υπηρέτες! Διαβάστε πώς να αποκτήσετε εισόδημα

  • Ευαγγελία Δάγγα (Interamerican): Προτεραιότητά μου η ασφαλιστική προστασία του πελάτη
    Ασφαλιστικό ΝΑΙ, 14/03/2025 - 09:40

    Ευαγγελία Δάγγα (Interamerican): Προτεραιότητά μου η ασφαλιστική προστασία του πελάτη

  • Κυκλοφορεί το «Ασφαλιστικό ΝΑΙ» σε έντυπη και ηλεκτρονική μορφή

    Κυκλοφορεί το «Ασφαλιστικό ΝΑΙ» σε έντυπη και ηλεκτρονική μορφή

    Τους άξονες της φιλόδοξης στρατηγικής της Allianz  για την περαιτέρω ενδυνάμωση του ασφαλιστικού της αποτυπώματος στην ελληνική αγορά προς όφελος...
    Ασφαλιστικό ΝΑΙ, 12/03/2025 - 10:00
  • Κατερίνα Βέργου: Τα παιδιά πρέπει να τα μεγαλώνουμε με αξίες και ιδανικά

    Κατερίνα Βέργου: Τα παιδιά πρέπει να τα μεγαλώνουμε με αξίες και ιδανικά

    Κατερίνα Βέργου, Σύμβουλος Ψυχικής Υγείας, Επιστημονική Διευθύντρια του Κέντρου Συμβουλευτικής Προσέγγισης «Γραμμή» & Επιστημονική Συνεργάτις των Κέντρων Προσχολικής Αγωγής &...
    Ασφαλιστικό ΝΑΙ, 11/03/2025 - 11:00
  • Βασίλης Χριστίδης (Διευθύνων Σύμβουλος Allianz): Με αυτοπεποίθηση και στρατηγική ενισχύουμε την ηγετική θέση της Allianz

    Βασίλης Χριστίδης (Διευθύνων Σύμβουλος Allianz): Με αυτοπεποίθηση και στρατηγική ενισχύουμε την ηγετική θέση της Allianz

    Βασίλης Χριστίδης, Διευθύνων Σύμβουλος Allianz Συνέντευξη στον Λάμπρο Καραγεώργο Αναδημοσίευση από το περιοδικό Ασφαλιστικό ΝΑΙ που κυκλοφορεί (Τεύχος 212) Με «εφόδια» το μεγαλύτερο...
    Ασφαλιστικό ΝΑΙ, 06/03/2025 - 11:15
  • Με αποκλειστική συνέντευξη του διευθύνοντος συμβούλου της Allianz Βασίλη Χριστίδη κυκλοφόρησε το «Ασφαλιστικό ΝΑΙ»

    Με αποκλειστική συνέντευξη του διευθύνοντος συμβούλου της Allianz Βασίλη Χριστίδη κυκλοφόρησε το «Ασφαλιστικό ΝΑΙ»

    Τους άξονες της φιλόδοξης στρατηγικής της Allianz  για την περαιτέρω ενδυνάμωση του ασφαλιστικού της αποτυπώματος στην ελληνική αγορά προς όφελος...
    Ασφαλιστικό ΝΑΙ, 04/03/2025 - 11:00
  • Ποια είναι η εικόνα του ασφαλιστή που ψάχνετε;

    Ποια είναι η εικόνα του ασφαλιστή που ψάχνετε;

    Το «ΝΑΙ» επισημαίνει το υπ’ αριθμόν ένα πρόβλημα της έλλειψης ασφαλιστικών διαμεσολαβητών και ξεκινά για τη λύση με προτάσεις και...
    Ασφαλιστικό ΝΑΙ, 07/02/2025 - 15:47
  • Η Universal Life έχει στόχο να αποτελεί πρότυπο καινοτομίας και αριστείας στην παροχή ασφαλιστικών υπηρεσιών για τους πελάτες της

    Η Universal Life έχει στόχο να αποτελεί πρότυπο καινοτομίας και αριστείας στην παροχή ασφαλιστικών υπηρεσιών για τους πελάτες της

     Κυπριακή αγορά  Συνέντευξη του Γιάννη Σεϊτανίδη με τον Έβαν Γαβάς, πρώτο εκτελεστικό διευθυντή της Universal Life Η Universal Life, ηγετική ασφαλιστική εταιρεία στην Κύπρο, έχει ως στόχο να...
    Ασφαλιστικό ΝΑΙ, 23/01/2025 - 10:55

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Ο καπνός από δασικές πυρκαγιές είναι 14 φορές πιο επικίνδυνος από ό,τι πιστεύαμε!
09:29 Ο καπνός από δασικές πυρκαγιές είναι 14 φορές πιο επικίνδυνος από ό,τι πιστεύαμε!
  • 09:10 Ο Άγιος Αρσένιος των Κυκλάδων
  • 09:05 Μινέττα Ασφαλιστική: Νοικοκυρεμένη, κερδοφόρα και με λελογισμένη επέκταση σε λοιπούς κλάδους γενικών ασφαλίσεων
  • 09:00 Η σφαγή του Κομμένου δεν λησμονιέται
  • 08:47 Ποιες ιδιότητες διαμεσολαβούντων στην ασφάλιση είναι ασυμβίβαστες μεταξύ τους;
  • 14:40 Βιβλία που σας προτείνουμε να διαβάσετε στις διακοπές σας!
  • 09:29 Το Θέρμο γιορτάζει τoν Κοσμά τον Αιτωλό
  • 09:21 Φωτιά στην Πάτρα: Φόβοι για μόλυνση του αέρα και του νερού
  • 09:19 Τι είναι το WUI που ανησυχεί τις Ασφαλιστικές εταιρίες;
  • 08:56 Ολοκληρώθηκε η τελευταία μαθητική κατασκηνωτική περίοδος της Μητρόπολης Αιτωλίας και Ακαρνανίας
  • 08:49 Ο πιο επικίνδυνος «συνεπιβάτης» του καλοκαιριού δεν είναι η κούραση. Είναι το μυαλό.
  • 08:45 Ηρώο για τους πεσόντες αεροπόρους της Πίνδου
  • 08:40 Ήθη και έθιμα του Δεκαπενταύγουστου σε κάθε γωνιά της Ελλάδας!
  • 08:30 Παναγιά μου Μεγαλόχαρη!
  • 08:30 Κοίμηση της Θεοτόκου: Γιατί ονομάζεται «Πάσχα του καλοκαιριού»
  • 11:13 Υπουργική Απόφαση: Πως θα συνεργάζονται ιδιώτες γιατροί με νοσοκομεία του δημοσίου συστήματος υγείας
  • 10:58 Πάνω από 150 φωτιές το τελευταίο 48ωρο
  • 09:18 Η θάλασσα και οι παθήσεις της σπονδυλικής στήλης: μια φυσικοθεραπευτική προσέγγιση!
  • 08:49 Ημέρα του Αριστερόχειρα
  • 08:43 Οι ασφαλιστικοί πράκτορες, οι brokers και οι διάφορες εταιρίες ασφαλιστικής διαμεσολάβησης! Ποιος συνεργάζεται με ποιόν;
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 13/8 Οι ασφαλιστικοί πράκτορες, οι brokers και οι διάφορες εταιρίες ασφαλιστικής διαμεσολάβησης! Ποιος συνεργάζεται με ποιόν;
  2. 11/8 Από σήμερα 11 Αυγούστου αναλήψεις από τα ΑΤΜ με μηδενικές χρεώσεις
  3. 12/8 Η Επιτροπή Ανταγωνισμού ενέκρινε την απόκτηση της Εθνικής Ασφαλιστικής από την τράπεζα Πειραιώς
  4. 11/8 Πλαγίως: Αξίζει να το διαβάσετε
  5. 14/8 Παναγιά μου Μεγαλόχαρη!
  6. 14/8 Το Θέρμο γιορτάζει τoν Κοσμά τον Αιτωλό
  7. 11/8 Τι κινδύνους εντοπίζει η Επιτροπή Ανταγωνισμού στον καθορισμό ενός δείκτη υγείας για τα ασφαλιστικά προγράμματα

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

  • Lakis Poures

    τι 20 ...4 νοματαίοι είναι στο ισόγειο της Συγγρού και κοιτάνε τους τοίχους περιμένοντας απόλυση και αποζημίωση. Οι λεγάμενοι κυκλοφορούν με πολυτελή αυτοκίνητα και έχον φεσώσει όποιον φοράει...

    Ανακοίνωση της ΟΑΣΕ για τη NOS Insurance Services  · 1 week ago

  • diogenis o dikaios

    Για τους μισθους ; Για τις παραλογες βαρδιες ; Για την "ανεξελιξη" των εργαζομενων ; Ουτε κουβεντα βλεπω..που να ερθουν και τα μαντατα των Αμερικανικων δασμων. Η Ελβαλχαλκορ ακουει ;

    Γαλλικό μνημόνιο αλά… Ελληνικά, σχέδιο για βάσεις των ΗΠΑ σε ελληνικά νησιά, πόσο εκτεθειμένη είναι η Ελλάδα στου δασμούς, σε υψηλά 24 ετών το επενδυτικό ρίσκο και το ισχυρό αποτύπωμα ... · 1 month ago

  • Georgios Serafimides

    Αγαπητέ Κώστα, Εύστοχη η παραίνεσή σου καθώς όντως υπάρχει σημαντικός αριθμός επιχειρήσεων που είναι ανασφάλιστες, ΑΛΛΑ επέτρεψε μου τις κάτωθι παρατηρήσεις. 1. Αν μία επιχείρηση με τζίρο άνω των...

    Η υποχρεωτική ασφάλιση επιχειρήσεων για φυσικές καταστροφές και οι ασφαλιστικοί πράκτορες που ακόμα δεν εκμεταλλεύονται την ευκαιρία!  · 1 month ago

  • Στάθης Καμαρινόπουλος

    πολυ ενδιαφερον αρθρο

    Ένας Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής μοιράζεται μαζί μας μυστικά επιτυχίας και αλήθειες - Τι είπε ο κ. Χ. Χρυσολόγου της Εθνικής Ασφαλιστικής  · 1 month ago

  • Michael

    Είναι πόλεμος φθοράς, δυστυχώς.

    Η σκληρή «γραμμή» της Ρωσίας και η μεγάλη δοκιμασία για τους Ουκρανούς πολίτες  · 1 month ago

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: info@nextdeal.gr

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube

loading